Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Kia Cee'd
Last Updated: Jun 11 2020 11:39, Started by
Soulstream
, Feb 23 2016 17:48
·
0
#19
Posted 25 February 2016 - 11:23
MembruAnonim, on 25 februarie 2016 - 09:30, said:
A, vrei sa ai cuplu de la 1500? Inseamna ca ai ales gresit masina Si da, la aspirate pe benzina trebuie sa le dai ture ca sa traga. Rodrigo al meu inca se mai joaca pe la 5500+ rpm cand mai incape pe mana mea. |
#20
Posted 25 February 2016 - 11:58
N-am facut liniute, ci pur si simplu plecari in forta la semafor. Si asta mai rarut, ca tin la cauciucurile mele, plus ca nu intotdeauna am dispozitia. Evident ca nu se compara cu chestii mai potente, sunt constient. Insa are plecare foarte buna in tr. 1 2 si 3. Ce vroiam de fapt sa scot in evidenta e ca intotdeauna conteaza cum exploatezi agregatul, si multi nu stiu cum se face asta cu un motor CVVT. Sunt convins ca daca un om obisnuit si un pilot se suie in 2 masini identice si fac o liniuta, omul obisnuit si-o ia, ca nu stie sa profite de ultima picatura de performanta din masina, in timp ce pilotul asta face in mod obisnuit.
Oricum, nu sustin ideea ca e un motor lipsit de vlaga daca il manuiesti cum trebuie. Atata tot. |
#21
Posted 25 February 2016 - 20:18
StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Este foarte spatioasa la interior. Calitatea materialelor e foarte buna(poate cea mai buna din clasa?). StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Designul interior e prea incarcat si e uratel/invechit. StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Am observat destul de multe probleme de imbinare a plasticelor, in zone vizibile. StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Usile scartaiau dupa 3000 de km... StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Motorul de 1.6GDI e numai gura de el. Zgomotos dar parca lipsit de vlaga. Când stai pe loc motorul aproape că nu se aude deloc când ești lângă mașină și chiar nu se aude în mașină. Și cum a mai spus deja cineva, cred că nu știi să-l exploatezi. Uite aici cum se duce la 200km/h: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UnvvTSQzp6I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 0-100 în 9.6 secunde mi se pare OK. Mai ales că este vorba de versiunea SW, care-i mai mare decât Cee'd-ul normal. Tot acolo se poate verifica și zgomotul. StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Suspensia foarte confortabila si silentioasa. StefanSC, on 25 februarie 2016 - 09:08, said:
Tin minte ca facusem o configuratie si iesisem la aceeiasi bani ca un Ford Focus 1.5 benzina, care era mai bine dotata, se conducea mai bine si era mai bine asamblat dar mai putin spatios, mai plasticos si cu mult mai putina garantie. Cred că e mai plăcut la condus, dar mă îndoiesc că-i mai bine asamblat (m-am uitat și eu la Focus când am luat Cee'd-ul). Oricum, merită un test și el. Și, dacă țin bine minte, ăia de la Ford au fost mai deschiși la negocieri, dar prețul a fost totuși mai mare decât cel de la Kia. Edited by alexdm, 25 February 2016 - 20:20. |
#22
Posted 26 February 2016 - 11:28
Problema e ca in Romania nu tin pe stock Kia cee'd cu motor de 1.6 sau cel putin asa mi-a zis tipul de la reprezentanta unde am facut test-drive-ul. A zis ca trebuie sa fac comanda speciala cu configuratia mea si ca ajunge masina in 2-3 luni.
Mi-ar fi placut sa testez si motorul de 1.6, dar mi s-a parut destul de ok cum se comporta si cel de 1.4 |
#23
Posted 26 February 2016 - 12:57
Quote
La ce era mai bine dotat Ford-ul? Partea de infotainment mult mai avansata si pachetul de iarna mult mai complex. |
#27
Posted 03 March 2016 - 10:22
nu e cam mult ? totusi la banii aia aveai si alte variante ! mult mai ok !
|
#30
Posted 03 March 2016 - 10:49
#31
Posted 03 March 2016 - 10:56
Da, nu e o masina pe care sa o iei cu gandul ca o vinzi peste 5 ani. Asta e de luat doar daca iti place tie, si stii ca o tii 8 sau peste ani. In felul ala devalorizarea se cam egalizeaza la toate masinile, diferentele sunt relativ mici de la o varsta incolo...
|
#32
Posted 03 March 2016 - 13:19
asta o poti scoate pe undeva pe langa 14500 de coco de la aproape 18k ...spre exemplu
[ http://www.torquenews.com/sites/default/files/image-1616/2014_mazda3_four-door_0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 03 March 2016 - 13:28
mzamfirm, on 03 martie 2016 - 13:19, said:
asta o poti scoate pe undeva pe langa 14500 de coco de la aproape 18k ...spre exemplu [ http://www.torquenews.com/sites/default/files/image-1616/2014_mazda3_four-door_0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cat talent la negociere trebuie sa ai ca sa reduci pretul atat de mult? |
|
#35
Posted 03 March 2016 - 16:29
Adevarat ca si mie mi se pare otara scumpa,dar sunt masini bune.Eu ma tot uit dupa una din 2012-2013 la second si nu se gasesc mai deloc.O optiune era si civicul echipare es cu motor de 1,8 la 14300 cu rabla.Nu stiu cine ajunge la pretul ala la Mazda ca din ce stiu nu prea negociaza deloc cei de la Mazda si intr-adevar vine si peste vreo 6 luni.
|
#36
Posted 03 March 2016 - 16:46
StefanSC, on 03 martie 2016 - 16:09, said:
Mult. Si o rabla la indemana. Si rabdare 5 luni de zile sa ti-o faca. Si sa iti placa sa conduci un motor aspirat de 1.5litri si vreo 90 de CP. Mai bine Kia cu al ei GDI de 1.6... Macar ai putere de o depasire. De unde are 90cp motorul de 1.5, de pe Mazda 3 sedan ? Edited by TruculMagic, 03 March 2016 - 16:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users