Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Incident vechi, potential extrem de periculos - acum rezolvat
Last Updated: Apr 27 2018 09:22, Started by
viotl
, Oct 06 2015 18:04
·
0
#73
Posted 09 October 2015 - 05:54
Quote 'Aidi bre, acu' tii cu ursu'... (ii zici ca ai inoptat la ancuţa si s-a rezolvat ) astea sunt aventuri de povestit la o bere... vorba reclamei!... Edited by Nero-d, 09 October 2015 - 05:55. |
#74
Posted 09 October 2015 - 05:59
Corect, e si asta o situatie... Ce sa faci, dupa caz. Faci un video call si ii arati ceata. Mai erau povesti, "claxoneaza ca sa fiu sigura ca nu minti si esti in masina"..... |
#75
Posted 09 October 2015 - 07:53
Daca tot e topic de suspans, sa va dau o intamplare pe care sa o comentati.
Noapte, drum judetean cu destule viraje si rampe/pante, ploaie marunta, ceva camion/tractor/masina mai inceata cap de coloana. Esti a 3-a sau a 4-a masina din coloana, in spate mai ai o alta masina. Cel din spatele tau, pe o portiune de drum drept, baga talpa la podea si intra in depasire. In timp ce observi in oglinda manevra celui din spate, vezi si o caruta sau un grup de oameni, fara niciun fel de lumini sau elemente reflectorizante, pe sensul opus. Cum reactionezi in continuare? Edited by matrwe, 09 October 2015 - 08:14. |
#76
Posted 09 October 2015 - 08:25
Pui frînă, averizări sonore şi luminoase şi tragi cît mai dreapta. Doar nu o să ți pui gîtul în laț pt nişte unii fără minte ( şi şoferul, dar mai ales pietonii), mai ales că nu ai nici o vină.
Plm, ce i aşa horror? Horror a fost la explozia de la Mihăileşti. Pînă acum am văzut aşa ceva -1 decedat cu capul pe linia albă din dreapta, perpendicular cu drumul, neacoperit de cearşaf -1 doamnă decedată la volan, la ieşirea din Tm spre Buziaş, după ce a izbit un copac cu 160 km/h. Nici salvarea nu venise încă -vreo 3 tinerei pe V Oltului. Erau acoperiți Plus ca acum vreo 2 luni am stat cu un român 2 h pe A39, km 112. De fapt erau 3, dar unul din ei mai grav. 2h a durar pînă i a luat salvarea. Bine, serviciul Smur al pompierilor au venit în 20 de min, timp în care au tăiat şi balustrada dublă dintre benzile autostrăzii. 3300 de morți în F/an în accidente rutiere. 23 000 în accidente casnice. Şi tot contra şoferilor vor să impună măsuri absurde. Dacă sunteți slabi de îngeri stați acasă, luați trenul etc. Sau mergeți pe lună, că acolo, după statistică nu a murit nimeni în accident de maşină. |
#77
Posted 09 October 2015 - 08:30
acuma ce facem??? inventam povesti? (de spus la o bere)
mergi tare in aliniament sau chiar in curba... si dintr-o data... ti pe pune capota pe parbriz... obturandu-ti oarecum vizibilitatea... ce faci? cum reactionezi in continuare? |
#78
Posted 09 October 2015 - 08:36
matrwe, on 09 octombrie 2015 - 07:53, said:
Daca tot e topic de suspans, sa va dau o intamplare pe care sa o comentati. Noapte, drum judetean cu destule viraje si rampe/pante, ploaie marunta, ceva camion/tractor/masina mai inceata cap de coloana. Esti a 3-a sau a 4-a masina din coloana, in spate mai ai o alta masina. Cel din spatele tau, pe o portiune de drum drept, baga talpa la podea si intra in depasire. In timp ce observi in oglinda manevra celui din spate, vezi si o caruta sau un grup de oameni, fara niciun fel de lumini sau elemente reflectorizante, pe sensul opus. Cum reactionezi in continuare? Intrare in Smardan(Macin-Braila). Il depasisem pe unul, aveam masina..... si antiradar. La intrare a inceput sa bipaie. Am redus. Il vad pe berbec in spate ca vrea sa ma depaseasca.... semnalizez stinga si trag putin de volan, sa il avertizez, macar sa creada ca-s nebun si sa stea in banca lui. Aiurea, m-a depasit. Normal, l-au inhatat.... Nero-d, on 09 octombrie 2015 - 08:30, said:
acuma ce facem??? inventam povesti? (de spus la o bere) mergi tare in aliniament sau chiar in curba... si dintr-o data... ti pe pune capota pe parbriz... obturandu-ti oarecum vizibilitatea... ce faci? cum reactionezi in continuare? Ca-n rest, doar noroc.... petit_christian, on 09 octombrie 2015 - 08:25, said:
Sau mergeți pe lună, că acolo, după statistică nu a murit nimeni în accident de maşină. Stai sa caut un link sa vezi ce zic unii straini de noi. |
#79
Posted 09 October 2015 - 08:46
acum parca nu mai sunt asa dese incidentele... cred ca s-au mai aranjat drumurile... dar in urma cu ceva ani... cand bantuiam prin tara si nu numai, nu exista drum sa nu intalnesc o masina facuta praf sau iesita pe câmp...
uite... am sa povestesc ce mi s-a intamplat mie... eu am botezat-o "cursa blestemata"! deci plecare din bucuresti iarna, trebuia sa ajung in sibiu sa iau ceva marfa... noaptea tarziu... (cred ca era vreo 1) la iesirea din predeal, dupa o curba la dreapta (la cotul donului pentru cunoscatori), drum acoperit cu zapada si gheata, in panta serioasa, mi s-a rupt axul rotii dreapta spate... in dreapta era raul prahova care curgea linistiti si nepasator in fundul văii... tras frana de mana care actioona rotile din fata, si m-am proptit intr-un morman de zapada de pe marginea prapastiei... in locul in care eram nu puteam lasa masina... in urma cu vreo 50 de metri era curba si parcarea cabanei deci am incercat sa intorc masina târâş cu manevre... (tractiune faţă)... cand eram fix perpendicular pe sosea, mi s-a rupt maneta schimbatorului... am reusit intr-un tarziu sa bag in viteza cu ciocanul in disperare de cauza... am ajunbs cu chiu cu vai cuy masina in parcare... demontat fuzeta, cules roata de pe drum, plecat la bucuresti cu trenul... scos axul rotii, şanfrenat si sudat... plecat inapoi la locul faptei cu trenul... montat roata si plecat spre bucuresti... pe la ploiesti, pe varianta, s-a rupt din nou... stiam drillul... acum am luat doar axul... m-a cules un sofer de TIR si m-a adus la bucuresti... şamfrenat ma adanc de data asta si incarcat cu sudura cu simtul raspunderii... plecar inapoi la ploiesti cu un coleg cu masina... montat, plecat spre bucuresti in continuare... la iesirea din ciolpani, explozie dreapta fara si hop, am sarit şanţul... schimbat roata... de sarit a fost simplu... inapoi in sosea... o intreaga aventura... in fine... colegul zice... mergi tu cu masina mica si vin eu cu dupa... ca esti ghinionist!... bine zic... o iau eu inainte linistit... si la intrarea in balotesti, in curba si rampa... mi s-a pus capota pe parbriz... aveam usor peste suta... asta a fost ultimul incident din aceasta cursa de cosmar!!! careia i-am supravietuit in cuida asteptarilor si-am incalecat pe-o şa... mai sunt si altele, mai grave dar asta a fost un cumul inedit de situatii limita!! Quote Stai sa caut un link sa vezi ce zic unii straini de noi. Edited by Nero-d, 09 October 2015 - 09:15. |
#80
Posted 09 October 2015 - 08:50
Aşa e Nero-d, s au mai reabiliatat şosele, s a mai cizelat şi românul, chiar şi bucățile alea de autostradă contează.
Viotl, puțin îmi pasă ce zic străinii de români. Şi viceversa. Eu am prezentat o realitate palpabilă din F. Mi e plin podul de vb de clacă. Numai pe SP cîte citesc despre cum ar fi unii sau alții. |
#81
Posted 09 October 2015 - 09:18
cam da... atunci era oboseala si drumurile proaste... sau oboseala cauzata de drumurile proaste... acum e oboseala si viteza...
|
#82
Posted 09 October 2015 - 12:20
|
#83
Posted 09 October 2015 - 15:34
ce ai expus tu se incadreaza la categoria banc si suna cam asa:
ce faci (cum reactionezi) daca conducand noaptea prin padure vezi un om spanzurat intr-un copac??? Edited by Nero-d, 09 October 2015 - 15:35. |
#85
Posted 09 October 2015 - 21:25
#86
Posted 10 October 2015 - 21:21
dorin_2k, on 09 octombrie 2015 - 21:25, said:
Daca tot ai antiradar (care e ilegal) de ce ai franat? Ca oricum nu iti inregistra viteza. Iar n-am vorbit clar si bietii de voi nu intelegeti, unii. Totusi, on topic ai putea sa zici ceva? Ca-s curios. |
#87
Posted 10 October 2015 - 21:26
Am zis la #19
Si detectorul te scapa si acum. Nu prea mai fac acum IO politistii. |
|
#88
Posted 10 October 2015 - 21:33
petit_christian, on 09 octombrie 2015 - 08:50, said:
Viotl, puțin îmi pasă ce zic străinii de români. Şi viceversa. Totusi - era vorba de nr de masini din Anglia vs Ro, si de nr de accidente mortale. Proportional sint cam de 10 ori mai multe la noi. Si asta ar cam trebui sa dea de gindit. Stiu, ne pasa doar cind suferim noi, si atunci tare mult am vrea sa ne auda si pe noi cineva...dar n-aude nimeni, de coruptie si de lipsa de simt comunitar si atitudine civica. Sint destul de batrin ca sa nu ma mai mire nimic, dar este totusi o umbra de amaraciune.... Stai linistit, mie unuia imi convine status-quo-ul actual, imi permite sa fiu asa cum sint, cum ma simt bine. Dar nu e corect. dorin_2k, on 06 octombrie 2015 - 18:37, said:
Te uiti la stopurile celui din fata ta (te tii la 200m de cel din fata) dorin_2k, on 10 octombrie 2015 - 21:26, said:
Am zis la #19 Si detectorul te scapa si acum. Nu prea mai fac acum IO politistii. Ce este IO ! Da domne', mersi, te scapa. Asa e cum zici tu. Cind e radarul oprit, probabil. |
#89
Posted 10 October 2015 - 21:36
viotl, on 10 octombrie 2015 - 21:33, said: Ce este IO ! Da domne', mersi, te scapa. Asa e cum zici tu. Cind e radarul oprit, probabil. Instant On... adica sta cu radarul oprit si-l deschide chiar cand esti vizat (estimeaza viteza ochiometric si se pricep la asta) adica chiar daca te avertizeaza radarul atunci, este prea tarziu... |
#90
Posted 10 October 2015 - 21:40
Instant On. Vrei traducere cu explicatii? Vrei o filmare cu radar neinscriptionat detectat de la 1km? Sau MCV detectat de la 500 m?
Asta cand il au pornit. Si nu fac IO. dar si cu io te scapa cb. Vrei si la acest acronim traducerea? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users