Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Comanda online anulata

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 gumball3000, on 23 februarie 2016 - 11:41, said:

Nu era tocmai derizoriu pretul, cu vreo 20% mai mic.
1. Puteau sa o rezolve elegant, da' probabil departamentul lor juridic era la bere.
2. Pentru 20% trimiteau naibii produsul
3. Totusi, e bine. Poate se invata si piata din Romania [desi nu cred] sa nu mai umble cu adaosuri din astea de rad si curcile de ei. Ca apoi sa se planga ca nu au bani de pierderi/oameni/riscuri/retururi/etc.

 gumball3000, on 23 februarie 2016 - 11:59, said:


Nasol atunci, poate se vro gandi si ei sa renunte la plata ramburs, prin tarile civilizate nu am vazut asa ceva.
Nici o sansa in Romania... Pan' nu pune mana omu' pe produs, pana nu se zgaieste* in colet, el nu da banu'.

Pana si legislatia(care e adaptata la nivelul UE) e ambigua si, fix din cauza rambursului, lasa loc de diverse. Da' na... Cum spuneam, momentan unii incurca bazarul cu onlineul, hypermarketul cu magazinul cu servire asistata, curierul cu vanzatorul de la tejghea etc.

*Probabil se gandeste cum ar trage el tepe si ii e frica sa nu ii traga altul, la fel de tepar ca el.

Edited by dexterash, 23 February 2016 - 12:07.


#38
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

 dexterash, on 23 februarie 2016 - 12:06, said:

Nici o sansa in Romania... Pan' nu pune mana omu' pe produs, pana nu se zgaieste* in colet, el nu da banu'.
Hai sa nu dam vina pe oameni, cand vina e a companiilor.
Exemplu: La Orange consultantii lor de la RC Magazin Online spun cu subiect si predicat ca mai bine platesti cash la livrare la ca cioban si sa nu folosesti plata cu cardul ca dureaza mult pentru ca ei verifica manual fiecare tranzactie dupa ce intra banii in contul lor.
Iar in caz de retur sau anulare comanda, sa vezi aventuri, primesti banii si peste 3 luni daca ai "noroc".
Dupa 2-3 experiente de genul asta sigur nu mai platesti nimic online cu cardul, pentru ca risti sa ramai si fara bani si fara produs o perioada destul de mare.

In Romania cei ce platesc cu cardul online sunt considerati fraieri de toate companiile.

Edited by vubiv, 23 February 2016 - 13:29.


#39
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Bullshit. Nu vor plata card pentru ca are niste costuri mai mari ca la curier (in unele cazuri) - costuri pe care ar trebui sa le evidentieze separat/sa le ceara de la client. Iar practica asta, desi functioneaza de zeci(!) de ani in Vest (adica de cand exista taxe/comisioane de Payment/Handling - de la primele magazine online, mai precis), la noi nu exista. Ca deh - se sperie domle clientu' cand mai tre sa dea 2 lei per procesare. Platile card functioneaza foarte bine, daca se doreste. Dar, ca de obicei, suntem la coada Europei si la chestia asta (plati online card)... Mdea.

Iar plata card inseamna si responsabilizarea clientului, si a furnizorului, si a procesatorului, si a bancii etc. Da' na, e complicat cu raspunderea. E mai simplu mocirla-style.

Banii trebuie sa ii primesti in maxim 30 de zile, c'asa zice legea. Ce depaseste se amendeaza de ANPC. Simplu si fara efort. Da' noua ne place sa fim GicaContra in toate, ca de obicei. Rezistenta extrema la evolutie. Posted Image

P.S. Plata card ar face facila si diferentierea intre Tarabe Online si Magazine Online. Pentru ca Tarabele (alea de nu dau factura,  garantia e de la Fane, la mana a XIV-a, iar retur alt-data) nu pot incasa, legal, plati card. Pe cand magazinele legitime pot.

Edited by dexterash, 23 February 2016 - 14:33.


#40
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

 dexterash, on 23 februarie 2016 - 14:27, said:

Banii trebuie sa ii primesti in maxim 30 de zile, c'asa zice legea. Ce depaseste se amendeaza de ANPC. Simplu si fara efort. Da' noua ne place sa fim GicaContra in toate, ca de obicei. Rezistenta extrema la evolutie. Posted Image
Chiar acum sunt in asteptare pentru niste bani de la un retur.
Retur care a decurs destul de greu:
- o saptamana pana s-a raspuns la solicitare de retur
- o saptamana pana s-a trimis curierul
- o saptamana pana a nimerit curierul sa livreze coletul
- o saptamana pana s-a procesat returul la ei si s-a trimis mail ca se vor vira banii peste o saptamana.
- o saptamana pana la data la care trebuiau virati banii
- o saptamana asteptat banii si nu s-au livrat.
Facut sesizare... probabil va mai dura o saptamana pana se primeste un raspuns

Rezumat: 4 saptamani pana s-a procesat returul si s-a emis factura stornare si inca 2 saptamani in care astept banii
Termenul ala de 30 de zile de la ce data curge? De la data instiintarii sau data procesarii returului?
Sa stiu daca fac o sesizare si la ANPC.

#41
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Arunca un ochi aici: http://www.anpc.gov....-produse-online

Dar cum legislatia la noi e asa cum e(mocirla-style)... nu specifica nimeni CLAR daca e de la primirea produsului de catre comerciant. C'asa, clientul anunta decizia, refuza (sau uita) sa trimita produsul, iar comerciantul e obligat sa returneze banii, fara sa stie ce i-a trimis clientul?
Ce sa-i facem daca e greu si sa copiem (transpunem/traducem) legislatia UE in legile noastre.

#42
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

Quote

Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
Acolo spune in 14 zile de la informare.
Magazinul spunea ceva de 15 zile lucratoare.
Tu ai spus ceva de 30 de zile dar ai dat link catre ceva care spune 14 zile.

UE pe siteul lor spune asa: Vânzătorul este obligat să vă returneze banii în termen de 14 de zile de la primirea notificării de retragere, dar rambursarea poate întârzia în cazul în care comerciantul nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada că le-ați trimis.

#43
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Eu stiam de 30 dupa primirea produselor inapoi la comerciant(m-am lasat de "sportul" acesta amu vreo 4 ani); dar au redus la 30 = 14 razgandire + transport +14 banii inapoi (cam asta ar fi logica, zic eu).

Si chestia aia spusa de UE de ce a omis-o ANPC? Pen'ca... de aia!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate