Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

SsangYong Tivoli 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#55
Daniel64

Daniel64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 03.02.2007
Benzina.
Multumesc frumos de urare.
O constatare: volanul pus pe modul Confort e chiar foarte usor de manevrat. In spatii inguste face toti banii.
Se simte diferenta intre cele trei module: confort, normal si sport.
Printre alte dotari, are asistenta la coborare, AEBS, ARP (protectie activa impotriva rasturnarii), FTCS (sistem de control al tractiunii), ABs+EBD, HDC (controlul coborarii in panta). Deci e o masina destul de dotata la banii astia.

#56
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Din cate am vazut ofera 4x4 doar la pachet cu o cutie automata ?

#57
Daniel64

Daniel64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 03.02.2007
Tracțiune integrală automată AWD cu comutator de blocare a distribuției cuplului motor în raport de 50–50%  (pentru versiunile pe benzină disponibilă doar împreună cu transmisie automată).
Gasiti aici brosura cu preturi si echipari+optiuni suplimentare
chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://www.ssangyong.ro/documents/Tivoli%20RO/TIVOLI_X115_Lista_de_preturi_2018.pdf

#58
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
da,pacat...

numai ca eu nu vad nicaieri sa fie vorba doar de benzina.  vad acelasi lucru si la diesel.

https://www.ssangyon..._2019_02_v1.pdf

#59
zgircitu

zgircitu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.04.2007
Pentru ca nicaieri nu am vazut date sau informatii de la proprietari de Ssangyoung Tivoli, ci doar "povesti" si drive test-uri probabil "executate" la cererea importatorului, m-am decis sa va descriu povestea mea cu aceasta masina pe care o detin din iulie 2017...
Dupa aproape doua luni de studiat piata de auto noi si utilizate, dupa ce am cautat referinte pentru un dealer ce ofera si service de caliate, am hotarat sa optez pentru SsangYoung Tivoli versiunea de echipare DLX si pretul de 17000 euro pentru motorizarea diesel 1.6 si 115cp, 4WD si cutie manuala...
Toate bune si frumoase la gandul ca unde gasesc o masina 4x4 cu dotari decente (echiparea DLX este sa-i spun aproape de top) in acest pret. Insa, dupa primele doua luni au inceput sa apara problemele, atat la masina, in relatia cu dealer-ul cat si cu service-ul (intrucat sunt sub garantie cu masina 5 ani, sunt nevoit sa rezolv orice problema in service autorizat). Mai jos am sa le enumar in ordinea aparitiei lor:
- septembrie 2017: emblema SsangYoung fata - cojita vopseaua (a fost schimbata in service dupa aproape 3 luni de aspteptat piesa de schimb)
- noiembrie 2017: in urma montarii eroant a spoiler-ului fata (dupa ce au schimbat emblema) lipsesc si acum prinderile fixe (service-ul considera ca de fapt asa ar trebui sa fie, ma rog nu sunt un cunoscator in domeniu dar cand grila fata si bara nu mai sunt imbinate la fel... );
- decembrie 2017: senzorul AEBS si FCW posibil nefunctional, am mers in service pentru verificare si... surpriza "echiparea masinii dumneavoastra nu are si aceste dotari !"... ma rog dupa iar nervi iar discutii interminabile isi dau seama ca de fapt masina are dotarile si sigur sunt functionale pentru ca pe tester nu apare eroare! totusi in continuare nu primesc alerta pe bord, sper totusi sa ma insel eu si senzorii sa fie functionali;
- aprilie 2018: de la inceput de cand am achizitionat-o auzeam la roata stanga fata un scartait la franare, mi-am spus ca o fi de la praf sau umezeala... insa in aprilie scartaitul a devenit mai persistent si a aparut si la roata dreapta fata; am mers in service mi-au curatat placutele si discurile cred cu un spary ceva... dar dupa o perioada iar se auzea, am revenit in service am cerut inlocuirea placutelor de farna si a discurilor... dupa lungi tratative si nervi mi-au schimbat contracost placutele de frana (sunt considerate consumabile, probabil or fi, deci nu se schimba pe garantie) cu unele care sunt adecvate pentru drumurile noastre din RO (murdare si pline de praf); suntem in 2019 si in continuare exista acest scartait in conditiile in care am rulat doar pe drumuri asfaltate atat urban cat si extraurban;
- iulie 2018: prima revizie 15000 Km schimbat ulei filtre, inclusiv filtru de polen… cost 1080 lei;
- noiembrie 2018: pentru ca masina a venit echipata cu jante de aluminiu 18” si caucicuri all season cu balon foarte mic de R18/215/45 am vrut sa o echipez pentru iarna cu jante de tabla pe 16” si cauciuc cu balon mai mare; pentru ca sunt inca in garantie mi se impune sa folosesc jante SsangYoung de cca 600 lei/bucata (pret la oferta ca am achizitionat masina de la ei) si caucicuri tot de la ei… (cei drept la cauciucuri cica pot face o derogare si sa-mi iau de oriunde vreau eu); pentru ca masina are indicator pentru presiune roti ar fi necesar si senzori de presiune… cost 220 lei/buc aftermarket, ca cei originali sunt undeva la 400 lei/buc
- tot in noiembrie 2018 am vrut sa-i montez bare de armare (obligatoriu SsangYoung ca altfel pierd garantia cf. Dealer) insa costul mi se pare enorm 1500 de lei… si aici este o poveste interesanta. mi-am permis sa-i montez bare de armare after-market achizitionate tot de la un dealer SsangYoug, aveam nevoie pentru sezonul de iarna sa-mi transoprt skiurile si placa. Am ajuns in vara din nou in service pentru ca plafonul se umezea uneori cand ploua alteori chiar si cand nu ploua (in acel moment avem montate suporturile de bicilete unul pentru mine si inca unul pentru fecior, sus pe barele de armare)! Primul lucru pe care l-au constatat cei din service a fost ca din cauza barelor de armare after-market s-au largit spatiile existente sub bare in urma incarcaturii prea grele sau a intinderii exagerate la montarea suporturilor de bicla, si astfel se infiltreaza apa... deci nu se poate repara pe garantie, dar daca vreti contra cost ne uitam - zic ok, facem o programare sa vedem despre cei vorba (a ramas ca ma suna ei, ca acum sunt full acum... dar nu m-au sunat)! Dupa cca o luna revin in service pentru ca stropitoarea de pe luneta nu mai stropea lichid de parpriz... si asa si-au dat seama ca de fapt umezeala de pe plafon era de la o mufa de distributie a lichidului desprinsa! Nici aici nu am primit nici o reparatie gratuita intrucat nu am folosit lichid de parbriz de calitate!
--va urma--

#60
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
In afara de problema cu senzorii si pretul mare la revizie, restul sunt maruntisuri care pot aparea la orice marca.

#61
twisted_design

twisted_design

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.11.2008

 zgircitu, on 29 octombrie 2019 - 13:18, said:

Pentru ca nicaieri nu am vazut date sau informatii de la proprietari de Ssangyoung Tivoli, ci doar "povesti" si drive test-uri probabil "executate" la cererea importatorului, m-am decis sa va descriu povestea mea cu aceasta masina pe care o detin din iulie 2017...
Dupa aproape doua luni de studiat piata de auto noi si utilizate, dupa ce am cautat referinte pentru un dealer ce ofera si service de caliate, am hotarat sa optez pentru SsangYoung Tivoli versiunea de echipare DLX si pretul de 17000 euro pentru motorizarea diesel 1.6 si 115cp, 4WD si cutie manuala...
Toate bune si frumoase la gandul ca unde gasesc o masina 4x4 cu dotari decente (echiparea DLX este sa-i spun aproape de top) in acest pret. Insa, dupa primele doua luni au inceput sa apara problemele, atat la masina, in relatia cu dealer-ul cat si cu service-ul (intrucat sunt sub garantie cu masina 5 ani, sunt nevoit sa rezolv orice problema in service autorizat). Mai jos am sa le enumar in ordinea aparitiei lor:
- septembrie 2017: emblema SsangYoung fata - cojita vopseaua (a fost schimbata in service dupa aproape 3 luni de aspteptat piesa de schimb)
- noiembrie 2017: in urma montarii eroant a spoiler-ului fata (dupa ce au schimbat emblema) lipsesc si acum prinderile fixe (service-ul considera ca de fapt asa ar trebui sa fie, ma rog nu sunt un cunoscator in domeniu dar cand grila fata si bara nu mai sunt imbinate la fel... );
- decembrie 2017: senzorul AEBS si FCW posibil nefunctional, am mers in service pentru verificare si... surpriza "echiparea masinii dumneavoastra nu are si aceste dotari !"... ma rog dupa iar nervi iar discutii interminabile isi dau seama ca de fapt masina are dotarile si sigur sunt functionale pentru ca pe tester nu apare eroare! totusi in continuare nu primesc alerta pe bord, sper totusi sa ma insel eu si senzorii sa fie functionali;
- aprilie 2018: de la inceput de cand am achizitionat-o auzeam la roata stanga fata un scartait la franare, mi-am spus ca o fi de la praf sau umezeala... insa in aprilie scartaitul a devenit mai persistent si a aparut si la roata dreapta fata; am mers in service mi-au curatat placutele si discurile cred cu un spary ceva... dar dupa o perioada iar se auzea, am revenit in service am cerut inlocuirea placutelor de farna si a discurilor... dupa lungi tratative si nervi mi-au schimbat contracost placutele de frana (sunt considerate consumabile, probabil or fi, deci nu se schimba pe garantie) cu unele care sunt adecvate pentru drumurile noastre din RO (murdare si pline de praf); suntem in 2019 si in continuare exista acest scartait in conditiile in care am rulat doar pe drumuri asfaltate atat urban cat si extraurban;
- iulie 2018: prima revizie 15000 Km schimbat ulei filtre, inclusiv filtru de polen… cost 1080 lei;
- noiembrie 2018: pentru ca masina a venit echipata cu jante de aluminiu 18” si caucicuri all season cu balon foarte mic de R18/215/45 am vrut sa o echipez pentru iarna cu jante de tabla pe 16” si cauciuc cu balon mai mare; pentru ca sunt inca in garantie mi se impune sa folosesc jante SsangYoung de cca 600 lei/bucata (pret la oferta ca am achizitionat masina de la ei) si caucicuri tot de la ei… (cei drept la cauciucuri cica pot face o derogare si sa-mi iau de oriunde vreau eu); pentru ca masina are indicator pentru presiune roti ar fi necesar si senzori de presiune… cost 220 lei/buc aftermarket, ca cei originali sunt undeva la 400 lei/buc
- tot in noiembrie 2018 am vrut sa-i montez bare de armare (obligatoriu SsangYoung ca altfel pierd garantia cf. Dealer) insa costul mi se pare enorm 1500 de lei… si aici este o poveste interesanta. mi-am permis sa-i montez bare de armare after-market achizitionate tot de la un dealer SsangYoug, aveam nevoie pentru sezonul de iarna sa-mi transoprt skiurile si placa. Am ajuns in vara din nou in service pentru ca plafonul se umezea uneori cand ploua alteori chiar si cand nu ploua (in acel moment avem montate suporturile de bicilete unul pentru mine si inca unul pentru fecior, sus pe barele de armare)! Primul lucru pe care l-au constatat cei din service a fost ca din cauza barelor de armare after-market s-au largit spatiile existente sub bare in urma incarcaturii prea grele sau a intinderii exagerate la montarea suporturilor de bicla, si astfel se infiltreaza apa... deci nu se poate repara pe garantie, dar daca vreti contra cost ne uitam - zic ok, facem o programare sa vedem despre cei vorba (a ramas ca ma suna ei, ca acum sunt full acum... dar nu m-au sunat)! Dupa cca o luna revin in service pentru ca stropitoarea de pe luneta nu mai stropea lichid de parpriz... si asa si-au dat seama ca de fapt umezeala de pe plafon era de la o mufa de distributie a lichidului desprinsa! Nici aici nu am primit nici o reparatie gratuita intrucat nu am folosit lichid de parbriz de calitate!
--va urma--
De la care dealer ai cumparat? Si pe mine ma bate gandul sa iau un Tivoli. Poti sa imi dai pe privat sa nu cream probleme.

#62
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postzgircitu, on 29 octombrie 2019 - 13:18, said:

--va urma--
Care e dealeru' asta asa talentat ?

#63
mirceacra

mirceacra

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.03.2005
Si pe mine ma bate gandul sa imi iau Tivoli X150 versiunea dlx plus 2019. PAcat ca sunt atat de putine opinii/reviewuri despre aceasta masina
Am facuttest drive si mi-a placut mult cum se comporta in trafic, iar dotarile sunt multe.
Mai astept opinii ale utilizatorilor de Tivoli

#64
ilucian

ilucian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 07.05.2009
Salutare. Eu am luat un TivoliX150DLX benzina din luna Septembrie 2019. Foarte fasneata. Ținută de drum excelenta,consum în afara orașului 6-7,in București însă am consum de 12% condus bara la bara în fiecare dimineață și seara. Foarte spațioasă și confortabila. Vopseaua foarte rezistenta. (nu este vopsea ecologica care sare imediat), cauciucurile allseason neașteptat de stabile în toate condițiile de drum.

#65
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postilucian, on 22 ianuarie 2020 - 06:44, said:

cauciucurile allseason neașteptat de stabile în toate condițiile de drum.
de care sint ?

#66
ilucian

ilucian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 07.05.2009
Kumho Solus 205/65 R16 95H

#67
Daniel64

Daniel64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 03.02.2007
Tivoli X100 benzina.
8500Km
Nici o problema pana acum. La 7500 am fost la revizie (verificare articulatii si alte dracii pe dedesubt, schimbat ulei si filtre). Gratis. Consumul in oras (Bucuresti) a scazut undeva la 9.
Deci e de bine, momentan.

#68
alexa2005

alexa2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2007
Confirm ca relatia cu service-ul ssangyong este problematica, probabil sufera de unicitate. masina insa este buna. Din momentul in care m-am urcat in ea am simtit ca nu sunt intr-o Dacie.Sta foarte bine pe sosea, cel putin a mea care are multilink pe spate ( din cate stiu doar la versiunile 4x4 ). Consumul este pe masura masinii cca 7 la suta mers combinat.
DLX +, fara start-stop keyless si trapa. In rest maxim, piele, 4x4 automata, xenon leduri navi etc. 20500eu. Aaaa.. 1.6 aspirat benzinar 128cp. Clasic.
O am de un an jumate, e super ok. Fata de octavianul vechi (2 FL)
Sfat: nu asteptati sa schimbati uleiul la 15000 sau alte bla bla. Schimbati la max 8500 combinat si mai devreme daca e numai buc. Sau daca o dati dupa expirarea garantiei schimbati la 50000...

#69
spctin

spctin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 26.09.2004
Pana la urma cat costa o revizie? ... peste 1000 lei sau gratis?
Ce dealer/service recomandati in Bucuresti?

Edited by spctin, 12 August 2020 - 21:05.


#70
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iytygDZ6ZFI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#71
gabrielmilea

gabrielmilea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 02.12.2013
Ce ziceți, merită un Tivoli 1.5 GDI in echipare STD + la 1499 euro?  Oferta am primit-o azi de la dealerul SSangYong din Militari, de pe Iuliu Maniu. Sincer, nu găsesc ceva mai bun la banii ăștia.

#72
zgircitu

zgircitu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.04.2007

 gabrielmilea, on 07 octombrie 2020 - 22:35, said:

Ce ziceți, merită un Tivoli 1.5 GDI in echipare STD + la 1499 euro?  Oferta am primit-o azi de la dealerul SSangYong din Militari, de pe Iuliu Maniu. Sincer, nu găsesc ceva mai bun la banii ăștia.
Vand eu Tivoli-ul meu din 2018 cu 13.000 euro chiar si mai putin!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate