Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Timp asteptare echipamente RDS?
Last Updated: Jul 12 2022 19:51, Started by
Ahasverus
, Oct 16 2015 10:47
·
0
#37
Posted 25 July 2018 - 14:55
27.03.2018 18:42 3612725 ECHIPAMENT - STICK INTERNET 4G
Mai are sens sa astept comanda? |
#39
Posted 25 July 2018 - 16:27
Multumesc...Cred ca am multe "urgentari" si degeaba...digi e in pom cu echipamentele, si pomul in aer
|
#41
Posted 25 July 2018 - 17:44
) si o sa cada doar" am urgentat , se face tot posibilul sa se reinoiasca stocul")) Intrebarea mea este alta: Daca tot era pe site oferta cu router 4g , marketingul DIGI nu si-a pus problema ca oamenii (clientii ) vor face comenzi?? si ca trebuie sa mai aduca device-uri?
|
#42
Posted 25 July 2018 - 17:50
Nu prea înțeleg de ce așteptați după un stick 4G când se găsesc pe toate tarabele.
Eu am luat un Huawei E8372 de pe AliExpress și un DO2 (acum DON) pentru internet mobil. |
#43
Posted 25 July 2018 - 17:55
Un router 4g wifi vreau..si nu neaparat ca astept pentru ca am nevoie, intre timp mi-am cumparat 2:))...e vorba ca am dat comanda de un produs, si vreau acel produs..nu mi s-a spus cand am semnat contracut ca nu sunt in stoc..ca nu se mai aduc...etc..vreau sa vad pana unde merge indolenta acestei companii...card ci stoc 0/ stb hd stoc 0/ telefonul pe care l-am vrut stoc 0/ router stoc 0....oare au doar sobolani in depozite? )
|
#44
Posted 25 July 2018 - 19:56
Păi E8372 e router Mi-Fi cu banda 1.
Și mie mi-ar fi plăcut să-l iau pe cel de la ei că aveau B1 + B38, dar mi s-a zis că mai bine nu |
#45
Posted 26 July 2018 - 11:38
Sa sti ca ai primit un sfat foarte bun. Este sub orice speta sa astepti atat dupa un echipament pe care ei l-au promovat pe site, nu l-am cerut eu in mod special.
|
#46
Posted 03 August 2018 - 18:38
Timp asteptare echipamente RDS?
Simplu,pana incaruntiti! Pacat de retea...per total OK! Edited by calculatoristul2018, 03 August 2018 - 18:39. |
|
#47
Posted 03 August 2018 - 18:42
Si dupa ce ca astepti mult te trezesti si cu echipamente folosite.. prost am fost eu ca trebuia sa refuz Cardul CI cand am vazut ca e refurbished.
|
#48
Posted 03 August 2018 - 18:44
Asta NU este bine din partea lor... daca dau echipamente folosite.Sau macar sa anunte acest lucru,ar fi mai de bun simt!
|
#49
Posted 04 August 2018 - 22:44
#50
Posted 05 August 2018 - 13:53
Sfatul meu daca primesti decodor folosit ci nu sigilat sa-l refuzi politicos La fel si cu cardurile. Daca primiti carduri folosite refuzati-le politicos. Cred ca e un sfat de bun simt asta.
Eu nu știu ce am avut în cap când am acceptat card folosit.. prostie de moment probabil.. se pare că.. cozile și caldura la așteptare la ghișeele rds afectează psihicul. Edited by -koss-, 05 August 2018 - 13:55. |
#51
Posted 05 August 2018 - 14:01
Nu am să îl refuz din cauză căci m-am saturat sa țin TV-ul oprit.
In noaptea de 10 iunie a fost o furtună la mine și a tunat puternic, m-am trezit am scos TV-ul din priza și mâine dimineață când l-am băgat ștecherul in priza TV-ul s-a deschis și nu aveam semnal pe el,am adus alt TV din alta cameră și funcționa, s-a uitat un vecin la el și mufa din TV pentru cablu era arsa, s-a și rupt cuiul din ea, era tot negru, apoi a verificat și restul mufelor și nu aveau nimic și asta a fost singura rezolvare sa ii pun un decodor. Modelul TV-ului afectat de fulger este un Finlux 32 FHB 5600. |
|
#52
Posted 05 August 2018 - 14:36
Pai si nu te ajuta DigiHelper sa vina mai repede?.. ca pe mine m-a ajutat... ca aia mi-au dat echipament sh in magazin e alta problema.. dar in general 90% dintre probleme mi le-a rezoltav departamentul DigiHelper..
Edited by -koss-, 05 August 2018 - 14:37. |
#53
Posted 05 August 2018 - 14:39
Am intrebat ca mai dureaza pana ajunge ca au trecut aproape 2 luni si a scris ,,Echipamentele se oferta in limita stocului disponibil si in ordinea in care au fost preluate comenzile. Te asigur ca facem tot posibilul ca aceasta comanda sa fie onorata cat mai rapid.''
Si pe mine m-a ajutat cand am mai avut probleme. |
#54
Posted 09 August 2018 - 20:24
Am si eu o problema cu RCS-RDS ,am comandat un decodor HD la schimb cu unul SD.Cerere depusa in Mai 2018, dau telefon dupa doua luni, dupa multa asteptare la telefon mi s-a spus sa astept ca ma anunta ei, am facut si sesizare ca sa fie tacamul complet, doar ,doar (in visele mele) Am luat un tv nou care nu are mufa scart nici pt SD .Luna asta august ii sun iar,si o iau de inceput cu cererea mea...Cer explicatii de ce se intarzie atat alt nr de sesizare ...in concluzie asteptati SMS. Bun zic atunci mai fac o comanda pt un alt dec.HD la schimb cu SD (am doua in chirie) ca poate pana la anu o veni.Am facut si cerere pe siteul lor, ...si surpriza!!!au raspuns:
" Nu prea sunt echipamente pe stoc nici pentru clienti noi (de regula clientii noi ii intereseaza pe operatori) dar pentru inlocuiri de decodoare." Am copiat raspunsul dat de RCS-RDS, adica noi cu abonamente mai vechi suntem mai prosti, avem ciunga in par sau cum trebuie interpretat raspunsul primit. As zice ca e o jignire chiar! Nici morfologic nu suna bine fara final. Se plateste chirie pt echipament plus abonament ..etc!Nu am nimic cu noii abonati ,sa fie sanatosi si sa se inarmeze cu multa rabdare dar pentru o firma care se respecta si respecta clientul fie el nou sau vechi chiar nu inteleg..Au aparut servicii noi(vezi distributie energie electrica) , ce ? nu mai sunt bani??Asigurati macar serviciile care cu care va laudati!EmojiEmoji. Mai cititi posturile de pe net, sa vedeti ce va "lauda" lumea.!!!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users