Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
3694 replies to this topic

#3511
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Da. O stie si ghosn-renault.

Edited by Torquemada-666, 11 January 2019 - 08:44.


#3512
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Tare: https://www.reuters....t-idUSKCN1P42CS
Handelsblatt said Volkswagen was seeking to recover a large part of the 4 million euros ($4.60 million) the company paid for the defense of one of the jailed former executives, Oliver Schmidt, who was handed a seven year prison sentence in 2017.

#3513
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Producătorul german de componente auto Robert Bosch a acceptat plata a 131 de milioane de dolari în Statele Unite pentru închiderea litigiilor cu proprietarii de automobile Fiat Chrysler Automobiles și a investigațiilor procurorilor generali din 47 de state americane, legate de implicarea sa în manipularea testelor pentru emisiile automobilelor diesel, transmite Reuters.
Compania germană a anunțat într-un comunicat că nu recunoaște nicio acuzație, dar că a acceptat acordul cu statele pentru a evita proceduri lungi și costisitoare.


Stie cineva cati bani au platit producatorii pentru softul minune Bosch?Eu cred ca Bosch este pe profit bini di tata

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2019 - 17:36, said:

Fofarlica sau nu, vanzarile sunt foarte bune de la dieselgate si pana in prezent.
Pai nu stii ca furaciunile au priza la public?

Marca Volkswagen a reușit să obțină un nou record de livrări în 2018, chiar dacă în urma unei creșteri mici, de numai 0,2%. Compania anunță rezultate bune în America de Sud, în SUA și în Europa, în ciuda situației incerte din China și a „repercusiunilor schibărilor WLTP”.

Edited by cata, 11 January 2019 - 13:14.


#3514
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Un articol cu o comparatie interesanta https://www.bloomber...-in-diesel-case
Andrew Wheeler, acting EPA administrator, noted that Fiat Chrysler was assessed a higher per-vehicle penalty for Clean Air Act violations than Volkswagen: about $3,000 per vehicle for Fiat Chrysler compared to roughly $2,500 per vehicle for Volkswagen.
“Part of the problem with FCA was they kept reassuring us that they were not cheating,” Wheeler told reporters Thursday. “Volkswagen came forward much earlier and admitted to their wrongdoing.”

Deci cine spunea ca FCA a fost mai iertat decat VW fiind americana se inseala, din suma fabuloasa decontata de VW doar o parte (4,3 miliarde USD) este amenda, restul sunt costuri de buyback/hardware fix (pentru ca doar din soft nu puteau sa rezolve). Insa Wheeler are doar partial dreptate, VW a admis fofarlica doar cand li s-a spus ca nu vor mai primi omologarile, pana atunci au tot negat.

In January 2017, Volkswagen AG pleaded guilty to criminal charges and agreed to pay some $4.3 billion in U.S. penalties after admitting it deliberately rigged hundreds of thousands of U.S. diesel vehicles. The company has set aside more than $30 billion to cover costs and settlements, including $15 billion to buy back or fix vehicles in the U.S.

Edited by Hansolo, 11 January 2019 - 15:24.


#3515
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
In ciuda dieselgate si wltp, VW vinde. Cresterea continua fata de anul dieselgate.

http://m.automarket....rman-89089.html

"În ciuda introducerii noului ciclu de testare WLTP, Volkswagen a reușit să termine anul cu o creștere pe piața din Europa."

La anul sau mai tarziu va fi calculul asa: Cate masini a vandut alianta VW-Ford?



#3516
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Eu vad ca în America de Nord vânzările au scăzut. Ce creștere e asta de 0.2%? Știi cumva cum se numește creșterea vânzărilor unei firme când e mai mica fata de creșterea pieței?

#3517
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
zici ca esti cel putin principalul actionar la vw
pentru tine nu conteaza principiile daca vanzarile sunt nu stiu cum

#3518
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
E pe plus? Este. Pai wltp, procese, probleme dieselgate, despagubiri, interdictii diesel. Si VW rezista. Si culmea, fara aproape nimic in domeniul electricelor.
Ar trebui sa dea lectii de marketing tuturor.

Edited by Torquemada-666, 11 January 2019 - 16:28.


#3519
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Ești dancila? Ești!

#3520
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tu esti cioloș, care statea aseara afara ca un papițoi, si imbracat ca un vizitiu? Penibil.

Edited by Torquemada-666, 11 January 2019 - 16:31.


#3521
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Asta cu VW care ar trebui sa dea lectii de marketing imi aduce aminte de ,,eroul" din Narcos, Escobar, ce lectii de marketing dadea el. Castiga bani? Castiga! Avea vanzari? Avea!

#3522
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Fofarlica nu a scazut vanzarile VAG.

http://m.automarket....-105-89123.html

"Anul trecut, Seat a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria companiei."

Mult succes.

Edited by Torquemada-666, 12 January 2019 - 15:39.


#3523
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inselatoria VAG, a mai realizat niste vanzari istorice.

http://m.automarket....urus-89133.html

"În 2018, Lamborghini a livrat la nivel global 5.750 de mașini. Și anul trecut, Lamborghini Huracan a fost a fost cel mai iubit model din gama constructorului din Sant'Agata Bolognese.

Lamborghini reușește o performanță istorică în 2018. Italienii au comercializat la nivel global 5.750 de mașini, în creștere cu 51% față de rezultatul realizat în 2017."



#3524
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Grupul Volkswagen a transmis că noile norme europene privind emisiile CO2 vor conduce la creșterea “semnificativă” a prețurilor mașinilor, pe termen mediu, din cauza costurilor mai mari cu materialele.
Volkswagen spune că, din cauza costurilor mai mari, prețurile mașinilor sale vor înregistra o “creștere semnificativă” pe termen mediu, în special în cazul vehiculelor mai accesibile din gamă.
“Volkswagen folosește diferite resurse pentru a contracara creșterea costurilor. Cu toate acestea, este clar că nu este posibil să compensăm în totalitate costurile mai mari cu materialele,” a transmis Christian Dahlheim, directorul de vânzări VW.

Edited by cata, 14 January 2019 - 10:21.


#3525
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Ontopic:
https://www.bloomber...tells-u-s-judge
VW Bosses Coached Me to Lie, Jailed Manager Tells U.S. Judge

A Volkswagen AG manager scheduled to be sentenced next week for violating U.S. environmental regulations told a judge he was coached by company executives to lie about diesel emissions in a meeting with a U.S. regulator two years ago.

In a letter to the judge last week, Schmidt, former general manager of Volkswagen’s U.S. Environment and Engineering Office, said he first learned about the company’s emissions-testing evasion scheme in the summer of 2015. Schmidt said he was given "a script, or talking points" approved by VW management and "high-ranking lawyers" to follow when he met with a California environmental official, Alberto Ayala, on Aug. 5, 2015.
"Regrettably, I agreed to follow it," Schmidt said. "In hindsight, I should have never agreed to meet with Dr. Ayala on that day. Or, better yet, I should have gone to that meeting, ignored the instructions given to me" and admitted "there was a defeat device in VW diesel engine vehicles and that VW had been cheating for almost a decade."

https://europe.auton...rope-paper-says
As many as 370,000 Volkswagen Group diesel cars could be recalled or pulled off the road in Europe if Germany’s transport regulator concludes the company cheated when it fixed polluting vehicles, Bild am Sonntag newspaper reported.
The regulator accuses VW of manipulating emissions-related software on vehicles with 1.2-liter engines, the newspaper reported.
The KBA was considering forcing 30,000 affected cars off the road, although it was more likely just to order further remedial work, the newspaper said.
Prosecutors were preparing charges against unnamed Volkswagen managers for suspected fraud, The Bild am Sonntag said. It said VW had given assurances in 2016 that the 1.2-liter engines did not use illegal emissions cheating defeat devices.

A VW spokesman said internal quality controls for diesel cars with 1.2 -liter engines, model EA189, had revealed irregularities that were now being analyzed. He said VW had informed the authorities and the company was in continuous dialogue with them.

Edited by Hansolo, 14 January 2019 - 11:59.


#3526
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 11 ianuarie 2019 - 16:23, said:

In ciuda dieselgate si wltp, VW vinde. Cresterea continua fata de anul dieselgate.
Numarul 1 peste tot, se stie.

Anul trecut piața mașinilor noi a crescut cu 23%, până la peste 130.000 de unități, în timp ce piața mașinilor second-hand din import a scăzut cu 9%, totalizând 473.000 de mașini. Românii au înmatriculat 36.000 de mașini Dacia noi, dar și 119.000 de mașini Volkswagen second-hand. Și mărcile germane premium au fost la mare căutare, românii aducând în țară peste 110.000 de mașini BMW, Audi și Mercedes second-hand.
Clasamentul pe mărci autoturisme second-hand din import 2018:
Volkswagen 119.260 unități (-12,67% față de 2017)
Opel 48.960 unități (-23,5% față de 2017)
Ford 42.800 unități (-16,11% față de 2017)
BMW 45.988 unități (-0,8% față de 2017)
Audi 44.659 unități (-4,58% față de 2017)

#3527
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nr.1 la noi in continuare.
Dar Renault pe ce loc e in clasament?🤣

#3528
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Dacă moderatorii permit offtopic ul făcut de tine aiurea hai sa zic și eu ceva. Ești bătut în cap sau de soarta? Rahatul ala e pe primul loc la sh uri majoritatea vechi ce de abia merg.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate