Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce fac daca nu-i merg stopurile de frana?
#1
Posted 18 July 2016 - 12:50
Astazi eram pe DN1, pe ruta Ploiesti - Campina, se circula greoi, fiindca se toarna asfalt pe sensul opus, si sensul meu de mers a fost ingustat putin. 80 km/h, merg in spatele unei tanti cu un Peugeot 108, pe banda 1. Brusc, observ ca tanti se apropie foarte rapid de mine, sau mai bine zis eu de ea. Franez la podea, trag dreapta si derapez pret de vreo 3 lungi de masina cu 2 roti pe banda de urgenta si doua pe camp.
Din fericire n-am lovit pe nimeni. Ce s-a intamplat? Ceva mai in fata banda 1 era blocata de o masina ramasa in pana, iar tantica din Peugeot a pus frana si a oprit complet, insa nema stopuri pe frana. Nu-i functionau niciunul din cele 3. M-am dezmeticit, am continuat sa merg, am prins-o din urma, am mers in spatele ei pana a iesit de pe DN1 si a parcat la un supermarket. Am mers frumos sa ii explic ce si cum, din ce mi-a zis, ea nici n-a bagat de seama ca am derapat pe langa ea A zis ca nu stie care-i treaba cu stopurile si ca o sa-i zica barbatului diseara cand ajunge acasa. Degeaba mi-am racit eu gura explicandu-i ca nu e deloc ok sa continue sa mearga asa, ca n-am avut cu cine. Intr-un final m-am resemnat si am plecat. Bun, inafara de ceva cauciuc lasat pe asfalt, masina mea n-a patit nimic. In caz ca, totusi, se intampla ceva, aveam vreo sansa sa demonstrez ca dumneaei nu-i mergeau stopurile? Daca o loveam in spate, se putea considera ca stopurile de frana nu mai merg in urma accidentului? Edited by Ann0nyym0us, 18 July 2016 - 12:51. |
#2
Posted 18 July 2016 - 12:59
Este exact cum spui tu. O lovesti din spate si spune ca i s-au "scuturat" becurile de la impact. Am patit-o si eu acum ceva ani cand unul cu lada s-a oprit brusc si fara stop pe frana...nimic!
|
#3
Posted 18 July 2016 - 13:03
Trebuie sa fii atent la masina din fata ta, nu doar la stopurile ei...daca reduce prin frana de motor, ce faci?
|
#4
Posted 18 July 2016 - 13:04
Buna ziua . Nu stiu ce sfat sa-ti dau pe partea de legislatie , dar cred ca stopurile nu-i mergeau din cauza unei sigutante , comutatorului de sub pedala sau a unui fir , deci ar trebui sa se constate la expertiza ca nu-i mergeau stopurile inainte de accident , bine ca nu a fost cazu .
|
#5
Posted 18 July 2016 - 13:04
#6
Posted 18 July 2016 - 13:05
La carte spune ca ala din spate sa-si ia toate masurile sa nu-l loveasca pe cel din fata. Restul e cancan.
|
#7
Posted 18 July 2016 - 13:06
ipopovici11, on 18 iulie 2016 - 13:03, said:
Trebuie sa fii atent la masina din fata ta, nu doar la stopurile ei...daca reduce prin frana de motor, ce faci? Cred ca puteai demonstra doar cu o camera pe bord in caz de impact... Edited by Robiacs, 18 July 2016 - 13:07. |
#8
Posted 18 July 2016 - 13:07
ipopovici11, on 18 iulie 2016 - 13:03, said:
Trebuie sa fii atent la masina din fata ta, nu doar la stopurile ei...daca reduce prin frana de motor, ce faci? |
#9
Posted 18 July 2016 - 13:08
Nu stiu daca legal ai avea castig de cauza la un accident-ideea e ca trebuie sa pastrezi distanta de siguranta. Eu niciodata nu stau cu ochii in stopurile celui din fata, ci ma uit la ce face masina.
Edited by ipopovici11, 18 July 2016 - 13:09. |
#10
Posted 18 July 2016 - 13:09
Sa ne intelegem. Nu eram cu masina lipit de bara ei, erau cativa metri intre masini, altfel nu as fi avut timp sa trag dreapta si sa o evit.
|
|
#11
Posted 18 July 2016 - 13:10
ipopovici11, on 18 iulie 2016 - 13:03, said:
Trebuie sa fii atent la masina din fata ta, nu doar la stopurile ei...daca reduce prin frana de motor, ce faci? E imposibil sa fii tot timpul atent la masina din fata. Cine vine si-mi zice ca nu se uita 1 secunda la bord, nu muta postul de radio sau schimba vreun CD, nu se uita dupa o fusta scurta sau o masina mai fain eu zic ca minte de ingheata apele. |
#12
Posted 18 July 2016 - 13:11
Lipsa stopurilor de frana nu te scapa de vina, ele sant doar un supliment, tu oricum trebuie sa pastrezi distanta.Cand o sa ramai si tu odata fara ele o sa vezi, ca nu prea ai cum iti da seama pe drum daca iti merg sau nu, si chiar daca iti dai seama, trebuie sa ajungi cu masina acasa, ca doar nu o sa chemi asistenta rutiera sa te tracteze ca nu iti merg stopurile.
Daca cel din fata adoarme si nu franeaza, dar se loveste de ceva, tu ce faci, intri su tu peste el ca nu a franat? In plus, la 80 km/h tre sa tii o distanta considerabila fata de cel din fata ta, nu ai nici un motiv sa nu pastrezi distanta. Eu ma uit dupa fuste nonstop. si mai schimb si cd, din acest motiv pastrez distanta mare fata de cel din fata.Te mai ajuta si in cazul in care esti depasit, are ala loc sa intre in caz de urgenta , nu intra peste tine.In plus ai vizibilitate mai buna.Bucurate ca nu s-a intamplat nimic si invata ceva din intamplare. Edited by fqx, 18 July 2016 - 13:14. |
#13
Posted 18 July 2016 - 13:14
Investeste intr-o camera video, nu stii niciodata cand ai nevoie de ea.
neagu_laurentiu, on 18 iulie 2016 - 13:05, said:
La carte spune ca ala din spate sa-si ia toate masurile sa nu-l loveasca pe cel din fata. Restul e cancan. fqx, on 18 iulie 2016 - 13:11, said:
Lipsa stopurilor de frana nu te scapa de vina, ele sant doar un supliment, tu oricum trebuie sa pastrezi distanta.Cand o sa ramai si tu odata fara ele o sa vezi, ca nu prea ai cum iti da seama pe drum daca iti merg sau nu, si chiar daca iti dai seama, trebuie sa ajungi cu masina acasa, ca doar nu o sa chemi asistenta rutiera sa te tracteze ca nu iti merg stopurile. Daca cel din fata adoarme si nu franeaza, dar se loveste de ceva, tu ce faci, intri su tu peste el ca nu a franat? In plus, la 80 km/h tre sa tii o distanta considerabila fata de cel din fata ta, nu ai nici un motiv sa nu pastrezi distanta. Eu ma uit dupa fuste nonstop. si mai schimb si cd, din acest motiv pastrez distanta mare fata de cel din fata.Te mai ajuta si in cazul in care esti depasit, are ala loc sa intre in caz de urgenta , nu intra peste tine.In plus ai vizibilitate mai buna.Bucurate ca nu s-a intamplat nimic si invata ceva din intamplare. Edited by jericho, 18 July 2016 - 13:18. |
#14
Posted 18 July 2016 - 13:16
Robiacs, on 18 iulie 2016 - 13:06, said:
Frana de motor nu e asa violenta. Cred ca puteai demonstra doar cu o camera pe bord in caz de impact... cu o camera de bord cel mult se datea culpa comuna sau poate doar o mica amenda pentru "tanti", de obicei prea mica sa fie bagata de seama..din pacate, pentru ca sunt tot felul de dobitoci care nu au minima decenta sa-si verifice "ochiometric" masina macar odata pe luna (in primul rand becuri, roti...) cred ca se poate incadra aici: ) 4 puncte de penalizare pentru săvârşirea următoarelor fapte: ...... circulaţia în timpul nopţii sau ziua, pe timp de ceaţă, ninsoare abundentă sau ploaie torenţială, cu un autovehicul fără lumini sau fără semnalizare corespunzătoare. |
#15
Posted 18 July 2016 - 13:18
jericho, on 18 iulie 2016 - 13:14, said:
La carte spune ca e interzis sa scoti pe drumurile publice o masina care nu corespunde dpdv tehnic. Restul e cancan. |
|
#16
Posted 18 July 2016 - 13:20
neagu_laurentiu, on 18 iulie 2016 - 13:18, said:
Asta n-are legatura cu pastrarea distantei, din codul rutier, pana la evitatea oricarui accident. Nu spun ca masina fara semnalizare era in regula. Da' cine intra in spatele altuia, nu mai exista discutii. |
#17
Posted 18 July 2016 - 13:22
Bursul, on 18 iulie 2016 - 13:10, said:
E imposibil sa fii tot timpul atent la masina din fata. Cine vine si-mi zice ca nu se uita 1 secunda la bord, nu muta postul de radio sau schimba vreun CD, nu se uita dupa o fusta scurta sau o masina mai fain eu zic ca minte de ingheata apele. Corect.Dar in caz de accident,tot tu care vii din spate esti vinovat 100%. Si sa stii ca nu-s mincinos. jericho, on 18 iulie 2016 - 13:20, said:
....Care e distanta, din codul rutier, pe care trebuie sa o pastrezi la 80kmh? Distanta care te fereste de evenimente nedorite. |
#18
Posted 18 July 2016 - 13:23
Cel ce loveste din spate este intotdeauna vinovat. Bineinteles, cu conditia ca cel din fata sa nu mearga cu spatele.
Nu ai cum sa demonstrezi ca a plecat de acasa cu stopurile nefunctionale si ca stia de acest lucru. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users