Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Phaeton topic
Last Updated: Feb 13 2015 21:02, Started by
romaximusro
, Jan 22 2006 16:39
·
0
#19
Posted 18 February 2006 - 20:49
Asa este si sunt coborate cu ajutorul unei platforme,gen brat de robot! Si inca un detaliu interesant pe masura ce masina este asamblata inginerii nu trebuie sa aduca piesele la aceasta,piesele necesare intr-o anumita faza a productiei se gasesc de o parte si de alta a liniei de asamblare pe masura ce se inainteaza!
|
#20
Posted 18 February 2006 - 20:50
oare le dau bani mai putini pe chestia asta muncitorilor?
|
#22
Posted 11 March 2006 - 03:28
niste cifre interesante despre vanzarile phaetonului in ultimii 4 ani. Dupa cum se anul trecut vanzarile au fost catastrofale raportate la anii precedenti.
Quote Phaeton Sales Worldwide 2002: 4,262 2003: 7,314 2004: 9,034 2005: 4,809 (Excluding Europe Sales) Europe Denmark 2005: 5 Europe 2002: 2,261 Europe 2003: 3,838 Europe 2004: 3,646 France 2004: 126 Germany 2002: 1,994 Germany 2003: 3,104 Germany 2004: 2,678 Germany 2005: 3,211 Greece 2002: 3 Greece 2003: 5 Greece 2004: 7 Greece 2005: 7 Italy 2004: 115 Italy 2005: 188 Latvia 2003: 5 Latvia 2004: 4 Netherlands 2004: 40 Netherlands 2005: 58 Slovakia 2003: 4 Slovakia 2004: 9 Slovakia 2005: 14 Slovenia 2003: 4 Slovenia 2004: 5 Slovenia 2005: 11 Sweden 2002: 4 Sweden 2003: 11 Sweden 2004: 9 Sweden 2005: 6 UK 2004: 213 North America USA 2003: 343 USA 2004: 1,939 USA 2005: 820 Canada 2004: 93 Canada 2005: 34 Asia-Pacific Korea 2005:300* Korea 2006:Jan/Feb 143* Taiwan 2004/2005: 300* North Korea 2005: 5 * Denotes Not Official (Round figure from existing Infomation) "Europe" as defined by Automotive News Europe includes the following countries: Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, UK |
#23
Posted 11 March 2006 - 08:09
masina arata intradevar foarte bine,insa a fost o investitie destul de proasta din punct de vedere al vanzarilor.au crezut ca daca va fi putin mai ieftina vor reusi sa atraga cumparatorii de BMW Mercedes sau audi(ma refer la sectorul de lux,seria 7 ,A8...)insa s-au inselat,iar vanzarile au fost mult sub asteptari.
|
#24
Posted 11 March 2006 - 08:49
Indiferent de asteptarile vanzarilor, Phaeton intr-adevar se numeste masina in adevaratul sens al cuvantului. Phaeton este definitia adevarata a "automobilului".
Acuma ca domnii de la VW marketing s-au inselat, ce ne intereseaza pe noi? Ce, noi pierdem bani sau ei? Sa nu va lasati fara un test drive! In cazul in care sunteti clienti mai fideli ai VW din orasul vostru, cereti neaparat un test drive cu un Phaeton (asta desigur daca au masina, sau daca nu, cereti una pentru livrare ). |
#25
Posted 17 March 2006 - 11:15
#26
Posted 17 March 2006 - 12:44
pentru ca nu se vrea a fi o lista completa , e doar o lista unde cel care a facut-o a avut date. Oricum phaetonul e destul de rar in romania, eu abia in iarna asta am reusit sa vad primul pe strada.
|
#27
Posted 17 March 2006 - 12:49
pacat ca nu il barfim decat din poze
a flirtat careva cu el? |
#29
Posted 22 March 2006 - 14:09
Merg zilele astea cu una, modificata (20 cm in plus lungime fata de standard), W12 450 cp, full options. E super misto, se simt foarte bine cei 450 cp, si se simte si comfortul distantei dintre axele rotilor (ecartament sau ampatament?).
Ce nu-mi place fata de alte modele de lux: nu are pielea perforata, care sa faciliteze buna ventilare a poponetului.. In rest, masina e un vis. Chiar te simti taran in ea la ce tehnologie inglobeaza (mii de butoane, monitoare in tetiere, etc). |
#30
Posted 22 March 2006 - 14:26
din cate stiu eu ampatament. Oricum.. ce pot sa zic decat.. norocosule.. poate faci si ceva poze sa salivam si noi ceva.. mai mult
|
#31
Posted 22 March 2006 - 15:05
CRG, on Mar 22 2006, 14:09, said: Merg zilele astea cu una, modificata (20 cm in plus lungime fata de standard), W12 450 cp, full options. E super misto, se simt foarte bine cei 450 cp, si se simte si comfortul distantei dintre axele rotilor (ecartament sau ampatament?). Ce nu-mi place fata de alte modele de lux: nu are pielea perforata, care sa faciliteze buna ventilare a poponetului.. In rest, masina e un vis. Chiar te simti taran in ea la ce tehnologie inglobeaza (mii de butoane, monitoare in tetiere, etc). Asteptam noi impresii si poze cum zicea si Maximus,cat despre piele perforata numai in echiparea Individual este disponibila! |
#32
Posted 22 March 2006 - 16:22
Boys, ma omoara seful daca ma apuc sa-i pozez masina... Zice ca o vand la mafia ruseasca..
o sa incerc sa fac niste poze cand prind un moment de neatentie .. In schimb pot sa va zic cat papa: 18-20% pe autobahn, uneori ajuns si la 230 la ora.. |
#33
Posted 22 March 2006 - 17:36
eu am auzit o poveste despre Phaeton de la un amic din focsani al carui tata are la serviciu asa ceva(sau ma rog...avea), cum ca soferul lui a avut un accident cu respectiva masina (a intrat intr-o caruta cu lemne) iar un par din acea cruta a strapuns blocul motor si a ajuns pana in sparele bordului, pe partea din dreapta. pana aici toate bune, problema e ca airbag-ul pasagerului nu s-a deschis la impact. norocul celui din dreapta a fost ca acel par nu a intrat mai tare in masina. oricum, tipul asta zicea ca VW le-a platit o suma destul de substantiala ca sa nu se ajunga la procese si alte alea
Edited by god_father, 22 March 2006 - 17:36. |
|
#34
Posted 24 March 2006 - 19:35
Pai pasagerul purta centura,stii ca airbag-ul nu se declanseaza si in dreapta daca nu este centura cuplata!?
|
#35
Posted 25 March 2006 - 11:48
SCANIA FREAK, on Mar 24 2006, 19:35, said: Pai pasagerul purta centura,stii ca airbag-ul nu se declanseaza si in dreapta daca nu este centura cuplata!? SCANIA FREAK, m-ai bagat in ceata! ori se declanseaza cand e centura cuplata sau cand nu e cuplata? ca te cam contrazici singur acolo. tin sa precizez ca respectivul pasager purta centura, si aveau si viteza destul de mare (aprox.150-160) |
#36
Posted 25 March 2006 - 18:57
god_father, on Mar 22 2006, 17:36, said: eu am auzit o poveste despre Phaeton de la un amic din focsani al carui tata are la serviciu asa ceva(sau ma rog...avea), cum ca soferul lui a avut un accident cu respectiva masina (a intrat intr-o caruta cu lemne) iar un par din acea cruta a strapuns blocul motor si a ajuns pana in sparele bordului, pe partea din dreapta. pana aici toate bune, problema e ca airbag-ul pasagerului nu s-a deschis la impact. norocul celui din dreapta a fost ca acel par nu a intrat mai tare in masina. oricum, tipul asta zicea ca VW le-a platit o suma destul de substantiala ca sa nu se ajunga la procese si alte alea |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users