Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Digi Mobil, o experiență tristă

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
După îndelungate cugetări (aproape un minut întreg) îmi lămuresc că am nevoie de două confirmări pe zi, cinci zile pe săptămână.
Ceva de genul "tati sunt OK, am ajuns la școală".
Și încă o confirmare, "acum plec spre casă".
Odată acceptată nevoia, am purces la studiul pieței.

Cea mai la îndemână sursă, aria GSM/CDMA&Telecomunicații.
De unde aflu că cei mai cei pentru nevoia mea, ar fi DigiMobil.
Dau o fugă la ei pe site, îmi lămuresc că m-ar coafa un DigiMobil Prepaid.
Caut locurile de unde aș putea cumpăra o asemenea cartelă în Timișoara, aflu că am relativ aproape (pe Aradului, 40B, parter).

"nu mai avem" îmi spune cuconița de la RCS&RDS
Nu renunț ușor și insist: "dar totuși, cam pe când ?".
N-am reușit să o conving, se ținea tare.
L-am convins pe un coleg de-al ei să dea câteva telefoane pentru a afla altundeva în oraș.
După două telefoane cu răspunsuri negative, mi-a notat 0356.400.401 pe un bilețel.
Nu-i niciun bai zic în sinea mea, la's că rezolv la telefon și aflu când le vin cartelele.

Sun la numărul de mai sus, explic, caută și îmi spune fericit: "am găsit, au prepay pe Aradului!".
După ce m-am asigurat că folosește win și a apăsat F5, mi-a devenit clar că-i nevinovat.

Bun zic, în sinea mea, n-am față de prepay.
Nu-i bai, îmi fac abonament.

Fuga la ei pe site, aleg un Complet3.
Dau și un telefon LenovoA1000 la 100lei, zic ei.
Nu-i bai, îl iau și pe ăsta.
Fac comanda, vine răspunsul automat 2433320450 , fain, dichisit, vă sunăm soon, zice.
Nu numai că zice, da' și face.
Parol. De pe 031.400.4900

Lămurim telefonic că nu am handicapuri evidente, adică am și adresă email și pot trimite și un scan după CI însoțit de o semnătură.
În timp ce scanam, aflu că mi-a expirat CI-ul.
Nu-i bai zic, îl pun și pe al nevestii. Cu tot cu semnătură.
Dau send, trece o vreme și mă sună.
Îmi explic atașarea a două CI-uri și îi spun că îmi este egal pe care va fi contractul.
Lămurim adresa pe care va fi făcut contractul, parte neglijabilă dpdv practic fiindcă oricum plățile le voi face din cont.
Mă ofer inclusiv să achit cei 3E*24luni la primirea simului, dacă-i vreun semn de întrebare și nu se acceptă a avea mai multe proprietăți.
Nu, îmi spune, numai o sută de lei pe telefon trebuie să achitați, curierul este inclus în preț.

Frumos zic, iacătă că poți să nu arzi motorină aiurea și să rezolvi tot la telefon/calculator.

Nu durează mult însă, mă sună și îmi spune că pe acea adresă există o restanță de optzeci și ceva de lei.
Io' n-am alte datorii decât la Cel de sus, îi spun.
Degeaba-i zic, îmi spune să trec pe la o caserie RCS&RDS.
Ca să ce, întreb plin de speranță; cu contractul de cumpărare din 2003, cu ultima factură de enel, cu facturile de la ceilalți furnizori de telefonie?
Nu, îmi răspunde, să achitați cei optzecișicăcat de lei...

Nu mă înțelegeți greșit vă rog, doamna/domnișoara a fost chiar OK, mi-a spus și că persoana care are restanța este pe un contract din 2014 (nu mi-a spus pentru ce serviciu, nesemnificativ oricum), mi-a spus chiar și numele (la fel de irelevant).

Îmi este clar că cineva mi-a folosit adresa pentru un oarecare contract.
Nu-i scopul meu în viață să-i învăț pe cei de la RCS&RDS cum să-și deschidă ochii, ori să aflu cine a făcut acest lucru și să-l rog să-și plătească datoriile.
Mi-am folosit vreo zece minute din viață pentru a vă povesti și vouă și pentru a vă feri de gustul amar pe care negreșit îl veți simți dacă veți trece prin așa ceva.
Asta nu înseamnă însă că nu voi aprecia părerile/opiniile voastre.

ps: ba chiar le voi trimite link și la [email protected] poate se va găsi careva să aducă normalitatea mai aproape...
Nu pentru mine, să fie clar, (nici dacă mă roagă cu o tavă de crempită Posted Image ), ci pentru ceilalți care vor dori a le fi clienți.

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
La cate plansete sunt pe aria Digi, tu Brutus, vrei sa treci la ei sau te-a furat mirajul celor 3EUR cu trafic "nelimitat" (daca ai semnal)?

Ti-au facut un bine!

#3
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006

 Adm, on 06 octombrie 2015 - 18:15, said:

La cate plansete sunt pe aria Digi, tu Brutus, vrei sa treci la ei sau te-a furat mirajul celor 3EUR cu trafic "nelimitat" (daca ai semnal).
Ai citit pana la capat ce-a scris, sau doar titlul?
Nici nu se mentioneaza semnalul in tristetea lui.

E normal ca daca la ei apari cu datorii sa trebuiasca sa mergi sa rezolvi cu chitante and shit, acum parca am devenit prea comozi asteaptandu-ne sa rezolvam totul din fotoliu.

O fi trista experienta, dar daca vrei o poti rezolva. Sa ne anunti la ce alt operator te-ai decis sa mergi, sunt chiar curios de avantajele ce ti se ofera acolo.

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Eu am citit, ideea e ca el nu s-a lasat descurajat in ciuda piedicilor!
Soarta l-a ferit de ce e mai rau :D

#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
M-am asigurat de faptul că încă merg pe mâna Voda cu roomingul național.
Da, recunosc, mi-au părut degeaba cei trei euro...
Mea culpa Posted Image

 Mizu, on 06 octombrie 2015 - 18:18, said:

...E normal ca daca la ei apari cu datorii...
Eu, nu apar cu nicio datorie la ei.
Apare adresa, adresă care a fost spațiu viran înainte de a construi eu...

#6
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014
Daca te alina cu ceva iti zic sigur ca si la alte companii e idem. Rectific! Ba mai rau! La telekom am asteptat aproape o luna sa imi instaleze telefon/tv/internet timp in care stateam de vorba cu pisica prin curte ca altceva nu era de facut. Dupa o luna imi zic ca nu pot sa instaleze nici unul din servicii la numarul meu...culmea e ca vecinul din dreapta si cel din stanga au aceleasi lucruri. In clipa aia mi-am adus aminte de numele tuturor sfintilor invatati de mic si m-am dus la Digi. Multumit pana in prezent. Semnal este!

#7
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Am mai auzit noi altele, si nu putine, la ceilalti, la corporatistii straini, de tipul contracte incheiate de angajati din magazin in contul unor clienti, pentru a putea sa ia telefoana subventionate, si altele. Nicaieri nu este coerenta, simplitate si respect real pentru client pe de-a-ntregul si, in orice caz, din experienta mea, Digi au fost cei mai putin enervanti dintre toti.

#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009

Quote

ps: ba chiar le voi trimite link şi la [email protected] poate se va găsi careva să aducă normalitatea mai aproape...
Nu pentru mine, să fie clar, (nici dacă mă roagă cu o tavă de crempită Posted Image ), ci pentru ceilalţi care vor dori a le fi clienţi.

Bold:  Am citit ţavă de creampie



Nu pricep, de ce ai luat in calcul Digi? Data viitoare da un semn la mine si te lecuiesc.
Nu-ti mai plac portocalele?


ps. adevarul e ca la Digi chiar poti face abonemante si instalari doar cu o declaratie. Eu le-am facut cu pasaportul, nici unde nu scrie adresa. Le-am zis eu unde stau si slava domnului.

Edited by lex404, 06 October 2015 - 18:30.


#9
wasteyard

wasteyard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 14.11.2012
De regele prepay-ului, Vodafone, nu ai vrut sa auzi...:)
postul 5741 http://forum.softped.../page__st__5724

#10
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

 lex404, on 06 octombrie 2015 - 18:25, said:

Bold:  Am citit ţavă de creampie



Nu pricep, de ce ai luat in calcul Digi? Data viitoare da un semn la mine si te lecuiesc.
Nu-ti mai plac portocalele?

Dar de ce sa nu ia in calcul Digi? Problema este pusa gresit din start, ca si cum Digi ar fi o hazna a telecomului romanesc de care trebuie sa te feresti. Si portocala are niste probleme, unele traite de mine sau de prietenii mei, de te crucesti, apeluri intrerupte din senin in anumite zone, unul aude celelalt nu, cand se reface apelul aude celelalt iar ala care inainte auzea nu mai aude, artefacte pe 3G, etc. Nu este vreunul care merita sa fie ridicat in slavi, macar Digi se vede ca isi dau interesul si sunt decenti din punct de vedere comercial.

#11
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009

 foxbat, on 06 octombrie 2015 - 18:31, said:

voi moderatorii aveti vre'un barter la mandarine ? hai ca ma fac si eu portocal. sau moderator Posted Image

ia, ceva ce merita ? ca'n  3 luni las 9 ani de vdf


VF are prepaid bun. Suport nasol, uneori.
Orange are configureator. RC de 5***** ( in 6 ani de cand sunt abonat, nu am avut probleme cu RC-ul lor, sunand cel putin o data pe luna...mai in gluma, mai in serios )
La abonamente, Orange are niste optiuni noi de luat in calcul ( cred ca Share se numesc, inca nu mi-am migrat abionamentele Orange pe noile optiuni. Inca am gradina zoologica pe facturi ).

Si daca e vorba doar sa primeasca apel, sau sa dea un mesaj,merge si Lyca, in ciuda faptului ca sunt MVNO peste T-

Digi si Telekom sunt de ne-luat-in-calcul.

#12
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,729
  • Înscris: 10.11.2013
Au venit oamenii care practica cultul RDS s-o arda la modul ca si la ceilalti e naspa..culmea, nu-i vad sa zica de altii cand concurenta este cea criticata, gen..au, te-a ciupit orange? las ca si vodafone is..

#13
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015

 Mizu, on 06 octombrie 2015 - 18:18, said:

Ai citit pana la capat ce-a scris, sau doar titlul?
Nici nu se mentioneaza semnalul in tristetea lui.

E normal ca daca la ei apari cu datorii sa trebuiasca sa mergi sa rezolvi cu chitante and shit, acum parca am devenit prea comozi asteaptandu-ne sa rezolvam totul din fotoliu.
Ai dreptate, nici nu i-au dat ocazia sa constate lipsa acestuia.
Ce e greu de priceput ca el nu avea nici o datorie. Nu e problema lui ca angajatii RCS-RDS incheie contracte cu adrese care nu coincid cu cele din CI. Ce treaba are el sa plateasca datoriile altora din cauza unui angajat RCS-RDS.

Edited by mmm3, 06 October 2015 - 18:53.


#14
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Oameni buni, vă mulțumesc pentru rânduri, da' unii aţi pierdut esenţialul.
Faptul că nici oferindu-mă să plătesc integral cei doi ani contractuali înainte de-a atinge mirobolantul sim, nu am fost acceptat.
Io' ştiu demult că-s încurcate căile Domnului, cu timpul chiar am învăţat să nu pun prea mult la suflet, da' zău că m-am simțit pus capră...

Ca şi SC merge chiar elegant să le devii client.
Nu spun asta din auzite, ci din altă experiență cu RCS&RDS când le-am plătit vreo doi euro pe lună pentru net la unul dintre depozite.
Net care urma să vină.
Nu a mai venit.
Au trecut cei doi ani, am reziliat contractul, divorț onorabil, fără resentimente.
Din nicio parte.

Da' lecţiile pe care nu le înveţi, ți se vor repeta, asta-i lege.
Până te hotărăști să treci mai departe și să înveți ceva nou.
Eu nu-i înțeleg cum fac de se îneacă la mal, bagi bani în toate cele și când îți vine clientul cu punga deschisă, tu-i spui "dispari"...

#15
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Eu am avut scirbe dastea cu Voda.
Fiecare nimereste unde si ce merita.

Rds a fost dificil la inceput, dar deh, eu stoic :D
Cind am pus totul cap la cap, a mers ca uns si merge si in ziua de azi, de ceva ani buni.

Hai spor @Scaibo, o scoti tu la capat, ai puterea  ;)

L.E. Toate firmele au incompetenti si oameni destoinici si eu am dat de fel de fel de oameni la cele trei firme la care am fost abonat.

Edited by crisstonne, 06 October 2015 - 19:22.


#16
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 crisstonne, on 06 octombrie 2015 - 19:12, said:

...o scoti tu la capat, ai puterea  Posted Image
Dragul meu, nu-i vorba de mine aici.
Am spus-o clar, nici măcar cu crempită să-mi vină, nu mai îmi trebuiesc.
Mi-am învățat lecția asta cu vârf și îndesat.
Pentru voi mi-am povestit pățania, și pentru ei, dacă vor să schimbe ceva, și poate nu au cunoștintă despre ce si cum se întâmplă în lumea reală.

#17
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Am inteles, am adaugat un L.E.

#18
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Hai sa iti zic eu ce am invatat din povestea asta. AI o datorie la RDS de care nimeni nu stie, dar nici nu te intereseaza de ea si nu faci nimic in privinta asta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate