Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele
 Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 

Volkswagen Phaeton topic

- - - - -
  • Please log in to reply
313 replies to this topic

#289
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Scrie pe undeva pe aici versus si nu stim noi?

#290
farcas

farcas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 06.01.2006
Eu nu vreau un versus Domnule Moderator.Pe mine ma intereseaza in mod special cine a condus Phaeton 3.2 L 241 CP pentru ca as avea nevoie de niste opinii,pareri.Daca natura discutiei a dus sa se inteleaga ce as alege intre Phaeton si Audi A8 nu e greseala mea.Si la urma urmei e forum,subiectul se stie si toate parerile sunt bune.Unde e greseala?
Pana la urma imi poate da cineva niste pareri despre Phaeton 3.2 L 241 CP?A condus careva dintre voi aceasta masina si cu acest tip de motorizare?

#291
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Cred ca o sa gasesti destul de greu pe cineva care sa fi condus exact motorizarea asta - nu ca n-ar fi multi membri si cu acces la astfel de masini, ci pentru ca mai degraba modelul e rar, si motorizarea si mai rara.

Oricum e o alegere inspirata ca SH, la suma cu care se gaseste pe piata raportata la performantele si luxul pe care il ofera.


Pentru cine spune ca Phaeton nu e bun, ca mai bun e S, BMW, A8, etc - probabil e departe de postura de achizitie a unui model de genul asta si vorbeste din afara.

#292
romyka333

romyka333

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.08.2009
salut baieti! poate i-mi spune si mie cineva unde se afla droserul de la xenon(cutiuta)ca am un xenon care nu se mai aprinde si becul este bun.nu mai ramane decat sa verific si droserul dar  nu vreau sa umblu degeaba dupa el.poate si o schema a instalatiei de xenon.

#293
avozav

avozav

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.05.2010

 romyka333, on 10th March 2010, 18:48, said:

salut baieti! poate i-mi spune si mie cineva unde se afla droserul de la xenon(cutiuta)ca am un xenon care nu se mai aprinde si becul este bun.nu mai ramane decat sa verific si droserul dar  nu vreau sa umblu degeaba dupa el.poate si o schema a instalatiei de xenon.
   Salut.Am avut si eu aceeasi problema la ambele faruri."Droserul" se afla sub far,dar este impropriu spus,deoarece este de fapt tot calculatorul farului.Va trebui sa dai bara fata jos ca sa demontezi farul.Eu am rezolvat problema cu balasturi separat ,alimentate din aceeasi instalatie,insa nu stiu din ce motiv(calitate balast sau probleme tehnice) ,cand dau pe S si am farurile aprinse,daca merg sportiv,mai cedeaza cate unul.Un calculator original este undeva la 500E si nu m-am riscat sa-l ard.Mai am o problema cu distributia.La pornire se aude o zdranganeala a lantului.Am inteles ca este din vina intinzatorului,dar nu stiu daca este vreo solutie fara  sa dai motorul jos.

#294
BobSacamano

BobSacamano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 27.05.2010
Vă salut, acesta este primul meu post aici pe Softpedia si doresc să vă descriu experiența mea cu VW Phaeton.
Primul meu contact cu această mașină minunată a avut loc in aug. 2009. Masina în cauză, un VW Phaeton 3.2 benzină din 2003 era a unui prieten. El a cumpărat-o în 2009 pentru uz personal plătind 13000 euro. Avea pe ea absolut toate dotările opționale disponibile in 2003.  Doresc să menționez că mașina cumpărată era întreținută ca la carte.

Așa că după o analiză de genul "WOOOW" am luat mașina la o tură să văd și eu ce înseamnă o mașina situată în categoria de lux.
Deși am pornit cu prejudecata că motorul de 3.2 este un motor prea mic pentru gabaritul acestei mașini (în jur de 2t), pot spune ca am rămas plăcut impresionat. Am introdus maneta în D și am plecat, 0-100 km/h cam 9 s, dar acest lucru este total irelevant pentru drumurile de pe la noi. În Arad seara cu trafic moderat vedeam un consum de 15.5 l/100km, eu cred că este un consum mai mult decât decent.
Mașina este extraordinar de comodă, scaune comode, o climă extraordinară (am o problemă cu AC-ul la mașini, dar acesta chiar m-a lăsat fără cuvinte). Totul este făcut pentru o călătorie cât mai comodă atât a pasagerilor cât și a șoferului.
Pielea neagră din interior arăta aproape ca în prima zi chiar și după 150.000 km.
Singurul lucru care parcă m-a dezamăgit a fost sistemul de sunet, dar asta nu contează probabil era din cauza CD-ului. TV-ul mergea foarte clar fără probleme din punct de vedere al imaginii. "Din păcate" nu te poți uita la T.V. cand conduci, dar am înțeles că se poate rezolva.
Desigur toată aceasta comoditate și lux vine cu un anumit preț, nu aș recomanda această mașină celor care consideră că este de ajuns doar benzină și talpă. Revizia mică l-a costat în Germania cam 750 de euro dacă îmi aduc bine aminte.

Edited by BobSacamano, 27 May 2010 - 16:13.


#295
gabidelaoradea

gabidelaoradea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.12.2010
Nu stiu cati din acesti anti Phaeton, au condus aceasta masina sau mai mult... detin una. Se vorbeste mult pentru a nu adormi sau numai pentru a se baga in seama. Eu detin o asemenea masina, si nici acu, dupa 4 ani nu ma gandesc sa o schimb pentru ca imi ofera tot ce imi doresc. Nu intoarce nimeni capul dupa mine(doresc sa fiu discret) si totusi conduc o limuzina de lux. Nu ma intereseaza cum o cheama, ma intereseazxa numai cum ma simt in ea. Putea sa o cheme si basescu(il urasc) dar daca ma simteam eu bine in ea o pastram. Ceea ce conteaza este sa ma simt eu bine indiferent de numele ce-l poarta hainele, pantofii sau masina pe care le port. Cam atat.
Cu respect pentru voi, Gabi P.S. Atasez poze cu masina mea

Attached Files



#296
razvan_babau

razvan_babau

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.09.2007

 gabidelaoradea, on 25th December 2010, 12:09, said:

Nu stiu cati din acesti anti Phaeton, au condus aceasta masina sau mai mult... detin una. Se vorbeste mult pentru a nu adormi sau numai pentru a se baga in seama. Eu detin o asemenea masina, si nici acu, dupa 4 ani nu ma gandesc sa o schimb pentru ca imi ofera tot ce imi doresc. Nu intoarce nimeni capul dupa mine(doresc sa fiu discret) si totusi conduc o limuzina de lux. Nu ma intereseaza cum o cheama, ma intereseazxa numai cum ma simt in ea. Putea sa o cheme si basescu(il urasc) dar daca ma simteam eu bine in ea o pastram. Ceea ce conteaza este sa ma simt eu bine indiferent de numele ce-l poarta hainele, pantofii sau masina pe care le port. Cam atat.
Cu respect pentru voi, Gabi P.S. Atasez poze cu masina mea


m-am trezit si eu acum sa ma bag in seama dar...frateeee...exista interior mai frumos la alta masina decat la phaeton? in special cel expus in pozele astea doua ale tale?? ma refer la culoarea aia ce e mai rara decat restul. nu cred. respect!!!

#297
mserafim

mserafim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.09.2003
Am condus ieri V10 TDI si pot sa spun ca am ramas placut impresionat. Mentionez ca detin un BMW 750il din 2004.

Calitatea materialelor pot sa spun ca este una de exceptie si sta f bine langa orice BMW, Mercedes sau audi...

Cat despre modul cum se comporta la drum - diferene extrem de notabile nu pot sa spun ca exista intre un Serie 7 si VW ... multa lume o sa ma contrazica poate dar cel putin eu asta am observat la un drum de ~ 350 de km .... ( autostrada si strazi rulale ) ...


p.s - o masina f buna dupa mine ...o  masina eleganta

#298
Mutu90

Mutu90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.11.2011
Salut,sunt la primu meu post pe softpedia..Mam uitat la majoritatea comm de pe aici si pot sa zic ca am ramas contrariat,chiar daca este un topic fan Phaeton.
Eu unul sunt topit dupa aceasta masina,a avut un var de al meu acum 1 an si pur si simplu am ramas fermecat de luxul pe care aceasta masina il are mai ales la interior..
Nu stiu ce sa fac sunt in dubii si Audi a8 este masina visurilor mele,dar un a8 din 2005 de ex nu gasesti sub 15000,dar un phaeton din 2007 poate il gasesti pe 15-16 mii..
gabidelaoradaea..eu unul intorc capul mereu cand vad un phaeton si nu cred ca ai cum sa treci neobservat daca ai o asemena masina si mai ales sa fie putin pusa la punct,(genti,geamuri fumurii,eventual si un kit bari praguri..)
P.S. in maxim 3-4 luni o sa imi iau si eu unul cred..si o sa revin cu poze..

#299
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
De cumparat e usor dar greu de intretinut. Poti sa il intretii? :naughty:

#300
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Parca se dubleaza (din nou) impozitul la motoarele mai mari de 2l de la 1 ianuarie. Nu?

#301
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Nu stiu, se dubleaza? :scared:

#302
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 dan84, on 23rd November 2011, 20:01, said:

De cumparat e usor dar greu de intretinut. Poti sa il intretii? :naughty:

+1

#303
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007

 dan84, on 24th November 2011, 12:38, said:

Nu stiu, se dubleaza? :scared:
cam asa se aude...sunt sanse mari  :death:

#304
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,936
  • Înscris: 31.03.2003
http://www.informati...ri-sid8559.html

By the way, super masina !

#305
adrian73ran

adrian73ran

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.04.2009
E o masina extraordinara din f f multe puncte de vedere, pacat de taxele uriase din Romania, parca suntem idioti platim platim si nu primim nimic, guvernanti care nu stiu decat buzunarele proprii.
Sa faca drumuri sa faca ceva cu banii culesi pe taxe exorbitante.
taxa retroactiva doar in ROMANIA GASESTI, dar noi suntem singurii VINOVATI.

#306
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,376
  • Înscris: 03.12.2012
as prefera o in locul unui seria 7 si pe alocuri in locul unui s class. mi a placut tot timpul Phaeton. mai ales ca e discreta si nu se lauda.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate