Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Timp asteptare echipamente RDS?

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#19
WindyZ

WindyZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,451
  • Înscris: 15.08.2013

View PostBobses, on 16 octombrie 2015 - 11:23, said:


De la câteva zile la câteva luni. Posted Image


Cum spune si colegul...
Eu l-am primit cam intr-o saptamana. Cunosc persoane care au asteptat si cateva luni...

#20
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,986
  • Înscris: 14.03.2013

View Postcrisstonne, on 16 octombrie 2015 - 14:11, said:

Ori, ori  Posted Image
De fapt, gura ,,pacatosului " adevar graieste.
Nu inteleg ce este aia ,,nu le pasa "!
Eu zic ca sint depasiti de cerere, am stat si eu pe la cozi la ei, de asta zic.

Sunt depasiti de cerere de ani de zile. Orice afacere care se respecta rezolva problemele rapid astfel incat clientul sa fie multumit. Daca ei in ani de zile nu si-au rezolvat problema cu lipsa cardurilor/mediabox-urilor etc. este mai mult decat clar ca nu le pasa de clienti. Cum ziceam, de ce le-ar pasa daca, chiar in aceste conditii (sa nu mai vorbim de relatiile cu clientul pe care cam toti ii injura) clientii tot la ei alearga pe principiul "este ieftin"? Tot ceea ce este ieftin vine intotdeauna cu un cost. Daca clientul este dispus sa il plateasca asta este, afacerea merge. Si se vede ca merge la RDS.

#21
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,283
  • Înscris: 13.01.2011
Eu am plecat de la U.P.C. si de la Romtelecom si nu pentru diferenta de bani.
Poate acum sint mai buni ca RDS, nu cunosc.
A, ca a fost si diferenta de bani, cu atit mai bine  :P
Adevarat, se misca greu cite o data, dar au si rezolvat imediat unele probleme, este cam ca la toti operatorii, eu nu as tine pe nimeni in brate.

#22
oz666

oz666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 06.01.2003
Salut,
Si eu astept de 2 luni pentru 2-a CI+'uri. Pentru carcotasi, nu toti clientii RDS alearga dupa preturile cele mai mici, unii n-au alternativa...Oricum, penibil sa-ti faci reclama si sa nu poti livra. Intre timp m-am apucat sa strang semnaturi pentru UPC...si in 10 luni ma mut la o firma mai serioasa.

#23
blue_wings

blue_wings

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 944
  • Înscris: 24.05.2007
Eu am asteptat 1 saptamana pentru un decodor SD, si am ales SD tocmai pentru ca mi s-a spus ca pentru HD am de asteptat 1-3 luni !!! Se pare ca decodoarele SD vin din China si cele HD de pe Marte, de aia dureaza asa mult.

Stii ce mi se mai pare funny? Am fost sunat acum o luna si intrebat daca nu vreau un telefon nou Lenovo A100, care tocmai a intrat in oferta lor... bla bla, se aplica termeni si conditii... dar nu asta e ideea. Am zis DA, vreau.
Si dupa conversatia respectiva, surpriza!!! Le-a luat 2 saptamani sa imi trimita acel telefon!!! Cum naiba, nu inteleg. Acum punand cap la cap niste informatii, stau si ma gandesc ca poate au pe stoc produsele, dar nu au decat 1-2 oameni care se ocupa de distributia lor. HAHAHA...

#24
mihaiv79

mihaiv79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.08.2009
Nici in 2017 nu au rezolvat problema. Comanda facuta pentru un decodor HD si un card pe 10.04.2017. Astazi, 22.05.2017 inca astept. Companie serioasa, n-am ce zice.

#25
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014
@mihaiv79 - Te rog sa imi comunici in mesaj privat numele titularului si adresa completa pentru a putea verifica situatia.

#26
namor

namor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.03.2012

View Postmihaiv79, on 22 mai 2017 - 20:43, said:

Nici in 2017 nu au rezolvat problema. Comanda facuta pentru un decodor HD si un card pe 10.04.2017. Astazi, 22.05.2017 inca astept. Companie serioasa, n-am ce zice.

E chiar mai grav de atat, in contract am solicitat pachetul digital si maxpack-ul, doua smartcaduri (+internet, alta poveste, alta distractie) iar la instalare au sosit cu un tuner SD si sunt fericitul beneficiar al unui contract analog hehe. Binenteles am facut o solicitare.....cainii latra, caravana trece....cred ca a trecut luna si......

#27
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,150
  • Înscris: 04.05.2007
02.03.2017 12:27 Comanda abonament si echipament Stick internet 4G
il astept pe Mos Craciun ..

#28
marinexus

marinexus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.03.2006
In 2018 aceeasi problema, comanda decodor HD pe 19.04.2018 si card CI pe 09.05.2018 (am zis ca poate ajunge cardul mai devreme decat decodorul), nu au sosit nici astazi 20.06.2018. La semnarea contractului mi s-a spus ca dureaza cam o luna pana soseste decodorul, nu credeam ca va fi asa dar nu ma asteptam ca si dupa doua luni sa nu-mi poata spune concret cat mai dureaza pana o sa am decodorul si/sau cardul. Parca si vad ca vor sosi cand sunt plecat in concediu ca apoi sa-mi spuna ca eu nu m-am grabit sa le ridic .

#29
henkel

henkel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 285
  • Înscris: 17.01.2013
Eu aștept după un decodor HD din decembrie,cardul CI a ajuns în aproximativ o lună de la comandă. M-am hotărât să comand în fiecare zi un decodor HD,poate așa ajunge  :)))

#30
marinexus

marinexus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.03.2006
@DIGI_Helper , vreo sansa ca eu si henkel sa avem sub brad anul acesta decodoarele HD? Posted Image

#31
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
am si eu ceva timp de cand astept un echipament

23.03.2018 -ECHIPAMENT - DISPOZITIV WIFI GIGABIT

#32
marinexus

marinexus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.03.2006
Ieri , 21.06.2018, am primit cardul CI, pentru decodor nici o veste, continua asteptarea.

#33
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Am si eu comanda la un Card CI de trei saptamani. Acum serios vin comenzile din Hong Kong in 10 zile acasa.. Mi se pare bataie de joc din partea digi care si in 2018 tot aceeasi boala ca in 2007 o au cu echipamentele.

#34
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Hai ca mi-a sosit azi cardul CI in magazin.. sunt curios ce tip de card CI o fi.

Edited by -koss-, 18 July 2018 - 14:09.


#35
George78910

George78910

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,593
  • Înscris: 14.11.2016
Eu astept un decodor HD din 11 iunie 2018.

#36
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Am ridicat azi SmartCAMul CI+. Am primit un SmartCAM CI+ folosit, de tip vechi cu cartela nagravision. Atat cartela cat si SmartCAMul le-am primit folosite. SmartCAMUL poseda si vreo cateva punctulete minuscule de rugina.

Edited by -koss-, 24 July 2018 - 16:21.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate