Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Urgent Cargus - Cele mai proaste servicii de curierat din Romania (Poate chiar de pe planeta)
Last Updated: Jan 20 2019 15:55, Started by
alex_bv2001
, Aug 14 2015 15:24
·
0
#1
Posted 14 August 2015 - 15:24
Salut! Vreau sa va impartasesc si voua experienta mea ''foarte placuta'' cu Cargus. Am avut laptopul trimis in service la Depanero si luni a fost finalizata reparatia. Marti dimineata am primit primul mesaj de la Cargus ca azi se va livra coletul cu nr. xxxx, etc. Bineinteles ca nu vine marti. Sun curierul, nu raspunde, na ei sunt foarte ocupati. Miercuri la fel, dimineata mesaj doar ca acum raspunde curierul si imi spune ca in ziua respectiva sigur ajunge. Normal ca nu vine nici miercuri. Ieri vine tata de la tara si ii spun de intamplare. Il suna pe curier, nu raspunde bineinteles (ieri nu a raspuns deloc toata ziua), asa ca suna la relatii cu clientii. Dupa 10 minute de ascultat muzica enervanta preia apelul una, ii spune tot ce e de zis si zice sa asteptam putin sa ia legatura cu curierul. Dupa 2 minute de asteptare revine cu raspunsul (care era de asteptat): ''Nu am putut lua legatura cu el, probabil e la comanda'' (Al naibii, toata ziua a fost la comanda). ''Nu va ingrijorati, coletul va ajunge azi la dumneavoastra pana la ora 22 sigur.'' Bineinteles ca nu vine nici ieri. Azi dimineata acelasi mesaj. Incerc sa sun curierul, imi respinge apelul, iar la a doua incercare apare telefonul inchis (Un mare nesimtit). Sun iar la ei, ii amenint cu ANPC-ul si zice la fel o doamna: Azi pana la ora 22 sigur va ajunge la dumneavoastra. E ora 4 si vad ca inca nu a ajuns si nu cred ca va ajunge. Daca intru pe site sa vad statusul livrarii scrie ca nu am fost gasit la domiciliu, in timp ce de marti stau numai acasa dupa ei. Ce este de facut, continui cu reclamatii telefonice si pe mail sau luni merg la ANPC?
|
#2
Posted 14 August 2015 - 15:31
N-ai avut de a face cu Fan Cuier ...
Toti sunt o apa si un pamant. |
#3
Posted 14 August 2015 - 15:32
Si eu am avut nenumarate probleme cu ei. Un plic din Rm Valcea pana la Bucuresti a facut 10 zile. Un plic din sectorul 5 pana in sectorul 2 este trimis de 7 zile si nu a ajuns
|
#4
Posted 14 August 2015 - 15:38
alex_bv2001, on 14 august 2015 - 15:24, said:
Salut! Vreau sa va impartasesc si voua experienta mea ''foarte placuta'' cu Cargus. Am avut laptopul trimis in service la Depanero si luni a fost finalizata reparatia. Marti dimineata am primit primul mesaj de la Cargus ca azi se va livra coletul cu nr. xxxx, etc. Bineinteles ca nu vine marti. Sun curierul, nu raspunde, na ei sunt foarte ocupati. Miercuri la fel, dimineata mesaj doar ca acum raspunde curierul si imi spune ca in ziua respectiva sigur ajunge. Normal ca nu vine nici miercuri. Ieri vine tata de la tara si ii spun de intamplare. Il suna pe curier, nu raspunde bineinteles (ieri nu a raspuns deloc toata ziua), asa ca suna la relatii cu clientii. Dupa 10 minute de ascultat muzica enervanta preia apelul una, ii spune tot ce e de zis si zice sa asteptam putin sa ia legatura cu curierul. Dupa 2 minute de asteptare revine cu raspunsul (care era de asteptat): ''Nu am putut lua legatura cu el, probabil e la comanda'' (Al naibii, toata ziua a fost la comanda). ''Nu va ingrijorati, coletul va ajunge azi la dumneavoastra pana la ora 22 sigur.'' Bineinteles ca nu vine nici ieri. Azi dimineata acelasi mesaj. Incerc sa sun curierul, imi respinge apelul, iar la a doua incercare apare telefonul inchis (Un mare nesimtit). Sun iar la ei, ii amenint cu ANPC-ul si zice la fel o doamna: Azi pana la ora 22 sigur va ajunge la dumneavoastra. E ora 4 si vad ca inca nu a ajuns si nu cred ca va ajunge. Daca intru pe site sa vad statusul livrarii scrie ca nu am fost gasit la domiciliu, in timp ce de marti stau numai acasa dupa ei. Ce este de facut, continui cu reclamatii telefonice si pe mail sau luni merg la ANPC? Poate i-a placut soferului laptopul tau si ce a zis "ia sa bag un mario ca pe al meu nu merge" , nu sunt seriosi , nu am avut probleme nici cu ei si nici cu fan courier dar se pare ca sunt tare neseriosi |
#5
Posted 14 August 2015 - 15:38
ei daca nu dau de tine la telefon spun ca nu te-au gasit la destinatie, chiar daca habar n-are unde este destinatia
|
#6
Posted 14 August 2015 - 15:40
O sa ti-l aduca dupa ce se uita la toate "filmele" care le ai pe laptop. Ce... e el de vina, ca tu ai pus prea multe?
|
#7
Posted 14 August 2015 - 15:42
Urgent e firma cu cei mai agresivi/prosti soferi. Cargus a fost ceva timp in propruetatea DHL dar nu a reusit sa scoata nimic din ea...Si cele doua firme s.au unit. Ce putea "rezulta"??
|
#8
Posted 14 August 2015 - 15:46
#9
Posted 14 August 2015 - 15:50
alex_bv2001, on 14 august 2015 - 15:24, said:
Salut! Vreau sa va impartasesc si voua experienta mea ''foarte placuta'' cu Cargus. Am avut laptopul trimis in service la Depanero si luni a fost finalizata reparatia. Marti dimineata am primit primul mesaj de la Cargus ca azi se va livra coletul cu nr. xxxx, etc. Bineinteles ca nu vine marti. Sun curierul, nu raspunde, na ei sunt foarte ocupati. Miercuri la fel, dimineata mesaj doar ca acum raspunde curierul si imi spune ca in ziua respectiva sigur ajunge. Normal ca nu vine nici miercuri. Ieri vine tata de la tara si ii spun de intamplare. Il suna pe curier, nu raspunde bineinteles (ieri nu a raspuns deloc toata ziua), asa ca suna la relatii cu clientii. Dupa 10 minute de ascultat muzica enervanta preia apelul una, ii spune tot ce e de zis si zice sa asteptam putin sa ia legatura cu curierul. Dupa 2 minute de asteptare revine cu raspunsul (care era de asteptat): ''Nu am putut lua legatura cu el, probabil e la comanda'' (Al naibii, toata ziua a fost la comanda). ''Nu va ingrijorati, coletul va ajunge azi la dumneavoastra pana la ora 22 sigur.'' Bineinteles ca nu vine nici ieri. Azi dimineata acelasi mesaj. Incerc sa sun curierul, imi respinge apelul, iar la a doua incercare apare telefonul inchis (Un mare nesimtit). Sun iar la ei, ii amenint cu ANPC-ul si zice la fel o doamna: Azi pana la ora 22 sigur va ajunge la dumneavoastra. E ora 4 si vad ca inca nu a ajuns si nu cred ca va ajunge. Daca intru pe site sa vad statusul livrarii scrie ca nu am fost gasit la domiciliu, in timp ce de marti stau numai acasa dupa ei. Ce este de facut, continui cu reclamatii telefonice si pe mail sau luni merg la ANPC? |
#10
Posted 14 August 2015 - 15:51
Dacă ești din București, îi suni și le zici că vrei să ridici personal de la sediu.
|
|
#11
Posted 14 August 2015 - 15:54
#12
Posted 14 August 2015 - 15:57
si eu ridic de obicei personal de la sediu, nu pot sta la dispozitia lor, cand au ei timp si chef sa vina la mine. la sediu sti sigur ca e acolo chiar daca faci un drum in plus. in cazul tau merita categoric sa le faci o reclamatie, trebile livrat in maxim 48 ore un colet. si eu am telefonul in service la depanero da mie mi l-au luat prin curier, am facut cererea pe la ora 9 si la ora 12 a fost curierul la mine sa il ridice. acum probabil depinde si de oras, dar daca se depaseste termenul de 48 ore nu este ok
|
#13
Posted 14 August 2015 - 15:57
Hedonist, on 14 august 2015 - 15:50, said:
O sa vina... cand vine pac doua bucati in freza... noi aveam unu la firma care avea ceva cu noi, venea dupa 3-4 zile fata de cum ar fi trebuit. Pana l-am fragezit putin in grup, dupa ce si-a revenit din medical era al mai prompt curier |
#14
Posted 14 August 2015 - 15:58
Poate suna aiurea dar eu cind am avut ceva de luat de la ei le-am spus sa lase la sediu ca trec eu pe acolo. Fara alte batai de cap.
|
#15
Posted 14 August 2015 - 15:58
Si eu am avut o situatie asemanatoare cu Cargus. Doar ca l-am prins pe curier la telefon. La verificare NT(AWB), curierul a scris : clientul doreste livrare a doua zi.
L-am sunat si l-am intrebat (frumos si civilizat) ce s-a intamplat. Mi-a spus ca e nou angajat si ca din greseala a scris asa, dar sigur va livra in aceeasi zi. Totul se intampla pe la 15:20. L-am instiintat ca nu il astept decat pana la 17:00. "Sigur ajung pana la ora aia" a fost replica lui. Ce credeti, dragii mosului ? Nu a ajuns. Dar, eu, lup batran in ale curieratului, am scris un email la 16:58 la Customer Care/Service la ei prin care le-am povestit. Ei au raspuns ca au luat legatura cu soferul si ca va livra. Spre surprinderea lor (ca eu nu mai eram deloc surprins de lipsa serviciilor), nu a livrat in ziua respectiva ci a doua zi (am platit tot : contravaloarea produsului cum convenisem + contravaloarea transportului prin curier). La care, eu am facut un nou email, cu toate detaliile, catre conducerea lor (au o sectiune pe site, gen "Straight to the top") si am solicitat contravaloarea transportului platit, caci din punctul meu de vedere, transportul nu a fost efectuat in termenii agreati/promisi, etc. Poate sunt eu un caz mai fericit, dar nu am primit raspuns la acest email. In schimb, urmatoarea zi a venit un alt curier sa imi aduca banii platiti pe transport. Si da, practic, am platit doar produsul. |
|
#16
Posted 14 August 2015 - 16:01
sclifositu, on 14 august 2015 - 15:57, said:
si eu ridic de obicei personal de la sediu, nu pot sta la dispozitia lor, cand au ei timp si chef sa vina la mine. la sediu sti sigur ca e acolo chiar daca faci un drum in plus. in cazul tau merita categoric sa le faci o reclamatie, trebile livrat in maxim 48 ore un colet. si eu am telefonul in service la depanero da mie mi l-au luat prin curier, am facut cererea pe la ora 9 si la ora 12 a fost curierul la mine sa il ridice. acum probabil depinde si de oras, dar daca se depaseste termenul de 48 ore nu este ok Ce ma distreaza ca pe site-ul lor scrie: ''Iti livram pachetul a doua zi chiar daca facem turul Romaniei''. |
#17
Posted 14 August 2015 - 16:07
Depinde de oamenii care au traseul in zona ta, de numarul de livrari, bineinteles si de lenea unora..eu nu am avut problem niciodata, dar probabil sunt pe un traseu ma lejer! Si sunt client fidel al firmelor de curierat Dar bineinteles, niste sesizari si reclamatii ar fi utile! Daca produsul e in garantie, eu unul nu l-as mai ridica!
|
#18
Posted 14 August 2015 - 16:11
alex_bv2001, on 14 august 2015 - 16:01, said:
Si la mine Depanero l-au ridicat prin curier. Am sunat pe la 1 si la ora 3 o masina de Urgent Curier a venit si l-a luat. Chiar am fost mirat cat de repede l-au luat. Dar acum... Ce ma distreaza ca pe site-ul lor scrie: ''Iti livram pachetul a doua zi chiar daca facem turul Romaniei''. richi_e, on 14 august 2015 - 16:07, said:
Daca produsul e in garantie, eu unul nu l-as mai ridica! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users