Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Urgent Cargus - Cele mai proaste servicii de curierat din Romania (Poate chiar de pe planeta)
#19
Posted 14 August 2015 - 16:12
Hedonist, on 14 august 2015 - 15:50, said:
O sa vina... cand vine pac doua bucati in freza... noi aveam unu la firma care avea ceva cu noi, venea dupa 3-4 zile fata de cum ar fi trebuit. Pana l-am fragezit putin in grup, dupa ce si-a revenit din medical era al mai prompt curier |
#20
Posted 14 August 2015 - 16:18
sclifositu, on 14 august 2015 - 16:11, said:
Ca sa atraga clientii ar scrie orice . Pana acum am ridicat multe colete si prin fan si prin cargus, prin cargus le iau cu verificare de obicei si le cer la sediu, trec eu cand am timp dar stiu sigur ca sunt acolo si nu ma chinui sa dau de ei la telefon. apropo reparatia cat a durat la depanero ? si eu am trimis luni telefonul si e nasol rau sa stau cu un nokia antic De ce sa nu il ridici ?! nu cred ca este de vina cine trimite produsul, este strict vina curierului, daca un produs este in garantie ti se repara, daca nu il ridici o faci pe raspunderea ta, nu o sa iti dea nimeni banii pe el, o sa il retrimita la firma dupa care ti se trimite iar si tu stai fara produsul de care ai nevoie ca daca nu aveai nu il cumparai nu ? |
#21
Posted 14 August 2015 - 16:20
urgent-ul a ajuns o catastrofa...
Edited by DIVX2006, 14 August 2015 - 16:20. |
#22
Posted 14 August 2015 - 16:21
alex_bv2001, on 14 august 2015 - 16:18, said:
Reparatia a durat 6 zile. Edited by sclifositu, 14 August 2015 - 16:22. |
#23
Posted 14 August 2015 - 16:37
Nu exista padure fara uscaturi... Indiferent despre ce firma discutam, undeva in tara asta cu siguranta gasim pe cineva care sa se planga de ei.
Nu vreau sa le tin apararea la cei de la Cargus, dar chiar zilele trecute a trebuit sa imi vina un colet si cum vroiam sa il iau mai repede, am pus sa fie trecut la adresa destinatarului adresa sediului Cargus din orasul meu. Zis si facut. Dimineata, imediat dupa ce coletul a ajuns la mine in oras la sediul Cargus m-au si sunat sa ma intrebe daca merg sa il ridic sau vreau livrare acasa. Pana acum nu prea am avut mari probleme cu ei. Asa mici probleme am avut si cu Fan si cu Urgent... Dar nimic important, intotdeauna au livrat coletele la timp, chiar daca a trebuit sa insist uneori. Oricum, eu v-as zice sa va angajati macar 2luni la orice firma de curierat si sa va vad cum rezistati... Daca vezi ca nu iti vine un colet 1-2zile dupa ce a ajuns la tine in oras, nu e chiar mare lucru sa ii zici sa il lase la sediu a doua zi si mergi tu dupa el. Probleme intotdeauna o sa apara, indiferent de firma. |
#24
Posted 14 August 2015 - 16:39
Eu astept un telefon care trebuie sa-mi livreze Fan Curier......si tot astept.....
|
#25
Posted 14 August 2015 - 16:51
tigerheart, on 14 august 2015 - 16:37, said:
Oricum, eu v-as zice sa va angajati macar 2luni la orice firma de curierat si sa va vad cum rezistati... Daca vezi ca nu iti vine un colet 1-2zile dupa ce a ajuns la tine in oras, nu e chiar mare lucru sa ii zici sa il lase la sediu a doua zi si mergi tu dupa el. Edited by sclifositu, 14 August 2015 - 16:52. |
#26
Posted 14 August 2015 - 16:56
Nu stiu de ce, dar voi vreti cumva servicii ca in vest la preturile din est si infrastructura din Romania? Nu se poa' din nspe mii de motive(fara a lua apararea vreunuia). In plus, nu exista business perfect si toti clientii multumiti 101%, indiferent ca discuti de firme mici, medii sau mari.
In plus, ca in orice chestie, nu vine nimeni sa ii laude (pentru ca, nu-i asa, este normal sa-si faca treaba bine), ci doar sa critice. Edited by dexterash, 14 August 2015 - 16:57. |
#27
Posted 14 August 2015 - 17:07
dexterash, on 14 august 2015 - 16:56, said:
Nu stiu de ce, dar voi vreti cumva servicii ca in vest la preturile din est si infrastructura din Romania? Nu se poa' din nspe mii de motive(fara a lua apararea vreunuia). In plus, nu exista business perfect si toti clientii multumiti 101%, indiferent ca discuti de firme mici, medii sau mari. In plus, ca in orice chestie, nu vine nimeni sa ii laude (pentru ca, nu-i asa, este normal sa-si faca treaba bine), ci doar sa critice. |
#28
Posted 14 August 2015 - 17:10
Eu nu mai comand online de groaza curierului.. decat chestii de care am neaparat nevoie si nu le gasesc in oras ,decat sa-mi fac nervi mai bine ma lipsesc de ele, si-mi raman si banii
|
|
#30
Posted 14 August 2015 - 17:11
sclifositu, on 14 august 2015 - 17:07, said:
Nu exista scuze, ei au facut pretul nu noi, clientii. sclifositu, on 14 august 2015 - 17:07, said:
Si oricum preturile nu mi se pare tocmai mici, acum aprox 3 luni am trimis prin fan un ceas ramburs in bucuresti, deci fara taxe extra, la un ramburs de aprox 200 ron m-a costat cam 50 ron. expediere colet + expediere ramburs + 2% din valoare ramburs. Hai ca la colet inteleg, dar la bani ?! ce au trimis banii cu masina de la bucuresti ca sa ma taxeze ?! De ce nu ai optat pentru transfer bancar=>5 lei? Edited by dexterash, 14 August 2015 - 17:12. |
#31
Posted 14 August 2015 - 17:21
dexterash, on 14 august 2015 - 17:11, said:
In caz ca nu te-ai prins, pretul il face clientul - daca el nu da banu', nu merge nici afacerea. Iar daca clientul nu vrea sa dea mai mult, nu are cum sa primeasca mai mult. E greu de inteles? Soc si groaza! Da, chiar asa i-au trimis. Nu i-ai primit in plic alb+ambalaj de Fan? De ce nu ai optat pentru transfer bancar=>5 lei cu toate taxele? 2.Banii i-am luat de la sediu cum ziceam. Nici o firma din lumea asta nu iti trimite banii in plic, au conturi toti, asta este o tiganie made in Romania ce fac astia la fan, nici macar posta romana nu trimite banii iin plic, si sa te mai si taxeze pentru asta. nu am optat pentru card ca am promis la om ca ii trimit ceasul si nu aveam iban-ul la mine, m-am trezit la ghiseu ca mi-a cerut vreo 50 lei, nu am mai dat-o la intors si nici nu vroiam sa il aman pe om inca o zi pentru 20 lei in plus. (asta inseamna seriozitate) alex_bv2001, on 14 august 2015 - 17:10, said:
A venit... Edited by sclifositu, 14 August 2015 - 17:24. |
#32
Posted 14 August 2015 - 17:24
1. Asa este, contractul este contract. Nu mai stiu, acum e cu angajament ca livreaza in 24 ore in contract/pe AWBul pe care il semnezi? Sau e cu "best effort"?
2. Si cand i-ai luat de la sediu nu erau cum am spus eu, in plic? Ai impresia ca ai redescoperit FAN sau cum? sclifositu, on 14 august 2015 - 17:18, said:
Nici o firma din lumea asta nu iti trimite banii in plic, au conturi toti, asta este o tiganie made in Romania ce fac astia la fan, sclifositu, on 14 august 2015 - 17:18, said:
nici macar posta romana nu trimite banii iin plic, sclifositu, on 14 august 2015 - 17:18, said:
nu am optat pentru card ca am promis la om ca ii trimit ceasul si nu aveam iban-ul la mine, m-am trezit la ghiseu ca mi-a cerut vreo 50 lei, nu am mai dat-o la intors si nici nu vroiam sa il aman pe om inca o zi pentru 20 lei in plus. |
#33
Posted 14 August 2015 - 17:33
dexterash, on 14 august 2015 - 17:24, said:
Deci e vina lor ca nu aveai tu IBANul la tine? Vezi ca tu ai acceptat optiunea? Pentru ce te mai plangi? Apropo comanda de pe site-uri gen aliexpress, acolo iti impun ei seriozitatea livrarii, ai pe site "on time delivery" unde vanzatorul seteaza 20,30 zile etc. maxim 60. daca nu iti ajunge in termenul asta site-ul iti vireaza toti banii si te alegi si cu produsele su cu banii inapoiati, nu exista scuze, sau ca vezi a fost uragan, razboi etc. |
|
#34
Posted 14 August 2015 - 17:40
Tu ai logica la tine azi sau nu prea? Imi dai exemplu de ali unde platesti strict electronic si ma intrebi cum plateste lumea, in general???
Cu cardul la plasarea comenzii, direct din cont, prin alt procesator electronic sau ramburs card(cam putine cazuri). Tiganeala este la romani cu ramburs cash si de aici o caruta de probleme. Si ii intereseaza pentru ca FAN nu este institutie financiara sa opereze si sa garanteze transferuri. Edited by dexterash, 14 August 2015 - 17:41. |
#35
Posted 14 August 2015 - 17:46
dexterash, on 14 august 2015 - 17:40, said:
Tu ai logica la tine azi sau nu prea? Imi dai exemplu de ali unde platesti strict electronic si ma intrebi cum plateste lumea, in general??? Cu cardul la plasarea comenzii, direct din cont, prin alt procesator electronic sau ramburs card(cam putine cazuri). Tiganeala este la romani cu ramburs cash si de aici o caruta de probleme. Si ii intereseaza pentru ca FAN nu este institutie financiara sa opereze si sa garanteze transferuri. Logica mea cu aliexpress face referire la seriozitatea si respectarea timpilor de livrare ca asta este subiectul nu rambursul. Stai linistit ca si in afara sunt destul care platesc ramburs, tot la fel se comanda si la ei de la magazine online ca si la noi. Si stiu ce zici ca hai sa platim si noi cu cardul, hai sa avem toti paypal hai sa avem site-uri care intermediaza tranzactii etc. dar la nivelul asta cum sa avem asa ceva ? cand noi nu avem incredere intr-un amarat de curier da sa mai platim anticipat ... la nivelul de seriozitate si respect fata de clienti care il avem in Romania nu cred ca este o idee buna |
#36
Posted 14 August 2015 - 17:55
Daca vorbesti frumos, iti explic. Exista o diferenta intre transport bani si transfer.
La transfer in cont(de dapt, depunere) ei fac transport doar de la client la banca din acea localitate. La ramburs cash ei se obliga sa aduca banii cash, deci fac transport de valori si se supun normelor BNR in privinta asta. De aceea exista si niste limite la cash. Si hai sa iti spun unele motive pentru care nu vor unii romani plati card: -au bani "negri" -in momentul in care fac plata se obliga sa ridice marfa -sunt comozi si nu se complica -nu au cultura tranzactiilor electronice Deci, cum spuneam: tigania cu ramburs cash (preponderent) este pentru ca asa vrea romanul, nu firmele. Si pentru ca legea impune niste treburi. P.S. Respectul se castiga, de ambele parti, si nu se impune. Cum sa respecti clientii cand acum 4 ani 20-30% din ei trageau tepe si faceau comenzi false, cu plata ramburs? Sau cand ei se afla intr-un razboi continuu cu firmele? Edited by dexterash, 14 August 2015 - 17:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users