Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
397 replies to this topic

#127
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,343
  • Înscris: 05.09.2012
In aplicatia pentru android cand intru apare direct asta "Nu am reusit sa aducem informatiile legate de consum sau acest serviciu nu beneficiaza de informatii de consum",oare asa e?nici info cost nu merge,nevoie nu am de asa ceva,poate doar pentru cost suplimentar,dar vreau sa spun ca nu merge,deci tot mentenanta :)
*151# sau *181# nu merg,pot confirma.

Edited by addiy1987, 19 May 2017 - 21:04.


#128
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
Asa este! Aceste 2 servicii sunt inca nefunctionale. Dar aplicatia in care se lucreaza in magazine,este functionala. :)

#129
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Zi-i bre Fusion, ca rahatul ala e marele T2.0 :)

#130
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Fusion?
Nu e Hercules aplicația?

#131
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Nu, au integrat (my ass) epos-ul, bscs si siebel in fusion. adica au trecut pe ad labam de la ce automatizari erau, unele s-au pierdut, unele s-au stricat, amanunte d-astea.

#132
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Hercules mi s-a părut greu când l-am văzut prima dată. Trebuia să completezi prea multe în el.
La Vodafone sunt doar câteva prostii și e gata abonamentul.

Edited by KyKyKyKy, 19 May 2017 - 21:23.


#133
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Crede-ma, a iesit o chestie foarte interesanta :) n-are rost s-o comentez in spatiu public, slava domnului ca nu am "sansa" sa utilizez dracia rezultata.

#134
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
Sunt offtopic...Scuze.
Realthing,da domne' Fusion! Un Hercules customizat,si cam atat,momentan.:))
Totusi unele chestii sunt simplificate fata de Epos :)

Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 22:01.


#135
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Sa le ia dracu, mi se pare penibil ca in 2017 sa incarci tu cu labutza ta in excel tot ce inseamna produse la orice modificare de portofoliu/procedura etc, ca nu stie sa le traga din billing, da' cum sa zic, asta da simplificare :lol:

#136
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
Oricum,cine a luat decizia,sa nu se mai lucreze in Epos,timp de 2 zile,pana cica dadeau drumu la Fusion,mare prostie a facut!:)) Nu era mai usor,ca atunci cand Fusion era 100% functional sa nu se mai foloseasca Epos... Asa ieseau si ei frumos dar nu,au preferat sa-i injure toti clientii vreo 10 zile. :))
Mai ales ca se stia de cateva luni ca se va face trecerea,nu s-au pregatit deloc.
Cica nu au mai prelungit licenta la Epos,dar si acum tot functional este!:)) Bine,nu se mai pot insera cereri dar asta-i altceva!;)

Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 22:13.


#137
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Regula la o trecere de genul e sa lasi vechile sisteme utilizate in read-only o perioada de timp (minim 6 luni), din motive pe care le poti vedea singur :)

In rest, la ce ciorba a iesit, nu ma pronunt, ce sa zic, in mod cert nu e vina oamenilor din IT, ci a unor capete atat de luminate de-au ars filamentul.

#138
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010

View PostAlecs_Tm, on 19 mai 2017 - 20:45, said:

1. Daca nu ma cunosti,nu ma judeca!
2. Nu sunt vreun copil care si-a facut cont aici de plictiseala. Daca te uiti mai atent am cont de ceva timp,si nu am mii de mesaje!
3. Nu postez decat in cunostinta de cauza. Asadar,ce am scris mai sus e 1000% asa.

Repet: Aplicatia T 2.0 este functionala,se pot face ab noi,retentii,portari,schimbari de sim,plati facturi,reincarcari,etc. Tot ce se putea face inainte de downtime-ul provocat de migrarea sistemelor IT. Cine va spune altceva,va minte,nu are chef,sau si mai rau inca nu stie sa lucreze cum trebuie inca in T 2.0!

Din ce stiu *151# pt beneficii si *181# pt ultima factura la abonamente,inca nu functioneaza!
Prietene aici nu e vorba de nr. de posturi sau care.i mai tare in tastatura. Ai afirmat ceva si ti-am spus ca habar nu ai. Astazi dupa amiaza la sediul MARE din Ploiesti, am plecat ca sa nu imi fac nervi inutili, Repet ca poate nu ai inteles, sediul mare, principal, Ploiesti- nu au telefoane pe stoc, nu pot face prelungire de abonament nu pot schimba cartele. Ce e atat de de grezut sau trebuie neaparat sa piepteni...?

View PostRealThing, on 19 mai 2017 - 22:18, said:

Regula la o trecere de genul e sa lasi vechile sisteme utilizate in read-only o perioada de timp (minim 6 luni), din motive pe care le poti vedea singur Posted Image

In rest, la ce ciorba a iesit, nu ma pronunt, ce sa zic, in mod cert nu e vina oamenilor din IT, ci a unor capete atat de luminate de-au ars filamentul.
O ciulama cu de toate. Din my account imi arata ultimele facturi platite din 2015, in aplicatia mobile ultimile facturi platite sunt de ordinul miilor de lei pe o singura factura. La prelungirea contractului nici o sansa sa reusesti mai mult de 2 click-uri, ba seviciu indisponibil, ba timed out.., si tot asa. Asa ceva este inadmisibil la o asa companie.

#139
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
Coldfear,
E o problema in magazinul ala! Asta e posibil,dar nu in tot Telekom-ul! Toata lumea lucreaza in aceiasi aplicatie,iar in Bucuresti,totul e ok. Ca nu au telefoane pe stoc,e alta poveste :)

#140
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Postul tau clar oblojeste telekom.ul. Lucrezi la ei, esti partener? Magazin zici? E sediul principal pe prahova nu vreo dugheana si de angajatii de acolo nu mai zic... Cate zile zici ca au trecut de la mult trambitata schimbare de platforma? La momentul asta e la fel ca.n prima zi, inutilizabil. Cei cu prelungiri de abonamente au avut problemele cele mai mari. Eu sunt unul dintre ei si mie mi s.a luat de asemenea  profesionalism. Imi iau nr. si migrez unde sunt tratat cu respect nu cu coorul. Lipsa elementara de bun simt a telekom fata de clienti. Faliment placut.

#141
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
În sfârșit am putut să-mi adaug cele două numere de Prepaid. Posted Image

#142
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Felicitari pentru reusita. Sa ne bucuram asadar pt fiecare pas mic pentru client, urias pentru companie. La mai multe ....!

#143
digital67

digital67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.03.2008
A reusit cineva sa reincarce cu 5 euro, de pe abonament?

#144
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010

View PostKyKyKyKy, on 25 mai 2017 - 11:03, said:

ÃŽn sfârșit am putut sã-mi adaug cele douã numere de Prepaid. Posted Image

Eu nu pot sa adaug mai multe numere , le-am trimis mesaj de Facebook degeaba acum 2 saptamani.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate