Cauciucuri Resapate Meteor Cargo Suceava - TEAPA NU CUMPARATI
Last Updated: Dec 06 2023 22:40, Started by
Popescu1970
, Mar 10 2016 20:46
·
0
#1
Posted 10 March 2016 - 20:46
M-a pus pacatul de am cumparat 4 anvelope noi resapate. (marca Meteor Cargo Made in Romania)
Cand le-am dus sa le montez, s-au ras de mine si au spus ca ei nu monteaza asa ceva, mi-au aratat cum intre ele erau si chiar 2kg diferente de greutate. Nici cum nu putea pune 2 cat de cat la fel pe fata sau spate. In plus la echilibrare mi-au spus ca trebuie atat de mult plumb incat mai bine caut cauciuc second ca sunt mai bune. Firma vestita de unde le-am cumparat se numeste International Tyres din Suceava. Site-ul lor de prezentare este acesta http://radburg.ro/ Am sunat la ei si mi-au spus ca profilul e identic, e normal sa fie diferente de greutate ca sunt pe diferite carcase facute, michelin, pireli, etc. Deci fratilor ganditi-va bine inainte de a cumparat cauciucuri resapate. Aruncati cu banii pe geam. O sa incerc sa le returnez. |
#3
Posted 10 March 2016 - 20:53
Popescu1970, on 10 martie 2016 - 20:46, said:
Deci fratilor ganditi-va bine inainte de a cumparat cauciucuri resapate. Aruncati cu banii pe geam. bine ca nu le-ai pus pe masina, un coleg de servici a avut explozie la un cauciuc insa a avut noroc pt. ca avea viteza mica si nu s-a intamplat nimic de data asta Edited by Kroghy, 10 March 2016 - 20:54. |
#4
Posted 10 March 2016 - 20:54
Exista firme in Germania care iau cauciucurile terminate, le dau jos un strat foarte gros de cauciuc, le fac "urme" noi intr-o presa si le vand ieftin... deci va dati seama cat de sigure sunt alea, nici cu 50km/h nu as merge cu ele, dapoi cu viteze mai ridicate.
Edited by TruculMagic, 10 March 2016 - 20:55. |
#5
Posted 10 March 2016 - 20:55
Eu numai dinastea cumpar de multi ani si pana acum nu am avut nici macar o problema, desi le-am forjat. Ideea este sa le cumperi de la un magazin de undeva din oras, adica sa le alegi tu, sa le vezi la fata locului, te uiti bine la ele daca sunt ok. Ca asa daca le cumperi online ai surpriza sa iti trimita porcarii.
Edited by CeapaIndustries, 10 March 2016 - 20:56. |
#6
Posted 10 March 2016 - 20:55
Nu ti-a zis nici o cunostiinta "ba nu lua resapate, ca sunt de kkt" ? n-ai vazut ca tot internetul zice asta ?
|
#7
Posted 10 March 2016 - 20:56
Diferența de greutate între carcase este primul minus în toate discuțiile despre anvelope reșapate. Mi se pare aroganță maximă să cumperi așa ceva online.
|
#8
Posted 10 March 2016 - 21:12
Nu e nicio teapa. Oamenii ti-au vandut ce ai cumparat. E un fel de taxa pentru zgarcenie, ca sa nu ii zic altfel.
|
#9
Posted 10 March 2016 - 21:16
Si eu am reesapate de 2 ani si nu am avut nicio problema cu ele. Sunt facute in Spania daca are vreo importanta. Habar nu am daca au aceiasi greutate dar nu au fost probleme la echilibrat.
|
#10
Posted 10 March 2016 - 21:16
CeapaIndustries, on 10 martie 2016 - 20:55, said:
Eu numai dinastea cumpar de multi ani si pana acum nu am avut nici macar o problema, desi le-am forjat. Ideea este sa le cumperi de la un magazin de undeva din oras, adica sa le alegi tu, sa le vezi la fata locului, te uiti bine la ele daca sunt ok. Ca asa daca le cumperi online ai surpriza sa iti trimita porcarii. Si le cumperi in fiecare an, inteleg. Bine, cand duci ceapa la piata tre sa ii dai forja nu gluma. |
|
#11
Posted 10 March 2016 - 21:27
Care ar fi fost diferenta este intre cele resapate si cele noi?
Ideea este ca pentru unele noi dai 150 de lei si le schimbi la 5 ani, iar cele resapate costa 100 de lei si le schimbi anual, inclusiv bucsaraie, planetare etc. Ce este mai ieftin pe o perioada de 5 ani????? |
#12
Posted 10 March 2016 - 21:30
hai ma terminati, ca mai sunt si oameni naivi care nu au habar si citesc ceea ce spuneti voi. isi cumpara resapate si ii vedeti incolaciti pe stalpi sau pomi sau ca va parcheaza masina langa pat.
|
#13
Posted 10 March 2016 - 21:37
CeapaIndustries, on 10 martie 2016 - 20:55, said:
.............. Ideea este sa le cumperi de la un magazin de undeva din oras, adica sa le alegi tu, sa le vezi la fata locului, te uiti bine la ele daca sunt ok............ ce poti vedea in neregula la o anvelope resapata? fix partea vizuala (adica exteriorul) este refacuta in cadrul procesului de resapare. posibilele probleme nu prea ai cum sa le vezi la o anvelopa resapata "noua". |
#14
Posted 10 March 2016 - 21:42
eu la camion am luat 225/70/r15c noi (nerasapate), cred ca china, la 250 lei/buc si sunt perfecte.
masina merge cu maxim 100km/h din ratiuni de consum si fac serviciul bine. au ~10000km in 3 luni am luat si resapate pt masina personala la 170 lei/buc 205/55/16 si la fel merg perfect pentru oras, iar la extern oricum merg in medie cu max 120-130. ~35000km in 2 ani fara probleme. la fel mi-au zis si mie la vulcanizare, dar pana acuma si-au meritat banii. |
#15
Posted 10 March 2016 - 21:47
Si eu am luat resapate Insa Pirineo si m-au luat la misto la vulcanizare de-mi venea sa-i strang de gat. Dupa o iarna de utilizare sunt super multumit de ele....
|
|
#16
Posted 10 March 2016 - 21:54
Pe mine ma distreaza maxim sloganul celor care vand astfel de anvelope resapae : " sunt resapate de fabrica ! " ....de parca exista si varianta cu ele resapate pe marginea drumului sau intr-o padure .
Cele facute cu simt de raspundere sunt OK, daca nu ceri multe de la ele. Problema greutatii este cunoscuta si sta in capacitatea cumparatorului sa le cantareasca si sa isi aleaga 4 bucati cu diferente minime . Nu sunt gume sa mergi cu viteza si se adreseaza mai mult drumurilor neamenajate , pentru masini care circula numai pe forestiere si o fac cu viteze mici. Oricum ai lua-o , cumpararea lor este o prostie imensa . cum spunea si un alt coleg , in timp iesi mai scump decat ai cumpara noi si de calitate. Totusi , sa nu uitam si piata S-H. Majoritatea bisnitarilor aduc din UE masini cu doua randuri de anvelope , motiv pentru care exista la preturi foarte bune gume cu jante cu tot pentru orice fel de masina . eu sunt patit . am cumparat jante separat si gume separat si m-a costat mai mlt cu 50 % decat daca cumparam gume pe jante , strict pentru masina mea , cu specificatiile corespunzatoare. O guma pentru masina mea este intre 400 si 800 ron . O janta , cel putin 50 de euro. Ei bine , cu 200 de euro , se gasesc seturi de jante cu tot cu gume, in stare buna , gata echilibrate , bune de pus pe masina . Trebuie doar rabdare la cautat si , investit in anotimpul potrivit. Luati de iarna vara si de vara iarna . Asa , preturile scad si sub jumatate. Edited by JurasikMan, 10 March 2016 - 21:54. |
#17
Posted 10 March 2016 - 22:10
eu tot nu inteleg la ce deranjeaza daca cauciucul din stanga este un pic mai greu decat cel din dreapta sau invers. oricum masa masinii nu este distribuita perfect echilbrat pe roti.
pe axa fata cred ca este mai mare masa decat pe cea spate cand se merge cu masina goala (din cauza motorului). la fel pe stanga este greutatea mai mare decat pe dreapta cand in masina este doar soferul. sau partea cu rezervorul este mai grea decat cea fara. toate dezechilibrele astea de greutate sunt mai mari decat cele 2 kg de la anvelope. edit: eu cred ca dracii celor de la vulcanizare vine din faptul ca resapatele le strica piata lor de sh. orice vulcanizare are si sh-uri la vanzare. caz concret 205/55/16: - sh de iarna fara factura, fara garantie - 150 lei/bucata - nou resapat auchan cu factura (cheltuiala deductibila pe firma) si garantie 2 ani - 170 lei/bucata Edited by kiwy, 10 March 2016 - 22:23. |
#18
Posted 10 March 2016 - 22:14
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users