Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Volvo S90

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#55
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:29, said:

esti sigur?
restul (X1, TT, GLA) sunt premium la materiale dar nu la sasiu, la fel ca S90 insa vezi si preturile la X1, TT si GLA care sunt mult sub cele cu sasiu premium

cel putin cutia e montata transversal , motorul nu sitiu

#56
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 mog, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:

Motoarele la Audi sunt pozitionate transversal doar daca sunt Quattro. De la a4/q5 in sus.
esti sigur ca A4 are motor transversal? eu zic sa mai studiezi

 mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 21:46, said:

cel putin cutia e montata transversal , motorul nu sitiu
cutia de viteze se monteaza in continuarea arborelui cotit, iar la un motor longitudinal arborele cotit este pozitionat fata/spate asa ca poti monta cutia in fata farurilor sau in spatele motorului, spre centrul masinii
cam cate masini ai vazut tu cu cutia de viteze montata in fata farurilor?

toate A4 au motor longitudinal si cutie de viteze amplasata intre puntea fata si puntea spate pentru a asigura cea mai buna distributie a maselor
in aceeasi situatie este si 3er si C si tot ce e mai sus, adica A6/5er/E
dar aici vorbim despre masini facute cu simt de raspundere, facute bine, fara compromis

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:54.


#57
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 mog, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:

Motoarele la Audi sunt pozitionate transversal doar daca sunt Quattro. De la a4/q5 in sus.

Doar transmisia  e transversala

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:

incearca sa parchezi un XC90 la Carrefour dar in primele randuri acolo unde e plin de Clio si Punto si vorbim dupa
dar incearca sa te incadrezi pe un singur loc, stiu, e imposibil
Nu stiu ce parcari vizitezi ca eu loc cu  pe un loc chiar suficet sa deschid si porbgajul, plus ce cumparaturi incap in clio/punto,

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:

la tara da, dar intr-un oras aglomerat e foarte greu de folosit in mod uzual din cauza gabaritului mare si a pozitie de condus care are vizibilitate scazuta
Problema aici e intre scaun si volan, dupa logica asta ar trebui interzise in oras suvurile pentru-ca prezinta risc de accident.

#58
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:07, said:

nu din poza ci din compromisul motorului transversal lucru care nu este acceptat in segmentul premium si de lux din cauza compromisului in detrimentul calitatii, a confortului si a dinamicii

renume prost iar in segmentul premium nici macar renume neutru nu e suficient, e nevoie de pedigree de top ca sa fii acceptat

tu chiar crezi toate articolele platite scrise de tot felul de asa zis jurnalisti auto care scriu orice telenovela pentru o ciorba reincalzita?

compret de acord insa aici vorbim de tinuta de drum impecabila, de perfectiune, iar motorul transversal e un compromis care distruge orice urma de perfectiune

tractiunea fata e motivul pentru care am ales Audi pentru ca voiam sa iau MB dar am renuntat din cauza tractiunii spate, si eu vorbesc ca posesor de marca premium nu ca cititor de reviste colorate

nu ma intereseaza sportivitatea, 140 cai sunt suficienti insa nu poti intelege placerea condusului pana cand nu conduci o masina echilibrata aproape perfect atat fata/spate cat si stanga/dreapta
S90 e fiarte departe de a fi echilibrata perfect, motorul e pus invers, cutia de viteze e amplasata foarte in fata, e moartea pasiunii
din cate am citit S80 era o masina premium cu motor longitudinal dar au vrut sa faca economi la S90 si au facut o masina mare bazata pe compromisuri, lucru care a insemnat esecul lui Opel Omega, Renault Safrane si altii de genul

Omule, intai mergi cu masina asta si dupa vino sa ne spui ca nu e perfecta. Scuza-ma dar standardul tau adica Audi A4 e departe de perfectiune...  este la limita inferioara a ceea ce inseamna "premium". De la stofa cu care vine standard si plasticele din masina pana la feelingul unei masini cu tractiune fata... Totusi sa nu exageram. Si eu am un Audi acum, si stiu foarte bine toate modelele. Sunt niste masini bune, dar nimic de ridicat in slavi, si in nici un caz vreun standard in materie de tinuta de drum sau dinamica, din contra, eu regret intens ca nu mi-am luat una cu suspensie pneumatica,  ca imi clantane dintii in gura cand dau intr-o groapa cu jante pe 20 si suspensia sport.

Articolele scrise de jurnalisti in presa de specialitate internationala mi se par o sursa mult mai credibila decat tine. Macar daca mergeai cu ea si veneai sa ne impartasesti parerile, asa puteam sa iti respect opinia, dar tu n-ai facut nici macar asta, tu dintr-o poza si un detaliu tehnic pe care il interpretezi tu ca fiind prost gandit, ai decis ca e o masina naspa si iti sustii parerea. Eu nu stiu daca e buna de ceva sau nu, dar nu pot sa imi formez o parere dintr-o poza si un detaliu tehnic. Si intamplator m-am urcat si eu noul XC90 la salonul auto de luna trecuta, si chiar iti spun sincer ca la capitolul materiale si finisaje interioare sta excelent, chiar am ramas impresionat.

De ce spui ca Volvo are renume prost? Au fost mult timp in avangarda sigurantei auto si inca sunt, au facut masini bune de-a lungul timpului, nu vad care e problema cu faptul ca au niste proprietari chinezi. Niste arabi detin un pachet imens de actiuni la Ferrari de pilda, inseamna ca Ferrari are un renume prost din cauza proprietarilor sau ca e o masina arabeasca? Cum de altfel si JLR e detinut de niste indieni, e masina indiana? Ingineria si productia se fac in UK, ce conteaza cine detine actiunile? Sunt convins ca niste papuasi au actiuni si la VAG, inseamna ca VW/Audi sunt masini papuase? Nu inteleg logica ta. Intelegeam sa spui asta daca masinile se concepeau si fabricau in China si pastrau doar sigla dar nu e cazul. Ingineria, designul, productia se fac in Suedia de catre niste suedezi.

Edited by emil_sv, 07 December 2015 - 22:16.


#59
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Am impresia cã Audi a hotãrât ca sã nu mai ținã A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apãrea în 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html

Edited by Bogdansv1, 07 December 2015 - 22:14.


#60
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:

Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html

La naiba!!!! Acum concureaza cu Renault si Peugeot!!! Ce ne facem???

#61
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Cred ca Volvo a ramas doar cu numele si cu reputatia de pe vremea cand erau 100% suedeze.
Cam aceeasi situatie cu VW-ul din prezent, doar renumele a mai ramas, in rest platesti un pret umflat cu 50% fata de ce ofera concurenta, iar calitatea e tot cu 50% mai slaba...

#62
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:

Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html

A4 nu a facut si nu face parte din clasa premium

 alex2010, on 07 decembrie 2015 - 22:18, said:

Cred ca Volvo a ramas doar cu numele si cu reputatia de pe vremea cand erau 100% suedeze.
Cam aceeasi situatie cu VW-ul din prezent, doar renumele a mai ramas, in rest platesti un pret umflat cu 50% fata de ce ofera concurenta, iar calitatea e tot cu 50% mai slaba...

Serios, eu la ultima achizitie volvo am o constatat o crestere  cu 50% a calitatii

Edited by mihaitzadh, 07 December 2015 - 22:22.


#63
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:

Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html
fix de asta eu va recomand sa nu mai citit mizerii de mizeriile de publicatii ca auto-build, auto-pro si orice alte publicatii care nici macar nu stiu sa caute pe google

The B8 and B9 versions of the A4 are built on the Volkswagen Group MLB platform
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

The Volkswagen Group MLB platform is the company's platform strategy, announced in 2012, for shared modular construction of its longitudinal, front-engined automobiles.
https://en.wikipedia...up_MLB_platform

 mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:20, said:

A4 nu a facut si nu face parte din clasa premium
invata clasificarile inainte sa scrii prostii
The Audi A4 is a line of compact executive cars. Compact executive car is a car classification term applied to premium cars smaller than executive cars

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 22:24.


#64
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Si wikipedia e sursa sigura?:)))) site-ul producatorului e sursa sigura, reviste de specialitate is o sursa mai sigura. Stii care sunt cei ce mai scriu articole de pe wikipedia? studentii din an 1 de pe la tara care acuma descopera netul si elevii de clasa a 9 10 care cred ca profii is prosti si nu se prind. Dupa se desteapta si ei si invata sa se informeze...

#65
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014
Petru mine masina premium are piele, a/c si entertainment ca standard pe orice versiune, iar a4 are acestea ca optinale,daca punem probema astfel destule de multe masini cu suficete optionale bifate sunt premium.
  Premium  - piele, a/c si entertainment pe orice versiune

#66
mog

mog

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 20.01.2009

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:51, said:

esti sigur ca A4 are motor transversal? eu zic sa mai studiezi


cutia de viteze se monteaza in continuarea arborelui cotit, iar la un motor longitudinal arborele cotit este pozitionat fata/spate asa ca poti monta cutia in fata farurilor sau in spatele motorului, spre centrul masinii
cam cate masini ai vazut tu cu cutia de viteze montata in fata farurilor?

toate A4 au motor longitudinal si cutie de viteze amplasata intre puntea fata si puntea spate pentru a asigura cea mai buna distributie a maselor
in aceeasi situatie este si 3er si C si tot ce e mai sus, adica A6/5er/E
dar aici vorbim despre masini facute cu simt de raspundere, facute bine, fara compromis

 mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:04, said:


Doar transmisia  e transversala


Nu stiu ce parcari vizitezi ca eu loc cu  pe un loc chiar suficet sa deschid si porbgajul, plus ce cumparaturi incap in clio/punto,


Problema aici e intre scaun si volan, dupa logica asta ar trebui interzise in oras suvurile pentru-ca prezinta risc de accident.
Nu e chiar adevarat. Tot ce e Quattro - sistem awd permanent, cu diferential central mecanic Torsen au si motorul asezat longitudinal. A4 nu e pe platforma MQB doar a3 si q3 daca retin bine. De la a4 in sus platforma e MLB...dar am impresia ca la non quattro e transversal.

Edited by mog, 07 December 2015 - 22:54.


#67
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Audi A4 nu a fost niciodata masina premium, doamne fereste...nu inseamna ca daca voi aveti masina aia e si cea mai buna din lume.Eu am doua Avensis-uri acum, una din 2003 si una din 2005 si nu, una cu 116cp si una cu 177cp, nu as da nici una pe A6, nici nu vorbesc de A4, dar asta o face premium? NU! Inteleg ca la o masina premium nu conteaza cati cp are, nu conteaza materialele, dotarile, spatiul, cum arata, cat de repede ajunge de a 0-100, etc, toate astea nu conteaza, conteaza doar daca motorul e transversal sau longitudinal, nu conteaza ca masina are deja foarte mult spatiu la interior, este foarte rapida si e si AWD...fara suparare Kroghy, cate si ce masini ai mai condus la viata ta in afara de Audi ala?

#68
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90
nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise
cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium
S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium?
premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Posted Image

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 22:52.


#69
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 22:49, said:

degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90
nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise
cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium
S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium?
premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Posted Image
Clar, ai ramas fara argumente si acum te iei de stare economica a oamenilor...

Edited by DaniJ90, 07 December 2015 - 22:53.


#70
mog

mog

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 20.01.2009
Volvo a zis clar ca S90 precum si XC90 se vor bate cu tripleta germana A-B-M. Volvo e si va fi premium.

#71
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

 mog, on 07 decembrie 2015 - 22:58, said:

Volvo a zis clar ca S90 precum si XC90 se vor bate cu tripleta germana A-B-M. Volvo e si va fi premium.
Asa e...nu inteleg de ce ai contesta asta daca ai un Audi A4....dar in fine...aaa, am uitat, e ceva legat ca motorul e transsexual...

Edited by DaniJ90, 07 December 2015 - 23:03.


#72
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu stiu cum este S90 insa noul XC90 nu mai are absolut nicio treaba cu vechiul model sau mai bine zis cu vreun Volvo de pana acum, este mult peste la capitolul calitate, plastice. fara sa exagerez este f comparabil cu ML,X5, peste Lexus RX dar totusi sub RRS sau Cayenne. Marea problema ramane pretul, peste 80k euro pt un exemplar dotat si din pacate vine la pachet cu un 2.0d.

Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate