Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Cauciucuri Resapate Meteor Cargo Suceava - TEAPA NU CUMPARATI

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#37
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Eu mereu am spus ca vorba romanului, sunt pre asaraca ca sa cumpar lucruri ieftine o sa'l bage in faliment si ca de asta exista lucruri pt toatebuzunarele.
Totusi, voi realizati ca anvelopa auto este singurul lucru ca face contact cu soseasua?
Si ca una resapata nu inseamna recertificata?

Cam multa loterie pentru gustul meu

#38
r-bruce

r-bruce

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,514
  • Înscris: 06.11.2005

 kiwy, on 10 martie 2016 - 21:42, said:

eu la camion am luat ....
masina merge cu maxim 100km/h din ratiuni de consum si fac serviciul bine. au ~10000km in 3 luni
camionul nu e limitat la 90km/h? asa e legea. ca mai sunt care nu isi limiteaza camioanele. si ne miram ca se intampla accidente....

#39
bogdanbf

bogdanbf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 08.01.2007
Amuzant cum isi da lumea cu parerea pe aici fara sa aiba habar despre ce vorbeste. O sa clarific un pic discutia:

1. Anvelopele comerciale resapabile se impart in doua mari categorii: PCR (autoturisme, microbuze, dubite etc) si TBR (camioane, autobuze etc). Din punct de vedere economic, procesul de re-vulcanizare (resapare) este profitabil pentru PCR-urile mari si pentru TBR. Sunt sanse foarte mici ca sa gasiti anvelope de 13 sau de 14 resapate.
2. Procesul de resapare include: inspectia, raschetarea amprentei anvelopei, prepararea suprafetei de contact, adaugarea materialului de adaos (amprenta noua) si apoi revulcanizarea. Anvelopa este re-coapta fara insa a i se sterge seria initiala! Asadar stratul nou nu este lipit ci vulcanizat impreuna cu anvelopa veche. Se adauga strat DOAR pe amprenta, nu si pe carcasa! Terminati-o cu tampeniile de genul "se invartea cauciucul vechi in amprenta noua". Gasiti un video ilustrativ AICI:
3. Anvelopele NU se pot resapa la infinit. Toti marii producatori fac anvelopele TBR si re-groovable, adica atunci cand ajungi cu inaltimea amprentei la limita minima de siguranta, mergi intr-un sediu autorizat de ei si iti adancesc canalele. Procedura NU comporta nici un risc si nici o diminuare a proprietatilor anvelopei. Dupa fiecare resapare, anvelopa trebuie marcata ca fiind resapata! Se recomanda una, maxim doua resapari! Aveti un video ilustrativ AICI.
4. Pentru siguranta voastra, va recomand sa aveti cauciucuri identice pe fiecare punte. Pot fi diferente intre punti, dar pe aceeasi punte sa fie identice. Si cand spun identice ma refer la marca, tip, vechime, dimensiune etc. NU recomand anvelope de iarna SH pentru ca in timp cauciucul care compune amprenta isi pierde din elasticitate si la temperaturi scazute devine ca un plastic. Anvelopele de iarana trebuiesc achizitionate noi (in anul de productie) si tinute maxim 4 sezoane. Gasiti anul de productie citind codul DOT. Info aici: https://www.auto-bil...lope-39428.html
5. Cand cumparati resapate, cumparati-le de acelasi tip pentru fiecare punte (resapate de aceeasi firma).Astfel vor fi identice ca si marime si adancime a amprentei.
6. Anvelopele cu greutati diferite NU influenteaza cu absolut nimic performatele masinii sau ale sistemelor de franare si/sau directie. Echilibrarea anvelopelor este insa foarte importanta. Daca sunteti vitezomani, cereti echilibrare foarte fina la vulcanizare. Schimbarea anvelpelor de pe stanga pe dreapta "pentru o uzura egala" se face doar la cazanele care au sistemul de rulare muci. O masina buna NU uzeaza diferit anvelopele de pe stanga/dreapta. Uzura diferita apare intre punti, in cazul masinilor care nu au 4X4 permanent.
7. Foarte importanta este presiunea din anvelope. Va recomand sa verificati constant presiunile din anvelope si sa le tineti umflate la presiunile recomandate de producatorul masinii! Deasemenea temperatura conteaza! Daca vreti sa "ii dati gaz", dupa pornire ar fi bine sa limitati un pic viteza si sa lasati anvelopele sa se incalzeasca. O anvelopa mai calda ofera o mai buna aderenta si un coeficient de elasticitate mai bun atat al carcasei cat si al amprentei.
8. Cand va mai ia la misto "baiatu' de la vulcanizare" pentru resapate, intrebati-l care sunt partile de rezistenta si care sunt cele de uzura la o anvelopa. Apoi intrebati-l daca atunci cand i se arde un bec schimba lustra sau doar becul.

Edited by bogdanbf, 15 June 2017 - 10:38.


#40
mpascuy

mpascuy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 20.08.2007

 bogdanbf, on 15 iunie 2017 - 10:34, said:

Amuzant cum isi da lumea cu parerea pe aici fara sa aiba habar despre ce vorbeste. O sa clarific un pic discutia:

1. Anvelopele comerciale resapabile se impart in doua mari categorii: PCR (autoturisme, microbuze, dubite etc) si TBR (camioane, autobuze etc). Din punct de vedere economic, procesul de re-vulcanizare (resapare) este profitabil pentru PCR-urile mari si pentru TBR. Sunt sanse foarte mici ca sa gasiti anvelope de 13 sau de 14 resapate.
2. Procesul de resapare include: inspectia, raschetarea amprentei anvelopei, prepararea suprafetei de contact, adaugarea materialului de adaos (amprenta noua) si apoi revulcanizarea. Anvelopa este re-coapta fara insa a i se sterge seria initiala! Asadar stratul nou nu este lipit ci vulcanizat impreuna cu anvelopa veche. Se adauga strat DOAR pe amprenta, nu si pe carcasa! Terminati-o cu tampeniile de genul "se invartea cauciucul vechi in amprenta noua". Gasiti un video ilustrativ AICI:
3. Anvelopele NU se pot resapa la infinit. Toti marii producatori fac anvelopele TBR si re-groovable, adica atunci cand ajungi cu inaltimea amprentei la limita minima de siguranta, mergi intr-un sediu autorizat de ei si iti adancesc canalele. Procedura NU comporta nici un risc si nici o diminuare a proprietatilor anvelopei. Dupa fiecare resapare, anvelopa trebuie marcata ca fiind resapata! Se recomanda una, maxim doua resapari! Aveti un video ilustrativ AICI.
4. Pentru siguranta voastra, va recomand sa aveti cauciucuri identice pe fiecare punte. Pot fi diferente intre punti, dar pe aceeasi punte sa fie identice. Si cand spun identice ma refer la marca, tip, vechime, dimensiune etc. NU recomand anvelope de iarna SH pentru ca in timp cauciucul care compune amprenta isi pierde din elasticitate si la temperaturi scazute devine ca un plastic. Anvelopele de iarana trebuiesc achizitionate noi (in anul de productie) si tinute maxim 4 sezoane. Gasiti anul de productie citind codul DOT. Info aici: https://www.auto-bil...lope-39428.html
5. Cand cumparati resapate, cumparati-le de acelasi tip pentru fiecare punte (resapate de aceeasi firma).Astfel vor fi identice ca si marime si adancime a amprentei.
6. Anvelopele cu greutati diferite NU influenteaza cu absolut nimic performatele masinii sau ale sistemelor de franare si/sau directie. Echilibrarea anvelopelor este insa foarte importanta. Daca sunteti vitezomani, cereti echilibrare foarte fina la vulcanizare. Schimbarea anvelpelor de pe stanga pe dreapta "pentru o uzura egala" se face doar la cazanele care au sistemul de rulare muci. O masina buna NU uzeaza diferit anvelopele de pe stanga/dreapta. Uzura diferita apare intre punti, in cazul masinilor care nu au 4X4 permanent.
7. Foarte importanta este presiunea din anvelope. Va recomand sa verificati constant presiunile din anvelope si sa le tineti umflate la presiunile recomandate de producatorul masinii! Deasemenea temperatura conteaza! Daca vreti sa "ii dati gaz", dupa pornire ar fi bine sa limitati un pic viteza si sa lasati anvelopele sa se incalzeasca. O anvelopa mai calda ofera o mai buna aderenta si un coeficient de elasticitate mai bun atat al carcasei cat si al amprentei.
8. Cand va mai ia la misto "baiatu' de la vulcanizare" pentru resapate, intrebati-l care sunt partile de rezistenta si care sunt cele de uzura la o anvelopa. Apoi intrebati-l daca atunci cand i se arde un bec schimba lustra sau doar becul.

Apreciez asa un raspuns , care nu ar putea veni de la un necunoscator . De asa ceva avem nevoie aici, mai putin de pareri ale unora care au multi bani si isi iau doar lucruri scumpe. Toti ne-am lua ce e mai bun, dar in general trebuie sa facem o corelatie investitie-calitate.

Eu am cumparat 4 Insa Turbo Ranger resapate, fabricate in Spania, pentru 4x4. Pentru ca nu merg mult, cel mult 2000 km anual. Max 75-80 km/h scurt. Se comporta f bine in offroad. Nu au fost probleme la echilibrare. Da, sunt mai grele decat unele noi. Dar peste 6-7 ani vor avea 12.000 de km si vor fi imbatranite, trebuie schimbate . Da, faptul ca sunt fabricate in Spania inseamna ca totusi calitatea ar trebui sa fie ok.
Mai are o cunostinta la fel si e multumit.

Nu stiu daca sa recomand ce am luat eu sau chinezesti noi. Da, ideal ar fi BFGoodrich duble la pret. Dar nu in toate cazurile se justifica.

Haideti sa nu mai dam cu cizma in ce are/nu are altul, doar pentru ca noi ne permitem un lucru scump.

Edited by mpascuy, 14 August 2020 - 16:09.


#41
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Cautam info despre anvelopele OKON, firma Radburg si anvelope resapate, m-am lamurit. Arunc anvelopele mele de iarna, luate noi, Yokohama, care au rulat vreo 10k, fiindca au depasit 4 ani si ma duc sa imi fac stoc de reconstruite, pana afla toata lumea pontul. Chestia e ca mai citeste lumea si crede, pe siguranta lor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate