Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.
Last Updated: Jul 18 2016 21:29, Started by
Hedonist
, Apr 25 2016 20:44
·
0
#1
Posted 25 April 2016 - 20:44
Titlul vi-l scriu eu ca cimpanzeii dresati sa scrie stirile iar au tras legale:
CNADNR in urmatorii 2 ani va cheltui 52 de milioane de lei pt Parapeti din beton solid pe care intentioneaza sa-i monteze pe drumurile cu 4 benzi pe sens. http://www.realitate...oc_1928450.html Parapetul median se monteaza pe sosele unde exista ceea ce se numeste acostament median sau central, fiind o suprafata echivalenta cu o banda de circulatie, si lasa loc cam cat latimea unei masini intre banda 2 si parapetul fizic. Montat altfel, fara existenta acelor spatii, zidul de beton va ingusta banda 2, obligand (tehnic) cel putin, la descalificarea drumurilor, si scaderea vitezei de circulatie. Practic va duce la scaderea vitezei si capacitatii drumurilor, si va diminua limitele manevrelor pt a evita "neprevazutul". <gropi, carute, biciclisti"... Intorsul sau vitatul la stanga peste dubla continua ramane o problema, ce poate fi evitata prin lucrari punctuale in zonele cu probleme, incluzand insule intre sensuri pt a impiedica viratul la stanga, si sensuri giratorii sau bucle de intoarcere. Un exemplu este Otopeniul, unde poti intoarce sub podurile de la Aeroport si Centura. Un pasaj rutier subteran scurt in centru cu giratoriu deasupra ar permite treceri la nivel decente pt pietoni, si posibilitatea facila de a intoarce si vira pe strada principala (23 August). Edited by Hedonist, 25 April 2016 - 20:46. |
#2
Posted 25 April 2016 - 21:02
Vreau sa fiu eu primul roman carcotas, cine o fi in spatele firmei aleia? Adica pentru asa ceva trebuia exclusivitate la suma aia?
|
#4
Posted 25 April 2016 - 21:05
Pe limba cimpanzeilor dresati sa scrie stirile, in zonele respective devine aproape imposibila manevra "a patruns pe contrasens unde a lovit" etc., urmat de "fiarele contorsionate".
Despre asta n-ai scris nimic. Baga si ceva urma de obiectivitate. |
#5
Posted 25 April 2016 - 21:09
E un inceput, lucrezi cu materialul pe care il ai.
Ca sa faca ce spui tu trebuie reconstruite toate drumurile, asadar au ales solutia cea mai simpla si mai ieftina. |
#6
Posted 25 April 2016 - 21:11
E buna ideea . Dar 4 benzi pe sens la drumurile non autostrada nu exista la noi . Astia numarara benzile de pe ambele sensuri de aia zic de 4 ! Ca o chestie , aia omorati de Huidu acum traiau daca era acel parapet intre sensurile de mers
Edited by gingisKHAN2015, 25 April 2016 - 21:29. |
#7
Posted 25 April 2016 - 21:23
Mea culpa si rog un moderator sa stearga expresia "pe sens" de la sfarsit.
Este vorba de drumurile cu 4 benzi, exprimarea pe sens mi-a ramas ca un automatism, si imi cer scuze de greseala. |
#8
Posted 25 April 2016 - 22:04
normal era interzicerea circulaţiei publice pe şoselele cu 4 benzi pe sens(cu fumatul cum s-a putut?)... scăpăm naibii de atîtea accidente!...dar mai ales de îngropat parale aiurea în parapete...mai retrocedam şi noi ceva...bă...cînd mergea aşa bine cu şpăgile!
Edited by sarac.lipit, 25 April 2016 - 22:07. |
#9
Posted 25 April 2016 - 22:26
Pana la urma de ce e asa de rea ideea asta?
Nu mai intoarce fiecare pe unde vrea, nu vor mai fi accidente frontale si nici pietonii nu vor mai traversa aiurea. Ca se sifoneaza niste bani... ne-am obisnuit. Dar parca e si DNA-ul mai aspru. |
#10
Posted 25 April 2016 - 23:26
|
#11
Posted 26 April 2016 - 05:16
in BUcuresti exista deja asa ceva: https://www.google.r...12!8i6656?hl=en
si pot sa spun ca e foarte stresant sa mergi pe ultima banda, cea de langa parapet. ai mereu impresia ca esti prea aproape de el si ca-i vei atinge baza cu rotile. |
#12
Posted 26 April 2016 - 05:52
Si au spus ca la 6 benzi pe sens opr sa desparta sensurile cu lingouri de aur
|
#13
Posted 26 April 2016 - 06:38
#14
Posted 26 April 2016 - 06:45
Nu stiu de ce spuneti ca sunt bani multi, ca sunt chiar putini 11 milioane de euro daca se vor achizitiona si monta parapeti pe toate drumurile cu 4 benzi (2 benzi pe sens).
Mai mult cheltuie primaria cu o carpeala a unor gropi dintr-un sector pe an. @maximg: tie iti placea mai mult contrasensul sa inteleg. Edited by vubiv, 26 April 2016 - 06:46. |
#15
Posted 26 April 2016 - 06:54
A cui e "Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL-Dunapref" ?
|
|
#16
Posted 26 April 2016 - 07:20
Parapetii sa fie neaparat de 2-3 metri sa nu ne mai orbeasca aia cu farurile dereglate. Alo, aude careva?
|
#17
Posted 26 April 2016 - 07:34
#18
Posted 26 April 2016 - 07:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users