Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Tari fara restrictii covid
 Intrebare metoda HTML

Declaratie unica rectificativa

Radio Social FM

stabilizator cu tensiune de la USB
 Problema apa calda

refund facturi stornate Enel

Probleme cu aplicatii de tip "...

Program citire text din imagine
 Parere - Thule VeloCompact 924001

Cum se numesc goangele astea?

Angajare la Glovo

Daca cresc ratele la banca o sa l...
 

pareri despre AMVIC

- - - - -
  • Please log in to reply
1202 replies to this topic

#1189
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBodCasa, on 17 aprilie 2017 - 15:46, said:



Adica?


Adica ce mi o casa amvic si ce mi un apartament in bloc comunist ?! Aceeasi Marie cu alta palarie , , avantaj casa daca ai si ceva curte ...
Oricum ti s-a raspuns mai sus cat de " buna " e termoizolatia cu polistiren la interior .
P.S. Parerea mea e ca sistemul asta e cel mai pacatos cu putiinta ; o fi bun cand faci o puscarie ca nu-ti evadeaza detinutii , in rest o casa din lemn este mult superioara acestei solutii . Repet , e parerea mea !

#1190
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008
eu mai am niste intrebari:

daca vine la tine un client cu un proiect realizat in sistem clasic, cum faci oferta? ai un structurist care iti calculeaza structura de beton armat (este complet diferita fata de sistemul clasic) sau bagi tu "din burta" cat fier crezi ca intra? dupa ce semnezi contractul cu beneficiarul, ce faci? ii realizezi un proiect semnat si stampilat pe baza caruia se realizeaza aceasta cadire? (revin: este complet diferit fata de proiectul cu care a venit clientul la tine si nu ai voie legal sa executi cladiri fara proiect semnat si stampilat de verificator mlpat). altfel pe ce baza realizezi armatura. tot nu mi-ai spus cum legi armatura la partea de jos a cofragului. in plus cum legi peretele de fundatie? se lasa mustati din fundatie sau pur si simplu suprastructura sta gravitational fara nici o legatura cu infrastructura? daca peretele de beton nu are armatura pe toata inaltimea si daca nu te legi de fundatie, la primul cutremur casa vine peste tine.
apoi. datorita conditionarilor legate de modularea cofrajelor, trebuie sa adaptezi proiectul de arhitectura la modulele cofrajelor. ce se intampla daca planul care iese dupa modulare difera de cel vizat spre neschimbare din autorizatia de construire?
m-ai intrebat daca nu stiu acest sistem. stiu cate ceva si mi s-a parut ciudat ca singurul canal de promovare in romania a fost otv care era o televiziune de doi lei. nu am vazut acest sistem promovat in reviste de specialitate profesioniste. si apoi prefer sa aflu de la tine cat mai multe informatii pentru ca te pricepi la asa ceva.

scuze ca am postat de doua ori acelasi lucru dar initial am scris de pe telefon si am avut o problema cu internetul. luati in considerare doar ultima postare.

Edited by lungubogdan, 17 April 2017 - 21:40.


#1191
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,719
  • Înscris: 15.04.2012

View Postkolfleading, on 17 aprilie 2017 - 17:37, said:

Izolarea pe interior creeaza punti termice in zona de racord dintre pereti si plansee, fata de varianta cu toata izolatia pe exterior.
Racordul dintre perete si planseu se face cu intreruperea izolatiei interioare.


Asta este un avantaj doar pentru locuinte folosite ocazional.

Peretele izolat pe interior ramane rece.
Dar izolatia interioara este intrerupta pe traseul instalatiilor electrice si sanitare care trec pe pereti.
In zona de intrerupere a izolatiei interioare, apar punti termice cu pierderi mai mari fata de varianta cu toata izolatia pe exterior.
Tot acolo poate sa apara condens si mucegai.

Imi pare rau, dar la capitolul punti termice, sistemul AMVIC iese mai prost decat in varianta cu toata izolatia pe exterior. Posted Image

Pai omule, daca tu izolatie interior exterior, ce relevanta are daca perforezi partea interioara, in conditiile in care tu ai echivalentul la 25 cm polistiren la exterior.
Nu mai zici ca producatorul recomanda, ca dupa trecerea copexurilor si a tevilor prin perete golul sa fie umplut cu spuma, pentru refacerea izolatiei.

La capitolul punti termice Amvic, este de 10 ori mai ”tare” decat orice sistem de izolare. Ai vazut cat are izolatia la conltul sistemului???

View PostBaxon, on 17 aprilie 2017 - 17:48, said:

Adica ce mi o casa amvic si ce mi un apartament in bloc comunist ?! Aceeasi Marie cu alta palarie , , avantaj casa daca ai si ceva curte ...
Oricum ti s-a raspuns mai sus cat de " buna " e termoizolatia cu polistiren la interior .
P.S. Parerea mea e ca sistemul asta e cel mai pacatos cu putiinta ; o fi bun cand faci o puscarie ca nu-ti evadeaza detinutii , in rest o casa din lemn este mult superioara acestei solutii . Repet , e parerea mea !


Ma repet.... insa am sa o fac de cate ori este cazul....
Mie pentru casa mea structuristul mi-a dat initial 130m3 beton, in conditiile in care casa a fost facuta pe sistem de caramida, normal.
Eu mi-am schimbat planul pentru Amvic, si a rezultat un necesar de 160m3 in conditiile in care am mai adaugat un beci....
Deci care este diferenta??????

View Postlungubogdan, on 17 aprilie 2017 - 21:36, said:

daca vine la tine un client cu un proiect realizat in sistem clasic, cum faci oferta? ai un structurist care iti calculeaza structura de beton armat (este complet diferita fata de sistemul clasic) sau bagi tu "din burta" cat fier crezi ca intra? dupa ce semnezi contractul cu beneficiarul, ce faci? ii realizezi un proiect semnat si stampilat pe baza caruia se realizeaza aceasta cadire? (revin: este complet diferit fata de proiectul cu care a venit clientul la tine si nu ai voie legal sa executi cladiri fara proiect semnat si stampilat de verificator mlpat). altfel pe ce baza realizezi armatura. tot nu mi-ai spus cum legi armatura la partea de jos a cofragului. in plus cum legi peretele de fundatie? se lasa mustati din fundatie sau pur si simplu suprastructura sta gravitational fara nici o legatura cu infrastructura? daca peretele de beton nu are armatura pe toata inaltimea si daca nu te legi de fundatie, la primul cutremur casa vine peste tine.


Se pare ca nu cunosti sistemul deloc....
Bineintales ca se lasa mustati din fundatie, mustati care pe santierele mele depasesc 50cm....
In cea ce priveste proiectul de rezistenta, iar, BINEINTALES, caeste un structurist avizat care studiasa planul si in functie de zona seismica, de terenul de fundare si ce o mai fi, realizeaza un plan de structura care este respectat.....

PS,Poate ar fi mai interesant sa cauti pe net niste chestii elementare despre sistem ca sa nu incep sa iti explic chiar fiecare etapa.

View Postlungubogdan, on 17 aprilie 2017 - 21:36, said:

apoi. datorita conditionarilor legate de modularea cofrajelor, trebuie sa adaptezi proiectul de arhitectura la modulele cofrajelor. ce se intampla daca planul care iese dupa modulare difera de cel vizat spre neschimbare din autorizatia de construire?
m-ai intrebat daca nu stiu acest sistem. stiu cate ceva si mi s-a parut ciudat ca singurul canal de promovare in romania a fost otv care era o televiziune de doi lei. nu am vazut acest sistem promovat in reviste de specialitate profesioniste. si apoi prefer sa aflu de la tine cat mai multe informatii pentru ca te pricepi la asa ceva.
scuze ca am postat de doua ori acelasi lucru dar initial am scris de pe telefon si am avut o problema cu internetul. luati in considerare doar ultima postare.

Hai sa iti spun o chestie....
Suntem 100 companii care produc și promovează cărămida, și ești tu singurel cu sistemul tău Amvic care este foarte bun, însă tu ești micuț, nu dispui de capitalul nostru, crezi ca te-am lăsa, noi cei 100, pe tine sa crești??? Sa iți vinzi produsul, adică sa ne iei noua pâinea de la gura????
Nu stiu exact, insa am impresia ca emisiunile de pe OTV, au făcute fără sa se plătească bani pentru orele respective de emisie.....

PS,Pune întrebări punctuale si eu am sa încerc sa iți răspund..... nu din auzite sau văzute le TV, răspund din experiența proprie....

#1192
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,277
  • Înscris: 01.03.2013

View PostBodCasa, on 18 aprilie 2017 - 11:06, said:

Pai omule, daca tu izolatie interior exterior, ce relevanta are daca perforezi partea interioara
In zona perforatiei, grosimea totala a izolatiei scade. Deci rezulta o punte termica fata de varianta cu toata izolatia pe exterior.

#1193
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,345
  • Înscris: 25.01.2007
Punte termica la Amvic? Mucegai? Nu stiu ce sa zic. Va invit la mine sa imi aratati mucegaiul pe peretele interior decopertat in zona instalatiilor. Nici acum dupa 5 ierni n-am apucat sa-l fac.
Singurele "punti termice", daca le poti numi asa si daca nu le rezolvi tot cu izolatie sint balcoanele si scara. Eu n-am ascultat de sfatul arhitectului si am vrut musai balcon la casa, si unu mare.
Mare greseala. Acum l-am mai izolat cu polistiren, dar tot se simte "la termostat" cum trage caldura afara din casa. Asta in conditiile in care am deja plafonul si podeaua dintre etaje izolate
cu 3+8cm de extrudat.

Grosimea peretelui e intr-adevar enervanta. La mine sint vreo 46cm in total, la interior am preferat rigips. Daca mai optezi pt pereti interiori tot din Amvic, te cam "face" la spatiu util. Aici fiecare cu
structura si preferintele lui. Dar na, vrei izolatie si buncar, faci rost de teren mai mare, faci casa mai mare, platesti impozit mai mare ai spatiu util mai mic.

Daca as construi din nou Amvic, atunci fara balcoane, treptele exterioare sa nu fie lipite de casa iar traseele electrice/sanitare prin pardoseala. La ultimele, nu neaparat din considerente de punti termice
dar scutesti munca cu decupatul/astupatul la loc. Eu am optat pt Amvic doar pt faptul ca dupa ce a fost casa gata "la gri" in 6 saptamani, din lipsa de cash, m-am ocupat singur de finisaje/instalatii.
Daca imi faceam casa in sistem clasic, eram la mana zugravilor la orice izolatie exterioara/tencuiala/sapa/glet etc. In materie de costuri nu stiu cu ce sa compar ca n-am construit pe caramida.
Ce mai tin minte e ca manopera a fost 35e/mp, am bagat vreo 12-13 t de fier in casa, aprox 120mc beton, P+1 80mp amprenta, 55mp util+12mp terasa. Total 34.000 la gri si cu acoperisul izolat, doar constructia.
Vorbeam cu vecinu care are casa clasica si radeam cand mi-a zis ca a bagat 100k in casa. I-am zis ca, e scump, ca nu se poate. Eu m-am oprit din adunat chitante si facut calcule pe la vreo 80k. De atunci am mai bagat vreo 5000
si tot mai am de facut exteriorul, terasa de pe casa si cateva finisaje interioare, cel putin inca 10-15.000e.

Off topic si ca o parere personala, acum, dupa 5 ani de frecus cu casa/ratele si inca o data pe atat de acum in colo, am realizat ca de fapt nu aveam nevoie de casa asa de mare si in mod sigur m-as fi descurcat si fara o constructie tip buncar in care sa bag 100.000 euro. Exista alternative mai simple, mai ieftine. Regret ca am construit Amvic? Nu! De la inceput am cautat constructie simpla, super izolata si super rezistenta si exact asta am primit.

#1194
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBodCasa, on 18 aprilie 2017 - 11:06, said:

Ma repet.... insa am sa o fac de cate ori este cazul....
Mie pentru casa mea structuristul mi-a dat initial 130m3 beton, in conditiile in care casa a fost facuta pe sistem de caramida, normal.
Eu mi-am schimbat planul pentru Amvic, si a rezultat un necesar de 160m3 in conditiile in care am mai adaugat un beci....
Deci care este diferenta??????


Mai tai-o cu diferenta de beton . Si totusi nu despre asta e vorba ci despre perete de beton sau perete de lemn/caramida sau bca .
De exemplu la bca , o grosime de numai 30 cm = cu sistemul asta amvic daca suplimentezi termoizolatia pe exterior cu inca 10 cm de polistiren , iar diferenta de pret inclina spre bca ( de 2 ori ) si atunci de ce sa alegi amvic ??
Amvicul e bun in tarile unde nu exista iarna .

View PostMeister, on 23 aprilie 2017 - 07:25, said:


Daca imi faceam casa in sistem clasic, eram la mana zugravilor la orice izolatie exterioara/tencuiala/sapa/glet etc. In materie de costuri nu stiu cu ce sa compar ca n-am construit pe caramida.

De ce erai la mana zugravilor ?? Nu puteai pune gips carton sau ce era atata de diferit ?? Vorbesti aiureli .

Edited by Baxon, 23 April 2017 - 07:34.


#1195
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,345
  • Înscris: 25.01.2007
Tocmai aia ca doar la gips carton ma pricep. La tencuit pe caramida si la gandul sacilor de tencuiala, la inchiriat schela, logistica, stat cautat meseriasi, tocmit la bani, stat langa ei sa nu faca draci, am vrut sa-mi scutesc deranjul si nervii.
Mai bine "incarc" cu polistiren decat sa incarc casa cu tencuiala aiurea. La interior puteam sa pun bride+vata+folie+rigips (am mai facut, multa munca, gauri, praf) dar mai sigur si mai simplu e cu cei 6cm polisitren gata aplicati pe beton si insurubat direct rigips pe el.
Asa in 6 saptamani am iesit cu casa jumatate facuta, doar o echipa de muncitori la casa (noroc ca i-am nimerit de treaba) fara stres fara schimbat meseriasi, pierderi de materiale si tot tacamul aferent unei case clasice.

Edited by Meister, 23 April 2017 - 09:20.


#1196
mihand75

mihand75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 27.09.2016
Sistemul Amvic este un sistem scump fata de alternativele "clasice". In tarile occidentale, unde mana de lucru este scumpa (adica nu au salariile mizere de la noi), merita uneori sa utilizezi sisteme care iti scad numarul de ore de manopera (cum e cazul Amvic). Adica in loc sa ai cofrare - armare - turnare - decofrare - termosistem ai cofrare - armare - turnare.

Dar la noi mana de lucru este ieftina si de asta casele construite cu metode traditionale sunt mai ieftine la aceiasi parametri.

Daca (din motive oarecare) beneficiarul doreste sa termine mai repede cladirea, da, poate fi o alternativa in principiu, dar parerea mea e ca diferenta de costuri nu se justifica. E parerea mea subiectiva (eu, daca ar fi sa-mi fac o casa scumpa, as baga mai multi bani ca sa utilizez materiale cat mai "naturale", nu ca sa reduc viteza de executie), dar la urma urmei fiecare decide ce face cu banii lui :)

#1197
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 16.10.2007
Sunt in dilema.
E vorba de constructia unei case pe un nivel - parter - cu o suprafata de 120-130mp.
Pe langa 3 dormitoare, living, 2 bai va include si un garaj.

Fiu-meu ar vrea sa construiasca in sistem tip AMVIC.
Eu cred ca ar iesi ca si cost mult mai mare decat clasic pe caramida tip POROTHERM.

Presupunand ca la varianta pe caramida tip POROTHERM izolatia exterioara ar fi polistiren 10cm iar la interior tencuit sau chiar rigips, care credeti ca ar fi diferenta de pret intre cele 2 variante de constructie.
Planseul in ambele cazuri NU va fi placa turnata.

#1198
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu merita pt ca ai alte alternative mult mai bune .

#1199
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 16.10.2007
Intra o gramada de fier si f. mult beton. Asa zic si eu, mai ales ca nu are etaj.
Ma intereseaza strict costurile, nu si timpul de punere in opera.

Apoi, pt realizare gasesc echipe la tot pasul pt constructia clasica, la fel si arhitecti.

Ar fi un avantaj pt IFC realizarea instalatiilor.

#1200
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,345
  • Înscris: 25.01.2007
Macar dormiti linist cu atat fier si beton! :) Lasand gluma la o parte, daca costurile sint problema, cred ca ICF-urile si betonul sint mai scumpe decat orice alta alternativa (lemn, metal, paie etc).

10cm izolatie exterioara este frectie! Iarna asta am avut noroc, ca a fost blanda!.Cat costa in plus sa cumperi polistiren de 20 de cm? Ca sa nu faceti munca dubla in caz ca va razganditi mai tarziu.

Instalatia electrica o puteti pune si prin sapa, va scutiti efortul de a mai decupa din polistiren si arunca la gunoi 1m3 cumparat pe bani grei.

#1201
tataiepure

tataiepure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,788
  • Înscris: 22.01.2011

View PostTheWarrior, on 05 februarie 2018 - 14:44, said:

Sunt in dilema.
E vorba de constructia unei case pe un nivel - parter - cu o suprafata de 120-130mp.
Pe langa 3 dormitoare, living, 2 bai va include si un garaj.

Fiu-meu ar vrea sa construiasca in sistem tip AMVIC.
Eu cred ca ar iesi ca si cost mult mai mare decat clasic pe caramida tip POROTHERM.

Presupunand ca la varianta pe caramida tip POROTHERM izolatia exterioara ar fi polistiren 10cm iar la interior tencuit sau chiar rigips, care credeti ca ar fi diferenta de pret intre cele 2 variante de constructie.
Planseul in ambele cazuri NU va fi placa turnata.
Am mai spus-o si acum completez ma costau cofrajele aproximativ 12.000 euro ..pasive parca pt toata casa si aveam toata lucrarea de structura  ascunsa  sub cofraje......
si nu puteam dormi linistit!!
Am facut pana la urma sistem clasic si  am platit pe vata Bazaltica de 15cm densitate 110kg 4200 euro pentru 59 metri cubi aici intra si izolatia acoperisului.
Ia uite interviul asta al dlui Crutescu intreaba beneficiarul daca costa mult gazele...nuuuuu..dar stam ca in blocul comunist cu 7 plovere pe noi!
Oricum respect pt dl Crutescu, am vazut toate emisiunile facute dansul! Dar am ales sa fac altfel in cunostiinta de cauza!
Atentie conteaza inertia termica a casei ce cofrajele amvic o anuleaza....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_97X3eHf7Vs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1202
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,345
  • Înscris: 25.01.2007
250 de lei e ok pt o casa. Plateam atat la un apartament de 60mp, incalzir cu calorifere. Mie mi-a venit factura la curent pe ianuarie 620lei din care incalzirea (prin IP) cam 500lei. Daca impartim la 3 (ca asa zice lumea ca gazul e de trei ori mai ieftin decat curentul), ajungem pe la 167 lei. Si ce spunea dl. Crutescu cu consumul la IP cu 30% mai putin = 175 lei. Opaaa! Pai despre ce vorbim aici? Chestia cu cojocul e relativa. Eu am termostatele setate tot in jur de 21-21.5g, temperatura uniforma in toata casa, toata familia se simte bine si stam in tricou. Altfel cand mai vine cineva in vizita la noi, se vaita ca face frigul. Normal, toata viata au stat langa caloriferul de 70 de grade si 25g pe termostat, centrala forja, picioare reci, curenti de aer si acum cand dau de comfort se vaita.

#1203
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,264
  • Înscris: 16.03.2007
Asa zic si babele alea care stau decat cu ochiul la aragaz si 10 sube pe ele. Ca s-au obisnuit, se simt bine si nu li se pare frig :lol:. Eh, noi sa fim sanatosi si rezistenti la frig.

Edited by laffin, 22 February 2018 - 08:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate