Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Comanda online anulata
#19
Posted 23 February 2016 - 08:18
sorin147, on 23 februarie 2016 - 04:03, said:
Inghiti in sec si, daca vrei, iti imaginezi cum ar fi fost daca dadeai si tu o teapa. Sa le luam pe rand: 1. "Am primit mail de confirmare a inregistrarii comenzii" - mailul este automat, vanzarea in sine nu 2. "Comanda nu a fost finalizata, nu am fost sunat pentru a confirma verbal comanda" - ceva neclar? 3. "am primit un mail in care eram anuntat ca mi-a fost anulata comanda (conform T&C) din cauza pretului derizoriu si a lipsei stocului." - in cazul in care pretul derizoriu nu ti-a dat de gandit, magazinul poate oricand spune ca produsul respectiv nu se mai afla pe stoc. Ai ceva de comentat la asta? Daca vrei, oamenii iti pot plasa comanda la pretul respectiv (probabil), cu precizarea ca produsul va fi pe stoc peste 50 de ani. Astepti? A... si pentru ca este e comanda de durata, va trebui sa achiti acum. E OK? Las-o asa cum a picat si nu te mai bucura la mocaciuni. Emagul a vandut atunci pentru reclama. Fii pe pace, n-au iesit pe gaura. Uite, mai au parte de una acum! Inca ceva: daca un calculator se "decide" sa afiseze preturile cu un minus in fata, ce crezi ca se intampla? Pe langa produsele comandate vei primii si banii aia, doar pentru ca scrie cu minus? RASPUNS SCURT: Nu ai sanse legale de a ataca acel mail si refuzarea comenzii. Pe mine nu m-a deranjat ca nu au onorat-o, cat m-a deranjat ca m-au mintit ca nu au produsul in stoc, el aparand in continuare pe site la pretul marit. |
#20
Posted 23 February 2016 - 08:39
N-am vazut ce hiene sunteti unii dintre voi. Daca vi s-ar intampla voua sa fiti taxati in plus 1 leu la factura din cauza a te miri ce loophole, ati sari ca arsi ca vi se incalca drepturile castigate in '89.
Dar pe de alta parte, va convine sa profitati de greseala unui tert, fara sa considerati ca ceva e in neregula cu asta. Stiti care e problema? Si cu morcovu-n dos, si cu sufletu-n rai nu se poate. Edited by Ann0nyym0us, 23 February 2016 - 08:40. |
#21
Posted 23 February 2016 - 08:46
vasileiorgu, on 23 februarie 2016 - 04:25, said: Cred cã singura modalitate sã te rãzbuni este sã schimbi magazinul. Lowrider, on 23 februarie 2016 - 07:39, said: Ii "pedepsesti" doar prin renuntarea la obiceiul de a cumpara de la ei, in rest nu ai ce sa le faci. |
#22
Posted 23 February 2016 - 08:50
#23
Posted 23 February 2016 - 08:57
#24
Posted 23 February 2016 - 10:09
Firmele serioase și-ar fi asumat greșeala și ar fi onorat comanda la prețul afișat.
|
#25
Posted 23 February 2016 - 10:16
#26
Posted 23 February 2016 - 10:19
#27
Posted 23 February 2016 - 10:35
OriginalCopy, on 23 februarie 2016 - 10:09, said:
Firmele serioase și-ar fi asumat greșeala și ar fi onorat comanda la prețul afișat. Daca produsul nu este in stoc , ce comanda sa onoreze ???? Pe de alta parte nu vad cum "si-a luat-o" initiatorul , atata timp cat nu a platit nimic ! Daca-i incasau banii si nu-i trimiteau marfa , mai zic , dar asa ! Cel mult a pierdut 5 minute din pretiosul lui timp sa plaseze o comanda care el singur recunoaste ca pare a fi fost o greseala . |
#28
Posted 23 February 2016 - 10:43
Asta cu emagul:
- s-a intimplat la diferente de multe mii de lei? Sau niste carduri de memorie de 15 lei sau stick-uri usb care altminteri se dau gratis promotional? - "in masa", intr-un mod vag verificabil (macar citiva colegi de pe softpedia de exemplu cu ceva posturi si care nu s-au inscris alaltarieri)? Sau au fost niste povesti pe trei bloguri in spatele carora putea sa fie o singura persoana? |
|
#29
Posted 23 February 2016 - 10:51
ndor, on 23 februarie 2016 - 10:35, said: Daca produsul nu este in stoc , ce comanda sa onoreze ???? Pe de alta parte nu vad cum "si-a luat-o" initiatorul , atata timp cat nu a platit nimic ! Daca-i incasau banii si nu-i trimiteau marfa , mai zic , dar asa ! Cel mult a pierdut 5 minute din pretiosul lui timp sa plaseze o comanda care el singur recunoaste ca pare a fi fost o greseala . Dacă un produs nu este în stoc și firma știe că nu va putea onora comanda, atunci butonul "pune în coș" trebuie dezactivat pentru acel produs. Există niște best practices în domeniu, e vorba și de bun simț. |
#30
Posted 23 February 2016 - 11:08
In Codul Civil este definit pretul derizoriu si cum poate anula el o tranzactie. Asa ca nu vad ce rhat a amendat ANPC (poate altceva?).
OriginalCopy: nu compara comertul electronic din vest cu vanzarea in bazarul online de la noi. Diferentele sunt imense. f300: La nivel UE nu exista dreptul de folosire inainte de renuntare, ci doar de razgandire fara folosire. Ca la noi cumpara toti, folosesc, returneaza si urmatorul fraier plateste un produs nou... Vine tot din comportamentul utilizatorilor. In alta dezordine de idei, oare cum s-ar simti initiatorul cand il "arde" careva cu vreo 5000RON ca dormea in papuci si a dat un click stramb? Cred ca ar fi tare suparat si ar dori sa dea in judecata mouseul ca i-a permis sa dea click. Complicata treaba.. Edited by dexterash, 23 February 2016 - 11:13. |
#31
Posted 23 February 2016 - 11:13
OriginalCopy, on 23 februarie 2016 - 10:51, said:
.... și firma știe că nu va putea onora comanda, atunci butonul "pune în coș" trebuie dezactivat pentru acel produs. Se poate intampla oricand o greseala de genul asta cand sunt mii de produse expuse. De fapt se intampla si la case mai mari , vezi Amazon . |
#32
Posted 23 February 2016 - 11:20
dexterash, on 23 februarie 2016 - 11:08, said:
f300: La nivel UE nu exista dreptul de folosire inainte de renuntare, ci doar de razgandire fara folosire In functie de legislatia nationala poti avea si dreptul sa-l folosesti (cu exceptii, nu pasta de dinti de exemplu...). Ideea este ca poti sa te razgindesti dupa ce ai batut palma. Dar cind tu o faci e bine, cind o fac altii e prost, vai ce nedreptate. |
#33
Posted 23 February 2016 - 11:37
|
#34
Posted 23 February 2016 - 11:41
dexterash, on 23 februarie 2016 - 11:08, said:
In Codul Civil este definit pretul derizoriu si cum poate anula el o tranzactie. Asa ca nu vad ce rhat a amendat ANPC (poate altceva?). http://forum.softped...2#entry16210282 Nu era tocmai derizoriu pretul, cu vreo 20% mai mic. Edited by gumball3000, 23 February 2016 - 11:45. |
#35
Posted 23 February 2016 - 11:57
ericmario, on 23 februarie 2016 - 08:50, said: Frumos sfat, ce sa spun.... mentalitate clasica de roman pur sange. ca e morala sau imorala soltia, depinde de atitudinea/comportamentul omului cat si al magazinului ! Pe deoparte nu e corect ca oamenii sa comande de la magazin si sa nu mai ridice produsele, batandu-si joc de munca depusa de angajatii magazinului pt. onorarea comenzii stufoase. Dar nu e normal nici ca magazinul sa *greseasca in mod intentionat preturile produselor pt. a se juca psihologic cu oamenii sa le ofere produse asemanatoare sau alte produse la un pret mai mare. gumball3000, on 21 octombrie 2014 - 19:24, said: QuickMobile tepari: pun promotii fictive pe site, trimit mail in care se scuza ca nu mai au produsul pe stoc si cu toate acestea, produsul poate fi comandat in continuare pe site, insa la pretul neredus. Uneori e corecta incorectitudinea, alteori e incorecta corectitudinea *lucru intamplat mie cand am vrut sa achizitionez un stabilizator Edited by tom_1133, 23 February 2016 - 12:22. |
#36
Posted 23 February 2016 - 11:59
tom_1133, on 23 februarie 2016 - 11:57, said:
Pe deoparte nu e corect ca oamenii sa comande de la magazin si sa nu mai ridice produsele, batandu-si joc de munca depusa de angajatii magazinului pt. onorarea comenzii stufoase. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users