Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Comanda online anulata

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
Buna ziua,

Profitand de o reducere dubioasa, probabil eronata a unui calculator, am facut comanda pe PC Grarage pentru urmatorul model de desktop: http://www.pcgarage....fi-win-10-home/

Am primit mail de confirmare a inregistrarii comenzii, unde se specifica clar pretul si modelul  de mai sus mentionat (1.369,98 in loc de aproximativ 6.000,00)

Comanda nu a fost finalizata, nu am fost sunat pentru a confirma verbal comanda, in schimb am primit un mail in care eram anuntat ca mi-a fost anulata comanda (conform T&C) din cauza pretului derizoriu si a lipsei stocului.

As vrea sa stiu daca exista cai pentru a fi atacati (in instanta), pentru a le cere daune, sau produsul, asa cum a fost comandat initial.

Ma gandesc sa le fac reclamatie, pentru false advertising, si lucruri asemanatoare. Acum, daca dezacivez *****, toate reclamele sunt exclusiv pentru pc garage, ceea ce le ofera un avantaj concurential.

As avea de mentionat si ca in email specifica :"Preturile din aceasta comanda sunt valabile 5 zile.";

As vrea sa stiu cum sa procedez.

O zi buna.

#2
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,361
  • Înscris: 11.08.2003
Inghiti in sec si, daca vrei, iti imaginezi cum ar fi fost daca dadeai si tu o teapa.

Sa le luam pe rand:
1. "Am primit mail de confirmare a inregistrarii comenzii"
- mailul este automat, vanzarea in sine nu
2. "Comanda nu a fost finalizata, nu am fost sunat pentru a confirma verbal comanda"
- ceva neclar?
3. "am primit un mail in care eram anuntat ca mi-a fost anulata comanda (conform T&C) din cauza pretului derizoriu si a lipsei stocului."
- in cazul in care pretul derizoriu nu ti-a dat de gandit, magazinul poate oricand spune ca produsul respectiv nu se mai afla pe stoc. Ai ceva de comentat la asta? Daca vrei, oamenii iti pot plasa comanda la pretul respectiv (probabil), cu precizarea ca produsul va fi pe stoc peste 50 de ani. Astepti? A... si pentru ca este e comanda de durata, va trebui sa achiti acum. E OK?

Las-o asa cum a picat si nu te mai bucura la mocaciuni. Emagul a vandut atunci pentru reclama. Fii pe pace, n-au iesit pe gaura. Uite, mai au parte de una acum!

Inca ceva: daca un calculator se "decide" sa afiseze preturile cu un minus in fata, ce crezi ca se intampla? Pe langa produsele comandate vei primii si banii aia, doar pentru ca scrie cu minus?

RASPUNS SCURT: Nu ai sanse legale de a ataca acel mail si refuzarea comenzii.

Edited by sorin147, 23 February 2016 - 04:06.


#3
vasileiorgu

vasileiorgu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.11.2015
Am păţit-o şi eu, şi mulţi alţi utilizatori de pe forumul ăsta, tot cu pcgarage, Aveau la vânzare o cameră video la un preţ de te durea capu. Am băgat vreo 5 în coş. Ştii dcum e ţăranu, nu mai trebuie să explic.

Sunt totuşi cuiros ce vrei să zici prin "daune". Daune că ce ? Până la urmă tu te oftici că ţi-ai luat-o.

Cred că singura modalitate să te răzbuni este să schimbi magazinul.

Ca fapt divers doar, eu nu mai cumpăr de la pcgarage de atunci de când mi-au anulat şi mie comanda. Şi tu poţi face la fel.

Sunt enşpe mii de magazine online şi de încredere.

Cred şi eu că ce a făcut emag-ul atunci a fost pentru reclamă. Dar uite ca aşa n-a avut decât de câştigat. Deşi au preturi ceva mai scumpe în comparaţie cu alţii.

#4
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
Fara hate boyz.

Incerc si eu sa vad daca exista o modalitate sa fac ceva. Pe principiul celor care au dat in judecata MC-ul pentru ca s-au fript cu ceaiul.

De luat eu nu mi-am luat-o, erau ei sa si-o ia. Eram curios daca se poate face ceva. Unii prieteni au confirmat telefonic, au platit pc-ul si tot s-a anulat comanda.

#5
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
Cand ai facut cont si ai dat comanda ai fost de acord cu niste termeni si conditii care prevad si situatia asta.

Quote


Articolul 3 - VALABILITATE
Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail)
http://www.pcgarage....ni-si-conditii/

Am patit si eu o chestie asemanatoare. Verificam pretul unui uscator de par. La majoritatea magazinelor costa 150-200 lei, mai putin la 3 dintre ele. Oktal, Azerty si Mediadot, unde era vreo 40-50 lei. Eu, ca bun cetatean le-am trimis mail si le-am semnalat gresala. Azerty si Mediadot au modificat pretul si mi-au multumit, Cei de la Oktal au modificat si insistau ca pretul era corect, dar era o singura bucata resigilata si s-a vandut intre timp. Cand le-am zis ca daca ei vand produse resigilate fara sa specifice asta e si mai grav, nu au mai raspuns la mail Posted Image))

Edited by AMETHIST, 23 February 2016 - 04:40.


#6
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
da, m-am uitat prin T&C inainte. am gasit ceva interesant acolo, cum ca in cazul anularii comenzii, se va face o oferta asemanatoare, sunt curios ce oferta o sa fie

#7
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
O sa iti arate cateva sisteme ce le au in oferta la pret apropiat de ce ai comandat tu. Fii sigur ca nu o sa iti dea PC de 3-4000 lei la 1100.

#8
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
Sunt si eu un oportunist visator

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,360
  • Înscris: 01.12.2001

View Postdmihai092, on 23 februarie 2016 - 02:36, said:

am primit un mail in care eram anuntat ca mi-a fost anulata comanda (conform T&C) din cauza pretului derizoriu
Au scris ei "pret derizoriu"? Nu cred asta.

#10
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
Citez:

"Buna seara,
Va multumim pentru comanda lansata si pentru ca ati ales PC Garage, insa din cauza pretului derizoriu si lipsei stocului nu putem onora livrarea produsului Sistem brand Lenovo IdeaCentre Y700.
Va multumim pentru intelegere, ne cerem scuze pentru eventuala neplacere creata si va oferim in schimb un voucher in valoare de 50 RON. Voucherul este valabil 30 zile si-l puteti folosi pentru achizitionarea oricarui produs din oferta PC Garage.
Comanda aceasta se va anula.
O seara placuta."

#11
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,361
  • Înscris: 11.08.2003
Vezi, n-a fost dracu' asa de roman, te-ai scos cu ceva. :)

#12
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
da, cu fix 1% din diferenta de pret :)) 6000-1000

#13
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
E scris clar in termenii de utilizare ca pot modifica pretul fara sa te anunte.Eu nu vad de ce esti suparat din moment ce ai primit 50 lei.

#14
dmihai092

dmihai092

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2016
Aici e vorba ca am făcut o comanda pe un preț. În niciun univers paralel nu ai voie sa schimbi termenii unei înțelegeri după ce ai bătut palma. Bine, știu că palma nu a fost bătută, dar înțelegi unde bat

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai fi bătut palma cu ei dacă ai fi plătit online cu cardul. Așa, nu prea ai ce le face.

#16
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postdmihai092, on 23 februarie 2016 - 06:19, said:

În niciun univers paralel nu ai voie sa schimbi termenii unei înțelegeri după ce ai bătut palma. Bine, știu că palma nu a fost bătută, dar înțelegi unde bat

In majoritatea tarilor civilizate poti renunta la contractele la distanta, chiar (si mai ales) dupa ce ai primit si folosit produsul (si atentie ca sint multe produse pe care poti sa le folosesti si sa le trimiti inapoi cind ai terminat cu ele si nici macar nu ma refer la exemple extreme precum sa comanzi si sa dai inapoi bradul de craciun la amazon ca prin alte parti...).

Cind renunti tu e foarte bine, cind renunta altii valeu, cum se poate asa ceva, am batut palma, nicaieri in lume, bla bla bla.

#17
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Iti facem lista cati ne-am luat-o cu pcgarbage? De la aia nu mai cumpar nici sa-mi dea la jumatate fata de cel mai bun pret de pe piata. Exact ce descrii tu au facuf de BF 2012, ne-au lasat sa credem ca totul e ok si dupa ce s-a terminat BF ne-au trimis mailuri de anulare a comenzii. Crezi ca au patit ceva? Sunt acoperiti de T&C, noi am ramas fara produsele comandate si concurentii lor au pierdut potentiali clienti, pt ca daca stiam ca ne anuleaza comenzile, cumparam din alta parte. Si pt ca romanul nu se invata minte si nu invata din greseala altuia, au repetat figura si in anii urmatori, de era plina Softpedia de plangeri. Bun venit in lumea pcgarbage, cu un stil original de a face afaceri. Apropo, proprietarul nu era unul din gretosii aia care dadeau lectii de business si pozau in afaceristi de succes pe la diferite televiziuni, inclusiv la Arena Leilor sau Cusca Leilor? Mare om, mare caracter...

#18
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View PostMembruAnonim, on 23 februarie 2016 - 07:07, said:

Ai fi bătut palma cu ei dacă ai fi plătit online cu cardul. Așa, nu prea ai ce le face.
In situatia prezentata de mine platisem cu cardul si tot au anulat tranzactia, deci nu ai batut nicio palma. Asa cum spun si ei in T&C, ai batut palma cand au emis ei factura, pana atunci ei nu-si asuma nicio responsabilitate. Pot sa puna toate produsele la 1 leu si tu poti sa le comanzi, dar daca nu au emis factura, comanda ta nu produce efecte contractuale.
Ii "pedepsesti" doar prin renuntarea la obiceiul de a cumpara de la ei, in rest nu ai ce sa le faci.

Edited by Lowrider, 23 February 2016 - 07:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate