Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Feriti-va de BeOrganic (Quark SRL) si de blenderele lor

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#19
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013
Ce de raspunsuri:

View Postgumball3000, on 20 mai 2016 - 07:23, said:

Si cu astea ce-ai avut? Ce legatura au cu isprava ta daca spui ca ai cumpara de la quark srl? Cum poti demonstra cele spuse?
Cum arata o firma din Romania de calibru super mare?

Toate magazinele pe care le-ai enumerat mai sus au sectiune separata pentru produsele desigilate.
De asemenea, produsele electrocasnice care prezinta urme de folosire nu sunt acceptate la retur, ci doar cele noi.

Nu am cum sa demonstrez ca toate fac asta, insa am avut o experiente similara cu un telefon Nokia 920, de la Oktal, pe care i l-am cumparat tot sotiei. S-a stricat intr-o luna si m-am hotarat sa renunt la garantie, ca sa incerc sa recuperez pozele direct din memoria de pe PCB. Cand l-am desfacut, suruburi lipsa, zgarieturi, urme clare ca s-au facut lucrari la el.

Sunt de acord ca e un numar mic de exemple, dar mi s-au intamplat amandoua mie si se preteaza perfect peste mentalitatea romanului "intreprinzator". Sunt sigur ca se practica mult mai des decat ne imaginam.

Despre rubrcia de desigilate de la emag & co: in primul rand, sunt noi si in al 2-lea rand nu ascund lucrul asta. In afara de asta nu o sa ti se intample niciodata sa cumperi de la un magazin mare si sa te trezesti ca e refurbished, fara sa fie mentionat, pentru simplul motiv ca e necesara mentalitatea de care vorbeam mai sus, care e caracteristica celor care vor sa "se descurce" nu celor care vor sa impuna o imagine impecabila si ai caror concurenti sunt la fel de mari si cu teluri similare.

View Postgumball3000, on 20 mai 2016 - 07:23, said:

Ai procedat gresit cu "doamna din magazin", in momentul in care au apucat-o istericalele, trebuia sa pleci si sa lasi o sesizare la anpc, te va contacta ea apoi.

Ai dreptate.

@cei care aduceau pretul in discutie
Legat de pret, da, si eu consider ca e mult mai scump decat merita, in fond e doar un motor cu o lama, un vas + niste plastic. E cadou pentru ziua sotiei, asa ca fita sau nu, nu conteaza. In afara de asta, am trecut deja prin cateva blendere si low si medium cost. Daca tine o viata, nu mai pare o investitie asa proasta.


@obionekenobi
Dupa asa zi, mi-a fost greu sa merg la somn fara sa ma asigur ca spun cuiva ce s-a intamplat.


Edit:

View PostKlaudio, on 20 mai 2016 - 10:01, said:

Ii luai sotiei un inel cu diamant de banii aia si ieseai mult mai castigat!
Pai tu ii cumperi de ziua ei ceva cu care ii dai de lucru suplimentar??

Haha!

Edited by suiren, 20 May 2016 - 10:05.


#20
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004

View Postcristi_71, on 20 mai 2016 - 09:55, said:

Bai nene, ce-i tot tragi cu salariul minim? Asa cum a zis cineva mai sus, dupa mintea ta, ar trebui sa ne cumparam toti Logan, ca o masina de 50-60 k euro e cu mult peste "valoarea salariului minim" din Romania. Nu toata lumea din tara asta munceste pentru salariul minim ca sa-si cumpere blendere de 200-300 lei. Unii au salariul (sau profit) de 50-60-100 ori mai mare ca salariul minim, asa ca nu-i o problema sa dea 4-5 mii pe un "electrocasnic". Omul nu s-a plans ca ar fi dat prea multi bani, ci ca in locul unui produs nou a primit unul posibil "resigilat".
Te-ai uitat si tu, macar de curiozitate, cum arata nenorocitu ala de blender, la mama lui, in America? Daca nu, iti spun si cat costa acolo, 550 USD. Pai merita scula aia 3700 de lei? Dar snobismul e in floare la romani, de aia avem Q7 si S Klasse parcate prin fata cate unui bloc de garsoniere...

#21
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013

View PostKlaudio, on 20 mai 2016 - 10:05, said:

Te-ai uitat si tu, macar de curiozitate, cum arata nenorocitu ala de blender, la mama lui, in America? Daca nu, iti spun si cat costa acolo, 550 USD. Pai merita scula aia 3700 de lei? Dar snobismul e in floare la romani, de aia avem Q7 si S Klasse parcate prin fata cate unui bloc de garsoniere...

Inteleg de ce ti se pare snobism, dar pentru cineva care mananca aproape in totalitate doar raw, e un aparat care e pus in functiune foarte des. Daca puteam sa-l cumpar cu $550, il cumparam, dar in europa toate sunt mai scumpe cu 20% + taxe + adaos. In afara de asta, este un blender f. folosit, nu este vreo exclusivitate si nici nu reprezinta vreun efort financiar extraordinar.

Daca o sa cumpar alta marca de blender, o sa cumpar unul in aceeasi clasa.

#22
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
@suiren, aham deci asta e logica, daca ai cumparat de la oktal acum 10 ani rezulta ca si altex, mediagalaxy, emag si restul dau aceeasi teapa, misto!

#23
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013

View Postgumball3000, on 20 mai 2016 - 10:30, said:

@suiren, aham deci asta e logica, daca ai cumparat de la oktal acum 10 ani rezulta ca si altex, mediagalaxy, emag si restul dau aceeasi teapa, misto!

Din contra, am spus ca Altex, MediaGalaxy, Emag NU FAC ASTA. Motivul fiind ca sunt prea mari pt. astfel de gainarii, dar sunt sigur ca se practica la magazinele mici (gen Oktal, unde stiu sigur ca se intampla asta).

#24
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postsuiren, on 20 mai 2016 - 10:01, said:

Ce de raspunsuri:

Nu am cum sa demonstrez ca toate fac asta, insa am avut o experiente similara cu un telefon Nokia 920, de la Oktal, pe care i l-am cumparat tot sotiei. S-a stricat intr-o luna si m-am hotarat sa renunt la garantie, ca sa incerc sa recuperez pozele direct din memoria de pe PCB. Cand l-am desfacut, suruburi lipsa, zgarieturi, urme clare ca s-au facut lucrari la el.
Mai pun o data citatul ca sa vada oamenii cat de absurd suna.

#25
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013
Ce e asa absurd? Am doua experiente cu dovezi clare ca se intampla asta. Si in cazul Oktal, am renuntat la garantie pentru ca am vrut sa-l desfac, ca sa recuperez pozele, altfel le pierdeam, pt. ca l-ar fi luat inapoi si mi-ar fi dat contravaloarea. Am preferat sa pierd banii ca sa salvez pozele.

#26
qawHaq1

qawHaq1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 14.03.2014

View Postgumball3000, on 20 mai 2016 - 10:30, said:

@suiren, aham deci asta e logica, daca ai cumparat de la oktal acum 10 ani rezulta ca si altex, mediagalaxy, emag si restul dau aceeasi teapa, misto!
Zice exact invers. Mai citeste odata, poate te-ai grabit Posted Image

@suiren La ANPC faci o sesizare scrisa. Nu telefonic,nu verbal. E mult mai sigur ca-ti rezolvi problema si ii rezolvi si pe cei care te-au tepuit.

Edited by qawHaq1, 20 May 2016 - 10:43.


#27
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004

View Postsuiren, on 20 mai 2016 - 10:22, said:


Inteleg de ce ti se pare snobism, dar pentru cineva care mananca aproape in totalitate doar raw, e un aparat care e pus in functiune foarte des. Daca puteam sa-l cumpar cu $550, il cumparam, dar in europa toate sunt mai scumpe cu 20% + taxe + adaos. In afara de asta, este un blender f. folosit, nu este vreo exclusivitate si nici nu reprezinta vreun efort financiar extraordinar.

Daca o sa cumpar alta marca de blender, o sa cumpar unul in aceeasi clasa.
Sunt de acord cu tine insa sunt convins ca, dupa un research mai aprofundat, ai fi gasit un produs compatibil de la o firma consacrata la un pret mult mai avantajos, in plus, fiind o marca mai comuna, sansa de a ti se schimba cu unul nou, de un retailer serios, era mult mai mare.

#28
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

View PostKlaudio, on 20 mai 2016 - 10:05, said:

Te-ai uitat si tu, macar de curiozitate, cum arata nenorocitu ala de blender, la mama lui, in America? Daca nu, iti spun si cat costa acolo, 550 USD. Pai merita scula aia 3700 de lei?
In "America" e 550 $ + VAT (cat % depinde de la stat la stat), adica vreo 600 $ = 2.400 lei. In Romania e 3.700 lei care include TVA, transport, taxe vamale, cheltuielile+profitul firmei care-l vinde, ca doar comerciantii nu fac munca voluntara. Deci ce mare diferenta de pret vezi?

#29
alexandrualexe

alexandrualexe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 05.07.2015

gumball3000 si BATRANELUL said:


Esti offtopic. Las'o moarta! Ramai pe subiect. Eu incercam sa vad solutii la problema dar nu dadeam decat de mesajele tale cu salariul minim. Asa s'au facut doua pagini aiurea fara vreun comentariu util pe subiect.
Ai report pt offtopic!

ON: Initiator Ai spus ca ai sunat la ANPC? Ce au zis? Fa o plangere scrisa cu numar de inregistrare. Eu sunt curios cum se finalizeaza plangerea!

Edited by alexandrualexe, 20 May 2016 - 10:55.


#30
andutza15

andutza15

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.09.2014
m-am uitat pe pagina lor facebook se pare ca exista un cult in jurul acestui produs iar acest magazin reprezinta popimea.
ei sunt un fel de "istyle" ai acestor blendere.
am vazut ca tin conferinte prin tara, emisiuni la tv, umbla cu acest blender peste tot unde sunt fraieri dispusi sa puna botul

aceasta este doamna care v-a trimis la plimbare?
https://scontent.xx....501840096_o.jpg

cand firma reprezentata in romania trage astfel de tepe ce sa credem despre altele mai generaliste?

Edited by andutza15, 20 May 2016 - 11:27.


#31
mihaicsm

mihaicsm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 03.10.2008
Banii o sa ii primesti inapoi.

Plangere la ANPC daca faci sa citesti regulile lor cu ce trebuie sa contina plangerea si vei fi placut surprins. Sa nu te pierzi in detalii ca ai fost la ei si doamna a fost nesimtita. Zici ca vand produse folosite ca fiind noi si daca nu erai atent ai fi fost inselat (eventual adaugi ca e un produs folosit la preparat alimente si majoritatea consumatorilor nu ar accepta sa cumpere un produs folosit).

Daca te pun sa platesti transportul faci o plangere separata sa primesti banii de transport inapoi (parerea mea e ca merita).

#32
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013

View Postalexandrualexe, on 20 mai 2016 - 11:04, said:

@initiator
Spuneai ca in cazul returului, se specifica clar in lege ca acele costuri de returnare cad in sarcina comerciantului. Tu ce anume ai fost pus sa platesti? In atatea mesaje offtopic postate de colegi imi este si greu sa urmaresc raspunsurile tale.
Sunt interesat cum o sa rezolvi problema. Eu am fost in aceasi situatie cu a ta dar m'am lasat pagubas deoarece valoarea era mica si eram pe punctul de a pleca din oras. Deci nu aveam timp.

Procedura standard este sa notifici vanzatorul (prin posta, fax, email) si apoi sa le predai produsul. Vanzatorii normali accepta retur si direct la magazin, fara nicio alta notificare, dar in cazul asta a vrut sa ma puna pe drumuri si a refuzat asta.

Pe siteul lor este un exemplar de formular care trebuie completat si trimis pe mail. In urma returului, ei sunt obligati sa returneze banii, inclusiv costurile de transport (doar initial cred), in contul bancar trecut in formular.

Magaria nr. 2 se referea la faptul ca in formularul lor de pe site (cel pe care trebuie sa-l copiezi si sa-l trimit pe mail), este adaugat un text prin care consumatorul isi asuma comisioanele (cele bancare in cazul asta). Lucru care in mod normal, cade in sarcina vanzatorului, potrivit legii.

Eu le-am trimis notificarea si am specificat clar la sfarsit ca or sa isi asume ei comisioanele, asa cum e prevazut in acel articol de lege. Urmeaza sa le trimit blenderul inapoi, dupa care, vor nu vor, trebuie sa-mi restituie suma initiala, integral.

View Postmihaicsm, on 20 mai 2016 - 11:35, said:

Banii o sa ii primesti inapoi.

Plangere la ANPC daca faci sa citesti regulile lor cu ce trebuie sa contina plangerea si vei fi placut surprins. Sa nu te pierzi in detalii ca ai fost la ei si doamna a fost nesimtita. Zici ca vand produse folosite ca fiind noi si daca nu erai atent ai fi fost inselat (eventual adaugi ca e un produs folosit la preparat alimente si majoritatea consumatorilor nu ar accepta sa cumpere un produs folosit).

Daca te pun sa platesti transportul faci o plangere separata sa primesti banii de transport inapoi (parerea mea e ca merita).

Multumesc pentru sugestie, suna bine si am sa fac asta.


@andutza15
Da, ea este, cea din stanga.

Edited by suiren, 20 May 2016 - 12:41.


#33
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,518
  • Înscris: 02.09.2006

View Postmihaicsm, on 20 mai 2016 - 11:35, said:

Banii o sa ii primesti inapoi.

Plangere la ANPC daca faci sa citesti regulile lor cu ce trebuie sa contina plangerea si vei fi placut surprins. Sa nu te pierzi in detalii ca ai fost la ei si doamna a fost nesimtita. Zici ca vand produse folosite ca fiind noi si daca nu erai atent ai fi fost inselat (eventual adaugi ca e un produs folosit la preparat alimente si majoritatea consumatorilor nu ar accepta sa cumpere un produs folosit).

Daca te pun sa platesti transportul faci o plangere separata sa primesti banii de transport inapoi (parerea mea e ca merita).

presupun ca atasaza si o expertiza facuta de un institut acreditat, nu isi da cuvintul de onoare ca aparatul a fost folosit!

#34
ionuts71

ionuts71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 07.01.2004
Clientul reclamă faptul că aparatul este refurbished motivând astfel: vasul este nou, carcasa este nouă dar motorul, care nu are nici o zgârietură, are un pic de praf alb pe el. În plus, cu toate că are vas nou, carcasă nouă, împingătorul a o zgârietură care reprezintă ”urmă de uzură”. În magazin când a venit, clientul nu a reclamat acele zgârieturi fine din poza anexată în postarea de mai sus ci o zgârietură care abia putea fi observată când țineai împingătorul într-o anumită lumină.

Acum câteva explicații, inclusiv pentru toți acei experți care își spun părerea fără a avea habar despre ce se vorbește sau despre întreaga situație, dar, nu este așa, nu ne întrece nimeni în a da cu piatra cu orice ocazie, nu?

1. Praful reclamat este de culoare albă… Praful din casă are orice altă culoare (gri, negru etc.) numai nu alb (numai dacă nu aveți un laborator și nu ambalați cocaină). Ambalajul este din polistiren expandat alb. În timpul transportului ambalajul de polistiren se freacă de cutia din carton rezultând un pic de praf alb… Aparatul cu toate accesoriile stă în această cutie. După cum a spus și clientul, aparatul din plastic în urma frecării se electrizează și praful alb se lipește de carcasa blenderului. Unde este negru se vede mai bine. Praful alb se observă și sub găurile de ventilație și pe muchia de mai jos. Mister 1 rezolvat.

2. Pentru cine are un pic de cunoștințe tehnice: ”zgârieturile” apărute sunt denumite în limba engleză Splay – și pot apărea în timpul procesului de injecție al plasticului. Arată ca niște dungi argintii mici pe suprafața din plastic a obiectului injectat. Aceste dungi fine pot fi cauzate de umezeala din materia primă din plastic, care devine abur în timpul turnării (sursa) sau datorită unei viteze prea mari de injectare a plasticului (sursa). Informația am găsit-o după un simplu search în google utilizând ca și cuvinte cheie: plastic mould scratch și căutând imagini cu zgârieturi similare cu cele de pe împingător. Mister 2 rezolvat.

Zgârieturile de pe împingător abia se văd în realitate cu ochiul liber, numai când se ține împingătorul într-o anumită lumină, acestea fiind mult amplificate în poze datorită blitzului utilizat în momentul fotografierii și a zoom-ului făcut pe zona respectivă - în realitate au 2-3 milimetri.

Legat de discuția dintre angajați și client:
Discuția a început pe un ton civilizat după care clientul a început să ridice vocea, să țipe, să amenințe și să aducă acuze nefondate, că el vine cu microscopul de acasă ca să ne uităm la zgârieturi (care nu se văd cu ochiul liber ci numai când este înclinat într-o anumită lumină), repetând în continuu că ”este refurbished, este refurbished” sau că i-a fost livrat cu ambalajul incomplet. Până la urmă a găsit ambalajul lipsă în mașină.
Inițial colega mea l-a rugat să se calmeze, să nu mai țipe și să vorbească pe un ton civilizat. Ulterior, când tonul a devenit agresiv și a început cu amenințări de genul: o să vă reclamăm la OPC, o să vă facem review-uri etc. l-am invitat să plece și să ne trimită fișa de retur împreună cu aparatul.

Prima soluție propusă clientului de către colega noastă a fost să aleagă din alte 2 aparate sigilate care i-au fost aduse din depozit. Soluția returnării a fost oferită de noi ca urmare a tonului isteric utilizat de client și a lipsei de logică. Returul nu a fost solicitat inițial de client. Clientului NU i-a fost refuzat dreptul de retur în condițiile legii și în condițiile specificate în Termenii și Condițiile de pe site.

Edited by ionuts71, 20 May 2016 - 14:28.


#35
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013

View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

1. Praful reclamat este de culoare albă… Praful din casă are orice altă culoare (gri, negru etc.) numai nu alb (numai dacă nu aveți un laborator și nu ambalați cocaină). Ambalajul este din polistiren expandat alb. În timpul transportului ambalajul de polistiren se freacă de cutia din carton rezultând un pic de praf alb… Aparatul cu toate accesoriile stă în această cutie. După cum a spus și clientul, aparatul din plastic în urma frecării se electrizează și praful alb se lipește de carcasa blenderului. Unde este negru se vede mai bine. Praful alb se observă și sub găurile de ventilație și pe muchia de mai jos. Mister 1 rezolvat.

Nu. Acela nu este praf care se lipeste asa de la el. Ne credeti retardati mintal? Oricine poate recunoaste praful care se formeaza in jurul gaurilor de ventilatie in urma utilizarii. Nu discutati cu copii de 3 ani.


View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

2. Pentru cine are un pic de cunoștințe tehnice: ”zgârieturile” apărute sunt denumite în limba engleză Splay – și pot apărea în timpul turnării. Arată ca niște dungi argintii mici pe suprafața din plastic a obiectului injectat. Aceste dungi fine pot fi cauzate de umezeala din materia primă din plastic, care devine abur în timpul turnării (sursa) sau datorită unei viteze prea mari de injectare a plasticului (sursa). Informația am găsit-o după un simplu search în google utilizând ca și cuvinte cheie: plastic mould scratch și căutând imagini cu zgârieturi similare cu cele de pe împingător. Mister 2 rezolvat.

Urmele de uzura pe care pe care le-am prezentat sunt URME DE UZURA. Din nou nu ne puteti prostii ca pe niste copii mici.


View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

Zgârieturile de pe împingător abia se văd în realitate cu ochiul liber, numai când se ține împingătorul într-o anumită lumină, acestea fiind mult amplificate în poze datorită blitzului utilizat în momentul fotografierii și a zoom-ului făcut pe zona respectivă - în realitate au 2-3 milimetri.

Se vad cu ochiul liber. Eu asa le-am observat initial si vi le-am aratat si voua. In fond, puteau sa aiba si un micron, daca sunt urme de uzura, sunt urme de uzura!


View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

Legat de discuția dintre angajați și client:
Discuția a început pe un ton civilizat după care clientul a început să ridice vocea, să țipe, să amenințe și să aducă acuze nefondate, că el vine cu microscopul de acasă ca să ne uităm la zgârieturi (care nu se văd cu ochiul liber ci numai când este înclinat într-o anumită lumină), repetând în continuu că ”este refurbished, este refurbished” sau că i-a fost livrat cu ambalajul incomplet. Până la urmă a găsit ambalajul lipsă în mașină.
Inițial colega mea l-a rugat să se calmeze, să nu mai țipe și să vorbească pe un ton civilizat. Ulterior, când tonul a devenit agresiv și a început cu amenințări de genul: o să vă reclamăm la OPC, o să vă facem review-uri etc. l-am invitat să plece și să ne trimită fișa de retur împreună cu aparatul.

Nu am tipat niciun moment, doamna respectiva a tipat in schimb, cand ne gonea sa iesim din magazin. Eu poate am ridicat putin tonul, incercand sa ma fac auzit doar, dupa ce nu am fost lasat sa vorbesc si mi se tot repeta ca imi imaginez. Va rog sa postati inregistrarea video si audio de pe camerele de securitate ca sa vedem cine minte.


View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

Prima soluție propusă clientului de către colega noastă a fost să aleagă din alte 2 aparate sigilate care i-au fost aduse din depozit. Soluția returnării a fost oferită de noi ca urmare a tonului isteric utilizat de client și a lipsei de logică. Returul nu a fost solicitat inițial de client. Clientului NU i-a fost refuzat dreptul de retur în condițiile legii și în condițiile specificate în Termenii și Condițiile de pe site.

Alte minciuni. Nu mi s-a oferit nicio alternativa, in schimb mi-au fost aduse alte modele si mi-au fost fluturate in fata ca sa mi se demonstreze ca asteptarile mele erau nefondate, cum am si descris in primul post, dar care defapt a dovedit altceva.

Returul a fost solicitat din prima fraza: Am primit blenderul acesta azi si vreau sa-l returnez pentru ca este folosit.

Din nou, postati inregistrarea audio si video, va rog.

#36
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 14:01, said:

Ambalajul este din polistiren expandat alb. În timpul transportului ambalajul de polistiren se freacă de cutia din carton rezultând un pic de praf alb…

Despre împingător - s-ar putea să aveți dreptate - aici o imagine în care par să se vadă aceleași urme.
Despre polistiren însă - polistirenul expandat nu produce praf fin ca în imagini.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate