Incident vechi, potential extrem de periculos - acum rezolvat
#1
Posted 06 October 2015 - 18:04
Buna,
Cu ceva ani in urma am avut un incident, potential extrem de periculos. Va voi spune mai tirziu detalii. As dori sa stiu parerea voastra - cit de mult reduci viteza noaptea la intilnirea cu un alt vehicul, pe drum drept, cu vizibilitate buna? LE - la sugestia Admin - intilnire cu vehicul ce vine din contrasens. Edited by viotl, 06 October 2015 - 18:15. |
#3
Posted 06 October 2015 - 18:09
In functie de cat de deranjat sunt de farurile din contrasens si cat de bine vad drumul in fata. Au fost cazuri, cand nu eram sigur de ceea ce am in fata, cand am incetinit pana aproape de oprire.
Edited by wasteyard, 06 October 2015 - 18:14. |
#4
Posted 06 October 2015 - 18:11
Asta are un potential extrem de mare de offtopic. Pe ce parte e vehicolul?
Daca e pe partea ta: Cred ca toata lumea incetineste macar pana la nivelul celui din fata, altfel dai peste el. Daca e liber si poti depasi, poate nici nu incetinesti, dar trebuie sa "beculesti" cu... 100m inainte Daca e pe cealalta parte, nu imi pasa decat in situatia in care ma orbeste cu farurile. |
#5
Posted 06 October 2015 - 18:11
Cat consideri ca e de ajuns ca sa eviti un accident. Fiecare sofer are propria viteza de reactie in astfel de situatii, de aceea conducerea prudenta in trafic e cheia evitarii evenimentelor nedorite.
Eu am patit cu nebuni care ma orbeau cu farurile si nici macar nu s-au deranjat sa le inchida, in situatii de astea e bine sa tii axul drumului si sa reduci foarte mult viteza. Edited by Daian95, 06 October 2015 - 18:12. |
#6
Posted 06 October 2015 - 18:14
" Pana la limita evitarii oricarui pericol" din decret. Oricand faci accident ai avut viteza prea mare chiar si la 5 KM/h.
|
#7
Posted 06 October 2015 - 18:17
Adm, on 06 octombrie 2015 - 18:11, said:
Asta are un potential extrem de mare de offtopic. Pe ce parte e vehicolul? Daca e pe partea ta: Cred ca toata lumea incetineste macar pana la nivelul celui din fata, altfel dai peste el. Daca e liber si poti depasi, poate nici nu incetinesti, dar trebuie sa "beculesti" cu... 100m inainte Daca e pe cealalta parte, nu imi pasa decat in situatia in care ma orbeste cu farurile. In principiu, te intilnesti cu cineva care vine din fata, din contrasens. Multumesc de raspunsuri.... mai astept si altele. ======================================== In principiu, sint curios cum faceti voi...... daca e sa ne luam dupa decret, ambii soferi ar reduce la 20-30 in toate cazurile.... Edited by viotl, 06 October 2015 - 18:16. |
#8
Posted 06 October 2015 - 18:18
#9
Posted 06 October 2015 - 18:20
Crocodile, as fi curios cum faci tu!
Incearca pls un raspuns pentru macar 2-3 variabile! Edited by viotl, 06 October 2015 - 18:21. |
#10
Posted 06 October 2015 - 18:25
Pai daca e pe sens contrar nu incetinesc!
Asa franam doar ca sa ne aflam in treaba? La o adica punem si avariile ca sa semnalizam? |
|
#11
Posted 06 October 2015 - 18:27
Adm, on 06 octombrie 2015 - 18:11, said:
Asta are un potential extrem de mare de offtopic. Pls, nu fi rea, nu taia pe aici, chiar off-topic! Daca iti spun ca am avut zile de doua ori, ca nu a vrut Doamne-Doamne sa imi lase copii fara parinti, crezi ca poate avea vreun folos? ! Uite, ca sa te mai imbunez si sa nu tai.... images.jpg 5.02K 16 downloads Edited by viotl, 06 October 2015 - 18:29. |
#12
Posted 06 October 2015 - 18:28
Quote " Pana la limita evitarii oricarui pericol" din decret. Oricand faci accident ai avut viteza prea mare chiar si la 5 KM/h. EU nu prea reduc... am faruri bune de regula, nu ma uit in farurile celui din fata... privesc marginea drumului, ca de acolo vine potentialul pericol... cand eram mai bididiu, daca ala din fata ma orbea cu faza lunga, intram pe contrasens si-l scoteam in decor! Quote Va voi spune mai tirziu detalii. Edited by Nero-d, 06 October 2015 - 18:30. |
#13
Posted 06 October 2015 - 18:29
#14
Posted 06 October 2015 - 18:30
De ce ar trebui sa incetinesti in situatia asta ? Legea nu prevede nimic pentru un asemenea caz.
Reduci viteza daca nu te simti in siguranta, dar nu pentru ca e noapte. |
#15
Posted 06 October 2015 - 18:31
crocko.dilul, on 06 octombrie 2015 - 18:18, said:
Sunt prea multe variabile, nu cred ca poate nimeni sa dea un raspuns. Parca s-a scos aberatia asta din lege, nu? In 30 de ani inveti ca un partener de trafic poate sa fie neatent , in dificultate , beat , sa mai zic? Cat te costa o frana? Nu am pretentia ca toti care au dreptul la libertatea de miscare trebuie sa fie si de talia mea la volan.Aici e diferenta.Muschii si-i poate incorda orice cocalar. La cazul concret de fata nu esti obligat sa reduci daca ai vizibilitate suficienta , nu te orbeste etc.Dar sunt n conjuncturi.Daca nu vezi cum trebuie nu reduci? Nici nu pune clar problema si se contrazice -Spune ca vizibilitate buna dupa ce zice ca era extrem de periculos.Pericol din ce cauza? Edited by unucelalalt, 06 October 2015 - 18:38. |
|
#16
Posted 06 October 2015 - 18:32
Vehicul pe contrasens, dau foarte scurt pe fază lungă ca să văd dacă am obstacole în față (căruță, biciclist, pieton) apoi slăbesc accelerația. Când ajunge la distanța în care și faza scurtă este deranjantă, privesc înspre dreapta. Nu pot spune cât reduc viteza, știu pericolul pe întuneric: venind mai puține informații întrucât câmpul vizual este redus, creierul crede, în mod fals, că deplasarea este mai sigură.
|
#17
Posted 06 October 2015 - 18:33
Ma voi mergeti pe DN-uri, unde va intalniti cu o masina la 10 Km, iar atunci va speriati?
Nu e de mirare ca se merge asa de prost pe soselele patriei! |
#18
Posted 06 October 2015 - 18:37
viotl, on 06 octombrie 2015 - 18:04, said:
As dori sa stiu parerea voastra - cit de mult reduci viteza noaptea la intilnirea cu un alt vehicul, pe drum drept, cu vizibilitate buna? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users