Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil, o experiență tristă
#19
Posted 06 October 2015 - 19:27
Ai inteles gresit. Un angajat RCS-RDS are o datorie inregistrata pe adresa initiatorului. Angajatul a inregistrat-o el sa o plateasca.
Edited by mmm3, 06 October 2015 - 19:27. |
#20
Posted 06 October 2015 - 19:33
scaiba, on 06 octombrie 2015 - 19:22, said:
Pentru voi mi-am povestit pățania, și pentru ei, dacă vor să schimbe ceva, și poate nu au cunoștintă despre ce si cum se întâmplă în lumea reală. Ei au ramas cu fixurile lor de pe vremea cand detineau piata pe telefonie si cablu. E ca romanu nostalgic dupa comunism |
#21
Posted 06 October 2015 - 19:37
scaiba, on 06 octombrie 2015 - 18:12, said: Îmi este clar că cineva mi-a folosit adresa pentru un oarecare contract. Doar de curiozitate intreb,cum se poate face un contract doar cu o adresa?Nu trebuie semnat,CNP, buletin, CI,sau ce mama naibi mai exista?Cum pot sa am un contract daca nu am semnat nimic? |
#22
Posted 06 October 2015 - 19:46
diZy, on 06 octombrie 2015 - 19:25, said:
... AI o datorie la RDS de care nimeni nu stie... Merg pe varianta exprimării greșite... misulica70, on 06 octombrie 2015 - 19:37, said:
...cum se poate face un contract... Semnătură și scan după CI. Cât se poate de corect. Din păcate, se pare că se poate și fără. Nu le dezgrop eu morții, dar îi voi ajuta să o facă, dacă vor. |
#23
Posted 06 October 2015 - 19:51
Pai atunci scrie de la inceput clar(cum ai modificat acum primul post), nu in stil literar ca nu ai har.
Edited by diZy, 06 October 2015 - 19:52. |
#24
Posted 06 October 2015 - 20:24
n-amname, on 06 octombrie 2015 - 18:48, said:
Au venit oamenii care practica cultul RDS s-o arda la modul ca si la ceilalti e naspa..culmea, nu-i vad sa zica de altii cand concurenta este cea criticata, gen..au, te-a ciupit orange? las ca si vodafone is.. Este firesc, din moment ce Digi este comparat de nefani cu ceilalti, de multe ori in defavoarea lui si in majoritatea cazurilor pe nedrept, atunci relatam si noi experientele noastre cu ceilalti si cate as putea numai eu sa relatez. |
#25
Posted 06 October 2015 - 21:19
Pai si de ce nu mergi la politie sa faci plangere ? Inteleg ca nu e o tragedie pentru tine faptul ca nu poti fi client Digi, dar daca te-ai trezi cu abonamente pe la mai multi operatori, sau vreun credit prin banca, tot asa relaxat ai sta ?
|
#26
Posted 06 October 2015 - 21:32
mariusbad, on 06 octombrie 2015 - 21:19, said:
Pai si de ce nu mergi la politie sa faci plangere ?... Că nu vor să-mi facă un abonament? Ce documente pot ataşa acelei plângeri? diZy, on 06 octombrie 2015 - 19:51, said:
Pai atunci scrie de la inceput clar(cum ai modificat acum primul post)... Dacă editam un singur semn de punctuație, apărea frumos "Edited by". Ai venit, ai citit în diagonală, n-ai înțeles, te-ai trezit vorbind, nu-i niciun bai. Tu să fii sănătos, asta contează. |
#27
Posted 06 October 2015 - 21:32
Unde sunt aia tepuiti de vedefoame si orage, care laudau in draci digi?
Apropo, de digi asta cred ca e vorba,nu? |
#28
Posted 06 October 2015 - 21:36
|
#29
Posted 06 October 2015 - 21:40
Matale vrei să nu mai dorm bine la noapte de-mi cobești?!?
Lasă-i să iasă la iveală, că-i belesc metodic. În speța asta nu merită, zău așa... le: am scos o virgulă-n plus să apară Edited by Edited by scaiba, 06 October 2015 - 21:41. |
#30
Posted 06 October 2015 - 22:17
Am constatat ca mi s-a sters postul anterior asa ca revin.
Inca un topic degeaba pe aria digi mobil. Reactia adminului, priceless. Nu neg ca birocratia este ridicata la rang de arta la erdesh, Kafka ar fi invidios pe baieti. Problema onorabilului moderator este una rara si este putin probabil sa existe multe cazuri asemanatoare. Exista o explicatie. Pentru serviciile rcs adresa de instalare este importanta. Pot fi nominalizate mai mullte persoane pe un contract la aceeasi adresa de instalare dar nu pentru servicii diferite. Un nou serviciu poate fi contractat de una dintre persoanele nominalizate in contract.. Avand in vedere ca exista deja un contract pe acea adresa numai titularul contractului putea contracta un nou serviciu la cea adresa. Este procedura lor si asta e. Personal as fi incercat sa vad cine are un contract pe adresa mea si despre ce servicii este vorba, mai ales ca este vorba si despre o restanta. In cazul in care nu as fi putut rezolva problema as fi impartasit lumii fantastica poveste " Digi mobil, o experienta trista". Problema este ca pe aria asta se poate deschide orice topic functie de cum s-a trezit omul dimneata asa ca moderatorul a preferat sa se interegreze in peisaj. P.S In cazul in care se va sterge si aceasta poastare, rog o explicatie pe PM. Multumesc! Edited by eurocristi, 06 October 2015 - 22:18. |
#31
Posted 06 October 2015 - 22:19
#32
Posted 06 October 2015 - 22:32
Cred ca RCS-RDS ar trebui sa fie mai curiosi ce angajamente in fals au facut angajatii.
Si daca vin recuperatorii la usa ce? |
#33
Posted 06 October 2015 - 22:39
eurocristi, on 06 octombrie 2015 - 22:17, said:
...Personal as fi incercat sa vad cine are un contract pe adresa mea... Cum am spus, doamna a fost ok și mi-a dat un nume. Ce anume să fac cu el? Nu am putut rezolva problema. A plăti datoriile altora este exclus pentru mine, pe ale mele nu le plătește nimeni, muncesc pentru fiecare bănuț. eurocristi, on 06 octombrie 2015 - 22:17, said:
...Problema este ca pe aria asta se poate deschide orice topic functie de cum s-a trezit omul dimneata asa ca moderatorul a preferat sa se interegreze in peisaj... Pentru lucruri din astea nu am dormit lângă nevastă în 16dec'89 și încă ceva zile după. Tot ce am afirmat pot susține și o voi face dacă va ajunge la ochi interesați. Foarte pe românește, mi se rupe de acel abonament. Da, mi-a lăsat un gust amar să fiu tratat ca și ultimul mincinos/rău platnic din cauza unei proceduri interne a lor, de a aduna clienți fără niște verificări elementare. Vezi postul lui lex... Ce mare rahat au făcut? Un contract care-i neonorat de beneficiar și au dat cu piciorul unuia care i-ar fi plătit în termeni corecți? |
|
#34
Posted 06 October 2015 - 22:50
@scaiba eu am inteles perfect ce ai scris si ce ai vrut sa relatezi insa stau si ma gandesc ca poate si operatorul/domnita sau cine o fi fost era cumva nestiutoare.
Eu am fost utilizator telekom de pe vremea cosmote si nu am timp si spatiu sa iti spun ce "povesti" am cu cosmote/telekom.. Si totusi dc nu ai mers intr-un pop ? Poate nu te loveai de acesta problema.. Altul decat cel la care ai fost pt prepay! |
#35
Posted 06 October 2015 - 22:55
scaiba, on 06 octombrie 2015 - 22:39, said:
Da, mi-a lăsat un gust amar să fiu tratat ca și ultimul mincinos/rău platnic din cauza unei proceduri interne a lor, de a aduna clienți fără niște verificări elementare. Vezi postul lui lex... Ce mare rahat au făcut? Prin lipsa de actiune ramai cu tratamentul descris de tine. Daca aveam o surpriza de genul asta si nu se rezolva amiabil poti fi sigur ca nu o lasam asa tocmai pentru a-mi satisface orgoliul ranit. Ti-am explicat, nu au cum sa verifice fara o solicitare din partea ta si fara ajutorul tau, asta e modul lor de lucru. Uite, daca deschidea un topic de genul un oarecare de pe forum nici nu ma gandeam sa reactionez. De la moderatori si admini am niste pretentii,indreptatite zic eu. Sincer, nu vad legatura intre Revolutie, libertatea de exprimare si incarcarea cu informatii inutile a unui thread. P.S.1. Am participat si eu la revolutie cu nebunia tineretii dar nu ies in fata cu chestia asta in discutii marunte pe forumuri. P.S..2 Nu am insinuat, cel putin nu am avut intentaia, ca nu este reala situatia descrisa. Edited by eurocristi, 06 October 2015 - 22:56. |
#36
Posted 06 October 2015 - 23:02
mmm3, on 06 octombrie 2015 - 19:27, said: Ai inteles gresit. Un angajat RCS-RDS are o datorie inregistrata pe adresa initiatorului. Angajatul a inregistrat-o el sa o plateasca. Ce nu înțeleg eu, e de ce persoana în cauză, după ce a constatat că pe adresa respectivă apare o datorie, n-a depus o sesizare astfel încât să fie contactat pentru a i se comunica în baza cărui contract și pe numele cui e înregistrată respectiva creanță. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users