Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#199
Posted 26 June 2017 - 15:05
#200
Posted 29 June 2017 - 10:31
Astia mai au si curajul sa intrebe daca sunt multumit de aplicatia lor. Macar de scriau corect, atat aveam pretentie. Plus ca nici acum cost control nu merge, iar extraoptiunile bonus imi apar acum de doua ori in cont, ma miram de ce am 8 extraoptiuni in loc de 4:
IMG_20170629_112847.jpg 45.26K 91 downloads |
#201
Posted 01 July 2017 - 10:03
Cost control functional / si in my account acum apar detaliile despre resursele consumate, doar ca sunt ramase in data de 25 iunie ) Ideea e ca deja mi-au bagat 0.90€ cost suplimentar. Dar nu-i problema, o sa discutam altfel. Nu e problema de 1 euro, ci de unde pana unde la fiecare factura vine mereu ceva in plus.
|
#202
Posted 01 July 2017 - 20:55
flobuc, on 01 iulie 2017 - 10:03, said:
Cost control functional / si in my account acum apar detaliile despre resursele consumate, doar ca sunt ramase in data de 25 iunie ) Ideea e ca deja mi-au bagat 0.90€ cost suplimentar. Dar nu-i problema, o sa discutam altfel. Nu e problema de 1 euro, ci de unde pana unde la fiecare factura vine mereu ceva in plus. Initial am primit informatii despre factura de la 1706. Apoi dau sms la 1515 imi zice serviciu momentan indisponibil si imediat dupa primesc mesaj de la 1234 cu informatiile cerute |
#203
Posted 01 July 2017 - 20:57
Exact, de la 1234 vine mesajul. Pe My Account iti functioneaza? Am incercat chiar acum, si exact acelasi mesaj l-am primit, cu aceleasi detalii, fix de pe data de 25/06 de la ora 6:29 )
Edited by flobuc, 01 July 2017 - 20:58. |
#204
Posted 02 July 2017 - 05:24
0.90 euro e taxa pentru factura care vine acasa prin posta.
|
#205
Posted 02 July 2017 - 07:54
#207
Posted 02 July 2017 - 11:25
#209
Posted 02 July 2017 - 20:12
No fuckin' way! Am optat pentru factura electronica de la inceput. Adevarul e ca am primit zilele astea factura deja achitata pe luna trecuta, cu toate ca am optat pentru cea electronica.
|
#212
Posted 15 September 2017 - 13:26
Mai are cineva probleme la plata facturii cu cardul, din MyAccount?
Screenshot_2017-09-15-14-25-13-874_ro.telekom.myaccount.png 47.1K
39 downloads
|
#213
Posted 17 September 2017 - 06:42
flobuc, on 15 septembrie 2017 - 13:26, said:
Mai are cineva probleme la plata facturii cu cardul, din MyAccount? Screenshot_2017-09-15-14-25-13-874_ro.telekom.myaccount.png Toată lumea are probleme inclusiv la reîncărcarea din aplicație , au ajuns niste aurolaci care fura banii la oameni. |
|
#214
Posted 17 September 2017 - 07:40
Atunci, s-astepte pana cand oi avea timp de stat la ei in magazin pentru plata.
|
#215
Posted 13 December 2017 - 15:53
La prepay in aplicatia my telekom (am optiune de 5 euro activata) imi apare urmatoarea situatie:
Am reinstalat aplicatia si la fel imi apare? Ce as putea face sa vizualizez in aplicatie resursele reale disponibile? Attached FilesEdited by catamunt, 13 December 2017 - 15:54. |
#216
Posted 13 December 2017 - 16:04
Este o problema de 1-2 zile. Nu ai ce sa faci, trebuie sa astepti sa se remedieze. La mine doar informatiile cu privire la internet sunt gresite, restul (desi apar acele null-uri), ca valori sunt corecte.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users