Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.
Last Updated: Jul 18 2016 21:29, Started by
Hedonist
, Apr 25 2016 20:44
·
0
#19
Posted 26 April 2016 - 07:50
don_dannielo, on 26 aprilie 2016 - 06:54, said:
A cui e "Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL-Dunapref" ? IN 2012 (Infiintare):
Interesant ca din 2012 Kama Betonfertigteile GmbH care avea totalitatea partilor sociale din Kamarom Prefabricate din Beton SRL a cedat o parte (12%) catre Multiverse Consulting SRL si au inceput afacerile cu statul. De atunci, Kamarom Prefabricate din Beton SRL singura sau in asociere are contracte cu statul (multe cu CNADNR) pe banda. Toti reprezentatii sunt niste indivizi nascuti in perioada 1965-1975. Cine vrea sa sape asupra legaturilor e liber sa o faca, s-ar putea sa descopere ceva interesant Edited by vubiv, 26 April 2016 - 08:06. |
#20
Posted 26 April 2016 - 07:53
maximg, on 26 aprilie 2016 - 07:34, said: Nu inteleg ideea , dar cred ca am fost destul de clar . Vreau sa vad daca se inscrie in norme solutia asta . Ceva rau , sau doar faci postari ???? A postat @Smiley un link pe pagina precedenta. Edited by don_dannielo, 26 April 2016 - 07:56. |
#21
Posted 26 April 2016 - 07:58
Nu e ilegala, dar e incomoda, ca nu mai poti sa ii faci pe fraieri pe contrasens.
|
#23
Posted 26 April 2016 - 08:06
don_dannielo, on 26 aprilie 2016 - 07:53, said:
Deci chestia aia din baneasa e ilegala ? A postat @Smiley un link pe pagina precedenta. Da , ce este in poza aia , asa pare . Asa pare deoarece nu are pic de semnalizare , si este un obstacol pe drum . Ai lucrat in viata ta , pe sau linga carosabil , sa vezi ce obligatii sint ? Nu cred , bine nu cred ca ai cunoaste termenul " lucrat " ... Fix in spiritul titlului , intreb , care sint normele legale . Lasa tu presupunerile ca nu " le ai " ... |
#24
Posted 26 April 2016 - 08:08
Mai intai afirmi, apoi intrebi?
Edited by don_dannielo, 26 April 2016 - 08:10. |
#25
Posted 26 April 2016 - 08:08
vubiv, on 26 aprilie 2016 - 07:58, said:
Nu e ilegala, dar e incomoda, ca nu mai poti sa ii faci pe fraieri pe contrasens. daca ar fi existat o zona de 20-30 cm intre marginea benzii de circulatie si parapetul respectiv ar fi fost ok. dar acolo parapetii au fost pusi direct pe linia de demarcatie a sensurilor si rezultatul nu-i prea placut. |
#26
Posted 26 April 2016 - 08:09
#27
Posted 26 April 2016 - 08:09
Cum naiba e obstacol pe drum?
La autostrazi cand esti flancat din stanga si dreapta tot obstacol in drum sunt? Edited by vubiv, 26 April 2016 - 08:10. |
#28
Posted 26 April 2016 - 08:19
Legea , din ce-am gasit , prevede " glisiere " doar pt drumurile cu regim de autostrada .
Glisiere si nu blocuri de beton ! Da , obstacol nu inseamna doar daca ai ceva in fata . Obstacol este si in lateral, in cazul de fata deoarece te obliga la pastrarea unie distante , ce reduce limita de siguranta pe banda aceea . Va trebuie desene sau permis ! |
|
#29
Posted 26 April 2016 - 08:23
Sa eliminam masinile de pe strada cand circuli tu, sa nu cumva sa ai obstacol o masina pe banda si standa sau dreapta ta, ca te debusolezi si nu te mai simti "in siguranta".
|
#30
Posted 26 April 2016 - 08:46
Exista asa ceva și la intrarea in Timișoara dinspre Lugoj.... maxim de stresante ....nu știu dacă sunt din beton ca nu am dat in ele sa verific, dar ai tot timpul senzația ca ești prea aproape de ele....ca și părere personala ar trebui puse un pic in exteriorul benzii de circulatie ......pentru ca ecuatia mașină +viteză +parapet de beton =love nu e de dorit de nimeni.... zic și eu
|
#31
Posted 26 April 2016 - 08:50
ericmario, on 25 aprilie 2016 - 22:26, said:
Pana la urma de ce e asa de rea ideea asta? Nu mai intoarce fiecare pe unde vrea, nu vor mai fi accidente frontale si nici pietonii nu vor mai traversa aiurea. Ca se sifoneaza niste bani... ne-am obisnuit. Dar parca e si DNA-ul mai aspru. Acest lucru s-a implementat intr-o comuna limitrofa Tg-Muresului si anume Sg.de Mures pe DN 15,unde cele patru benzi,doua pe sens,s-au separat median prin acesti parapeti de beton. Treaba s-a finalizat cam de un an si ceva,n-are importanta mare acest lucru. Dar ce este cel mai important este faptul ca de atunci frecventa accidentelor rutiere in loc sa scada,a crescut in mod dramatic,alarmant chiar.Fara exagerare,cel putin unul pe saptamana.Si ce este cel mai tragic,numarul cazurilor cu decese din randul pietonilor este in crestere. Datorita acelor parapeti,vizibilitatea este foarte redusa,iar soferul roman cand da de un drum bun baga talpa,iar nenorocitul de pe trecerea legala de pietoni nu mai are nici o sansa. Cazul acestei comune a ajuns la Guvern,CNADR,Prefectura Mures,etc,dar solutiile intarzie. Mai nou,benzile de circulatie sunt intrerupte de semnalizatoare care sunt asezate pe gurile de canal.Pentru ca ce se intampla la noi in tara cred ca nicaieri nu se intampla.Drumarii nostri pe langa faptul ca fac treaba de mantuiala,habar n-au sa construiasca canalizarile si gurile de canal. Asa ca este o "placere" sa circuli pe acest tronson de vreo 3,5 km,sufocat la mijloc de parapetii de beton,impiedicat de marcajele puse pe gurile de canal si masinile parcate neregulamentar pe banda unu.De asemenea celebrele deja borduri fac imposibila retragerea pe trotuar in caz de urgenta:pompieri sau salvare. Politia rutiera,ca in marea majoritate a cazurilor,este depasita de situatie.Singura lor activitate este actiunea cu radarul,dar efectele sunt nule.Dupa ce acestia dispar,reincepe goana pe sosea. E o placere sa simti cum TIR-ul trece pe langa tine cu 90 km/h (atentie,pe tronson de 50 km/h)si este ofuscat soferul daca nu te dai la o parte,ca vezi doamne,el tre' sa ajunga la destinatie. Accidentele care s-au petrecut si se vor mai petrece pe aceasta portiune au doi vinovati:politia rutiera si soferii,nu conducatorii auto. |
#32
Posted 26 April 2016 - 09:03
Vad ca unii nu se simt in siguranta, altii o calca mai tare ca se simt in siguranta cand au parapet...
Accidentele cu pietoni sunt irelevante, nu prea ai cum sa le previi orice ai face pentru ca alea nu au cauza infrastructura, ci prostia/neglijenta umana care se afla la cel putin una din persoanele implicate (pieton sau sofer). Sunt atatea cazuri in care pietonii o scurtau pe un drum si dupa ce s-a pus in scop de preventie gard, acestia o scurtau prin acelasi loc sarind gardul... in schimb, masina nu poate sari parapetul deci e mult mai eficient. Edited by vubiv, 26 April 2016 - 09:03. |
#33
Posted 26 April 2016 - 09:47
vubiv, on 26 aprilie 2016 - 09:03, said:
...........Accidentele cu pietoni sunt irelevante....... te inseli. in primul rand vizibilitatea e redusa din cauza parapetilor (nemaivorbind ce se intampla daca vrea un copil sa traverseze, abia-i vezi capul peste parapet).in al doilea rand, ce spune adisz e adevarat: o astfel de constructie va duce la cresterea vitezei de circulatie pe acel tronson si implict si la agravarea accidentelor cu pietoni. |
|
#34
Posted 26 April 2016 - 09:52
Un copil nu are ce cauta sa traverseze un DN singur. Daca face asta si sfarseste rau, e neglijenta parintelui.
Nu stiu cum naiba da sunt anumite zone in care chiar daca se petrece minim un accident pe an in acelasi, nici unul din sat nu se gandeste sa fie mai precaut cand se arunca pe DN. Asta se numeste selectie naturala. Nu doar soferul trebuie sa te vada si sa previna, ci trebuie si tu ca pieton sa ii dai ocazia sa te vada si sa previna. Cat despre reducerea vizibilitatii, se petrece pentru ca nu se respecta limita de viteza, atunci daca vrea viteza mai mare decat cea legala, vrea si consecintele care vin cu asta. Edited by vubiv, 26 April 2016 - 09:54. |
#35
Posted 26 April 2016 - 10:46
Nu e nicio improvizatie,se folosesc si prin alte tari mai rasarite,de ex Franta sau Belgia dar noi vrem sa putem depasi peste tot ca doar se feresc cei din fata...
|
#36
Posted 26 April 2016 - 10:48
vubiv, on 26 aprilie 2016 - 08:23, said:
Sa eliminam masinile de pe strada cand circuli tu, sa nu cumva sa ai obstacol o masina pe banda si standa sau dreapta ta, ca te debusolezi si nu te mai simti "in siguranta". ..... Voua va place birfa , caterinca de claca , sau vocea opiniei publice ( bine platita de interesati ) Eu spuneam ca n-am gasit reglementarea decit pt autostrazi , cu glisiere , nu betoane ....voi dupa care lege vreti asa ceva ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users