Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Timp asteptare echipamente RDS?

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#37
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
27.03.2018 18:42 3612725 ECHIPAMENT - STICK INTERNET 4G

Mai are sens sa astept comanda?

#38
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Fa o sesizare cu urgentare comanda.. Posted image

#39
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Multumesc...Cred ca am multe "urgentari" si degeaba...digi e in pom cu echipamentele, si pomul in aer

#40
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Scutura pomu sa mai pice digi din el.. :)

#41
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
:)) si o sa cada doar" am urgentat , se face tot posibilul sa se reinoiasca stocul":))) Intrebarea mea este alta: Daca tot era pe site oferta cu router 4g , marketingul DIGI nu si-a pus problema ca oamenii (clientii ) vor face comenzi?? si ca trebuie sa mai aduca device-uri?

#42
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,192
  • Înscris: 18.04.2008
Nu prea înțeleg de ce așteptați după un stick 4G când se găsesc pe toate tarabele.

Eu am luat un Huawei E8372 de pe AliExpress și un DO2 (acum DON) pentru internet mobil. ;)

#43
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Un router 4g wifi vreau..si nu neaparat ca astept pentru ca am nevoie, intre timp mi-am cumparat 2:))...e vorba ca am dat comanda de un produs, si vreau acel produs..nu mi s-a spus cand am semnat contracut ca nu sunt in stoc..ca nu se mai aduc...etc..vreau sa vad pana unde merge indolenta acestei companii...card ci stoc 0/ stb hd stoc 0/ telefonul pe care l-am vrut stoc 0/ router stoc 0....oare au doar sobolani in depozite? :))

#44
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,192
  • Înscris: 18.04.2008
Păi E8372 e router Mi-Fi cu banda 1.
Și mie mi-ar fi plăcut să-l iau pe cel de la ei că aveau B1 + B38, dar mi s-a zis că mai bine nu

#45
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Sa sti ca ai primit un sfat foarte bun. Este sub orice speta sa astepti atat dupa  un echipament pe care ei l-au promovat pe site, nu l-am cerut eu in mod special.

#46
calculatoristul2018

calculatoristul2018

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 01.08.2018
Timp asteptare echipamente RDS?

Simplu,pana incaruntiti! Pacat de retea...per total OK!

Edited by calculatoristul2018, 03 August 2018 - 18:39.


#47
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Si dupa ce ca astepti mult te trezesti si cu echipamente folosite.. prost am fost eu ca trebuia sa refuz Cardul CI cand am vazut ca e refurbished.

#48
calculatoristul2018

calculatoristul2018

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 01.08.2018
Asta NU este bine din partea lor... daca dau echipamente folosite.Sau macar sa anunte acest lucru,ar fi mai de bun simt!

#49
George78910

George78910

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,593
  • Înscris: 14.11.2016
Normal ar trebui ca dupa cat timp dureaza pana iti trmite card sau decodor sa iti trimita unu nou nu unu vechi.
Eu inca astept.

 George78910, pe 19 iulie 2018 - 15:45, a scris:

Eu astept un decodor HD din 11 iunie 2018.


#50
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Sfatul meu daca primesti decodor folosit ci nu sigilat sa-l refuzi politicos Posted image La fel si cu cardurile. Daca primiti carduri folosite refuzati-le politicos. Cred ca e un sfat de bun simt asta.
Eu nu știu ce am avut în cap când am acceptat card folosit.. prostie de moment probabil.. se pare că.. cozile și caldura la așteptare la ghișeele rds afectează psihicul.

Edited by -koss-, 05 August 2018 - 13:55.


#51
George78910

George78910

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,593
  • Înscris: 14.11.2016
Nu am să îl refuz din cauză căci m-am saturat sa țin TV-ul oprit.
In noaptea de 10 iunie a fost o furtună la mine și a tunat puternic, m-am trezit am scos TV-ul din priza și mâine dimineață când l-am băgat ștecherul in priza TV-ul s-a deschis și nu aveam semnal pe el,am adus alt TV din alta cameră și funcționa, s-a uitat un vecin la el și mufa din TV pentru cablu era arsa, s-a și rupt cuiul din ea, era tot negru, apoi a verificat și restul mufelor și nu aveau nimic și asta a fost singura rezolvare sa ii pun un decodor.

Modelul TV-ului afectat de fulger este un Finlux 32 FHB 5600.

#52
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Pai si nu te ajuta DigiHelper sa vina mai repede?.. ca pe mine m-a ajutat... ca aia mi-au dat echipament sh in magazin e alta problema.. dar in general 90% dintre probleme mi le-a rezoltav departamentul DigiHelper..

Edited by -koss-, 05 August 2018 - 14:37.


#53
George78910

George78910

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,593
  • Înscris: 14.11.2016
Am intrebat ca mai dureaza pana ajunge ca au trecut aproape 2 luni si a scris ,,Echipamentele se oferta in limita stocului disponibil si in ordinea in care au fost preluate comenzile. Te asigur ca facem tot posibilul ca aceasta comanda sa fie onorata cat mai rapid.''

Si pe mine m-a ajutat cand am mai avut probleme.

#54
iepurache2004

iepurache2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 12.03.2009
Am si eu o problema cu RCS-RDS ,am comandat un decodor HD la schimb cu unul SD.Cerere depusa in Mai 2018, dau telefon dupa doua luni, dupa multa asteptare la telefon mi s-a spus sa astept ca ma anunta ei, am facut si sesizare ca sa fie tacamul complet, doar ,doar  (in visele mele) Am luat un tv nou care nu are mufa  scart nici pt SD .Luna asta august ii sun iar,si o iau de inceput cu cererea mea...Cer explicatii de ce se intarzie atat alt nr de sesizare ...in concluzie asteptati SMS. Bun zic atunci mai fac o comanda pt un alt dec.HD la schimb cu SD (am doua in chirie) ca poate pana la anu o veni.Am facut si cerere pe siteul lor, ...si surpriza!!!au raspuns:

" Nu prea sunt echipamente pe stoc nici pentru clienti noi (de regula clientii noi ii intereseaza pe operatori) dar pentru inlocuiri de decodoare."
  Am copiat raspunsul dat de RCS-RDS, adica noi cu abonamente mai vechi suntem mai prosti, avem ciunga in par sau cum trebuie interpretat raspunsul primit. As zice ca e o jignire chiar! Nici morfologic nu suna bine fara final. Se plateste chirie pt echipament plus abonament ..etc!Nu am nimic cu noii abonati ,sa fie sanatosi si sa se inarmeze cu multa rabdare dar pentru o firma care se respecta si respecta clientul fie el nou sau vechi chiar nu inteleg..Au aparut servicii noi(vezi distributie energie electrica) , ce ? nu mai sunt  bani??Asigurati macar serviciile care cu care va laudati!EmojiEmoji. Mai cititi posturile de pe net, sa vedeti ce va "lauda" lumea.!!!!!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate