Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
403 replies to this topic

#163
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012

View Postemgd2me, on 28 mai 2017 - 21:29, said:

Info cost-ul meu imi arata ca sunt dator 1 min/SMS in Telekom...Si da, site-ul e varza.
E nelimitat,e bine ca iti arata si atat,mie nimic.

#164
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010

View PostAlecs_Tm, on 28 mai 2017 - 23:02, said:

-1 = Nelimitat.
Right... si noi utilizatorii, muritori de rand am trebui sa stim ca -1 egal nelimitat? Absolut ridicol. Pro tip- afisarea unei legende in subsolul paginii cu toate caracterele speciale/alfa/ si corespondentul lor pe intelesul tuturor.
Si sa ne distram putin pe banii nostri. Limitarea ca limitarea dar se lucreza de zor.... cu spor.  Cata intelegere si rabdare sa ai cu asemenea bataie de joc.Traiasca telekom|liberarea! De pus in rama sau pe rana...?

Attached Files


Edited by coldfear, 28 May 2017 - 23:54.


#165
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012
Stiti cumva daca facturile tiparite mai vin?nu de alta dar nu pot vedea factura nicaieri,doar de curiozitate inainte de a ma duce la un magazin telekom. :)
Pe site sau app imi apare ca e achitata

Edited by addiy1987, 29 May 2017 - 09:39.


#166
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,194
  • Înscris: 18.04.2008
Nici aici nu merge?

https://www.telekom....facturile-mele/

#167
yanni17

yanni17

    -------------------

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,589
  • Înscris: 19.11.2010
Pot afla din MyAccount valabilitatea opțiunii, la cartelă?

#168
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Merge o laie, sunt in urma cu o luna... telekomul nu eu.

Attached Files

  • Attached File  tlk.PNG   9.98K   29 downloads

Edited by coldfear, 29 May 2017 - 13:20.


#169
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pai aprilie si mai nu prea s-a facturat, site-ul isi trage info din aplicatiile de crm care-s in genuchi acum, asa ca ce sa-ti afiseze...

Din ce am inteles unii au primit facturile, dar fara TVA inclus :)

Edited by RealThing, 29 May 2017 - 13:28.


#170
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Eu am plătit printr-o factură veche cu codul de bare, în loc de 29,54 lei am plătit 31 de lei. Diferența sper să îi intre în conturi împărțit în mod egal IT-iștilor care se ocupă de site-ul telekom. Atât le-aș da salariu pe luna asta, mai puțin de un leu și 50 de bani împărțiți la toată echipa.

#171
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012

View PostKyKyKyKy, on 29 mai 2017 - 11:19, said:

Nu merge,imi apare tot ca la colegul pe aprilie Posted Image

View Postcoldfear, on 29 mai 2017 - 13:18, said:

Merge o laie, sunt in urma cu o luna... telekomul nu eu.
Si la mine tot pe 25 se emite :)

Edited by addiy1987, 29 May 2017 - 16:47.


#172
digital67

digital67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.03.2008
Am primit un mesaj de vreo ora , in legatura cu lucrarile: sau finalizat si tarifele reduse in acesta perioada revin la normal, incepand cu ora 15:00. ce tarife reduse? Ce perioada? Pe site totul e ca inainte.
   Vai doamne! poate repara si site-ul ca e jale!

#173
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postdigital67, on 31 mai 2017 - 12:44, said:

Am primit un mesaj de vreo ora , in legatura cu lucrarile: sau finalizat si tarifele reduse in acesta perioada revin la normal, incepand cu ora 15:00. ce tarife reduse? Ce perioada? Pe site totul e ca inainte.
   Vai doamne! poate repara si site-ul ca e jale!
Poti face un screenshot la mesajul respectiv?

#174
digital67

digital67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.03.2008
Lucrarile tehnice s-au finalizat. Incepand de azi ora 15, tarifele reduse oferite pe perioada acestor lucrari sunt inlocuite de cele standard de la Cartela. Pentru a te bucura la maxim de creditul reincarcat iti reamintim sa apelezi 1234, *100# si sa activezi o optiune. Copyright paste, că e la modă.��

#175
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Din păcate,lucrările încă nu sunt finalizate !

#176
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012
Nu au finalizat nimic,eu am primit mesajul asta la abonament
"Factura dumneavoastra va fi emisa in curand. In aceasta perioada nu vor fi percepute penalizari iar data scadenta va fi modificata corespunzator. Va multumim pentru intelegere!"

#177
digital67

digital67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.03.2008
Ziua si surpriza:
  Azi vad ca a disparut din contul de abonat posibilitatea de a reincarca direct de pe abonament o cartela. Doar  cardul si voucher.
  Poate se lucreza la asta!Posted Image
  Inainte aveam posibilitate de 3 euro, in loc de 10 de pe sistemul vechi. Pe abonat fix aparea posibilitate de 20 de euro, nu mergea oricum nici asa.

#178
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Ma dureaza vreo luna, doar e luna copiilor. Doar asa eu imi pot explica amatorismul si durutul in xxx celor de la it/tehnic/suport clienti. Nu stiu ce face intre timp anpc-ul.

#179
Jack2010

Jack2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 17.03.2010
Pana la urma cand se emite factura lunii mai? Suntem in 6 iunie si trebuia emisa pe 25 mai... La serviciul clienti nu raspunde nimeni.

#180
edyttzu

edyttzu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 03.01.2009
1515 serviciu indisponibil .... vad ca dupa ce depasesc traficul de net la oferta din abonament nu mai limiteaza ....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate