Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Cauciucuri Resapate Meteor Cargo Suceava - TEAPA NU CUMPARATI

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 08.10.2007

View Postkiwy, on 10 martie 2016 - 22:10, said:

eu tot nu inteleg la ce deranjeaza daca cauciucul din stanga este un pic mai greu decat cel din dreapta sau invers. oricum masa masinii nu este distribuita perfect echilbrat pe roti.
pe axa fata cred ca este mai mare masa decat pe cea spate cand se merge cu masina goala (din cauza motorului).
la  fel pe stanga este greutatea mai mare decat pe dreapta cand in masina este doar soferul.
sau partea cu rezervorul este mai grea decat cea fara.
toate dezechilibrele astea de greutate sunt mai mari decat cele 2 kg de la anvelope.

Pune pe puntea față două cauciucuri cu greutăți diferite și ai să vezi singur care este problema.
Grijă mare și la frânare dacă faci asta.

#20
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

View Postalexx1402, on 10 martie 2016 - 22:14, said:

Gaseai cauciucuri noi cu la pretul asta.

On: Nu as pune pe masina cauciucuri resapate nici daca le-as primi gratis.
acum 2 ani nu se gaseau.
acuma la ~200 gasesti doar china noi, europene non brand ~250 (sava, debica), iar cele de brand sunt la 300-400.
idea este ca nu am probleme cu ele de 2 ani.

totusi, pentru ca eu nu am stat sa imi cantaresc cauciucurile inainte de montare, explicati-mi si mie ce probleme apar la franare.
pentru ca masina oricum este mai grea pe stanga (soferul ~90 kg), drumul are panta de la ax spre exterior, deci dreapta soselei este mai lasata ca stanga. lucru vizibil si cand ploua pt ca in afara localitatii apa nu balteste pe drum (se scurge in laterala lui), iar in oras baltiile sunt la trotuar nu in jumatea drumului.

#21
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003

View PostPopescu1970, on 10 martie 2016 - 20:46, said:

Deci fratilor ganditi-va bine inainte de a cumparat cauciucuri resapate. Aruncati cu banii pe geam.
O sa incerc sa le returnez.
Pai nu inteleg de ce ai luat reesapate in primul rand... e totusi un element important.

Edited by andreic, 10 March 2016 - 22:54.


#22
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

View Postkiwy, on 10 martie 2016 - 22:34, said:

acum 2 ani nu se gaseau.
acuma la ~200 gasesti doar china noi, europene non brand ~250 (sava, debica), iar cele de brand sunt la 300-400.
idea este ca nu am probleme cu ele de 2 ani.

Se gasesc destule facute in Eu la pretul ala
Tigar, Riken - Serbia
Matador - Slovacia

#23
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
Da' uraciosi mai sunteti, traim intr-o tara saraca de aia incearca unii sa faca o economie. Probabil ca de-a lungul timpului o sa invete lumea ca ieftin nu e tot timpul si bun. Trebuie sa trecem prin toate fazele, asta e ...

#24
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 01.05.2006
Aberatii si snobism. Ca de obicei.
Resapate se vand in toata lumea civilizata. Cel putin in Franta si in Anglia am cumparat eu personal.
In Anglia nici nu se specifica la vanzare, nici nu intereaza pe nimeni sa intrebe, iti dai seama dupa pret.
Mai toate firmele mari resapeaza.
Sunt milioane de masini in Europa echipate cu resapate dar numai in Ro mai gasesti oameni atotstiutori care baga la fiecare 2 fraze lozinca cu: nu exista bun si ieftin.
Ei uite ca exista.

#25
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postkiwy, on 10 martie 2016 - 21:42, said:

eu la camion am luat 225/70/r15c noi (nerasapate), cred ca china, la 250 lei/buc si sunt perfecte.
masina merge cu maxim 100km/h din ratiuni de consum si fac serviciul bine. au ~10000km in 3 luni

De parca ai putea merge cu mai mult cu un camion. La viteaza aia esti pericol public.

View Postalexpet, on 10 martie 2016 - 21:47, said:

Si eu am luat resapate Insa Pirineo si m-au luat la misto la vulcanizare de-mi venea sa-i strang de gat. Dupa o iarna de utilizare sunt super multumit de ele....

Bine o facut aia de la vulcanizare. Aveti masini si nu aveti bani de anvelope. Mi-ar fi putin rusine. Mai cunosc niste "dorei" care nu ar vrea logan in ruptul capului asa ca sa vezi ce o facut. Si-o luat Passat din "jermania" si nu folosesc decat cauciucuri resapate sau sh-uri care au "cucuie" in ele de simti vibratii in volan cand mergi.

View Postkiwy, on 10 martie 2016 - 22:34, said:

acum 2 ani nu se gaseau.
acuma la ~200 gasesti doar china noi, europene non brand ~250 (sava, debica), iar cele de brand sunt la 300-400.
idea este ca nu am probleme cu ele de 2 ani.

totusi, pentru ca eu nu am stat sa imi cantaresc cauciucurile inainte de montare, explicati-mi si mie ce probleme apar la franare.
pentru ca masina oricum este mai grea pe stanga (soferul ~90 kg), drumul are panta de la ax spre exterior, deci dreapta soselei este mai lasata ca stanga. lucru vizibil si cand ploua pt ca in afara localitatii apa nu balteste pe drum (se scurge in laterala lui), iar in oras baltiile sunt la trotuar nu in jumatea drumului.

Oricand as alege niste "non-brand" decat ceva resapat. Alea sunt filiale a marilor producatori de anvelope, nu exista producatori mici, au ramas doar aia mari care au cumparat pe aia mici.

View Postatupi, on 10 martie 2016 - 23:48, said:

Da' uraciosi mai sunteti, traim intr-o tara saraca de aia incearca unii sa faca o economie. Probabil ca de-a lungul timpului o sa invete lumea ca ieftin nu e tot timpul si bun. Trebuie sa trecem prin toate fazele, asta e ...

Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine.

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pentru cei ce nu înțeleg de ce este important ca anvelopele de pe aceeași punte să fie de aceeași greutate, întreb dacă știu ce este acela un volant și ce face el? După aceea să-și închipuie 2 volanți legați unul de altul prin 2 axuri și un cuplaj. Ce se întâmplă în acel cuplaj la accelerații și frânări?

#27
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View PostTruculMagic, on 10 martie 2016 - 20:54, said:

Exista firme in Germania care iau cauciucurile terminate, le dau jos un strat foarte gros de cauciuc, le fac "urme" noi intr-o presa si le vand ieftin... deci va dati seama cat de sigure sunt alea, nici cu 50km/h nu as merge cu ele, dapoi cu viteze mai ridicate.

Alea sunt povesti ce le-ai zis colo sus,sa stii.
Cred ca habar n-ai nici tu si nici multi care au postat care este tehnologia de fabricatie a unei anvelope.

View Postkiwy, on 10 martie 2016 - 21:42, said:

eu la camion am luat 225/70/r15c noi

am luat si resapate pt masina personala la 170 lei/buc 205/55/16

Ce camion e ala cu anvelope de 15"?Posted Image

Edited by adisz, 11 March 2016 - 09:04.


#28
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006

View Postadisz, on 11 martie 2016 - 09:03, said:

Alea sunt povesti ce le-ai zis colo sus,sa stii.
Cred ca habar n-ai nici tu si nici multi care au postat care este tehnologia de fabricatie a unei anvelope.
.....

eu cred ca tu nu ai habar cat de inventivi pot fi escrocii :)
procedeul se numeste "regrooving": [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6m9Hhz1_1KU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
practic rezulta o anvelopa aparent in stare buna, dar mult mai subtire decat o anvelopa normala. spre deosebire de resapare (unde se adauga un strat nou de cauciuc, in care sunt formate "urmele"), la regrooving pur si simplu se adancesc urmele existente, lasand impresia ca anvelopa este mult mai putin uzata decat este in realitate.
si da, astfel de anvelope sunt foarte periculoase; fiind atat de subtiri, sansele sa bubuie sunt mult mai mari.

#29
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Ale mele n-au niciun fel de profil și mă țin din 2010.

#30
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 01.05.2006

View PostMembruAnonim, on 11 martie 2016 - 07:35, said:

Pentru cei ce nu înțeleg de ce este important ca anvelopele de pe aceeași punte să fie de aceeași greutate

Pentru cei ce abereaza:
daca schimbi un cauciuc doar de pe o parte, de la un producaor/marca diferit de celalalt ce se intampla? Nimic!
Pentru ca nu are importanta. Si in acest caz pot aparea diferente si mai mari de 2 kg. La o masa de 1-2 tone al unei masini ce importanta poate sa aiba 1-2 kg (0,1%!!!)? Niciuna.
In Anglia poti sa ai TOATE cele 4 cauciucuri de marca diferita pe masina. Doar uzura conteaza. Dar ce stiu ei, niste prosti. De unde sa stie ei ce si cum daca n-au intrebat un roman.

#31
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006
se intampla ca cele doua anvelope pot avea performante diferite, iar la o franare puternica te poti trezi in sant, pentru ca anvelopa dinspre sant a franat mai bine decat cealalta.

#32
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 28.08.2008

View Post_Smiley_, on 11 martie 2016 - 09:16, said:


eu cred ca tu nu ai habar cat de inventivi pot fi escrocii Posted Image
procedeul se numeste "regrooving": [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6m9Hhz1_1KU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
practic rezulta o anvelopa aparent in stare buna, dar mult mai subtire decat o anvelopa normala. spre deosebire de resapare (unde se adauga un strat nou de cauciuc, in care sunt formate "urmele"), la regrooving pur si simplu se adancesc urmele existente, lasand impresia ca anvelopa este mult mai putin uzata decat este in realitate.
si da, astfel de anvelope sunt foarte periculoase; fiind atat de subtiri, sansele sa bubuie sunt mult mai mari.

Sunt anvelope pe care scrie "regroovable" dar am vazut doar la autobuze si camioane.

#33
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Este evident ca oamenii au standarde diferite. Unii merg pana le sare roata cu o bataie puternica si li se pare ca este OK ...pentru ca anvelopa a fost ieftina. Altii schimba anvelopele de pe fata pe spate la fiecare 3000 km , ca sa nu apara uzura inegala . Trebuie sa intelegeti ca legatura intre un sasiu performant , o motorizare eficienta si carosabil este facuta prin anvelope. Degeaba ai o masina grozava daca te zgarcesti la anvelope . Cati respecta minimul indicelui de incarcare la o masina ? Multi habar nu au ce inseamna asta . Isi cumpara cele mai ieftine anvelope la specificatiile dimensionale din talon si vor ca o guma de 400 ron sa tina pe sosea un Cayenne GTS cu cateva sute de cai putere si o greutate de 2,5 tone . Performanta  si rezistenta anvelopelor sunt date in primul rand de grosimea peretelui lateral si compozitia insertiei , care dau si indicele de incarcare , Daca ai un BMW seria 5 pe benzina , greu si puternic ...si cumperi anvelope resapate ...esti imbecil , indiferent de parere pe care o ai despre tine . Anvelopele resapate au alte probleme pe langa faptul ca structura este dezechilibrata si greutatea diferita. Ganditi-va ca se duc la resapat anvelope uzate , si in consecinta vechi. Cauciucul imbatraneste si structura se modifica. Straturile de cauciuc care resapeaza anvelopele sunt din cauciuc moale , proaspat . Coeficientii de dilatatie , elasticitatea si multe alte caracteristici fac ca suprafata noua sa nu adere 100 la suprafata veche , indiferent de procedeul tehnologic. Este fizica . La viteze mari si , in consecinta , la forte centrifuge mari , partea resapata se poate desprinde integral de miezul anvelopei . Nu de putine ori s-a si intamplat asta. Eu am trait o asemenea experienta pe un VW bus la care se invartea roata spate in camasa resapata si masina statea pe loc intr-o panta . A fost o experienta unica . Dar , cum ziceam , standardele sunt diferite . Fiecare isi asuma niste riscuri . Eu personal as interzice resaparea anvelopelor .

#34
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012

View PostJurasikMan, on 11 martie 2016 - 10:58, said:

se invartea roata spate in camasa resapata si masina statea pe loc intr-o panta
Ca să fi fost adevărată telenovela asta, trebuia ca roțile de tracțiune să fi avut același defect...

#35
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

View Postadisz, on 11 martie 2016 - 09:03, said:

Alea sunt povesti ce le-ai zis colo sus,sa stii.
Cred ca habar n-ai nici tu si nici multi care au postat care este tehnologia de fabricatie a unei anvelope.



Ce camion e ala cu anvelope de 15"?Posted Image
Esti suficient inteligent incat sa prinzi idea la ce tip de masina ma refer.

#36
Mirabela09

Mirabela09

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.02.2017
Eu mi-am cumparat anvelope resapate marca Pneus si sunt foarte multumita. Le-am montat pe un Citroen C3 si am mers toata iarna cu ele. Inca le mai am si nu am avut probleme. Le-am cumparat de la o vulcanizare din sectorul 2, pe str Fantanica. Tot acolo le-am si montat. Mi-a dat si factura si garantie 2 ani.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate