Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fugiti de Telekom Mobile
Last Updated: Apr 25 2016 07:35, Started by
iaurelian
, Nov 13 2015 09:46
·
0
#1
Posted 13 November 2015 - 09:46
Sunt client Telekom Mobile de aproape 2 ani . Am acceptat calitatea discutabila a serviciilor de voce si date oferite de Cosmote , multumindu-ma cu pretul redus al abonamentului . Am crezut ca dupa preluarea nemtilor de la Telekom serviciile se vor imbunatatii progresiv . Din pacate personal sunt in situatia urmatoare : acasa nu am semnal decat langa geam , la serviciu decat in anumite zone , serviciul de date 4g merge la fel de rapid ca vechiul Edge , sunt momente cand in paralel cu conexiunea de date 4g nu pot primii apeluri de voce iar la casa de la tara de 3 luni nu mai am semnal 3g absolut deloc . Am sesizat toate aceste probleme in mod constant la 1234 , dar singura explicatie este calitatea device-ului meu ( am Samsung S6 ) , reteaua Telekom fiind optima deobicei pe un ton de genul : "Ce ne deranjezi cu problemele astea ? Marca banul si la revedere!!! Tu esti de vina ca nu merg serviciile mobile . "
Singura solutie este portarea chiar daca mai am 2 luni de contract si taxa reziliere de 136 ron . Totusi ma gandeam sa ma adresez si celor de la OPC . Ce ma sfatuiti ? Succes!!! |
#2
Posted 13 November 2015 - 09:52
iaurelian, on 13 noiembrie 2015 - 09:46, said:
Sunt client Telekom Mobile de aproape 2 ani . Am acceptat calitatea discutabila a serviciilor de voce si date oferite de Cosmote , multumindu-ma cu pretul redus al abonamentului . Am crezut ca dupa preluarea nemtilor de la Telekom serviciile se vor imbunatatii progresiv . Din pacate personal sunt in situatia urmatoare : acasa nu am semnal decat langa geam , la serviciu decat in anumite zone , serviciul de date 4g merge la fel de rapid ca vechiul Edge , sunt momente cand in paralel cu conexiunea de date 4g nu pot primii apeluri de voce iar la casa de la tara de 3 luni nu mai am semnal 3g absolut deloc . Am sesizat toate aceste probleme in mod constant la 1234 , dar singura explicatie este calitatea device-ului meu ( am Samsung S6 ) , reteaua Telekom fiind optima deobicei pe un ton de genul : "Ce ne deranjezi cu problemele astea ? Marca banul si la revedere!!! Tu esti de vina ca nu merg serviciile mobile . " Singura solutie este portarea chiar daca mai am 2 luni de contract si taxa reziliere de 136 ron . Totusi ma gandeam sa ma adresez si celor de la OPC . Ce ma sfatuiti ? Succes!!! |
#3
Posted 13 November 2015 - 09:54
nu scrie in contract ca intr-un anumit punct fix trebuie sa ai semnal, acoperirea nu se garanteaza.
asa ca anpc nu prea te poate ajuta. portarea e solutia. |
#4
Posted 13 November 2015 - 09:54
Nu rezolvi nimic cu OPC-ul. Am incercat si eu si degeaba, in contract scrie ca esti de acord cu conditiile lor legate de semnal.
|
#5
Posted 13 November 2015 - 09:55
Nu e noutate pentru nimeni ce ne spui tu acolo in titlu...
|
#6
Posted 13 November 2015 - 09:57
Corect . Portarea e solutia. Astept ofertele de Craciun si ma voi porta
|
#7
Posted 13 November 2015 - 09:59
Partea cu semnalul, din pacate, este practicata de toti. Azi te abonezi, ai semnal, peste 3 luni semnalul devine prost si asta e..
|
#8
Posted 13 November 2015 - 10:12
Se mai fac abonamente in ziua de azi? De ce sa faci asta? S-au inventat cartelele prepaid.
Edited by arab, 13 November 2015 - 10:13. |
#10
Posted 13 November 2015 - 10:17
Din ce oras esti si ce locatii (aproximative) nu iti merg....
Intersesctia lui X cu Y Si eu am S6 insa sunt pe Vodafone. Digi nu a fost o solutie viabila pentru ca S6 nu este compatibil cu 4G-ul lor (!) |
|
#11
Posted 13 November 2015 - 10:18
#12
Posted 13 November 2015 - 10:18
Da este cel mai bine cu ,cartela prepaid.
Vezi daca e ok (serviciul lor de 2 lei) daca iti convine mai continui daca nu pa,pa si la Gara(alt operator) Si eu sunt nerabdator sa ,scap de ei(client de 8 ani la ei "clickmelc user power ") si asa a ramas infrastructura la ei.Aceiasi marie cu alta palarie in plus o marire de ceva banutii pe extra-serviciile lor. |
#13
Posted 13 November 2015 - 10:23
Locuiesc in Ialomita si lucrez in Bucuresti . Problema este ca pana acum 3, 4 luni eram relativ multumit deoarece serviciile functionau . Acum am ajuns sa vorbesc la telefon pe balcon si pt date sa caut tot timpul o retea wifi gratuita .
|
#14
Posted 13 November 2015 - 10:23
Mda, daca vrei semnal mai prost porteaza-te ca mine, la Digi. Si vorbim de Bucuresti...
|
#15
Posted 13 November 2015 - 10:25
catalinman, on 13 noiembrie 2015 - 10:18, said:
Asteapta oferta de Black Friday de la Digi Mobil. Anul trecut oferta era asa: contract pe 12 luni cu primele 6 luni gratuite. catalinman: cu tot respectul insa se pare ca nu ai citit mesajul meu de mai sus.... Pentru ce ar trece intiatorul la Digi cand telefonul sau nu este compatibil cu BANDA 38 ?!??! Galaxy S6 este un telefon de top lansat acest an. RDS-ul a dat-o in bara cu aceasta banda 38 TDD DIGI trebuie sa intre si in FDD .... intr-un viitor nu foarte indepartat. Pentru el exista doar VODA sau ORANGE apoi in ultima instanta DIGI (insa nu va beneficia de 4G) Edited by Mihai_3, 13 November 2015 - 10:26. |
|
#16
Posted 13 November 2015 - 10:26
#17
Posted 13 November 2015 - 10:29
iaurelian, on 13 noiembrie 2015 - 09:46, said:
Singura solutie este portarea chiar daca mai am 2 luni de contract si taxa reziliere de 136 ron . Totusi ma gandeam sa ma adresez si celor de la OPC . Ce ma sfatuiti ? Succes!!! Porteaza-te! Exact in situatia ta am fost si eu (acum aproximativ 1 an si jumatate), portare inainte de termen din Cosmote in Orange. Dupa ce am facut portarea mi-au trimis acasa o factura proforma (nu factura normala) cu suma de 100 lei, cica taxa de reziliere inainte de termen. M-am interesat si am ajuns la concluzia ca nu esti obligat sa achiti aceasta factura. Facturile proforme nu sunt obligatii de plata. Nu au ce sa iti faca daca nu o platesti, nu esti obligat de lege. Iti platesti frumos facturile la zi, apoi faci portarea. Tot ce iti vine de plata dupa portare si nu e sub forma de factura normala, nu platesti. Edited by antinVidia, 13 November 2015 - 10:32. |
#18
Posted 13 November 2015 - 10:33
Reteaua asta este din ce in ce mai proasta, in ultimul an sa incerci sa vorbesti la telefon este un succes in adevaratul sens al cuvantului. Semnalul cade indoor in centrul orasului, nu auzi interlocutorul numai dupa ce incerci sa suni de vreo 2-3 ori, cade convorbirea in timpul apelului si te trezesti ca te suna cel cu care vorbeai si faci o conferinta cu aceiasi persoana, desi nu te mai apeleaza, 2G-ul este total nefolositor. Eu mai am aproape o luna abonament la ei si urmeaza sa ma portez, nu mai zic ca nu m-a sunat nimeni sa-mi propuna o prelungire de abonament, eu nu o sa-i sun.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users