Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.

- - - - -
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#19
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

 don_dannielo, on 26 aprilie 2016 - 06:54, said:

A cui e "Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL-Dunapref" ?
KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON SRL:
IN 2012 (Infiintare):
  • Kama Betonfertigteile GmbH (fondator) reprezentat de Dipl. Ing. Dr. Bernhard Rabenreither (reprezentant asociat persoana juridica) cetatean austriac, Mag. Dirk Dillmann (reprezentant asociat persoana juridica) cetatean german. La scurt timp in 2012 cedeaza 12% din partile sociale catre Multivers Consulting SRL.
IN 2014:
  • Kama Betonfertigteile GmbH reprezentata de Romulus Nedelcu, cetatean roman imputernicit prin Hotararea Consiliului de Administratie a transferat partile sale (88%) catre Kirchdorfer Fertigteilholding GmbH reprezentata de Romulus Nedelcu, cetatean roman imputernicit prin Hotararea Consiliului de Administratie
  • Multivers Consulting SRL reprezentata de Romulus Nedelcu, cetatean roman imputernicit prin Hotararea Adunarii generale a Asociatilor
IN PREZENT:
  • Kirchdorfer Fertigteilholding GmbH reprezentata legal de catre Mag. Michael Wardian, cetatean austriac si Tibor Laky, cetatean austriac
  • Multivers Consulting SRL reprezentata de Ispas Gheorghe, cetatean roman

Interesant ca din 2012 Kama Betonfertigteile GmbH care avea totalitatea partilor sociale din Kamarom Prefabricate din Beton SRL a cedat o parte (12%) catre Multiverse Consulting SRL si au inceput afacerile cu statul. De atunci, Kamarom Prefabricate din Beton SRL singura sau in asociere are contracte cu statul (multe cu CNADNR) pe banda.

Toti reprezentatii sunt niste indivizi nascuti in perioada 1965-1975. Cine vrea sa sape asupra legaturilor e liber sa o faca, s-ar putea sa descopere ceva interesant Posted Image

Edited by vubiv, 26 April 2016 - 08:06.


#20
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 maximg, on 26 aprilie 2016 - 07:34, said:


Nu inteleg ideea , dar cred ca am fost destul de clar . Vreau sa vad daca se inscrie in norme solutia asta . Ceva rau , sau doar faci postari ????
Deci chestia aia din baneasa e ilegala ?
A postat @Smiley un link pe pagina precedenta.

Edited by don_dannielo, 26 April 2016 - 07:56.


#21
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Nu e ilegala, dar e incomoda, ca nu mai poti sa ii faci pe fraieri pe contrasens.

#22
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Nici salvarea nu poate sa ajunga mai repede.

#23
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 don_dannielo, on 26 aprilie 2016 - 07:53, said:

Deci chestia aia din baneasa e ilegala ?
A postat @Smiley un link pe pagina precedenta.
Greu cu logica ! Iti trebuie si desene ?
Da , ce este in poza aia , asa pare . Asa pare deoarece nu are pic de semnalizare , si este un obstacol pe drum .
Ai lucrat in viata ta , pe sau linga carosabil , sa vezi ce obligatii sint ? Nu cred , bine nu cred ca ai cunoaste termenul " lucrat " ...
Fix in spiritul titlului , intreb , care sint normele legale .
Lasa tu presupunerile ca nu " le ai " ...

#24
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Mai intai afirmi, apoi intrebi?

Edited by don_dannielo, 26 April 2016 - 08:10.


#25
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,979
  • Înscris: 24.02.2006

 vubiv, on 26 aprilie 2016 - 07:58, said:

Nu e ilegala, dar e incomoda, ca nu mai poti sa ii faci pe fraieri pe contrasens.
ai mers vreodata pe acolo?

daca ar fi existat o zona de 20-30 cm intre marginea benzii de circulatie si parapetul respectiv ar fi fost ok. dar acolo parapetii au fost pusi direct pe linia de demarcatie a sensurilor si rezultatul nu-i prea placut.

#26
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 maximg, on 26 aprilie 2016 - 08:06, said:

Asa pare deoarece nu are pic de semnalizare, si este un obstacol pe drum .
Obstacol pentru deplasare?

Edited by don_dannielo, 26 April 2016 - 08:11.


#27
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Cum naiba e obstacol pe drum?
La autostrazi cand esti flancat din stanga si dreapta tot obstacol in drum sunt?

Edited by vubiv, 26 April 2016 - 08:10.


#28
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007
Legea , din ce-am gasit , prevede " glisiere " doar pt drumurile cu regim de autostrada .
Glisiere si nu blocuri de beton !
Da , obstacol nu inseamna doar daca ai ceva in fata . Obstacol este si in lateral, in cazul de fata deoarece te obliga la pastrarea unie distante , ce reduce limita de siguranta pe banda aceea .
Va trebuie desene sau permis !

#29
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Sa eliminam masinile de pe strada cand circuli tu, sa nu cumva sa ai obstacol o masina pe banda si standa sau dreapta ta, ca te debusolezi si nu te mai simti "in siguranta".

#30
ianos76

ianos76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,646
  • Înscris: 01.09.2011
Exista asa ceva și la intrarea in Timișoara dinspre Lugoj.... maxim de stresante ....nu știu dacă sunt din beton ca nu am dat in ele sa verific, dar ai tot timpul senzația ca ești prea aproape de ele....ca și părere personala ar trebui puse un pic in exteriorul benzii de circulatie ......pentru ca ecuatia mașină +viteză +parapet de beton =love nu e de dorit de nimeni.... zic și eu

#31
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 ericmario, on 25 aprilie 2016 - 22:26, said:

Pana la urma de ce e asa de rea ideea asta?
Nu mai intoarce fiecare pe unde vrea, nu vor mai fi accidente frontale si nici pietonii nu vor mai traversa aiurea.

Ca se sifoneaza niste bani... ne-am obisnuit. Dar parca e si DNA-ul mai aspru. Posted Image

Acest lucru s-a implementat intr-o comuna limitrofa Tg-Muresului si anume Sg.de Mures pe DN 15,unde cele patru benzi,doua pe sens,s-au separat median prin acesti parapeti de beton.
Treaba s-a finalizat cam de un an si ceva,n-are importanta mare acest lucru.
Dar ce este cel mai important este faptul ca de atunci frecventa accidentelor rutiere in loc sa scada,a crescut in mod dramatic,alarmant chiar.Fara exagerare,cel putin unul pe saptamana.Si ce este cel mai tragic,numarul cazurilor cu decese din randul pietonilor este in crestere.
Datorita acelor parapeti,vizibilitatea este foarte redusa,iar soferul roman cand da de un drum bun baga talpa,iar nenorocitul de pe trecerea legala de pietoni nu mai are nici o sansa.
Cazul acestei comune a ajuns la Guvern,CNADR,Prefectura Mures,etc,dar solutiile intarzie.
Mai nou,benzile de circulatie sunt intrerupte de semnalizatoare care sunt asezate pe gurile de canal.Pentru ca ce se intampla la noi in tara cred ca nicaieri nu se intampla.Drumarii nostri pe langa faptul ca fac treaba de mantuiala,habar n-au sa construiasca canalizarile si gurile de canal.
Asa ca este o "placere" sa circuli pe acest tronson de vreo 3,5 km,sufocat la mijloc de parapetii de beton,impiedicat de marcajele puse pe gurile de canal si masinile parcate neregulamentar pe banda unu.De asemenea celebrele deja borduri fac imposibila retragerea pe trotuar in caz de urgenta:pompieri sau salvare.
Politia rutiera,ca in marea majoritate a cazurilor,este depasita de situatie.Singura lor activitate este actiunea cu radarul,dar efectele sunt nule.Dupa ce acestia dispar,reincepe goana pe sosea.
E o placere sa simti cum TIR-ul trece pe langa tine cu 90 km/h (atentie,pe tronson de 50 km/h)si este ofuscat soferul daca nu te dai la o parte,ca vezi doamne,el tre' sa ajunga la destinatie.
Accidentele care s-au petrecut si se vor mai petrece pe aceasta portiune au doi vinovati:politia rutiera si soferii,nu conducatorii auto.

#32
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Vad ca unii nu se simt in siguranta, altii o calca mai tare ca se simt in siguranta cand au parapet...
Accidentele cu pietoni sunt irelevante, nu prea ai cum sa le previi orice ai face pentru ca alea nu au cauza infrastructura, ci prostia/neglijenta umana care se afla la cel putin una din persoanele implicate (pieton sau sofer).

Sunt atatea cazuri in care pietonii o scurtau pe un drum si dupa ce s-a pus in scop de preventie gard, acestia o scurtau prin acelasi loc sarind gardul...
in schimb, masina nu poate sari parapetul Posted Image  deci e mult mai eficient.

Edited by vubiv, 26 April 2016 - 09:03.


#33
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,979
  • Înscris: 24.02.2006

 vubiv, on 26 aprilie 2016 - 09:03, said:

...........Accidentele cu pietoni sunt irelevante.......

te inseli.
in primul rand vizibilitatea e redusa din cauza parapetilor (nemaivorbind ce se intampla daca vrea un copil sa traverseze, abia-i vezi capul peste parapet).in al doilea rand, ce spune adisz e adevarat: o astfel de constructie va duce la cresterea vitezei de circulatie pe acel tronson si implict si la agravarea accidentelor cu pietoni.

#34
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Un copil nu are ce cauta sa traverseze un DN singur. Daca face asta si sfarseste rau, e neglijenta parintelui.
Nu stiu cum naiba da sunt anumite zone in care chiar daca se petrece minim un accident pe an in acelasi, nici unul din sat nu se gandeste sa fie mai precaut cand se arunca pe DN. Asta se numeste selectie naturala.
Nu doar soferul trebuie sa te vada si sa previna, ci trebuie si tu ca pieton sa ii dai ocazia sa te vada si sa previna.

Cat despre reducerea vizibilitatii, se petrece pentru ca nu se respecta limita de viteza, atunci daca vrea viteza mai mare decat cea legala, vrea si consecintele care vin cu asta.

Edited by vubiv, 26 April 2016 - 09:54.


#35
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Nu e nicio improvizatie,se folosesc si prin alte tari mai rasarite,de ex Franta sau Belgia dar noi vrem sa putem depasi peste tot ca doar se feresc cei din fata...

#36
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 vubiv, on 26 aprilie 2016 - 08:23, said:

Sa eliminam masinile de pe strada cand circuli tu, sa nu cumva sa ai obstacol o masina pe banda si standa sau dreapta ta, ca te debusolezi si nu te mai simti "in siguranta".
Lasa chestiile personale , ca te pot costa ...dar daca conduci , poti ramine acasa , sa ma simt si eu in siguranta !
.....
Voua va place birfa ,  caterinca de claca , sau vocea opiniei publice ( bine platita de interesati )
Eu spuneam ca n-am gasit reglementarea decit pt autostrazi , cu glisiere , nu betoane ....voi dupa care lege vreti asa ceva ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate