Volkswagen Phaeton topic
Last Updated: Feb 13 2015 21:02, Started by
romaximusro
, Jan 22 2006 16:39
·
0
#253
Posted 16 November 2007 - 21:01
#254
Posted 22 December 2007 - 04:00
Phaeton = masina perfecta pentru bogati peste 50 de ani, care nu vor sa iasa in evidenta dar care vor sa se simta bine. A condus un prieten care lucreaza ca sofer, un Phaeton diesel V10 tdi si zicea ca se simtea excelent in masina. Mai condusese un BMW 730d model nou. Diferente de personalitate (toate masinile din clasa asta sunt unice ca personalitate dar ofera acelasi confort superior) erau si la design,stil de condus etc... Dar oricum i-a placut mult, i s-a parut chiar mai solid decat BMW-u.
Treaba e cam cum zic si astia aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KmGNRMOpg7E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca cineva spune ca e un Passat mai mare... ori e chior ori vorbeste aiurea. Edited by dan84, 22 December 2007 - 04:02. |
#255
Posted 22 December 2007 - 04:59
Am vazut pe mobile ca Phaetonu incepe de pe la 15 de euro. Chiar atat de mult s-a devalorizat Phaetonul? Nu le mai place? Mie tot ala pe alb mi-a placut.
|
#256
Posted 22 December 2007 - 06:56
Phaeton cam murdar dar era dupa drumuri indelungate.Dar am zis sa postez si niste poze reale nu doar poze de pe net care-s superbe facute fiind in conditii profesionale.
Attached FilesEdited by MAK, 06 February 2008 - 21:46. |
#257
Posted 22 December 2007 - 08:55
Am parcurs rapid topicul, asa ca probabil am avut scapari, poate ideea care mi-o expun s-a mai folosit dar....o spun: masina in sine e minunata, inauntru e un adevarat palat, are o motorizare superba, are look, are tot ce-i trebuie.Clarkson in emisiunea lui Top Gear a laudat-o si pe buna dreptate.Defectul ei este ca costa 60k de lire sterline sub marca VW.Nu ca masina ca artare nu ar merita banii...sigla in sine nu spune suficient pentru acesti bani.Daca o scoteau sub brand Audi era ok, asa a fost o greseala de strategie, de aceea succesul ei de piata a fost foarte scazut.Este normal, la 100k de euro te gandesti la M5, S-Klasse, A8 versiunea de varf sau incepi sa te gandesti la un Porsche.Sunt masini care il vor face pe omul care are 100k disponibili de investit intr-o masina sa iasa intr-adevar in evidenta cu o sigla premium.Poate asta au incercat VW, sa atace segmentul premium, miscarea a fost insa prea brusca, trebuiau cred sa treaca prin niste etape...40k, 50, 60k samd.Saltul a fost mult prea brusc.Si Ford de exemplu ar fi putut scoate un frate mai mare al lui Mondeo, cu motor de 5000+ cc, 600cp, interior din piele de crocodil si lemn de mahon, sisteme de navigare si pilot automat ultra-performante si in mod sigur masina ar fi meritat o suma considerabila, 100k sau peste.Ar fi platit insa cineva atatia bani pe o masina cu ovalul albastru pe ea?Nu.Scoasa sub brand Volvo sau Jaguar da, e un lucru diferit.
Ma rog, cu insistente, dupa inca 2-3 modele similare, s-ar putea sa inceapa sa fie cat de cat mai bagati in seama pe acest segment, nu stiu insa daca firma si-ar permite pina atunci pierderi de acest nivel. |
#258
Posted 22 December 2007 - 21:18
aleksutzu07, on Dec 22 2007, 04:59, said: Am vazut pe mobile ca Phaetonu incepe de pe la 15 de euro. Chiar atat de mult s-a devalorizat Phaetonul? Nu le mai place? Mie tot ala pe alb mi-a placut. In primul rand si nou era destul de ieftin in comparatie cu concurenta, in al doilea rand il cam strica numele (in rest toti posesorii au parere fff buna), iar in al treilea rand primele returnari de cautare de pe mobile sau alte siteuri de genu asta sunt in general vrajeli, adica ori e teapa de arzoi, ori masina reala nu corespunde cu cea din poza. |
#259
Posted 22 December 2007 - 21:21
December, on Dec 22 2007, 06:56, said: Phaeton cam murdar dar era dupa drumuri indelungate.Dar am zis sa postez si niste poze reale nu doar poze de pe net care-s superbe facute fiind in conditii profesionale. Frumoasa masina. Nu prea e genu meu ca e argintie dar e frumoasa. Zi si tu niste detalii: motor, an fabricatie, consum real, e sau nu 4x4, pareri, probleme, ai luat-o noua? Multumim. |
#260
Posted 23 December 2007 - 07:36
dan84, on Dec 22 2007, 21:21, said: Frumoasa masina. Nu prea e genu meu ca e argintie dar e frumoasa. Zi si tu niste detalii: motor, an fabricatie, consum real, e sau nu 4x4, pareri, probleme, ai luat-o noua? Multumim. Si pentru ca romaximus e mare fan am sa-i pun cateva foto profesionale. Attached FilesEdited by December, 23 December 2007 - 07:44. |
#262
Posted 23 December 2007 - 22:56
Da. Exact ca un yacht super luxos.
O masina dupa care intorci capul cand apare pe strada. E foarte important sa aiba si jante frumoase. Se vand in DE multe cu niste jante urate rau. O sa pun poze cu modelul de janta ce strica estetica Phaetonului. Aaa, inca o precizare. In romaneste se spune "FAETON" nu "FEITAN", pentru ca avem si noi cuvantul in dictionar. |
|
#263
Posted 24 December 2007 - 11:19
#264
Posted 02 February 2008 - 10:13
Fratilor citeam aseara niste discutii despre aceasta superba masina si vedeam ca parerile sant impartite.Multi spun ca e doar un Passat mai mare ,altii ca este total diferita fata de micutul Passat.Pe scurt va spun ca nua re absolut nici o treaba cu Passatul. Este deosebita din toate punctele de vedere. Sa vedem cine mai intra la discutii:)
SCANIA FREAK, on Jan 26 2006, 12:31, said: Oricum topicul este dedicat celor carora le place aceasta masina!!! Sa fac un mic review la motorizarile disponibile pentru VW Phaeton in acest moment: -3,2 V6 (241 cai) 4 MOTION benzina -3,0 V6 (225 cai) 4 MOTION TDI -4,2 V8 (335 cai) 4 MOTION benzina -5,0 V10(313 cai) 4 MOTION TDI -6,0 W12(450 cai) 4 MOTION benzina Dimensiuni Phaeton ampatament normal 5055mm lungime,1903mm latime,1450mm inaltime;Phaeton Long Wheel Base 5175mm lungime,restul dimensiunilor fiind identice!! Masele masinii pentru ampatament normal cutie manuala/automata sunt 2319/2434 kg,iar pentru Phaeton LWB cutie manuala/automata 2390/2503 kg!!! Si inca niste poze mai mult decat elocvente privind calitatile masinii!!! aleksutzu07, on Dec 22 2007, 04:59, said: Am vazut pe mobile ca Phaetonu incepe de pe la 15 de euro. Chiar atat de mult s-a devalorizat Phaetonul? Nu le mai place? Mie tot ala pe alb mi-a placut. Edited by Marius3k, 02 February 2008 - 11:05. |
#265
Posted 06 February 2008 - 21:08
December, on Dec 22 2007, 06:56, said: Phaeton cam murdar dar era dupa drumuri indelungate.Dar am zis sa postez si niste poze reale nu doar poze de pe net care-s superbe facute fiind in conditii profesionale. OFF-TOPIC.ai sters numarul de inmatriculare in toate pozele dar in ultima a ramas reflectia B.bb.hhh n-am putut sa ma abtin!anyway,nice car you got there s-o stapanesti sanatos @Kaskaval : observi ca aleksutzu07 a zis "15 de euro",si prin adaugarea cuvantului pe care l-a mancat rezulta ce a vrut de fapt sa ne transmita:Phaeton incepe de la 15 MII de euro Edited by MAK, 06 February 2008 - 21:44. |
#266
Posted 02 April 2008 - 23:10
aw man, felicitari celui care a facut topicul asta
a inceput topicul cu phaetonul din visele mele. black on black rims wit full rims..pakt cas cam mici jentile vazusem mai demult pe un alt forum ca tot se lua lumea de Phaeton pt ca e scumpa si ca seamana cu passatul.. wtf, Passat, tuareg polo sau inspirat dupa phaeton, apoi tuaregul are atata succes la aceasi bani ca si phaetonul...wtf?? dc oare? pt ca lumea zice ca isi ia "gip" dar nu conteaza brandul, dar cand e vorba de sedan neaparat conteaza sa fie BMW sau Mercedes.. in final. phaetonul este o masina eleganta, diplomata, nu se iese in evidenta cu ea, dar se stie ca este o masina foarte buna si destul de luxoasa. good job vw Edited by mtfk, 02 April 2008 - 23:11. |
#267
Posted 06 May 2008 - 13:43
WildChild, on Jun 5 2006, 14:56, said: S-a urcat si in W221 da' tot Phaeton-ul ii place mai mult la interior. E optiunea lui (de gustibus), dar eu tot nu inteleg ce are Phaeton-ul in plus fata de BMW, Mercedes sau Audi. Acum vorbesc de dotari, motorizari, siguranta, tehnologie etc. Masina propriu-zisa, adicatelea, sa lasam marca la o parte (desi VW a avut grija sa mareasca sigla incat sa poata fi confundata cu una de Mercedes... Actros). Nu vreau sa fiu rau dar asta e, sigla "masinii poporului" s-a marit in ultimii cinci ani cat gaura din ozon. |
|
#268
Posted 28 November 2008 - 11:01
#270
Posted 02 December 2008 - 19:58
Ma uit la poza asta si ma intreb ce vad altii aici.
Ca eu unul nu vad nimic cu exceptia unui design prafuit (la propriu si la figurat) Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users