Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)
Ultima postare: mai 25 2024 20:17, Inițiat de
scaiba
, mai 04 2016 09:49
·
144
#6247
Publicat: 28 septembrie 2021 - 16:09
Multumesc frumos, dar nu a mai vrut sa porneasca.
Acum, oricat de dereglat este un carburator macar cateva ture trebuia sa dea. Sau macar sa incerce... Mai incerc maine, desi nu-mi fac sperante. Oricum sambata, daca cei de la firma se tin de cuvant, am bobina noua. Pe urma o sa reglez si carburatorul. Pana la urma daca bobina nu merge bine, ce reglezi? |
#6248
Publicat: 28 septembrie 2021 - 16:35
La carburatoarele alea ai de reglat doar relanti, surub exterior, nivelul si acel surub echivalent cu H ca-l are.
Am la Cifarelli unu asemanator, marea problema la mine a fost ca era infundat, de la benzina luata a facut un fel de gel, trebuie desfacut complet, scos si butoiasul si suflat pe tubul acela inchis de cuiul carburatorului de pe butoias, la fel are o sita, la mine a fost plina de gel, nu e de la ulei, nu stiu de la ce era insa nu se spala cu benzina, a mers cu spray carburatoare, are o supapa cu arculet care nu prea se desface, acolo la fel era plin de gel, chiar in mijlocul corpului carburator, la mine tinea relanti dar nu avea putere si nu se tura. Dupa curatire e perfect. |
#6249
Publicat: 28 septembrie 2021 - 17:21
Benzina a capatat de cativa ani ulei de rapita sau ceva similar. Ca si motorina. De unde nu aveau termen de garantie, acum este de 6 luni. Acesta este motivul pentru care toata lumea spune ca, in perioadele dintre folosiri, carburatoarele si rezervoarele sa stea fara benzina (sa consumi tot). Aceasta este si explicatia acelei mizerii pe care ati gasit-o. Sau daca vreti si/sau cunoasteti, motivul pentru care motorina din generatoarele mari trebuie inlocuita.
Revenind la carburatorul meu sau cele de pe makita EM2600U, ele nu au decat 2 suruburi de reglaj. Cel de relanti, direct pe firul de acceleratie si acela, de care am aflat ieri (deoarece este ascuns, bagat in corpul carburatorului), pe care eu il cred ca fiind H. La restul nu ai acces decat daca desfaci complet carburatorul. AI acces, dar nu poti regla nimic. Care carburator are 4 sau 5 etaje si intre ele este prevazut cu niste membrane, care au mici gauri si supape. L-am desfacut anul trecut si cand am vazut ca-mi prind degetele nu am stiut cum sa-l asamblez mai repede inapoi. Daca nu ai experienta, nu ai cum sa stii ce face fiecare supapa, gaurica etc. din fiecare membrana. Membrane care-s de fapt niste foite foarte subtiri (sa zic 0,1-0,2 mm). Indoirea uneia atrage cumpararea setului de membrane (cca 100 lei). Editat de adip1962, 28 septembrie 2021 - 17:25. |
#6252
Publicat: 29 septembrie 2021 - 10:00
gladiatore, pe 28 septembrie 2021 - 18:16, a scris:
Daca nu mai porneste deloc , verifica daca ai scanteie . Daca este , incearca cu un pic de benzina , direct la bujie . De porneste , stii ca e carburatorul , de nu ....mai ai de investigat . |
#6254
Publicat: 29 septembrie 2021 - 18:51
Nu ai cum sa nu pui bobina bine. Nu o poti pune altfel. Si nici nu se poate deplasa ca o prinzi in doua suruburi pe corpul motorului. Si apoi dupa asamblare a functionat vreo 20 minute. Mai degraba a cedat de tot bobina decat s-a stricat dintr-o data bujia. Dar cine stie acum? O sa vad dupa ce le cumpar pe amandoua.
|
#6255
Publicat: 29 septembrie 2021 - 22:12
Am luat acum cateva luni un Stern GGT1600BX. Totul ok, am folosit o de cateva ori pana nu a mai vrut sa porneasca(banuiesc amestecul prost facut de tatal meu) bujia era neagra si nu mai dadea scanteie. Am incercat sa o curat cu o crapa, expusa la flacara, smirghel...nimic nu a mers. Am tot cautat pe o raza de 20km bujie pentru ea dar peste tot gaseam acelasi tip de buje mai scurta(cea originala este mai lunga si avea un cod pe ea BM6A). Pana la urma am comandat de pe net dupa acel cod o bujie NGK 5921, soc si groaza asta este la fel scurta )) sa inebunesc, totusi am incercat sa vedem daca merge si a mers. Imi scapa ceva care este faza cu buji scurte/lungi??? Are ceva daca o folosesc cu bujia asta scurta?
|
#6256
Publicat: 29 septembrie 2021 - 22:25
Nu are.
Pana la urma ce face in plus bujia mai lunga? Apropie scanteia de capul pistonului. NGK sunt mama bujiilor. Cele mai bune, cele mai folosite, cele mai fiabile. Folosite de Stihl, Makita sau orice firma mare. Cata vreme folosesti amestecul potrivit nu are ce sa intample. In timp, cu uzura segmentilor, este posibil sa mai dea gres. Mai e destul pana atunci. Dar nu uita ca Stern Austria are sediul in Hong Kong, PRC. PS. Electrozii bujiei trebuie pusi la foc si apoi curatati cu peria de sarma pana la metal. Nu la focul de la bricheta... Poate fi refolosita. Nu ai avut Dacia... Editat de adip1962, 29 septembrie 2021 - 22:29. |
|
#6257
Publicat: 30 septembrie 2021 - 19:42
La cata calamina are in interior trebuie sa ii scoti embrionul din toba.
https://forum.softpe...6#entry28126570 Are pe undeva @poparamiro un clip cand modeaza o drujba Makita. |
#6258
Publicat: 02 octombrie 2021 - 19:34
Aviz amatorilor...
Astazi s-au facut 5 zile de cand Evostore, pe care o sa-l gasiti si ca service-shop.ro, ar fi trebuit sa-mi spuna daca furnizorul lor imi poate livra bobina de aprindere sau nu si la ce pret. In caz afirmativ mai dureaza una-doua zile pana cand ei primesc piesa. Astia ori au prea multi bani sau nu vor sa faca bani... Editat de adip1962, 02 octombrie 2021 - 19:35. |
#6259
Publicat: 04 octombrie 2021 - 07:48
Makita cu piesele de schimb nu vrea sa le aduca. Da un mail direct la Makita si intreaba de piese si termen de livrare. Daca nu raspund in doua saptamani da Makita pe mana ANPC-ului. Eu asa am facut ca altfel sunt nesimtit rau de tot la piesele de schimb si probabil le trebuie niste amenzi sa aiba si ei o relatie mai buna cu cleintii pe aprtea de piese de schimb, nu toti au doua maini stangi si au neaprata nevoie de service.
|
#6261
Publicat: 04 octombrie 2021 - 11:12
Dupa aproape doua luni de la ultima coasa am ajuns la tara si am observat ca desi iarba nu a trecut de genunchi, tulpinile sunt tot mai rigide si mai greu de taiat cu firul.Am avut in livada si vreo 70mp in care nu cosisem deloc anul acesta...a trebuit sa bag cutitul Y si sa imi fac loc sa intru in acea jungla.
Am avut in iarna trecuta si un vant puternic care a daramat un mar, saracul chiar si intins la pamanat tot s-a straduit sa faca niste mere amarate dar care nu pot fi mancate, asa ca am pus si discul si l-am folosit pe post de drujba...E destul de incomod sa tai cu coasa dar mi-am facut treaba si asta e cel mai important! Am gasit intr-un mar o ciuperca f mare, nu stiu cum ii zice das banuiesc ca e otravitoare.Am cosit destul de mult cu vreo 2 l de amestec, motorul a mers impecabil si de data asta.Ma oftic ca am pierdut garnitura de la busonul vasului de amestec, acum cand agit vasul iese benzina pe sus... Hamul cred ca si-a dat si el sufletul, o sa caut la primavara sa iau unul mai solid si poate si mai confortabil.Am sters la plecare uleiul din carcasa filtrului de aer si de pe filtru, am golit rezervorul si cred ca am incheiat sezonul acesta de coasa... Fișiere atașate |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi