Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Jan 13 2024 08:05, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#127
Posted 19 May 2017 - 21:03
In aplicatia pentru android cand intru apare direct asta "Nu am reusit sa aducem informatiile legate de consum sau acest serviciu nu beneficiaza de informatii de consum",oare asa e?nici info cost nu merge,nevoie nu am de asa ceva,poate doar pentru cost suplimentar,dar vreau sa spun ca nu merge,deci tot mentenanta
*151# sau *181# nu merg,pot confirma. Edited by addiy1987, 19 May 2017 - 21:04. |
#128
Posted 19 May 2017 - 21:14
Asa este! Aceste 2 servicii sunt inca nefunctionale. Dar aplicatia in care se lucreaza in magazine,este functionala.
|
#131
Posted 19 May 2017 - 21:21
Nu, au integrat (my ass) epos-ul, bscs si siebel in fusion. adica au trecut pe ad labam de la ce automatizari erau, unele s-au pierdut, unele s-au stricat, amanunte d-astea.
|
#132
Posted 19 May 2017 - 21:23
Hercules mi s-a părut greu când l-am văzut prima dată. Trebuia să completezi prea multe în el.
La Vodafone sunt doar câteva prostii și e gata abonamentul. Edited by KyKyKyKy, 19 May 2017 - 21:23. |
#133
Posted 19 May 2017 - 21:25
Crede-ma, a iesit o chestie foarte interesanta n-are rost s-o comentez in spatiu public, slava domnului ca nu am "sansa" sa utilizez dracia rezultata.
|
#134
Posted 19 May 2017 - 21:58
Sunt offtopic...Scuze.
Realthing,da domne' Fusion! Un Hercules customizat,si cam atat,momentan.) Totusi unele chestii sunt simplificate fata de Epos Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 22:01. |
#135
Posted 19 May 2017 - 22:02
Sa le ia dracu, mi se pare penibil ca in 2017 sa incarci tu cu labutza ta in excel tot ce inseamna produse la orice modificare de portofoliu/procedura etc, ca nu stie sa le traga din billing, da' cum sa zic, asta da simplificare
|
#136
Posted 19 May 2017 - 22:09
Oricum,cine a luat decizia,sa nu se mai lucreze in Epos,timp de 2 zile,pana cica dadeau drumu la Fusion,mare prostie a facut!) Nu era mai usor,ca atunci cand Fusion era 100% functional sa nu se mai foloseasca Epos... Asa ieseau si ei frumos dar nu,au preferat sa-i injure toti clientii vreo 10 zile. )
Mai ales ca se stia de cateva luni ca se va face trecerea,nu s-au pregatit deloc. Cica nu au mai prelungit licenta la Epos,dar si acum tot functional este!) Bine,nu se mai pot insera cereri dar asta-i altceva! Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 22:13. |
|
#137
Posted 19 May 2017 - 22:18
Regula la o trecere de genul e sa lasi vechile sisteme utilizate in read-only o perioada de timp (minim 6 luni), din motive pe care le poti vedea singur
In rest, la ce ciorba a iesit, nu ma pronunt, ce sa zic, in mod cert nu e vina oamenilor din IT, ci a unor capete atat de luminate de-au ars filamentul. |
#138
Posted 19 May 2017 - 23:56
Alecs_Tm, on 19 mai 2017 - 20:45, said:
1. Daca nu ma cunosti,nu ma judeca! 2. Nu sunt vreun copil care si-a facut cont aici de plictiseala. Daca te uiti mai atent am cont de ceva timp,si nu am mii de mesaje! 3. Nu postez decat in cunostinta de cauza. Asadar,ce am scris mai sus e 1000% asa. Repet: Aplicatia T 2.0 este functionala,se pot face ab noi,retentii,portari,schimbari de sim,plati facturi,reincarcari,etc. Tot ce se putea face inainte de downtime-ul provocat de migrarea sistemelor IT. Cine va spune altceva,va minte,nu are chef,sau si mai rau inca nu stie sa lucreze cum trebuie inca in T 2.0! Din ce stiu *151# pt beneficii si *181# pt ultima factura la abonamente,inca nu functioneaza! RealThing, on 19 mai 2017 - 22:18, said:
Regula la o trecere de genul e sa lasi vechile sisteme utilizate in read-only o perioada de timp (minim 6 luni), din motive pe care le poti vedea singur In rest, la ce ciorba a iesit, nu ma pronunt, ce sa zic, in mod cert nu e vina oamenilor din IT, ci a unor capete atat de luminate de-au ars filamentul. |
#139
Posted 20 May 2017 - 05:29
Coldfear,
E o problema in magazinul ala! Asta e posibil,dar nu in tot Telekom-ul! Toata lumea lucreaza in aceiasi aplicatie,iar in Bucuresti,totul e ok. Ca nu au telefoane pe stoc,e alta poveste |
#140
Posted 20 May 2017 - 18:01
Postul tau clar oblojeste telekom.ul. Lucrezi la ei, esti partener? Magazin zici? E sediul principal pe prahova nu vreo dugheana si de angajatii de acolo nu mai zic... Cate zile zici ca au trecut de la mult trambitata schimbare de platforma? La momentul asta e la fel ca.n prima zi, inutilizabil. Cei cu prelungiri de abonamente au avut problemele cele mai mari. Eu sunt unul dintre ei si mie mi s.a luat de asemenea profesionalism. Imi iau nr. si migrez unde sunt tratat cu respect nu cu coorul. Lipsa elementara de bun simt a telekom fata de clienti. Faliment placut.
|
#141
Posted 25 May 2017 - 11:03
În sfârșit am putut să-mi adaug cele două numere de Prepaid.
|
|
#142
Posted 26 May 2017 - 13:31
Felicitari pentru reusita. Sa ne bucuram asadar pt fiecare pas mic pentru client, urias pentru companie. La mai multe ....!
|
#143
Posted 26 May 2017 - 13:53
A reusit cineva sa reincarce cu 5 euro, de pe abonament?
|
#144
Posted 26 May 2017 - 22:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users