Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#163
Posted 28 May 2017 - 23:31
#164
Posted 28 May 2017 - 23:49
Alecs_Tm, on 28 mai 2017 - 23:02, said:
-1 = Nelimitat. Si sa ne distram putin pe banii nostri. Limitarea ca limitarea dar se lucreza de zor.... cu spor. Cata intelegere si rabdare sa ai cu asemenea bataie de joc.Traiasca telekom|liberarea! De pus in rama sau pe rana...? Attached FilesEdited by coldfear, 28 May 2017 - 23:54. |
#165
Posted 29 May 2017 - 09:38
Stiti cumva daca facturile tiparite mai vin?nu de alta dar nu pot vedea factura nicaieri,doar de curiozitate inainte de a ma duce la un magazin telekom.
Pe site sau app imi apare ca e achitata Edited by addiy1987, 29 May 2017 - 09:39. |
#166
Posted 29 May 2017 - 11:19
#167
Posted 29 May 2017 - 13:18
Pot afla din MyAccount valabilitatea opțiunii, la cartelă?
|
#168
Posted 29 May 2017 - 13:18
Merge o laie, sunt in urma cu o luna... telekomul nu eu.
Attached FilesEdited by coldfear, 29 May 2017 - 13:20. |
#169
Posted 29 May 2017 - 13:27
Pai aprilie si mai nu prea s-a facturat, site-ul isi trage info din aplicatiile de crm care-s in genuchi acum, asa ca ce sa-ti afiseze...
Din ce am inteles unii au primit facturile, dar fara TVA inclus Edited by RealThing, 29 May 2017 - 13:28. |
#170
Posted 29 May 2017 - 14:10
Eu am plătit printr-o factură veche cu codul de bare, în loc de 29,54 lei am plătit 31 de lei. Diferența sper să îi intre în conturi împărțit în mod egal IT-iștilor care se ocupă de site-ul telekom. Atât le-aș da salariu pe luna asta, mai puțin de un leu și 50 de bani împărțiți la toată echipa.
|
#171
Posted 29 May 2017 - 16:46
#172
Posted 31 May 2017 - 12:44
Am primit un mesaj de vreo ora , in legatura cu lucrarile: sau finalizat si tarifele reduse in acesta perioada revin la normal, incepand cu ora 15:00. ce tarife reduse? Ce perioada? Pe site totul e ca inainte.
Vai doamne! poate repara si site-ul ca e jale! |
|
#173
Posted 31 May 2017 - 18:02
digital67, on 31 mai 2017 - 12:44, said:
Am primit un mesaj de vreo ora , in legatura cu lucrarile: sau finalizat si tarifele reduse in acesta perioada revin la normal, incepand cu ora 15:00. ce tarife reduse? Ce perioada? Pe site totul e ca inainte. Vai doamne! poate repara si site-ul ca e jale! |
#174
Posted 31 May 2017 - 20:44
Lucrarile tehnice s-au finalizat. Incepand de azi ora 15, tarifele reduse oferite pe perioada acestor lucrari sunt inlocuite de cele standard de la Cartela. Pentru a te bucura la maxim de creditul reincarcat iti reamintim sa apelezi 1234, *100# si sa activezi o optiune. Copyright paste, că e la modă.
|
#176
Posted 01 June 2017 - 09:06
Nu au finalizat nimic,eu am primit mesajul asta la abonament
"Factura dumneavoastra va fi emisa in curand. In aceasta perioada nu vor fi percepute penalizari iar data scadenta va fi modificata corespunzator. Va multumim pentru intelegere!" |
#177
Posted 01 June 2017 - 12:52
Ziua si surpriza:
Azi vad ca a disparut din contul de abonat posibilitatea de a reincarca direct de pe abonament o cartela. Doar cardul si voucher. Poate se lucreza la asta! Inainte aveam posibilitate de 3 euro, in loc de 10 de pe sistemul vechi. Pe abonat fix aparea posibilitate de 20 de euro, nu mergea oricum nici asa. |
|
#178
Posted 01 June 2017 - 22:31
Ma dureaza vreo luna, doar e luna copiilor. Doar asa eu imi pot explica amatorismul si durutul in xxx celor de la it/tehnic/suport clienti. Nu stiu ce face intre timp anpc-ul.
|
#179
Posted 06 June 2017 - 17:54
Pana la urma cand se emite factura lunii mai? Suntem in 6 iunie si trebuia emisa pe 25 mai... La serviciul clienti nu raspunde nimeni.
|
#180
Posted 06 June 2017 - 23:24
1515 serviciu indisponibil .... vad ca dupa ce depasesc traficul de net la oferta din abonament nu mai limiteaza ....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users