Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Urgent Cargus - Cele mai proaste servicii de curierat din Romania (Poate chiar de pe planeta)
#37
Posted 14 August 2015 - 17:58
dexterash, on 14 august 2015 - 17:40, said:
Tu ai logica la tine azi sau nu prea? Imi dai exemplu de ali unde platesti strict electronic si ma intrebi cum plateste lumea, in general??? Cu cardul la plasarea comenzii, direct din cont, prin alt procesator electronic sau ramburs card(cam putine cazuri). Tiganeala este la romani cu ramburs cash si de aici o caruta de probleme. Si ii intereseaza pentru ca FAN nu este institutie financiara sa opereze si sa garanteze transferuri. N-are absolut nici o legatura modalitatea de plata cu termenul de livrare . Ca platesti la receptie cash/cu cardul/oua sau cocosei . FAN-ul sau oricare alt curier ( sofer , in ultima speta ) nu se ocupa cu transferurile bancare . Termenele de livrarare sunt agreate intre magazine ( respeciv interpus = service ) si curierul , de cele mai multe ori UNIC , cu cel care aceste magazine isi fac contractele . Iar lacunele sunt invariabil cauzate de deficientele de organizare ( lipsa masini , scanere / POS-uri mobile ) ale curierilor . Asa ca omul are dreptate . |
#38
Posted 14 August 2015 - 18:01
dexterash, on 14 august 2015 - 17:55, said:
Daca vorbesti frumos, iti explic. Exista o diferenta intre transport bani si transfer. La transfer in cont(de dapt, depunere) ei fac transport doar de la client la banca din acea localitate. La ramburs ei se obliga sa asuca banii cash, deci fac transport de valori si se supun normelor BNR in privinta asta. De aceea exista si niste limite la cash. Si hai sa iti spun unele motive pentru care nu vor unii romani plati card: -au bani "negri" -in momentul in care fac plata se obliga sa ridice marfa -sunt comozi si nu se complica -nu au cultura tranzactiilor electronice Deci, cum spuneam: tigania cu ramburs cash (preponderent) este pentru ca asa vrea romanul, nu firmele. Si pentru ca legea impune niste treburi. Stiu ce zici tu cu banii nu te contrazic doar ca nu sunt deacord cu sistemul. Oricum, ideea este ca daca te angajezi in ceva fa-o pana la cap, sunt satul de firme care promit ca sa te ademereasca si serviciile lor sunt de toata jena. Si nu angajatii sunt de vina. Noi clientii ca acceptam. |
#39
Posted 14 August 2015 - 18:04
El era ofuscat ca a platit mai mult pentru ramburs cash decat pentru ramburs in cont. Important este sa inteleaga de ce.
Si da, asa este, dar am explicat mai sua cum sta treaba: nu poti avea infrastructura nationala proasta si servicii ieftine, dar sa fie la calitate vestica. Nu se poate, pur si simplu. De crezi ca nu ai jucatori mai mari gen FEDEX sau UPS in Romania in loc de Fan sau Urgent? Si repet: care este procentul de "bube"? |
#40
Posted 14 August 2015 - 18:07
dexterash, on 14 august 2015 - 17:55, said:
P.S. Respectul se castiga, de ambele parti, si nu se impune. Cum sa respecti clientii cand acum 4 ani 20-30% din ei trageau tepe si faceau comenzi false, cu plata ramburs? Sau cand ei se afla intr-un razboi continuu cu firmele? dexterash, on 14 august 2015 - 18:04, said:
El era ofuscat ca a platit mai mult pentru ramburs cash decat pentru ramburs in cont. |
#41
Posted 14 August 2015 - 18:07
sclifositu, on 14 august 2015 - 18:01, said:
Cred ca am vorbit frumos, daca sunt putin temperamental sunt pentru ca nu accept ideea de a nu iti respecta contractul mai ales in cazul unei firme care se vrea cu pretentii. Stiu ce zici tu cu banii nu te contrazic doar ca nu sunt deacord cu sistemul. Oricum, ideea este ca daca te angajezi in ceva fa-o pana la cap, sunt satul de firme care promit ca sa te ademereasca si serviciile lor sunt de toata jena. Si nu angajatii sunt de vina. Noi clientii ca acceptam. 2. Ca nu esti de acord e una. Dar nu arunca in curul firmelor vina sistemului/legilor/infrastructurii. 3. Si vina clientilor care fac alegeri gresite, folosind un singur criteriu - pretul - nu exista? |
#42
Posted 14 August 2015 - 18:14
dexterash, on 14 august 2015 - 18:07, said:
1. Repet: nu retin sa fi vazut vreo garantie de 24 de ore pt livrare. E la fel ca la Internetul de la RDS sau UPC. http://www.cargus.ro...t Cargus SA.pdf Pagina 2 ulimul paragraf citez: furnizorul se obliga sa livreze ... pe suprafata Romaniei, intr-un timp maxim de 48 ore de la colectare ... " Nu are rost oricum sa ma mai contrazic, pentru mine e ca si cum as fi furat si personal nu accept asta sub nici o scuza. PS: si la internet la RDS daca ai contract nelimitat si iti pica net-ul pentru 5 min, timp in care tu pierzi la bursa, sau etc. o suma de bani, da-i in judecata sa vezi castigi sau nu ?! Iti zic eu ca si internetul de la RDS su UPS e supus unui contract care trebuie respectat si nu o sa zica ala : " pai ce vrei ma pentru 20 lei cat dai la internet ... ce vrei chiar sa fie non stop ?" Edited by sclifositu, 14 August 2015 - 18:16. |
#43
Posted 14 August 2015 - 18:58
M-am ales cu placa de baza noua, hard-disk nou si curatare gratis ehee
|
#44
Posted 14 August 2015 - 19:15
#45
Posted 14 August 2015 - 19:16
Apropo de curieri, eu m-am lovit de Fan. Am comandat o tableta la Vodafone ... si, cum nu mai venea (initial mi-a zis ca face 2 zile - se facusera 6 si nimic ... de ridicat de la sediul Fan-ului mi s-a spus ca nu se poate; le-am zis si eu ca mai repede ajungea din China decat de la depozitul lor, care este tot in Bucuresti), ma opresc asa, aiurea, la un dealer din Mall; aflu cu stupoare ca ceea ce imi spusese nesimtitul ala de la Vodafone la telefon nu era chiar asa, internetul nelimitat si la viteza mare nu era chiar nelimitat si nici asa de vitezist (l-am intrebat expres de trafic initial si limitare de viteza) ... pun eu mana pe telefon si sun la Vodafone sa anulez comanda. Si-mi iau alta tableta pe loc (chiar si alta marca decat cea comandata initial), in conditii mai avantajoase, fara sa mai stau dupa nesimtiti.
|
#46
Posted 14 August 2015 - 19:27
Acum o luna la fel am trimis un laptop la depanero si l-am primit tot cu cargus dar totul a fost ok. Poate o fi fost agentul de vina.
|
|
#47
Posted 14 August 2015 - 19:57
sclifositu, on 14 august 2015 - 18:14, said:
Sa te ajut eu ? http://www.cargus.ro...t Cargus SA.pdf Pagina 2 ulimul paragraf citez: furnizorul se obliga sa livreze ... pe suprafata Romaniei, intr-un timp maxim de 48 ore de la colectare ... " Nu are rost oricum sa ma mai contrazic, pentru mine e ca si cum as fi furat si personal nu accept asta sub nici o scuza. sclifositu, on 14 august 2015 - 18:14, said:
PS: si la internet la RDS daca ai contract nelimitat si iti pica net-ul pentru 5 min, timp in care tu pierzi la bursa, sau etc. o suma de bani, da-i in judecata sa vezi castigi sau nu ?! Iti zic eu ca si internetul de la RDS su UPS e supus unui contract care trebuie respectat si nu o sa zica ala : " pai ce vrei ma pentru 20 lei cat dai la internet ... ce vrei chiar sa fie non stop ?" Altfel spus, despagubirile sunt intotdeauna proportionale cu ceea ce inseamna costul(pretul) serviciului. |
#48
Posted 14 August 2015 - 23:15
feribalint, on 14 august 2015 - 16:39, said: Eu astept un telefon care trebuie sa-mi livreze Fan Curier......si tot astept..... Pe la 7 seara a ajuns curierul...asta dupa un telefon catre Vodafone, ei fiind expeditorii..... Sau o fi citit cineva de la Fan..... Edited by feribalint, 14 August 2015 - 23:16. |
#49
Posted 15 August 2015 - 19:04
dexterash, on 14 august 2015 - 19:57, said:
Dupa care spun ca, daca nu reusesc din motive imputabile lor, iti acorda transportul gratuit. In nici un caz vreo alta despagubire. dexterash, on 14 august 2015 - 19:57, said:
Sa zicem ca ai putea sa demonstrezi. Cat crezi ca vei castiga? Maxim cat valoarea serviciilor pe acea luna, dat fiind ca tu nu platesti o garantie decat pentru functionare. Iar functionare poate fi si la 1Byte/secunda. Altfel spus, despagubirile sunt intotdeauna proportionale cu ceea ce inseamna costul(pretul) serviciului. Edited by sclifositu, 15 August 2015 - 19:06. |
#50
Posted 15 August 2015 - 19:22
Calitatea a variat intotdeauna. Nu stiu daca in toate zonele Romaniei. Problema este sa nu ajungem sa suferim de "reclamangita".
Mark my words: calitatea serviciilor va scadea, cu toate reclamatiile: nu pot fi sustinute financiar (multe dintre ele), iar oamenii buni(angajati) deja au plecat in tari unde sunt platiti mult mai bine. Nu poti "forta" o ridicare a calitatii prin reclamatii, ci trebuiesc resurse. Caz concret: Fan Courier Iasi avea soferi/curieri mult mai "miscatori" si mai rapizi acum 4-5 ani. Acum au tineri, fara experienta si extrem de neindemanatici(iar cum capata un pic de experienta, cum o "pisca") si cateva persoane mai in varsta, cu vechime, cu experienta, dar nitel mai incete (efort fizic). Cand am discutat cu unul dintre cei "vechi" unde le sunt curierii buni("ca pe vremuri"), raspunsul a fost extrem de banal "au plecat din tara". |
#51
Posted 15 August 2015 - 19:51
dexterash, on 15 august 2015 - 19:22, said:
Calitatea a variat intotdeauna. Nu stiu daca in toate zonele Romaniei. Problema este sa nu ajungem sa suferim de "reclamangita". Mark my words: calitatea serviciilor va scadea, cu toate reclamatiile: nu pot fi sustinute financiar (multe dintre ele), iar oamenii buni(angajati) deja au plecat in tari unde sunt platiti mult mai bine. Nu poti "forta" o ridicare a calitatii prin reclamatii, ci trebuiesc resurse. Caz concret: Fan Courier Iasi avea soferi/curieri mult mai "miscatori" si mai rapizi acum 4-5 ani. Acum au tineri, fara experienta si extrem de neindemanatici(iar cum capata un pic de experienta, cum o "pisca") si cateva persoane mai in varsta, cu vechime, cu experienta, dar nitel mai incete (efort fizic). Cand am discutat cu unul dintre cei "vechi" unde le sunt curierii buni("ca pe vremuri"), raspunsul a fost extrem de banal "au plecat din tara". |
|
#52
Posted 15 August 2015 - 20:28
Ai gresit o singura treaba acolo: exigenta implica QA, care implica mai multi angajati, componente de calitate(chiar si pentru cele banale, care au mai multi producatori), alte materiale folosite in procesul de fabricatie de calitate mai ridicata etc=> costul de productie la iPhone va fi mai mare decat la AllView=> pret mai mare catre client.
Cat despre piata: voi crede ca sunt dispusi sa plateasca clientii atunci cand criteriul va fi "cel mai bun raport pret/calitate", nu "cel mai ieftin"(cel putin la noi). P.S. Iar la noi se cumpara iPhone pentru ca este "fashion" si un simbol, nu pentru ca este lucrat mai bine sau este mai performant decat un AllView. |
#53
Posted 15 August 2015 - 20:51
dexterash, on 15 august 2015 - 20:28, said:
Ai gresit o singura treaba acolo: exigenta implica QA, care implica mai multi angajati, componente de calitate(chiar si pentru cele banale, care au mai multi producatori), alte materiale folosite in procesul de fabricatie de calitate mai ridicata etc=> costul de productie la iPhone va fi mai mare decat la AllView=> pret mai mare catre client. Cat despre piata: voi crede ca sunt dispusi sa plateasca clientii atunci cand criteriul va fi "cel mai bun raport pret/calitate", nu "cel mai ieftin"(cel putin la noi). P.S. Iar la noi se cumpara iPhone pentru ca este "fashion" si un simbol, nu pentru ca este lucrat mai bine sau este mai performant decat un AllView. |
#54
Posted 15 April 2016 - 15:59
URGENTCARGUS dezastru
nu trimiteti nu lucrati cu aceasta firma de cacaierat,e un dezastru total va manca nervii si ficatul de la stress. numarul meu de tel trecut gresit pe factura de catre ei(am facut comanda de ridicare telefonica si curierul a venit la rubrica mea a expeditorului complectat dar cu nr meu gresit. astept un ramburs de o saptamana ba ca nu e bun numarul(si nu era din cauza lor)ba ca e wekend ba ca il trimite a doua zi dupa ce am sesizat eu prin tel la ei ca nr e gresit si sa corectat numarul nu l au mai trimis a doua zi au scris tot nr gresit probabil ca nu mai aveau chef credeti ca asta e TOT??????????/ o nuuuuuuuu------ am cerut la plecarea plicului plata tur retur DESTINATAR si cica tre sa platesc eu 12 lei ramburs ca au gresit de la IT de la comunicarea lor---- ANPC fac reclamatie ca ce 1000 ron amenda nu e mult pt ei toti care aveti probleme cu ei nu stati si faceti reclamatie anpc si cel mai principal NU MA LUCRATI CU EI. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users