Nemulțumiri legate de Vodafone.

#19
Posted 16 November 2015 - 14:03

Era o angajata de tip robot care urmeaza procedurile. Daca gandea putin analiza datele si te servea amabil dar ptr asta trebuie creier si la ce lefuri mici au de unde ? incercati sa ganditi din punctul de vedere al furnizorului |
#20
Posted 16 November 2015 - 14:04

GATA! cit de simplu ![]() Edited by andreic, 16 November 2015 - 14:07. |
#21
Posted 16 November 2015 - 14:08

Ce frica frate sa le fie ca uite revin cu alte precizari: 1. Aveam la mine telefonul ei 2. Aveam la mine buletinul ei si al meu 3. Aveam la mine cadoul (nou telefon ce necesita microsim) 4. In acea zi era chiar ziua ei. daca sunteti divortati? daca vrei sa o spionezi? romanii nu inteleg ca regulile se respecta |
#22
Posted 21 November 2015 - 06:16

Tocmai ce am primit si eu mesaj ca la urmatoarea reinoire imi vor inlocui Nlimitat5 cu o alta oferta cu mai mult net (nelimitat VDF + 400min/SMS nat + 1GB tot cu 5 euro). Pe mine ma interesa nelimitatul, nu aveam nevoie de net. Acum trebuie sa gasesc altceva care ofera nelimitat in aceeasi bani, eventual poate chiar o sa si portez numarul. |
#23
Posted 28 November 2015 - 19:26

Intre timp doar Vodafone a ramas fara optiuni cu nelimitat national! Telekom are ceva gen Nelimitat5, tot la 5 euro (sms cu textul "da" la 5100) si cu 500 mb net (nu 300 mb ca la Vodafone), iar Orange are doar pe sim-uri speciale cu numar nou sau la portare, la 6 euro.
Eu din fericire am si un sim de Orange asa ca nu am sa mai incarc Vodafone luna urmatoare (cred ca ma voi folosi mai bine de Orange pentru ca familia e in Orange; pe Vodafone sunt doar colegii de servici). Poate peste multa vreme Vodafone isi vor mai reveni din multele erori si probleme de acum si atunci poate va fi mai bine... Deocamdata insa... nu prea vad alta solutie mai buna (as fi preferat ceva gen Nelimitat5 de la Vodafone... dar...). |
#24
Posted 29 November 2015 - 00:13

Niste nesimtiti.. sincer.. luna trecuta am fost taxat cu 3euro "factura detaliata" si am discutat cu o "duduie" pe chat toate bune si frumoase.. luna asta 3 euro pe minus (trebuia sa am), dar nici o evidenta ceva de 3 euro... teapa pe fata.. am tras la imprimanta ambele facturi m.am uitat ce si cum nimic.. platesc 3 euro degeaba..
Edited by Gotyc, 29 November 2015 - 00:14. |
#25
Posted 29 November 2015 - 19:06

A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!?
După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit... La prepay, pentru cei 2 Gb a mers... |
#26
Posted 29 November 2015 - 19:30

A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!? După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit... La prepay, pentru cei 2 Gb a mers... este oferta vadca 2gb 0euro si 1gb 0euro.. daca te uiti la promotii sau extraoptiuni |
#27
Posted 30 November 2015 - 00:51

La prepay e 2Gb, la abonament apare 3 Gb in Myvdf
Attached FilesEdited by Ecou81, 30 November 2015 - 00:53. |
#28
Posted 30 November 2015 - 01:45

A reusit cineva sa isi activeze bonusul de 3Gb de net oferit cu ocazia kktfriday prin aplicatia Myrahatvodafone...!? După ce mi-a dat zeci de erori si 3 telefoane la consultanți + sesizari la departamentul tehnic...tot nu am reusit... La prepay, pentru cei 2 Gb a mers... Eu nu gaseam in aplicatia "MyVodafone" din telefon, la categoria promotii, acest bonus dar mi-a activat un angajat de la Vodafone. 3072 MB Bonus IOYM. Edited by cristinel07, 30 November 2015 - 01:46. |
|
#29
Posted 30 November 2015 - 09:47

Nici eu nu aveam posibilitatea de a activa bonusul din aplicatie si mi-a fost activat de catre userul Vodafone
![]() Edited by anyidyoulike, 30 November 2015 - 09:48. |
#30
Posted 30 November 2015 - 14:42

Quote In legatura cu solicitarea dumneavoastra, tin sa va precizez ca a fost transmis pe data de 27/11/2015 raspunsul scris la sesizarea inregistrata cu numarul 1384xxxx din data de 06/11/2015. Conform contractului de serivicii Vodafone „Aria de acoperire diferă în funcţie de tipul de serviciu oferit şi se poate modifica în funcţie de dezvoltarea reţelelor, de specificul propagării undelor radio şi de existenţa obstacolelor naturale, precum şi de specificaţiile tehnice ale reţelelor Vodafone şi ale echipamentelor folosite de Client. Vodafone va face publice şi va comunica pe orice cale Clientului condiţiile specifice de oferire a oricărui nou serviciu Vodafone." Statia care deserveste zona mentionata este functionala si in parametri. Pentru perioada urmatoare nu sunt bugetate lucrari de dezvoltare in zona. 1.Problema este ca eu am cererea din 13/11/2015 2. Problemele inca sunt cu semnalul (telefonul este venit din service placa de baza + semnal) 3. Au inchis cererea de reziliere 4.Nu ii intereseaza de mine vadca (Acuma sa vina swagger sa zica ca ce si cum) 5. Sesizarea la ANCOM a fost facuta, deja dau banii pe prostii si degeaba... |
#31
Posted 01 December 2015 - 00:17

Niste nesimtiti.. sincer.. luna trecuta am fost taxat cu 3euro "factura detaliata" si am discutat cu o "duduie" pe chat toate bune si frumoase.. luna asta 3 euro pe minus (trebuia sa am), dar nici o evidenta ceva de 3 euro... teapa pe fata.. am tras la imprimanta ambele facturi m.am uitat ce si cum nimic.. platesc 3 euro degeaba.. Din pacate asa este Vodafone si asa isi "rotunjeste veniturile"!... Sfatul meu ar fi sa treceti la prepay (tot Vodafone), unde macar nu veti mai avea factura!...
1.Problema este ca eu am cererea din 13/11/2015 2. Problemele inca sunt cu semnalul (telefonul este venit din service placa de baza + semnal) 3. Au inchis cererea de reziliere 4.Nu ii intereseaza de mine vadca (Acuma sa vina swagger sa zica ca ce si cum) 5. Sesizarea la ANCOM a fost facuta, deja dau banii pe prostii si degeaba... De ce nu faceti din nou o alta cerere de reziliere? Pana la urma, or fi ei "mai cu mot" dar nu va pot tine cu forta!! |
#32
Posted 01 December 2015 - 00:24

unii sunt de treaba unii parca au boala pe clienti....
|
#33
Posted 01 December 2015 - 01:44

Din pacate asa este Vodafone si asa isi "rotunjeste veniturile"!... Sfatul meu ar fi sa treceti la prepay (tot Vodafone), unde macar nu veti mai avea factura!... De ce nu faceti din nou o alta cerere de reziliere? Pana la urma, or fi ei "mai cu mot" dar nu va pot tine cu forta!! Este deja trimisa ![]() |
|
#34
Posted 01 December 2015 - 09:34

Daca nu mai esti in perioada contractuala baga portare! Nu au cum sa se opuna si in 3 zile ai scapat de ei!
|
#35
Posted 02 December 2015 - 17:46

#36
Posted 04 December 2015 - 19:32

Si astazi se implinesc 30zile de la cererea mea cu "Probleme la Semnal" si Vodafone Romania nu vine cu solutia.. tot imi zic de releu, ba ca nu pot recepta undele radio ca am radiatii in bloc , cand am intrebat.o pe doamna aia , bun si pe arie deschisa.. cum facem ? Nu trec undele de copaci ? "Da releul in cauza are fluctuatii, dar nu avem buget de imbunatatire a acestuia"
Adica esti un prost plateste ca noi nu facem nimic.. imi mai zice si mie ca platesc despagubire daca vreau rezilierea, cand i.am zis "Da vodafone imi ofera mie un semnal cat de cat moderat sa pot discuta telefonic cu cineva ? " sau "ANPC ce spune de taxa frauduloasa ? " nu a mai zis nimic doamna "Simona" ca astia nu stiu sa zica numele tot.. Edited by Gotyc, 04 December 2015 - 19:33. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users