Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Pareri Kia Cee'd

- - - - -
  • Please log in to reply
106 replies to this topic

#19
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 MembruAnonim, on 25 februarie 2016 - 09:30, said:

A, vrei sa ai cuplu de la 1500? Inseamna ca ai ales gresit masina
Poate daca iei 1.0 Turbo pe Ceed, proaspat aparut, nu ai problema asta.
Si da, la aspirate pe benzina trebuie sa le dai ture ca sa traga. Rodrigo al meu inca se mai joaca pe la 5500+ rpm cand mai incape pe mana mea.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
N-am facut liniute, ci pur si simplu plecari in forta la semafor. Si asta mai rarut, ca tin la cauciucurile mele, plus ca nu intotdeauna am dispozitia. Evident ca nu se compara cu chestii mai potente, sunt constient. Insa are plecare foarte buna in tr. 1 2 si 3. Ce vroiam de fapt sa scot in evidenta e ca intotdeauna conteaza cum exploatezi agregatul, si multi nu stiu cum se face asta cu un motor CVVT. Sunt convins ca daca un om obisnuit si un pilot se suie in 2 masini identice si fac o liniuta, omul obisnuit si-o ia, ca nu stie sa profite de ultima picatura de performanta din masina, in timp ce pilotul asta face in mod obisnuit.

Oricum, nu sustin ideea ca e un motor lipsit de vlaga daca il manuiesti cum trebuie. Atata tot. :)

#21
alexdm

alexdm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 10.04.2009

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Este foarte spatioasa la interior.
Calitatea materialelor e foarte buna(poate cea mai buna din clasa?).
Asta-i și părerea mea.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Designul interior e prea incarcat si e uratel/invechit.
Chestie de gust aici. Mie îmi place designul și din câte am discutat cu alții nu sunt chiar singurul.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Am observat destul de multe probleme de imbinare a plasticelor, in zone vizibile.
Eu nu am și nici nu am văzut așa ceva la alea pe care le-am testat. De verificat la mașinile cu care se face test-drive.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Usile scartaiau dupa 3000 de km...
Vezi garanția. Eu am peste 30000 și nu scârțâie nimic.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Motorul de 1.6GDI e numai gura de el. Zgomotos dar parca lipsit de vlaga.
Aici parcă vorbești de altă mașină.
Când stai pe loc motorul aproape că nu se aude deloc când ești lângă mașină și chiar nu se aude în mașină.
Și cum a mai spus deja cineva, cred că nu știi să-l exploatezi.
Uite aici cum se duce la 200km/h:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UnvvTSQzp6I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
0-100 în 9.6 secunde mi se pare OK. Mai ales că este vorba de versiunea SW, care-i mai mare decât Cee'd-ul normal.
Tot acolo se poate verifica și zgomotul.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Suspensia foarte confortabila si silentioasa.
Mie mi se pare un pic prea moale. Încurcă un pic la viteze mari, dar este într-adevăr foarte comodă, în special pentru pasagerii din spate.

 StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:

Tin minte ca facusem o configuratie si iesisem la aceeiasi bani ca un Ford Focus 1.5 benzina, care era mai bine dotata, se conducea mai bine si era mai bine asamblat dar mai putin spatios, mai plasticos si cu mult mai putina garantie.
La ce era mai bine dotat Ford-ul?
Cred că e mai plăcut la condus, dar mă îndoiesc că-i mai bine asamblat (m-am uitat și eu la Focus când am luat Cee'd-ul).
Oricum, merită un test și el. Și, dacă țin bine minte, ăia de la Ford au fost mai deschiși la negocieri, dar prețul a fost totuși mai mare decât cel de la Kia.

Edited by alexdm, 25 February 2016 - 20:20.


#22
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014
Problema e ca in Romania nu tin pe stock Kia cee'd cu motor de 1.6 sau cel putin asa mi-a zis tipul de la reprezentanta unde am facut test-drive-ul. A zis ca trebuie sa fac comanda speciala cu configuratia mea si ca ajunge masina in 2-3 luni.

Mi-ar fi placut sa testez si motorul de 1.6, dar mi s-a parut destul de ok cum se comporta si cel de 1.4

#23
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

Quote

La ce era mai bine dotat Ford-ul?


Partea de infotainment mult mai avansata si pachetul de iarna mult mai complex.

#24
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014
Mersi pentru pareri. Dupa ceva timp de gandire am dec9s ca saptamana viitoare sa dau avansul pt un Kia cee'd.

#25
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Ce varianta de echipare,ce motor si cat te-a costat? Astia de la Kia vad ca nu mai au dealer in Ploiesti.

#26
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014

 cepy, on 03 martie 2016 - 10:15, said:

Ce varianta de echipare,ce motor si cat te-a costat? Astia de la Kia vad ca nu mai au dealer in Ploiesti.

Varianta Star, motor 1.6 cu cateva optionale. Ma duce la 16000 euro

#27
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
nu e cam mult ? totusi la banii aia aveai si alte variante ! mult mai ok !

#28
vladonetcb

vladonetcb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 522
  • Înscris: 08.11.2014
Cu dealerii de la Kia se poate negocia? Sau sunt ca la Skoda?

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
E cam multisor intr-adevar, insa au crescut preturile si la Kia, nu mai e ce-a fost. Depinde si de ce/cate optionale contine pachetul.

#30
MihaiG81

MihaiG81

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.06.2012
Au crescut mult preturile la Kia. Probabil ca masina este destul de bine dotata, problema ei este ca se devalorizeaza foarte mult. In bugetul asta poate intra un Focus, noul Astra, chiar si o Mazda 3.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, nu e o masina pe care sa o iei cu gandul ca o vinzi peste 5 ani. Asta e de luat doar daca iti place tie, si stii ca o tii 8 sau peste ani. In felul ala devalorizarea se cam egalizeaza la toate masinile, diferentele sunt relativ mici de la o varsta incolo...

#32
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
asta o poti scoate pe undeva pe langa 14500 de coco de la aproape 18k ...spre exemplu

[ http://www.torquenews.com/sites/default/files/image-1616/2014_mazda3_four-door_0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#33
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014

 mzamfirm, on 03 martie 2016 - 13:19, said:

asta o poti scoate pe undeva pe langa 14500 de coco de la aproape 18k ...spre exemplu

[ http://www.torquenews.com/sites/default/files/image-1616/2014_mazda3_four-door_0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cat talent la negociere trebuie sa ai ca sa reduci pretul atat de mult?

#34
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Mult. Si o rabla la indemana.

Si rabdare 5 luni de zile sa ti-o faca.

Si sa iti placa sa conduci un motor aspirat de 1.5litri si vreo 90 de CP.

Mai bine Kia cu al ei GDI de 1.6... Macar ai putere de o depasire.

#35
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Adevarat ca si mie mi se pare otara scumpa,dar sunt masini bune.Eu ma tot uit dupa una din 2012-2013 la second si nu se gasesc mai deloc.O optiune era si civicul echipare es cu motor de 1,8 la 14300 cu rabla.Nu stiu cine ajunge la pretul ala la Mazda ca din ce stiu nu prea negociaza deloc cei de la Mazda si intr-adevar vine si peste vreo 6 luni.

#36
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 StefanSC, on 03 martie 2016 - 16:09, said:

Mult. Si o rabla la indemana.

Si rabdare 5 luni de zile sa ti-o faca.

Si sa iti placa sa conduci un motor aspirat de 1.5litri si vreo 90 de CP.

Mai bine Kia cu al ei GDI de 1.6... Macar ai putere de o depasire.

De unde are 90cp motorul de 1.5, de pe Mazda 3 sedan ?

Edited by TruculMagic, 03 March 2016 - 16:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate