Digi Mobil, o experiență tristă
Last Updated: Oct 13 2015 14:17, Started by
scaiba
, Oct 06 2015 18:12
·
0
#55
Posted 13 October 2015 - 09:07
Naiv oi fi, da' de plătit nu i-am plătit
Este firesc să își selecteze clienții, probabil faptul că nu știam a scrie corect casierie să fi fost un element decisiv. Da' stai puțin, am deschis topicul după... Mai așteptăm, sper să nu vină cu vreo explicație ca și Leana lu' Pârțac și să mă întrebe dacă merge ori nu... |
#56
Posted 13 October 2015 - 10:03
,,fara sa fiu rea, ma gandesc daca nu cumva acest dezinteres este de fapt pt a masca neregulile din curtea lor. iar minusurile sa fie platite de naivi."
Am avut si eu paranoia asta, de fapt este altceva, o parte din ei sint pur si simplu incompetenti si creaza impresia ca fac manevre. Repet, categoria asta de angajati o decelezi usor usor, la orice companie mergi, constati la un moment dat ca doleantele nu sint rezolvate asa cum trebuie, ca dai mai multi sau mai putini bani pentru sevicii, tot aia este. Dar sint si momente cind dai peste oameni pregatiti, una rece, una calda Edited by crisstonne, 13 October 2015 - 10:05. |
#57
Posted 13 October 2015 - 10:12
sustin si laud faptul ca nu ai platit, desi au incercat sa te prosteasca.
cat despre incompetenta, da, fenomenul se propaga din cauza nepotismelor. mai mult nu dezvolt pt ca nu am cuvinte prea frumoase vizavi de acest aspect. |
#58
Posted 13 October 2015 - 10:22
Ai dezvoltat suficient după ce spui, la ei este ca și în primăriile de prin unele sate.
Interzis clar să faci sex la serviciu, nu-i de glumă cu consangvinizarea. Asta oricum nu-i treaba noastră, să facă ce poftesc şi cu cine. Da' nu cu mine. |
#59
Posted 13 October 2015 - 11:20
nu cu nimeni pana la urma. daca avem nevoie de serviciile lor, nu inseamna ca ii lasam sa-si bata joc de noi. au ajuns unde au ajuns tot pe spatele si banii nostri.
|
#60
Posted 13 October 2015 - 12:28
scaiba, on 06 octombrie 2015 - 23:15, said:
În secunda următoare deschiderii, am trimis un PM pentru DIGI_Helper, mai apoi un email cu link la [email protected] Nu mai vreau nimic de la ei, mi-au dovedit că îmi pot întrece așteptările... Nici nu ai asteptat finalul povestii si gata,te-ai dezis de ei? Un angajat Rds a facut o ilegalitate voita sau din nestiinta.Trebuia sa depui o reclamatie scrisa online sau intr-un pop cu numar de inregistrare,rezolvabila in 30 de zile.Daca nu se rezolva,o audienta la Rds,dupa care o reclamatie la Opc.Eu deschideam acest thread numai daca reclamatia nu era solutionata in termen [email protected] nu apare ca adresa de contact in cazul unei reclamatii.Stiu ca Digi_Helper te poate ajuta si a ajutat intr-adevar pe multi useri cu probleme,dar in caz de nereusita ce faci? Pe cine iei de piept?Il reclami la Opc pe Digi_Helper? In orice caz,daca fiecare am da inapoi de la un impediment la care nu este asteptata rezolvarea,atunci ne vom uita la bulgari cu antena terestra sau vom vorbi la walkie talkkie.Ce faci daca la tv iti pica semnalul?Nu astepti rezolvarea?Reziliezi contractul? Edited by lost2209, 13 October 2015 - 12:36. |
#61
Posted 13 October 2015 - 12:35
Nu intelegi ca nu mai e interesat de serviciile RCS-RDS. A expus povestea aici ca sa vada lumea cat de nemernici sunt.
|
#62
Posted 13 October 2015 - 12:43
Stai putin.A depus o reclamatie oficiala si nu a fost rezolvata problema? Toate firmele din Romania au uscaturi in ograda lor,inclusiv serviciile de stat(politie,spitale etc).Sa acuzi o intreaga firma pentru un angajat tepuitor e aberant.Daca as face la fel ca Scaiba,sa nu astept rezolvarea,as fugi de la o firma de telefonie la alta,si as ajunge sa vorbesc la wakkie talkie,dezamagit fiind de "nemernicii" corporatisti.
Edited by lost2209, 13 October 2015 - 12:52. |
#63
Posted 13 October 2015 - 13:23
Sefuuu, ia da cu geana aici:
DIGI_Helper, on 07 octombrie 2015 - 09:20, said:
@scaiba - Iti multumim pentru detalierea situatie si pentru detaliile oferite in PM. Avand toate aceste informatii vom verifica in detaliu cele relatate. De indata ce va fi concluzionata situatia vom lua legatura telefonic cu tine. Acusi e o saptamina, termenul legal e de 30 zile da totusi daca te angajezi sa deslusesti ceva atunci o rezolvi cit mai rapid. E adevarat ca acel "De indata ce...." lasa loc de niciodata sau 100 de ani. Totusi fiind vorba de un nou client parca e un pic aiurea tratarea .. Grig Edited by Ion_Bumbu, 13 October 2015 - 13:24. |
#64
Posted 13 October 2015 - 13:48
Dragon123, on 13 octombrie 2015 - 13:29, said: Haide -ti pe telekom viteza la net mult mai buna o grila de canale mult mai bogata ,toate meciurile din champions league si europa league si aparate gratuite,router wifi ,decodor hd ,ttehnologie noua . oferte foarte bune ,de la 49 lei pachetul tva inclus. un mesaj privat si va ajut cu mare drag . Ah, ADSL nu e tehnologie noua! |
|
#65
Posted 13 October 2015 - 13:55
hai sa nu stricam topicul si sa ramanem la ceea ce e de discutat.
nu este corect ceea ce s-a intamplat si la fel si conditiile impuse pt a beneficia de serviciile solicitate. sunt sigura ca scaiba va scrie la momentul potrivit rezolutia lui DIGI_Helper. pana atunci, restul discutiilor sunt cam offtopic. |
#66
Posted 13 October 2015 - 14:05
#67
Posted 13 October 2015 - 14:06
Dany_Darke, on 13 octombrie 2015 - 13:55, said:
nu este corect ceea ce s-a intamplat si la fel si conditiile impuse pt a beneficia de serviciile solicitate. scaiba, on 06 octombrie 2015 - 19:10, said:
Faptul că nici oferindu-mă să plătesc integral cei doi ani contractuali înainte de-a atinge mirobolantul sim, nu am fost acceptat. |
#68
Posted 13 October 2015 - 14:14
mmm3, on 13 octombrie 2015 - 12:35, said:
...ca sa vada lumea cat de nemernici sunt. Strâmb stând și drept judecând, nu ar fi ajuns unde sunt dacă aveau numai dintre cei de care am dat eu. Sunt desigur și oameni faini printe ei, care-și fac munca cu pasiune și dăruire. N-am avut eu șansa de a-i afla, dar sigur, undeva în companie există. lost2209, on 13 octombrie 2015 - 14:06, said:
...Atat timp cat exista o restanta pe adresa asociata nu se poate. Vrei să vedem cât de ușor creem o adresă asociată, ori îți este suficient acest citat: lex404, on 06 octombrie 2015 - 18:25, said:
...ps. adevarul e ca la Digi chiar poti face abonamente si instalari doar cu o declaratie. Eu le-am facut cu pasaportul, nici unde nu scrie adresa. Le-am zis eu unde stau si slava domnului. Exemplele celelalte sunt forțate, evident Enelul are treabă cu o adresă fizică. |
#69
Posted 13 October 2015 - 14:17
lost2209, on 13 octombrie 2015 - 14:06, said:
Ia incercati voi aceeasi chestie cu Aquatim,Eon,Enel etc.Atata timp cat pe aceea adresa este inregistrata o restanta niciuna dintre aceste companii nu va va incheia un contract pentru servicii adiacente. Din aceeasi cauza de mai sus.Poti sa platesti pe inca 10 ani.Atat timp cat exista o restanta pe adresa asociata nu se poate. gresesti conjunctura. asa ca nu se poate aplica exemplu tau aici. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users