Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Comanda online anulata

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postsorin147, on 23 februarie 2016 - 04:03, said:

Inghiti in sec si, daca vrei, iti imaginezi cum ar fi fost daca dadeai si tu o teapa.

Sa le luam pe rand:
1. "Am primit mail de confirmare a inregistrarii comenzii"
- mailul este automat, vanzarea in sine nu
2. "Comanda nu a fost finalizata, nu am fost sunat pentru a confirma verbal comanda"
- ceva neclar?
3. "am primit un mail in care eram anuntat ca mi-a fost anulata comanda (conform T&C) din cauza pretului derizoriu si a lipsei stocului."
- in cazul in care pretul derizoriu nu ti-a dat de gandit, magazinul poate oricand spune ca produsul respectiv nu se mai afla pe stoc. Ai ceva de comentat la asta? Daca vrei, oamenii iti pot plasa comanda la pretul respectiv (probabil), cu precizarea ca produsul va fi pe stoc peste 50 de ani. Astepti? A... si pentru ca este e comanda de durata, va trebui sa achiti acum. E OK?

Las-o asa cum a picat si nu te mai bucura la mocaciuni. Emagul a vandut atunci pentru reclama. Fii pe pace, n-au iesit pe gaura. Uite, mai au parte de una acum!

Inca ceva: daca un calculator se "decide" sa afiseze preturile cu un minus in fata, ce crezi ca se intampla? Pe langa produsele comandate vei primii si banii aia, doar pentru ca scrie cu minus?

RASPUNS SCURT: Nu ai sanse legale de a ataca acel mail si refuzarea comenzii.
Eu am facut treaba asta cu quickmobile, mi-au trimis mail inapoi cei de la ANPC, ca i-au amendat.
Pe mine nu m-a deranjat ca nu au onorat-o, cat m-a deranjat ca m-au mintit ca nu au produsul in stoc, el aparand in continuare pe site la pretul marit.

#20
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
N-am vazut ce hiene sunteti unii dintre voi. Daca vi s-ar intampla voua sa fiti taxati in plus 1 leu la factura din cauza a te miri ce loophole, ati sari ca arsi ca vi se incalca drepturile castigate in '89.

Dar pe de alta parte, va convine sa profitati de greseala unui tert, fara sa considerati ca ceva e in neregula cu asta. Stiti care e problema? Si cu morcovu-n dos, si cu sufletu-n rai nu se poate.

Edited by Ann0nyym0us, 23 February 2016 - 08:40.


#21
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011

View Postvasileiorgu, on 23 februarie 2016 - 04:25, said:

Cred cã singura modalitate sã te rãzbuni este sã schimbi magazinul.

View PostLowrider, on 23 februarie 2016 - 07:39, said:

Ii "pedepsesti" doar prin renuntarea la obiceiul de a cumpara de la ei, in rest nu ai ce sa le faci.
Sau sa comanzi multe produse foarte scumpe de la ei si tu sa nu le mai cumperi.

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Posttom_1133, on 23 februarie 2016 - 08:46, said:

Sau sa comanzi multe produse foarte scumpe de la ei si tu sa nu le mai cumperi.
Frumos sfat, ce sa spun.... mentalitate clasica de roman pur sange.

#23
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postericmario, on 23 februarie 2016 - 08:50, said:

Frumos sfat, ce sa spun.... mentalitate clasica de roman pur sange.

Citeam pe undeva de relata cum vecinul din te miri ce comuna, comandase 3 frigidere, iese asta la poarta, la care ce crezi ca striga: "Florico, ia iesi,fa, sa-mi zici care-ti place!"

#24
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Firmele serioase și-ar fi asumat greșeala și ar fi onorat comanda la prețul afișat.

#25
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007

View PostMembruAnonim, on 23 februarie 2016 - 07:07, said:

Ai fi bătut palma cu ei dacă ai fi plătit online cu cardul. Așa, nu prea ai ce le face.

Ai batut palma cand s-a emis factura indiferent cum ai platit. Scrie foarte clar in T&C

#26
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009

View PostOriginalCopy, on 23 februarie 2016 - 10:09, said:

Firmele serioase și-ar fi asumat greșeala și ar fi onorat comanda la prețul afișat.

Si inafara de Emag, care au facut-o pentru marketing, care ar mai fi firma asa serioasa?

#27
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005

View PostOriginalCopy, on 23 februarie 2016 - 10:09, said:

Firmele serioase și-ar fi asumat greșeala și ar fi onorat comanda la prețul afișat.

Daca produsul nu este in stoc , ce comanda sa onoreze ????
Pe de alta parte nu vad cum "si-a luat-o" initiatorul , atata timp cat nu a platit nimic !
Daca-i incasau banii si nu-i trimiteau marfa , mai zic , dar asa !
Cel mult a pierdut 5 minute din pretiosul lui timp sa plaseze o comanda care el singur recunoaste ca pare a fi fost o greseala .

#28
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Asta cu emagul:

- s-a intimplat la diferente de multe mii de lei? Sau niste carduri de memorie de 15 lei sau stick-uri usb care altminteri se dau gratis promotional?
- "in masa", intr-un mod vag verificabil (macar citiva colegi de pe softpedia de exemplu cu ceva posturi si care nu s-au inscris alaltarieri)? Sau au fost niste povesti pe trei bloguri in spatele carora putea sa fie o singura persoana?

#29
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postndor, on 23 februarie 2016 - 10:35, said:



Daca produsul nu este in stoc , ce comanda sa onoreze ????
Pe de alta parte nu vad cum "si-a luat-o" initiatorul , atata timp cat nu a platit nimic !
Daca-i incasau banii si nu-i trimiteau marfa , mai zic , dar asa !
Cel mult a pierdut 5 minute din pretiosul lui timp sa plaseze o comanda care el singur recunoaste ca pare a fi fost o greseala .

Dacă un produs nu este în stoc și firma știe că nu va putea onora comanda, atunci butonul "pune în coș" trebuie dezactivat pentru acel produs.

Există niște best practices în domeniu, e vorba și de bun simț.

#30
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
In Codul Civil este definit pretul derizoriu si cum poate anula el o tranzactie. Asa ca nu vad ce rhat a amendat ANPC (poate altceva?).

OriginalCopy: nu compara comertul electronic din vest cu vanzarea in bazarul online de la noi. Diferentele sunt imense.

f300: La nivel UE nu exista dreptul de folosire inainte de renuntare, ci doar de razgandire fara folosire. Ca la noi cumpara toti, folosesc, returneaza si urmatorul fraier plateste un produs nou... Vine tot din comportamentul utilizatorilor.

In alta dezordine de idei, oare cum s-ar simti initiatorul cand il "arde" careva cu vreo 5000RON ca dormea in papuci si a dat un click stramb? Cred ca ar fi tare suparat si ar dori sa dea in judecata :) mouseul ca i-a permis sa dea click.
Complicata treaba..

Edited by dexterash, 23 February 2016 - 11:13.


#31
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005

View PostOriginalCopy, on 23 februarie 2016 - 10:51, said:

.... și firma știe că nu va putea onora comanda, atunci butonul "pune în coș" trebuie dezactivat pentru acel produs.

Ti-ai raspuns singur .
Se poate intampla oricand o greseala de genul asta cand sunt mii de produse expuse.
De fapt se intampla si la case mai mari , vezi Amazon .

#32
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postdexterash, on 23 februarie 2016 - 11:08, said:

f300: La nivel UE nu exista dreptul de folosire inainte de renuntare, ci doar de razgandire fara folosire

In functie de legislatia nationala poti avea si dreptul sa-l folosesti (cu exceptii, nu pasta de dinti de exemplu...). Ideea este ca poti sa te razgindesti dupa ce ai batut palma. Dar cind tu o faci e bine, cind o fac altii e prost, vai ce nedreptate.

#33
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postdexterash, on 23 februarie 2016 - 11:08, said:

OriginalCopy: nu compara comertul electronic din vest cu vanzarea in bazarul online de la noi. Diferentele sunt imense.
Asta e singura greseala pe care am facut-o in cele spuse. Sunt de acord.

#34
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postdexterash, on 23 februarie 2016 - 11:08, said:

In Codul Civil este definit pretul derizoriu si cum poate anula el o tranzactie. Asa ca nu vad ce rhat a amendat ANPC (poate altceva?).

http://forum.softped...2#entry16210282

ANPC.png

Nu era tocmai derizoriu pretul, cu vreo 20% mai mic.

Edited by gumball3000, 23 February 2016 - 11:45.


#35
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011

View Postericmario, on 23 februarie 2016 - 08:50, said:

Frumos sfat, ce sa spun.... mentalitate clasica de roman pur sange.
Asa cum predecesorii mei au expus o solutie, si eu am adaugat o solutie;
ca e morala sau imorala soltia, depinde de atitudinea/comportamentul omului cat si al magazinului !

Pe deoparte nu e corect ca oamenii sa comande de la magazin si sa nu mai ridice produsele, batandu-si joc de munca depusa de angajatii magazinului pt. onorarea comenzii stufoase.

Dar nu e normal nici ca magazinul sa *greseasca in mod intentionat preturile produselor pt. a se juca psihologic cu oamenii sa le ofere produse asemanatoare sau alte produse la un pret mai mare.

View Postgumball3000, on 21 octombrie 2014 - 19:24, said:

QuickMobile tepari: pun promotii fictive pe site, trimit mail in care se scuza ca nu mai au produsul pe stoc si cu toate acestea, produsul poate fi comandat in continuare pe site, insa la pretul neredus.


Uneori e corecta incorectitudinea, alteori e incorecta corectitudinea  Posted Image



*lucru intamplat mie cand am vrut sa achizitionez un stabilizator

Edited by tom_1133, 23 February 2016 - 12:22.


#36
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Posttom_1133, on 23 februarie 2016 - 11:57, said:

Pe deoparte nu e corect ca oamenii sa comande de la magazin si sa nu mai ridice produsele, batandu-si joc de munca depusa de angajatii magazinului pt. onorarea comenzii stufoase.
Nasol atunci, poate se vro gandi si ei sa renunte la plata ramburs, prin tarile civilizate nu am vazut asa ceva.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate