Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Golf 5 bec ulei bord
Last Updated: Apr 13 2016 17:15, Started by
jorj1991
, Jan 05 2016 15:04
·
0
#1
Posted 05 January 2016 - 15:04
Salutare tuturor!Am un golf 5,1.9 Tdi acu 2 seri s-a aprins becul de la ulei am citi pe net si zicea sa mai completez ulei in baie...am pus 500 ml si tot nu s-a stins...am trimis o fata sa duca masina la service si i-a zis ceva vag cum ca e motorul praf din cauza motorinei si nu mai stiu eu ce este posibil sa fie altceva?O sa atasez o poza cu eroarea.Multumesc anticipat!
Attached Files |
#2
Posted 05 January 2016 - 15:07
#4
Posted 05 January 2016 - 15:12
#5
Posted 05 January 2016 - 15:15
Ai pus 500 ml dupa ureche sau ai si verificat nivelul ?
|
#6
Posted 05 January 2016 - 15:16
Dimineata inainte de pornire, verifica joja sa vezi cat e nivelul.
Intre schimburi mai faceai completari? |
#7
Posted 05 January 2016 - 15:21
nwo, on 05 ianuarie 2016 - 15:16, said:
Dimineata inainte de pornire, verifica joja sa vezi cat e nivelul. Intre schimburi mai faceai completari? Nu niciodata! pasilla, on 05 ianuarie 2016 - 15:15, said:
Ai pus 500 ml dupa ureche sau ai si verificat nivelul ? Am verificat nivelul da masina era pornita de 50 min a stat doar pornita nu am mers cu ea.Nivelul era ce-i drept putin sub semn. |
#8
Posted 05 January 2016 - 15:28
jorj1991, on 05 ianuarie 2016 - 15:21, said: Am verificat nivelul da masina era pornita de 50 min a stat doar pornita nu am mers cu ea.Nivelul era ce-i drept putin sub semn. Nu prea am inteles, dar nu conteaza ca merge sau nu masina, ca motorul oricum merge si daca merge fara ulei, nu e bine deloc. Completarea si verificarea nivelului se face cu motorul oprit si masina pusa pe o suprafata orizontala. |
#9
Posted 05 January 2016 - 15:33
Daca becul ala nu se stinge nici cand accelerezi treaba e groasa rau. Ce te face sa crezi ca acel mecanic care a spus ca motorul e dus nu a avut dreptate?
Mai poti avea si o sansa de 1% sa fie dus bulbul care masoara presiunea sau firul ce vine la el intrerupt/ da la masa Zgomote suspectecte nimic? Ma refer la batai sau cloncaneala de tacheti. Nivelul de ulei poti sa-l verifici oricand; trebuie doar sa pui masina pe o suprafata plana, opresti motorul, astepti 5 minute si masori(scoti joja o stergio bagi din nou si cand o scoti citesti nivelul) Daca nivelul e sub minim completez cu acelasi ulei pana la maxim iar daca nu se stinge becul nu mai mergi cu masina deloc. O duci trasa la service ca risti sa o gripezi de tot. |
#10
Posted 05 January 2016 - 15:38
pasilla, on 05 ianuarie 2016 - 15:28, said:
Nu prea am inteles, dar nu conteaza ca merge sau nu masina, ca motorul oricum merge si daca merge fara ulei, nu e bine deloc. Completarea si verificarea nivelului se face cu motorul oprit si masina pusa pe o suprafata orizontala. Motorul era oprit pe o suprafata plana doar ca inainte sa verific am pornit masina poate asta a influentat cumva. geo123, on 05 ianuarie 2016 - 15:33, said:
Daca becul ala nu se stinge nici cand accelerezi treaba e groasa rau. Ce te face sa crezi ca acel mecanic care a spus ca motorul e dus nu a avut dreptate? Mai poti avea si o sansa de 1% sa fie dus bulbul care masoara presiunea sau firul ce vine la el intrerupt/ da la masa Zgomote suspectecte nimic? Ma refer la batai sau cloncaneala de tacheti. Nivelul de ulei poti sa-l verifici oricand; trebuie doar sa pui masina pe o suprafata plana, opresti motorul, astepti 5 minute si masori(scoti joja o stergio bagi din nou si cand o scoti citesti nivelul) Daca nivelul e sub minim completez cu acelasi ulei pana la maxim iar daca nu se stinge becul nu mai mergi cu masina deloc. O duci trasa la service ca risti sa o gripezi de tot. Motorul merge la fel ca inainte nici un fel de trancaneala fara intreruperi nimic,de asta am intrebat aici pentru ca iau in calcul si ce a spus mecanicul. |
|
#11
Posted 05 January 2016 - 15:46
Iesi afara si verifica Dumnezeule nivelul de ulei cum ti-am explicat in postul de mai sus iar daca nu e la Maxim completeaza-l pana la maxim si vezi daca se stinge nenorocitul ala de bec.
Nu ai raspuns nici la intrebarea daca se stige in momentul cand accelerezi!!! Fa si inspectie vizuala si vezi daca mufa este infipta bine in bulbul care masoara presiunea precum si in cel care masoara nivelul. Daca intr-adevar ai mers fara presiune sau cu nivel foarte mic(mult sub minim) motorul e terminat(ma refer la linie si distributie) Edited by geo123, 05 January 2016 - 15:48. |
#12
Posted 05 January 2016 - 15:48
Nivelul uleiului este sub limita, eroarea respectiva nu are legatura cu presiunea uleiului, sfat nu mai trimite fata la un service ce nu are macar un tester VAG, in 1 min iti spunea exact ce probleme sunt cu masina.
|
#13
Posted 05 January 2016 - 15:51
#14
Posted 05 January 2016 - 15:55
geo123, on 05 ianuarie 2016 - 15:46, said:
Iesi afara si verifica Dumnezeule nivelul de ulei cum ti-am explicat in postul de mai sus iar daca nu e la Maxim completeaza-l pana la maxim si vezi daca se stinge nenorocitul ala de bec. Nu ai raspuns nici la intrebarea daca se stige in momentul cand accelerezi!!! Fa si inspectie vizuala si vezi daca mufa este infipta bine in bulbul care masoara presiunea precum si in cel care masoara nivelul. Daca intr-adevar ai mers fara presiune sau cu nivel foarte mic(mult sub minim) motorul e terminat(ma refer la linie si distributie) Ok acum nu am cum sa verific uleiul deoarece nu am masina.Becul nu s-a stins cand am accelerat cand o sa am masina o sa verific cum ai spus si mufele.Multumesc de ajutor! |
#15
Posted 05 January 2016 - 15:57
|
#16
Posted 05 January 2016 - 16:12
Se vede ca nu te pricepi.
Orice problema legata de nivel, presiune, sau circuit intrerupt/scurt la masa se traduce prin aprinderea martorului de ulei din bord.Nu sunt martori diferiti pentru cauze diferite.Mai departe e problema testerului sa determine cauza exacta a aprinderii martorului. Ideea e ca daca se concluzioneaza ca masina a functionat fara presiune sau cu nivel de ulei extrem de mic consecintele sunt grave. |
#17
Posted 05 January 2016 - 16:20
geo123, on 05 ianuarie 2016 - 16:12, said:
Se vede ca nu te pricepi. Orice problema legata de nivel, presiune, sau circuit intrerupt/scurt la masa se traduce prin aprinderea martorului de ulei din bord.Nu sunt martori diferiti pentru cauze diferite.Mai departe e problema testerului sa determine cauza exacta a aprinderii martorului. Ideea e ca daca se concluzioneaza ca masina a functionat fara presiune sau cu nivel de ulei extrem de mic consecintele sunt grave. A |
#18
Posted 05 January 2016 - 16:28
geo123, on 05 ianuarie 2016 - 16:12, said:
Se vede ca nu te pricepi. Orice problema legata de nivel, presiune, sau circuit intrerupt/scurt la masa se traduce prin aprinderea martorului de ulei din bord.Nu sunt martori diferiti pentru cauze diferite.Mai departe e problema testerului sa determine cauza exacta a aprinderii martorului. Ideea e ca daca se concluzioneaza ca masina a functionat fara presiune sau cu nivel de ulei extrem de mic consecintele sunt grave. Eu nu ma pricep? Exista si un mesaj de atentionare in bord, pe ala l-ai citit? sper ca nu esti mecanic!!! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users