Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA
Last Updated: Jul 02 2020 23:30, Started by
vanitty
, Sep 18 2015 21:53
·
0
#3529
Posted 14 January 2019 - 16:12
cata, on 14 ianuarie 2019 - 13:55, said:
Numarul 1 peste tot, se stie. Anul trecut piața mașinilor noi a crescut cu 23%, până la peste 130.000 de unități, în timp ce piața mașinilor second-hand din import a scăzut cu 9%, totalizând 473.000 de mașini. Românii au înmatriculat 36.000 de mașini Dacia noi, dar și 119.000 de mașini Volkswagen second-hand. Și mărcile germane premium au fost la mare căutare, românii aducând în țară peste 110.000 de mașini BMW, Audi și Mercedes second-hand. Clasamentul pe mărci autoturisme second-hand din import 2018: Volkswagen 119.260 unități (-12,67% față de 2017) Opel 48.960 unități (-23,5% față de 2017) Ford 42.800 unități (-16,11% față de 2017) BMW 45.988 unități (-0,8% față de 2017) Audi 44.659 unități (-4,58% față de 2017) A mai crescut baza de taxare a PSD cu inca 473000 de harburi. Cred ca o sa mai amane putin taxa aia ca sa creasca si mai mult ! |
#3530
Posted 14 January 2019 - 18:20
https://www.autoexpe...e-lista-neagra/
Nu scapã nici 1.2tdi )) Mai bine fac o lista cu motoarele ce respecta legislația. |
#3531
Posted 14 January 2019 - 18:30
Si totusi, asta se intampla cand iti merge bine ai vanzari si faci banul gros.
http://www.automarke...i-in-89157.html "Volkswagen a investit 13.1 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare în anul 2018 și a ocupat prima poziție în topul constructorilor auto, în fața celor de la Daimler (8.6 miliarde) și Toyota (7.8 miliarde). Comisia Europeană a publicat recent un amplu raport cu privire la investițiile realizate de marile companii în cercetare și dezvoltare la nivel global în anul 2018. Datele oficiale arată că cele mai importante 152 de companii din industria auto au investit în total 117 miliarde de euro, în creștere cu 2.5% comparativ cu ediția precedenta a topului. Cel mai mare investitor din industria auto a fost Grupul Volkswagen, cu 13.1 miliarde de euro. Totuși, pentru prima oară după patru ani, germanii au pierdut prima poziție în clasamentul general, în favoarea companiilor de tehnologie Samsung (13.4 miliarde) și Alphabet (Google, cu 13.3 miliarde). Podiumul industriei auto a fost ocupat de Daimler cu 8.6 miliarde, în creștere cu 15%, și Toyota, care a investitit în cercetare echivalentul a 7.8 miliarde de euro, în creștere cu 2.6%. Americanii de la Ford au alocat anul trecut 6.6 miliarde de euro în acest domeniu, ușor mai mult decât BMW (6.1 miliarde) și Honda (5.4 miliarde). Între timp, cei de la Nissan s-au oprit la 3.6 miliarde de euro, în timp ce Grupul PSA Peugeot-Citroen a alocat 2.97 miliarde de euro, iar Renault 2.9 miliarde. Dintre marii constructori auto, cele mai mici sume au fost alocate de Alianța Fiat-Chrysler cu 4.28 miliarde de euro." Edited by Torquemada-666, 14 January 2019 - 18:30. |
#3532
Posted 14 January 2019 - 20:02
In dezvoltarea echipamentelor de trisare a emisiilor sau la spãlat bani? 🤣
|
#3533
Posted 14 January 2019 - 22:43
Oare testele alea de emisii pe oameni le-au bagat tot la cercetare ?
|
#3534
Posted 16 January 2019 - 11:19
Bravo VW Europa. Cresteri in ciuda "fofarlicii". Bravo la toti vanzatotii de masini ICE.
http://m.automarket....tori-89203.html |
#3536
Posted 18 January 2019 - 09:59
Volkswagen ar putea plăti în India o amendă de peste 14 milioane de dolari pentru încălcarea reglementărilor privind emisiile
Volkswagen a dat asigurări joi că vehiculele sale îndeplinesc reglementările existente în India privind nivelul emisiilor, dar va plăti totuși amenda de un miliard de rupii (14,08 milioane de dolari) decisă de tribunalul indian care se ocupă de cazurile de poluare, transmite Reuters. Edited by cata, 18 January 2019 - 10:00. |
#3539
Posted 18 January 2019 - 12:43
Patru directori Audi au fost acuzați oficial de fraudă și alte infracțiuni de către justiția americană, pentru implicarea lor în trucarea emisiilor diesel în Statele Unite, potrivit Reuters.
Cei patru inculpați sunt: Richard Bauder (fost director de dezvoltare a motoarelor diesel Audi în Neckarsulm), Axel Eiser (șeful diviziei de dezvoltare a motoarelor la Ingolstadt în 2008-2013), Stefan Knirsch (succesorul lui Eiser în 2013) și Carsten Nagel (directorul diviziei de “engine registration” în Neckarsulm). Potrivit Reuters, toți cei patru se află în Germania și sunt protejați de lege privind extrădarea în Statele Unite. Sa se faca dreptate!!! Edited by cata, 18 January 2019 - 12:45. |
#3540
Posted 18 January 2019 - 13:25
Grupul Volkswagen a fost cel mai mare constructor auto din lume și în anul 2018cu peste 10.83 milioane de unități, în timp ce Toyota a surclasat Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi în lupta pentru locul doi.
Grupul Volkswagen este avantajat de cele 12 branduri pe care le deține, dar și de faptul că vânzările includ datele celor două branduri de camioane, MAN și Scania. Totuși, acestea din urmă au comercializat împreună 143.000 de unități, iar diferența față de rivali a fost de 310.000, astfel că germanii ar fi fost pe primul loc și fără vânzările de camioane. Poziția a două în clasament a revenit celor de la Toyota, care înglobează și vânzările brandurilor Lexus, Daihatsu și Scion. În total, japonezii au raportat vânzări de 10.52 milioane de unități, în creștere cu 2.2%. Între timp, Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi, care include și vânzările obținute de Dacia, Lada, Infiniti, Datsun și Renault Samsung, a totalizat 10.36 milioane de unități, însă creșterea a fost ceva mai mică decât a rivalilor, de 1.3%. Edited by cata, 18 January 2019 - 13:26. |
#3541
Posted 18 January 2019 - 13:50
Ahaha, din articolul original https://www.reuters....e-idUSKCN1PB2SF
Managers Richard Bauder, Axel Eiser, Stefan Knirsch and Carsten Nagel all worked in Audi’s engine development division in Germany. Bauder was head of Audi’s Diesel Engine Development department. A Justice Department spokesman said none are in custody. All are believed to be in Germany. The indictment said the Audi managers realized they could not meet U.S. pollution standards given design constraints by Audi “including the need for a large trunk and high-end sound system.” Audi engineers told Bauder in 2008 that unless the tank was larger “Audi had to cheat to pass U.S. emissions tests” and ensure that drivers could go 10,000 miles between dealer service visits, the indictment said. Deci subwoofer+portbagaj mai mare au condus la concluzia ca nu incape un rezervor de AdBlue suficient de mare, prin urmare s-au gandit sa triseze. |
#3542
Posted 18 January 2019 - 15:30
cata, on 18 ianuarie 2019 - 12:43, said:
Potrivit Reuters, toți cei patru se află în Germania și sunt protejați de lege privind extrădarea în Statele Unite. Vezi, de asta e bun razboiul comercial declansat de Trump. Poate impusca doi iepuri dintr-o data : scaderea economica a Chinei loveste si in Germania care este dependenta de exporturile pe piata chineza. Vedem in curand ce vanzari o sa mai aiba de automobile, cand China unde vinde dublu chiar fata de Europa va intra in recesiune. De obicei primul lucru la care renunta omul atunci este achizitia unei masini. |
#3543
Posted 19 January 2019 - 23:37
Te doare mintea, astia au falsificat emisiile si la motorul diesel de 1,2 !
https://www.autoblog...recall-germany/ |
|
#3544
Posted 20 January 2019 - 00:20
Egal cu zero orice discutie de dieselgate sau fofarlici, la faptul ca sunt locul 1, cu vanzari mai bune decat in 2017.
Altceva? Edited by Torquemada-666, 20 January 2019 - 00:20. |
#3545
Posted 11 February 2019 - 11:04
Producătorul german Bosch riscă să primească o amendă pentru că a furnizat softul cu care Volkswagen a păcălit testele de emisii în celebrul scandal Dieselgate. Bosch susține că procurorii din Stuttgart au început deja procedurile împotriva sa.
|
#3546
Posted 11 February 2019 - 14:18
Cea mai tare fraza din articolul original https://europe.auton...ng-fine-germany
German prosecutors last year fined Volkswagen 1 billion euros and its sister brand Audi 800 million euros for management oversight lapses which allowed polluting cars to hit the road. German weekly magazine Der Spiegel reported on Friday that Volkswagen was reviewing whether to seek damages of up to 1 billion euros from Bosch. Volkswagen declined to comment on the report. Bosch said: "Relationships with customers are kept confidential. The automaker-supplier relationship between Bosch and Volkswagen goes back over decades. We cannot imagine such an action against Bosch." O fi vreo soparla de presa dar ar fi amuzant daca VW ar cauta sa-si scoata parleala de pe spinarea Bosch Edited by Hansolo, 11 February 2019 - 14:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users