Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#19
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,444
  • Înscris: 10.08.2005

 iulian0512, on 16 noiembrie 2015 - 13:42, said:

Era o angajata de tip robot care urmeaza procedurile. Daca gandea putin analiza datele si te servea amabil dar ptr asta trebuie creier si la ce lefuri mici au de unde ?
protocolul exista in favoarea clientului, vezi ca furtul sau pierderea actelor poate ocoli judecata operatorului dar nu si a protocolului
incercati sa ganditi din punctul de vedere al furnizorului

#20
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 13:57, said:

GATA!  cit de simplu
Pai te-a identificat, apelul a continut IMSI si IMEI-ul de la tel si sim, deci stie exact "cine" esti Posted Image Acu ca tu aveai telefonul altei persoane poate care nu e neaparat ruda asta nu are cum sa verifice dar se presupune ca la tel persoanei X umbla numai X.

Edited by andreic, 16 November 2015 - 14:07.


#21
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 12:43, said:

Ce frica frate sa le fie ca uite revin cu alte precizari:
1. Aveam la mine telefonul ei
2. Aveam la mine buletinul ei si al meu
3. Aveam la mine cadoul (nou telefon ce necesita microsim)
4. In acea zi era chiar ziua ei.
daca erau furate? ai furat poseta in care ai gasit telefon si buletin?
daca sunteti divortati?
daca vrei sa o spionezi?
romanii nu inteleg ca regulile se respecta

#22
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014

 andrei_andyground, on 18 noiembrie 2015 - 19:04, said:

Tocmai ce am primit si eu mesaj ca la urmatoarea reinoire imi vor inlocui Nlimitat5 cu o alta oferta cu mai mult net (nelimitat VDF + 400min/SMS nat + 1GB tot cu 5 euro). Pe mine ma interesa nelimitatul, nu aveam nevoie de net. Acum trebuie sa gasesc altceva care ofera nelimitat in aceeasi bani, eventual poate chiar o sa si portez numarul.
si eu am primit acelasi mesaj asa ca aseara am mers la rcs si am portat numarul in digi. am facut doar un abonament sa vad cum e semnalu la mine acasa. semnalu e full si merge netu bine. de roaming national nu cred ca o sa am nevoie. duminica voi merge si voi porta si restu familiei si voi aduce si cativa prieteni in digi. vodafone cu gestu tau de a taia extraoptiuni vei pierde multi clienti. pe mine mai pierdut. am fost clientul tau din 2004 iar acum sunt a lui digi

#23
cst1791

cst1791

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 211
  • Înscris: 26.10.2015
Intre timp doar Vodafone a ramas fara optiuni cu nelimitat national! Telekom are ceva gen Nelimitat5, tot la 5 euro (sms cu textul "da" la 5100) si cu 500 mb net (nu 300 mb ca la Vodafone), iar Orange are doar pe sim-uri speciale cu numar nou sau la portare, la 6 euro.

Eu din fericire am si un sim de Orange asa ca nu am sa mai incarc Vodafone luna urmatoare (cred ca ma voi folosi mai bine de Orange pentru ca familia e in Orange; pe Vodafone sunt doar colegii de servici). Poate peste multa vreme Vodafone isi vor mai reveni din multele erori si probleme de acum si atunci poate va fi mai bine... Deocamdata insa... nu prea vad alta solutie mai buna (as fi preferat ceva gen Nelimitat5 de la Vodafone... dar...).

#24
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Niste nesimtiti.. sincer.. luna trecuta am fost taxat cu 3euro "factura detaliata" si am discutat cu o "duduie" pe chat toate bune si frumoase.. luna asta 3 euro pe minus (trebuia sa am), dar nici o  evidenta ceva de 3 euro... teapa pe fata.. am tras la imprimanta ambele facturi m.am uitat ce si cum nimic.. platesc 3 euro degeaba..

Edited by Gotyc, 29 November 2015 - 00:14.


#25
Ecou81

Ecou81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 06.09.2007
A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!?

După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit...


La prepay, pentru cei 2 Gb a mers...

#26
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009

 Ecou81, on 29 noiembrie 2015 - 19:06, said:

A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!?

După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit...


La prepay, pentru cei 2 Gb a mers...

este oferta vadca 2gb 0euro si 1gb 0euro.. daca te uiti la promotii sau extraoptiuni

#27
Ecou81

Ecou81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 06.09.2007
La prepay e 2Gb, la abonament apare 3 Gb in Myvdf

Attached Files


Edited by Ecou81, 30 November 2015 - 00:53.


#28
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,135
  • Înscris: 26.07.2009

 Ecou81, on 29 noiembrie 2015 - 19:06, said:

A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!?

După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit...


La prepay, pentru cei 2 Gb a mers...

Eu nu gaseam in aplicatia "MyVodafone" din telefon, la categoria promotii, acest bonus dar mi-a activat un angajat de la Vodafone. 3072 MB Bonus IOYM.

Edited by cristinel07, 30 November 2015 - 01:46.


#29
anyidyoulike

anyidyoulike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 778
  • Înscris: 14.10.2009
Nici eu nu aveam posibilitatea de a activa bonusul din aplicatie si mi-a fost activat de catre userul Vodafone :)

Edited by anyidyoulike, 30 November 2015 - 09:48.


#30
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009

Quote

In legatura cu solicitarea dumneavoastra, tin sa va precizez ca a fost transmis pe data de 27/11/2015 raspunsul scris la sesizarea inregistrata cu numarul 1384xxxx din data de 06/11/2015.
Conform contractului de serivicii Vodafone „Aria de acoperire diferă în funcţie de tipul de serviciu oferit şi se poate modifica în funcţie de dezvoltarea reţelelor, de specificul propagării undelor radio şi de existenţa obstacolelor naturale, precum şi de specificaţiile tehnice ale reţelelor Vodafone şi ale echipamentelor folosite de Client. Vodafone va face publice şi va comunica pe orice cale Clientului condiţiile specifice de oferire a oricărui nou serviciu Vodafone."
Statia care deserveste zona mentionata este functionala si in parametri. Pentru perioada urmatoare nu sunt bugetate lucrari de dezvoltare in zona.

1.Problema este ca eu am cererea din 13/11/2015
2. Problemele inca sunt cu semnalul (telefonul este venit din service placa de baza + semnal)
3. Au inchis cererea de reziliere
4.Nu ii intereseaza de mine vadca (Acuma sa vina swagger sa zica ca ce si cum)
5. Sesizarea la ANCOM a fost facuta, deja dau banii pe prostii si degeaba...

#31
cst1791

cst1791

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 211
  • Înscris: 26.10.2015

 Gotyc, on 29 noiembrie 2015 - 00:13, said:

Niste nesimtiti.. sincer.. luna trecuta am fost taxat cu 3euro "factura detaliata" si am discutat cu o "duduie" pe chat toate bune si frumoase.. luna asta 3 euro pe minus (trebuia sa am), dar nici o  evidenta ceva de 3 euro... teapa pe fata.. am tras la imprimanta ambele facturi m.am uitat ce si cum nimic.. platesc 3 euro degeaba..

Din pacate asa este Vodafone si asa isi "rotunjeste veniturile"!... Sfatul meu ar fi sa treceti la prepay (tot Vodafone), unde macar nu veti mai avea factura!...

 Gotyc, on 30 noiembrie 2015 - 14:42, said:

1.Problema este ca eu am cererea din 13/11/2015
2. Problemele inca sunt cu semnalul (telefonul este venit din service placa de baza + semnal)
3. Au inchis cererea de reziliere
4.Nu ii intereseaza de mine vadca (Acuma sa vina swagger sa zica ca ce si cum)
5. Sesizarea la ANCOM a fost facuta, deja dau banii pe prostii si degeaba...

De ce nu faceti din nou o alta cerere de reziliere? Pana la urma, or fi ei "mai cu mot" dar nu va pot tine cu forta!!

#32
Alex871

Alex871

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 04.01.2012
unii sunt de treaba unii parca au boala pe clienti....

#33
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009

 cst1791, on 01 decembrie 2015 - 00:17, said:


Din pacate asa este Vodafone si asa isi "rotunjeste veniturile"!... Sfatul meu ar fi sa treceti la prepay (tot Vodafone), unde macar nu veti mai avea factura!...



De ce nu faceti din nou o alta cerere de reziliere? Pana la urma, or fi ei "mai cu mot" dar nu va pot tine cu forta!!

Este deja trimisa :) Nu am facut alta dar tot pe aceea... o sa trimit email-uri si o sa intru pe chat pana ma baga in seama.. si telefonic si tot ce trebuie

#34
anyidyoulike

anyidyoulike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 778
  • Înscris: 14.10.2009
Daca nu mai esti in perioada contractuala baga portare! Nu au cum sa se opuna si in 3 zile ai scapat de ei!

#35
Ecou81

Ecou81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 06.09.2007

 anyidyoulike, on 30 noiembrie 2015 - 09:47, said:

Nici eu nu aveam posibilitatea de a activa bonusul din aplicatie si mi-a fost activat de catre userul Vodafone :)

S-a rezolvat cu chiu cu vai si la mine, dar doar dupa ce am făcut sesizare pe mail cu printscreen :/

#36
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Si astazi se implinesc 30zile de la cererea mea cu "Probleme la Semnal" si Vodafone Romania nu vine cu solutia.. tot imi zic de releu, ba ca nu pot recepta undele radio ca am radiatii in bloc , cand am intrebat.o pe doamna aia , bun si pe arie deschisa.. cum facem ? Nu trec undele de copaci ? "Da releul in cauza are fluctuatii, dar nu avem buget de imbunatatire a acestuia"
Adica esti un prost plateste ca noi nu facem nimic.. imi mai zice si mie ca platesc despagubire daca vreau rezilierea, cand i.am zis "Da vodafone imi ofera mie un semnal cat de cat moderat sa pot discuta telefonic cu cineva ? " sau "ANPC ce  spune de taxa frauduloasa ? " nu a mai zis nimic doamna "Simona" ca astia nu stiu sa zica numele tot..

Edited by Gotyc, 04 December 2015 - 19:33.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate