Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.

- - - - -
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#1
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Titlul vi-l scriu eu ca cimpanzeii dresati sa scrie stirile iar au tras legale:

CNADNR in urmatorii 2 ani va cheltui 52 de milioane de lei pt Parapeti din beton solid pe care intentioneaza sa-i monteze pe drumurile cu 4 benzi pe sens.
http://www.realitate...oc_1928450.html

Parapetul median se monteaza pe sosele unde exista ceea ce se numeste acostament median sau central, fiind o suprafata echivalenta cu o banda de circulatie, si lasa loc cam cat latimea unei masini intre banda 2 si parapetul fizic.
Montat altfel, fara existenta acelor spatii, zidul de beton va ingusta banda 2, obligand (tehnic) cel putin, la descalificarea drumurilor, si scaderea vitezei de circulatie.
Practic va duce la scaderea vitezei si capacitatii drumurilor, si va diminua limitele manevrelor pt a evita "neprevazutul". <gropi, carute, biciclisti"...

Intorsul sau vitatul la stanga peste dubla continua ramane o problema, ce poate fi evitata prin lucrari punctuale in zonele cu probleme, incluzand insule intre sensuri pt a impiedica viratul la stanga, si sensuri giratorii sau bucle de intoarcere.
Un exemplu este Otopeniul, unde poti intoarce sub podurile de la Aeroport si Centura. Un pasaj rutier subteran scurt in centru cu giratoriu deasupra ar permite treceri la nivel decente pt pietoni, si posibilitatea facila de a intoarce si vira pe strada principala (23 August).

Edited by Hedonist, 25 April 2016 - 20:46.


#2
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
Vreau sa fiu eu primul roman carcotas, cine o fi in spatele firmei aleia? Adica pentru asa ceva trebuia exclusivitate la suma aia?

#3
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
4 benzi pe sens?...
da' voi ce fumați?
Posted Image

#4
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Pe limba cimpanzeilor dresati sa scrie stirile, in zonele respective devine aproape imposibila manevra "a patruns pe contrasens unde a lovit" etc., urmat de "fiarele contorsionate".
Despre asta n-ai scris nimic. Baga si ceva urma de obiectivitate.

#5
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
E un inceput, lucrezi cu materialul pe care il ai.
Ca sa faca ce spui tu trebuie reconstruite toate drumurile, asadar au ales solutia cea mai simpla si mai ieftina.

#6
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
E buna ideea . Dar 4 benzi pe sens la drumurile non autostrada nu exista la noi . Astia numarara benzile de pe ambele sensuri de aia zic de 4 ! Ca o chestie , aia omorati de Huidu acum traiau daca era acel parapet intre sensurile de mers

Edited by gingisKHAN2015, 25 April 2016 - 21:29.


#7
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Mea culpa si rog un moderator sa stearga expresia "pe sens" de la sfarsit.

Este vorba de drumurile cu 4 benzi, exprimarea pe sens mi-a ramas ca un automatism, si imi cer scuze de greseala.

#8
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
normal era interzicerea circulaţiei publice pe şoselele cu 4 benzi pe sens(cu fumatul cum s-a putut?)... scăpăm naibii de atîtea accidente!...dar mai ales de îngropat parale aiurea în parapete...mai retrocedam şi noi ceva...bă...cînd mergea aşa bine cu şpăgile!

Edited by sarac.lipit, 25 April 2016 - 22:07.


#9
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pana la urma de ce e asa de rea ideea asta?
Nu mai intoarce fiecare pe unde vrea, nu vor mai fi accidente frontale si nici pietonii nu vor mai traversa aiurea.

Ca se sifoneaza niste bani... ne-am obisnuit. Dar parca e si DNA-ul mai aspru. Posted Image

#10
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

 Hedonist, on 25 aprilie 2016 - 20:44, said:

Titlul vi-l scriu eu ca cimpanzeii ...

...drumurile cu 4 benzi pe sens.
Si tu ce esti? Si ce "ai tras" inainte sa scrii?

#11
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,043
  • Înscris: 24.02.2006
in BUcuresti exista deja asa ceva: https://www.google.r...12!8i6656?hl=en
si pot sa spun ca e foarte stresant sa mergi pe ultima banda, cea de langa parapet. ai mereu impresia ca esti prea aproape de el si ca-i vei atinge baza cu rotile.

#12
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,908
  • Înscris: 20.10.2015
Si au spus ca la 6 benzi pe sens opr sa desparta sensurile cu lingouri de aur

#13
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 ericmario, on 25 aprilie 2016 - 22:26, said:

.........Pana la urma de ce e asa de rea ideea asta?
E foarte rea , si pina nu vad niste normative despre cum se construieste un drum , ramin la parerea ca este ilegal sa pui obstacole la " buza " benzii de circulatie .

#14
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Nu stiu de ce spuneti ca sunt bani multi, ca sunt chiar putini 11 milioane de euro daca se vor achizitiona si monta parapeti pe toate drumurile cu 4 benzi (2 benzi pe sens).
Mai mult cheltuie primaria cu o carpeala a unor gropi dintr-un sector pe an.

@maximg: tie iti placea mai mult contrasensul sa inteleg.

Edited by vubiv, 26 April 2016 - 06:46.


#15
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
A cui e "Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL-Dunapref" ?

#16
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,539
  • Înscris: 30.10.2003
Parapetii sa fie neaparat de 2-3 metri sa nu ne mai orbeasca aia cu farurile dereglate. Alo, aude careva?

#17
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 vubiv, on 26 aprilie 2016 - 06:45, said:


@maximg: tie iti placea mai mult contrasensul sa inteleg.
Nu inteleg ideea , dar cred ca am fost destul de clar . Vreau sa vad daca se inscrie in norme solutia asta . Ceva rau , sau doar faci postari ????

#18
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

 don_dannielo, on 26 aprilie 2016 - 06:54, said:

A cui e "Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL-Dunapref" ?

Aici e raspunsul . Da poate s-a facut vreo licitatie  ,pe SEAP , castigata barbateste de  oferta cea mai buna , zic . Nu asa se face ? Ca e de stat acest CNADNR !

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate