Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Urgent Cargus - Cele mai proaste servicii de curierat din Romania (Poate chiar de pe planeta)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#37
cristi1209

cristi1209

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 25.12.2009

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 17:40, said:

Tu ai logica la tine azi sau nu prea? Imi dai exemplu de ali unde platesti strict electronic si ma intrebi cum plateste lumea, in general???

Cu cardul la plasarea comenzii, direct din cont, prin alt procesator electronic sau ramburs card(cam putine cazuri). Tiganeala este la romani cu ramburs cash si de aici o caruta de probleme.

Si ii intereseaza pentru ca FAN nu este institutie financiara sa opereze si sa garanteze transferuri.

N-are absolut nici o legatura modalitatea de plata cu termenul de livrare . Ca platesti la receptie cash/cu cardul/oua sau cocosei . FAN-ul sau oricare alt curier
( sofer , in ultima speta ) nu se ocupa cu transferurile bancare . Termenele de livrarare sunt agreate intre magazine ( respeciv interpus = service ) si curierul ,
de cele mai multe ori UNIC , cu cel care aceste magazine isi fac contractele . Iar lacunele sunt invariabil cauzate de deficientele de organizare ( lipsa masini ,
scanere / POS-uri mobile ) ale curierilor .
Asa ca omul are dreptate .

#38
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 17:55, said:

Daca vorbesti frumos, iti explic. Exista o diferenta intre transport bani si transfer.

La transfer in cont(de dapt, depunere) ei fac transport doar de la client la banca din acea localitate.

La ramburs ei se obliga sa asuca banii cash, deci fac transport de valori si se supun normelor BNR in privinta asta. De aceea exista si niste limite la cash.

Si hai sa iti spun unele motive pentru care nu vor unii romani plati card:
-au bani "negri"
-in momentul in care fac plata se obliga sa ridice marfa
-sunt comozi si nu se complica
-nu au cultura tranzactiilor electronice

Deci, cum spuneam: tigania cu ramburs cash (preponderent) este pentru ca asa vrea romanul, nu firmele. Si pentru ca legea impune niste treburi.
Cred ca am vorbit frumos, daca sunt putin temperamental sunt pentru ca nu accept ideea de a nu iti respecta contractul mai ales in cazul unei firme care se vrea cu pretentii.
Stiu ce zici tu cu banii nu te contrazic doar ca nu sunt deacord cu sistemul.
Oricum, ideea este ca daca te angajezi in ceva fa-o pana la cap, sunt satul de firme care promit ca sa te ademereasca si serviciile lor sunt de toata jena. Si nu angajatii sunt de vina. Noi clientii ca acceptam.

#39
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
El era ofuscat ca a platit mai mult pentru ramburs cash decat pentru ramburs in cont. Important este sa inteleaga de ce.

Si da, asa este, dar am explicat mai sua cum sta treaba: nu poti avea infrastructura nationala proasta si servicii ieftine, dar sa fie la calitate vestica. Nu se poate, pur si simplu. De crezi ca nu ai jucatori mai mari gen FEDEX sau UPS in Romania in loc de Fan sau Urgent?

Si repet: care este procentul de "bube"?

#40
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 17:55, said:

P.S. Respectul se castiga, de ambele parti, si nu se impune. Cum sa respecti clientii cand acum 4 ani 20-30% din ei trageau tepe si faceau comenzi false, cu plata ramburs? Sau cand ei se afla intr-un razboi continuu cu firmele?
Din nou repet asta nu este problema clientului. Curierul a fost platit chiar daca se faceau comenzi false, fie de expeditor fie de destinatar, ca cineva s-a ales cu paguba in urma unei tepe asta e alta poveste si pentru asta sunt alte legi

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 18:04, said:

El era ofuscat ca a platit mai mult pentru ramburs cash decat pentru ramburs in cont.
Interpretezi situatia foarte gresit. Nu ma oftica ca am dat banii, e prost ala care da nu ala care cere, am acceptat sa dau banii aia, ideea este si ma repet seriozitatea pe care o are firma, faptul ca mi-a lasat un gust amar si nu o sa mai apelez foarte curand la ei. La fel si cu livrarea dupa 2-3 zile in afara termenilor, este forba de frustrare nu de oftica sau ce zici tu ca am dat 20 lei in plus

#41
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postsclifositu, on 14 august 2015 - 18:01, said:

Cred ca am vorbit frumos, daca sunt putin temperamental sunt pentru ca nu accept ideea de a nu iti respecta contractul mai ales in cazul unei firme care se vrea cu pretentii.
Stiu ce zici tu cu banii nu te contrazic doar ca nu sunt deacord cu sistemul.
Oricum, ideea este ca daca te angajezi in ceva fa-o pana la cap, sunt satul de firme care promit ca sa te ademereasca si serviciile lor sunt de toata jena. Si nu angajatii sunt de vina. Noi clientii ca acceptam.
1. Repet: nu retin sa fi vazut vreo garantie de 24 de ore pt livrare. E la fel ca la Internetul de la RDS sau UPC.
2. Ca nu esti de acord e una. Dar nu arunca in curul firmelor vina sistemului/legilor/infrastructurii.
3. Si vina clientilor care fac alegeri gresite, folosind un singur criteriu - pretul - nu exista?

#42
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 18:07, said:

1. Repet: nu retin sa fi vazut vreo garantie de 24 de ore pt livrare. E la fel ca la Internetul de la RDS sau UPC.
Sa te ajut eu ?
http://www.cargus.ro...t Cargus SA.pdf
Pagina 2 ulimul paragraf citez: furnizorul se obliga sa livreze ... pe suprafata Romaniei, intr-un timp maxim de 48 ore de la colectare ... "
Nu are rost oricum sa ma mai contrazic, pentru mine e ca si cum as fi furat si personal nu accept asta sub nici o scuza.
PS: si la internet la RDS daca ai contract nelimitat si iti pica net-ul pentru 5 min, timp in care tu pierzi la bursa, sau etc. o suma de bani, da-i in judecata sa vezi castigi sau nu ?! Iti zic eu ca si internetul de la RDS su UPS e supus unui contract care trebuie respectat si nu o sa zica ala : " pai ce vrei ma pentru 20 lei cat dai la internet ... ce vrei chiar sa fie non stop ?"

Edited by sclifositu, 14 August 2015 - 18:16.


#43
alex_bv2001

alex_bv2001

    Hell of a member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,164
  • Înscris: 15.12.2013
M-am ales cu placa de baza noua, hard-disk nou si curatare gratis ehee :)

#44
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postalex_bv2001, on 14 august 2015 - 18:58, said:

M-am ales cu placa de baza noua, hard-disk nou si curatare gratis ehee Posted Image
bun :) de obicei lumea critica depanero dar se pare ca fac treaba buna cel putin pentru garantii

#45
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Apropo de curieri, eu m-am lovit de Fan. Am comandat o tableta la Vodafone ... si, cum nu mai venea (initial mi-a zis ca face 2 zile - se facusera 6 si nimic ... de ridicat de la sediul Fan-ului mi s-a spus ca nu se poate; le-am zis si eu ca mai repede ajungea din China decat de la depozitul lor, care este tot in Bucuresti), ma opresc asa, aiurea, la un dealer din Mall; aflu cu stupoare ca ceea ce imi spusese nesimtitul ala de la Vodafone la telefon nu era chiar asa, internetul nelimitat si la viteza mare nu era chiar nelimitat si nici asa de vitezist (l-am intrebat expres de trafic initial si limitare de viteza) ... pun eu mana pe telefon si sun la Vodafone sa anulez comanda. Si-mi iau alta tableta pe loc (chiar si alta marca decat cea comandata initial), in conditii mai avantajoase, fara sa mai stau dupa nesimtiti.

#46
Ditian

Ditian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 04.07.2007
Acum o luna la fel am trimis un laptop la depanero si l-am primit tot cu cargus dar totul a fost ok. Poate o fi fost agentul de vina.

#47
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postsclifositu, on 14 august 2015 - 18:14, said:

Sa te ajut eu ?
http://www.cargus.ro...t Cargus SA.pdf
Pagina 2 ulimul paragraf citez: furnizorul se obliga sa livreze ... pe suprafata Romaniei, intr-un timp maxim de 48 ore de la colectare ... "
Nu are rost oricum sa ma mai contrazic, pentru mine e ca si cum as fi furat si personal nu accept asta sub nici o scuza.
Dupa care spun ca, daca nu reusesc din motive imputabile lor, iti acorda transportul gratuit. In nici un caz vreo alta despagubire.

View Postsclifositu, on 14 august 2015 - 18:14, said:

PS: si la internet la RDS daca ai contract nelimitat si iti pica net-ul pentru 5 min, timp in care tu pierzi la bursa, sau etc. o suma de bani, da-i in judecata sa vezi castigi sau nu ?!
Iti zic eu ca si internetul de la RDS su UPS e supus unui contract care trebuie respectat si nu o sa zica ala : " pai ce vrei ma pentru 20 lei cat dai la internet ... ce vrei chiar sa fie non stop ?"
Sa zicem ca ai putea sa demonstrezi. Cat crezi ca vei castiga? Maxim cat valoarea serviciilor pe acea luna, dat fiind ca tu nu platesti o garantie decat pentru functionare. Iar functionare poate fi si la 1Byte/secunda.

Altfel spus, despagubirile sunt intotdeauna proportionale cu ceea ce inseamna costul(pretul) serviciului.

#48
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

View Postferibalint, on 14 august 2015 - 16:39, said:

Eu astept un telefon care trebuie sa-mi livreze Fan Curier......si tot astept.....
Si asteptarea a luat sfarsit ;)
Pe la 7 seara a ajuns curierul...asta dupa un telefon catre Vodafone, ei fiind expeditorii.....
Sau o fi citit cineva de la Fan.....

Edited by feribalint, 14 August 2015 - 23:16.


#49
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 19:57, said:

Dupa care spun ca, daca nu reusesc din motive imputabile lor, iti acorda transportul gratuit. In nici un caz vreo alta despagubire.

Problema este ca sunt motive imputabile lor, motive neimputabile sunt calamitati naturale, decese, blocari in trafic, drumuri inchise etc. si chiar si asa nu vorbisem de despagubiri, e clar ca nu poti sa ii dai in judecata sau mai stiu eu dar merita sa le faci o reclamatie si sa primesti bani inapoi, nu perntru a arata ca cine esti tu, dar asa vada si aia de sus ca undeva este o problema si doar asa se poate imbunatatii. daca stam si acceptam tot serviciile astea o sa le avem si peste 10 ani

View Postdexterash, on 14 august 2015 - 19:57, said:

Sa zicem ca ai putea sa demonstrezi. Cat crezi ca vei castiga? Maxim cat valoarea serviciilor pe acea luna, dat fiind ca tu nu platesti o garantie decat pentru functionare. Iar functionare poate fi si la 1Byte/secunda.

Altfel spus, despagubirile sunt intotdeauna proportionale cu ceea ce inseamna costul(pretul) serviciului.
Nu intelegi nu este vorba de bani neaparat, dar trebuie facute chestiile astea ca sa vada si ei ca, clientii nu sunt idioti, chiar daca nu castigi nimic, chiar daca faci o banala reclamatie la OPC asta conteaza enorm. repet doar asa putem schimba ceva, nu daca stam cu mana in san si zicem "lasa ma ca asta e, merge si asa" . deaceea nu se schimba tara asta pentru ca 99% din romani au mentalitatea ta, cat timp le ajunge pita pe masa nu ii intereseaza ca le vine cu portia, ca e mai invechita, ca vine o data pe luna etc. Nu stiu ce varsta ai tu dar crede-ma ca acum 10-15 ani serviciile erau mult mai execrabile decat acum pana a inceput lumea sa se destepte, sa faca reclamatii sa stie de OPC , de drepturile pe care le au, si lucrurile sunt mult mai diferite.Inainte daca te duceai in service cu un nokia banal il scotea din garantie pentru orice invetie de-a lor si te alegeai cu buza umflata, sau iti cereau inca o data cat pe telefon pentru reparatie. In fine, cum ziceam fiecare gandeste cum vrea, nu poti sa schimbi usor mentalitati din pacate.

Edited by sclifositu, 15 August 2015 - 19:06.


#50
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Calitatea a variat intotdeauna. Nu stiu daca in toate zonele Romaniei. Problema este sa nu ajungem sa suferim de "reclamangita".

Mark my words: calitatea serviciilor va scadea, cu toate reclamatiile: nu pot fi sustinute financiar (multe dintre ele), iar oamenii buni(angajati) deja au plecat in tari unde sunt platiti mult mai bine. Nu poti "forta" o ridicare a calitatii prin reclamatii, ci trebuiesc resurse.

Caz concret: Fan Courier Iasi avea soferi/curieri mult mai "miscatori" si mai rapizi acum 4-5 ani. Acum au tineri, fara experienta si extrem de neindemanatici(iar cum capata un pic de experienta, cum o "pisca") si cateva persoane mai in varsta, cu vechime, cu experienta, dar nitel mai incete (efort fizic). Cand am discutat cu unul dintre cei "vechi" unde le sunt curierii buni("ca pe vremuri"), raspunsul a fost extrem de banal "au plecat din tara".

#51
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 15 august 2015 - 19:22, said:

Calitatea a variat intotdeauna. Nu stiu daca in toate zonele Romaniei. Problema este sa nu ajungem sa suferim de "reclamangita".

Mark my words: calitatea serviciilor va scadea, cu toate reclamatiile: nu pot fi sustinute financiar (multe dintre ele), iar oamenii buni(angajati) deja au plecat in tari unde sunt platiti mult mai bine. Nu poti "forta" o ridicare a calitatii prin reclamatii, ci trebuiesc resurse.

Caz concret: Fan Courier Iasi avea soferi/curieri mult mai "miscatori" si mai rapizi acum 4-5 ani. Acum au tineri, fara experienta si extrem de neindemanatici(iar cum capata un pic de experienta, cum o "pisca") si cateva persoane mai in varsta, cu vechime, cu experienta, dar nitel mai incete (efort fizic). Cand am discutat cu unul dintre cei "vechi" unde le sunt curierii buni("ca pe vremuri"), raspunsul a fost extrem de banal "au plecat din tara".
Acum 4-5 nu erau nici asa de solicitati, acum au contracte cu foarte multe firme si pretentiile au crescut. la ei nu sta nimeni pentru ca salariile sunt jalnice tinerii cu potential nu lucreaza pe minimul pe economie si este si normal. daca creste exigenta clientului atunci o sa creasca si standardul firmei, asta e valabil in orice domeniu. iti dau un exemplu popular, apple fabrica produsele la foxconn o fabrica din china care face si alte telefoane gen allview, huawei si altele no name. salarizarea este aceeasi, conditiile de lucru aceleasi insa exigenta firmei face ca linia pentru apple sa produca alta calitate. exigenta asta de cine e data ? de clienti nu ? de piata de desfacere ! preturile insa sunt pe masura exigentei, insa asta nu inseamna ca nu au deschidere la clienti. deci daca ceri un pret si serviciile sunt pe masura pretului, clientii sunt dispusi sa plateasca.

#52
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Ai gresit o singura treaba acolo: exigenta implica QA, care implica mai multi angajati, componente de calitate(chiar si pentru cele banale, care au mai multi producatori), alte materiale  folosite in procesul de fabricatie de calitate mai ridicata etc=> costul de productie la iPhone va fi mai mare decat la AllView=> pret mai mare catre client.

Cat despre piata: voi crede ca sunt dispusi sa plateasca clientii atunci cand criteriul va fi "cel mai bun raport pret/calitate", nu "cel mai ieftin"(cel putin la noi).

P.S. Iar la noi se cumpara iPhone pentru ca este "fashion" si un simbol, nu pentru ca este lucrat mai bine sau este mai performant decat un AllView.

#53
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,691
  • Înscris: 28.08.2010

View Postdexterash, on 15 august 2015 - 20:28, said:

Ai gresit o singura treaba acolo: exigenta implica QA, care implica mai multi angajati, componente de calitate(chiar si pentru cele banale, care au mai multi producatori), alte materiale  folosite in procesul de fabricatie de calitate mai ridicata etc=> costul de productie la iPhone va fi mai mare decat la AllView=> pret mai mare catre client.

Cat despre piata: voi crede ca sunt dispusi sa plateasca clientii atunci cand criteriul va fi "cel mai bun raport pret/calitate", nu "cel mai ieftin"(cel putin la noi).

P.S. Iar la noi se cumpara iPhone pentru ca este "fashion" si un simbol, nu pentru ca este lucrat mai bine sau este mai performant decat un AllView.
sunt bani si la noi stai linistit nu asta e problema

#54
danyelut

danyelut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 26.10.2006
URGENTCARGUS dezastru
nu trimiteti nu lucrati cu aceasta firma de cacaierat,e un dezastru total va manca nervii si ficatul de la stress.
numarul meu de tel trecut gresit pe factura de catre ei(am facut comanda de ridicare telefonica si curierul a venit la rubrica mea a expeditorului complectat dar cu nr meu gresit.
astept un ramburs de o saptamana ba ca nu e bun numarul(si nu era din cauza lor)ba ca e wekend ba ca il trimite a doua zi dupa ce am sesizat eu prin tel la ei ca nr e gresit si sa corectat numarul nu l au mai trimis a doua zi au scris tot nr gresit probabil ca nu mai aveau chef
credeti ca asta e TOT??????????/ o nuuuuuuuu------
am cerut la plecarea plicului plata tur retur DESTINATAR si cica tre sa platesc eu 12 lei ramburs ca au gresit de la IT  de la comunicarea lor----
ANPC fac reclamatie ca ce 1000 ron amenda nu e mult pt ei
toti care aveti probleme cu ei nu stati si faceti reclamatie anpc si cel mai principal NU MA LUCRATI CU EI.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate