SsangYong Tivoli 2015
#19
Posted 04 July 2015 - 20:27
Am vazut ulterior pretul pt 4x4!
Ce facelift?Tocmai ce a aparut anul asta in martie modelul. |
#21
Posted 04 July 2015 - 20:55
Bogdansv1, on 04 iulie 2015 - 20:16, said:
Am intrat aici de curiozitate intrucat cea mai urata masina din istorie era un SsangYong. Acest model este evoluat mult din punct de vedere estetic... Mai urât mi se pare modelul ăsta (Actyon): [ http://www.motoropoplis.com/images/ssangyong-actyon-a230-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by driftking91, 04 July 2015 - 20:55. |
#23
Posted 04 July 2015 - 21:16
Acu pare fain modelu, ce ma nemultumeste e insa sigla. Adica eram pe la reprezentanta Fiat si am vazut acolo un Eses Ang Yong Bla Bla si am zis ca e interesant, dar imi zgaria ochiul prin faptul canu auzisem de el. Si era ciudat pentru ca prin 2008 cand cautam masini, singura asiatica ieftina la care ma gandisem era Hyunday. Poate ca m-ar fenta daca ar lua-o sub aripa ei vreo firma care sa aiba curaj sa isi si puna sigla (asa cum Renault ar fi trebuit sa faca cu Dacia de la bun inceput dar le-a fost frica), in cazul de fata Fiat, care parca o vinde prin reprezentantele sale, insa sunt si destul modele celebre care dau chix anuntand retrageri in service pentru milioane de masini pentru diverse probleme descoperite dupa lansare.
|
#25
Posted 04 July 2015 - 21:24
http://www.digi24.ro...ata din Romania
Nu mai dureaza prea mult si va fi redenumit, scapam deci de impronuntabilul lui nume. http://www.turatii.r...prima-impresie/ Edited by 2-douazeci, 04 July 2015 - 21:35. |
#26
Posted 04 July 2015 - 21:34
#27
Posted 04 July 2015 - 21:39
Nu neaparat...esti rautacios si nu vad de ce!In fine...daca nu ai ce spune....!
Arata foarte modern, atat exterior cat si interior! Edited by 2-douazeci, 04 July 2015 - 21:41. |
#28
Posted 04 July 2015 - 21:40
2-douazeci, on 04 iulie 2015 - 21:24, said:
http://www.digi24.ro...ata din Romania Nu mai dureaza prea mult si va fi redenumit, scapam deci de impronuntabilul lui nume. http://www.turatii.r...prima-impresie/ |
|
#29
Posted 04 July 2015 - 22:13
xmanyacs77, on 04 iulie 2015 - 19:16, said:
Tu chiar vrei sa iti cumperi un SUV din acela(ssangyong)? Si de ce nu? Care-i problema? Omul face ce vrea cu banii lui, nu? Bogdansv1, on 04 iulie 2015 - 20:16, said:
Am intrat aici de curiozitate intrucat cea mai urata masina din istorie era un SsangYong. Acest model este evoluat mult din punct de vedere estetic... Nu le tin partea pentru ca am io un Kyron, da' parca a totusi Multipla ii face concurenta puternica Rodius-ului. master_oz, on 04 iulie 2015 - 21:16, said:
Acu pare fain modelu, ce ma nemultumeste e insa sigla. Adica eram pe la reprezentanta Fiat si am vazut acolo un Eses Ang Yong Bla Bla si am zis ca e interesant, dar imi zgaria ochiul prin faptul canu auzisem de el. Si era ciudat pentru ca prin 2008 cand cautam masini, singura asiatica ieftina la care ma gandisem era Hyunday. Poate ca m-ar fenta daca ar lua-o sub aripa ei vreo firma care sa aiba curaj sa isi si puna sigla (asa cum Renault ar fi trebuit sa faca cu Dacia de la bun inceput dar le-a fost frica), in cazul de fata Fiat, care parca o vinde prin reprezentantele sale, insa sunt si destul modele celebre care dau chix anuntand retrageri in service pentru milioane de masini pentru diverse probleme descoperite dupa lansare. In 2008 am luat eu un Kyron. Din punctul meu de vedere, la bani decenti mi-au dat mai "multa" masina decat concurenta - sasiu separat, punte rigida spate. dif auto-blocant, reductor, etc. Il am si acum, si is multumit de masina. Ce nu e ok in Romania, e reteaua de service (acum parca o detine Pejo-ul, si astia is pulbere). Cat era la Fiat, era ok. Bine, la mine, pe W\est Coast, asta nu e o problema, ca-i Szeged-ul aproape, dar in tara e mai complicat. Edited by calinkgb, 04 July 2015 - 22:13. |
#30
Posted 04 July 2015 - 22:39
Da, va fi tare greu, se bate la pret si cu Renault Kadjar, care are promovare serioasa.
La noi, nu am vazut nici macar o reclama la Tivoli. Ar trebui sa ma plateasca astia ca le promovez masina. Oricum, ramane interesanta, si cine are bani pentru asa ceva, ar trebui sa o ia in considerare. Open your eyes! |
#31
Posted 05 July 2015 - 08:22
2-douazeci, on 04 iulie 2015 - 21:39, said:
Nu neaparat...esti rautacios si nu vad de ce!In fine...daca nu ai ce spune....! Arata foarte modern, atat exterior cat si interior! calinkgb, on 04 iulie 2015 - 22:13, said:
Ce nu e ok in Romania, e reteaua de service (acum parca o detine Pejo-ul, si astia is pulbere). Cat era la Fiat, era ok. Bine, la mine, pe W\est Coast, asta nu e o problema, ca-i Szeged-ul aproape, dar in tara e mai complicat. Asadar io-s patit si chiar daca designul imi place vreau totusi fiabilitate. |
#32
Posted 05 July 2015 - 15:44
Asta depinde de la reprezentanta la reprezentanta. Cat am fost la Fiat Timisoara, a fost ok, nu am avut probleme cu ei. Dupa ce a expirat garantia, oricum mi-am facut intretinerea si reparatiile in regie proprie, dar dupa manualul service de uzina. Piesele de intretinere periodica - filtre, ulei, placute, etc se gasesc, si se gasesc la pret mult mai bun decat in reprezentanta. Piesele pentru reparatii (ma rog, ce am avut eu nevoie in timpul asta - un senzor de presiune galerie, o electrovalva de comanda turbina, limitatoare pentru puntea spate si bucse fata) se gasesc fie la noi, fie pe net ori la vecinii maghiari, ori pe e-bay direct in Coreea. Si diferenta se vede - senzorul de presiune ma costa 590 lei in .ro, si venea intr-o luna. L-am luat OEm din Coreea, la 30$ cu transport inclus, si a venit in 2 saptamani...
In nici un caz, in curte la Pejo Timisoara, nu calc, mi-e prea destul cate am patit cu aia de acolo (macar la astia nu erau masinile mele, da' oricum..) |
#33
Posted 06 July 2015 - 12:48
calinkgb, on 04 iulie 2015 - 22:13, said:
Nu le tin partea pentru ca am io un Kyron, da' parca a totusi Multipla ii face concurenta puternica Rodius-ului. Ai dreptate cu Multipla, uitasem de ea pentru ca mi-am scos-o din minte ca sa nu am cosmaruri... Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca Kyron-ul era facut de o companie chinezeasca (le-am vazut doar in trafic prin 2011 cand eram curios ce masina este pentru ca nu o recunosteam). Cand am auzit prima oara denumirea de Kyron chiar ma intrebam ce masina este poreclita asa (chiron=piron), la fel cum VW Phaeton a ajuns faiton sau la camioane, Actross=magarus. Daca mai ai masina, chiar as fi curios cum este in comparatie cu Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Ford Kuga sau Dacia Duster.. banuiesc ca se adreseaza aceluiasi segment de cumparatori... |
|
#34
Posted 06 July 2015 - 14:31
Am masina, e chiar masina de care trag aproape zilnic.
Problema e ca nu prea e pe aceleasi segmente ca si celelalte din enumerare. Este singura de acolo cu sasiu separat, reductor adevarat (nu o treapta mai scurta, ca la Duster), Ce as putea spune, e ca e mai mare decat Tucson-ul, intrand in segement-ul Santa Fe-ului. De asemenea e mai comoda decat Duster-ul, dar mai putin ca si kuga. Cu Nissan-ul ala nu m-am dat. In rest, nu are atatea gadget-uri cate am vazut pe Kuga, Echiparea e la acelasi nivel cu Tucson-ul si Duster-ul, dar cu ceva mai mare atentie la detalii si materiale. In 7 ani, singurii greieri ii am de la hayon, in bord inca nici unul Un punct in plus este cutia automata cu-comenzi pe volan - nu stiu la Tucson, dar la Duster nu este sigur. Mie imi place pentru ca e mai old-school - cum ziceam mai sus - sasiu separat, reductor. punte rigida spate cu dif autoblocant, motorul e decent, taxe mici, consum bun (la ultima Moieciuiala am scos 6.66 ), are capacitate de remorcare buna, si in general e destul de simplu de intretinut. Ce nu-mi place - prea multa electronica la motor (totusi nu am mizeria numita DPF), volanta cu masa dubla, si garda la sol o idee cam mica (parere personala). Se rezolva relativ usor pasajele rotilor putand accepta roti de 31", moment in care e ok. Reteaua de service de la noi nu prea e, dar pentru mine asta nu e o porblema, ca ma descurc singur. Nu stiu ce as mai putea zice, daca mai ai intrebari punctuale, o sa incerc sa iti raspund. |
#35
Posted 06 July 2015 - 17:20
Parca acum cativa ani vroiau sa-si schimbe numele intr-unul ceva mai atractiv.
Altfel, marca e ok. In afara de Jeep cred ca e singura marca dedicata segmentului 4X4 (4WD mai nou) si au mult mai multa experienta in domeniu decat majoritatea producatorilor generalisti. Inca o chestie, modelele lor au fost dezvoltate de la bun inceput ca SUVuri sau crossovere, nu folosind platforme de berline medii sau hatchuri compacte cum se imtampla de obicei. N-as lua din acelasi motiv pt care n-as lua nici Subaru de exemplu. Vb de logistica si nivelul serviceurilor. Edited by underb, 06 July 2015 - 17:22. |
#36
Posted 06 July 2015 - 21:23
underb, on 06 iulie 2015 - 17:20, said:
Parca acum cativa ani vroiau sa-si schimbe numele intr-unul ceva mai atractiv. Altfel, marca e ok. In afara de Jeep cred ca e singura marca dedicata segmentului 4X4 (4WD mai nou) si au mult mai multa experienta in domeniu decat majoritatea producatorilor generalisti. Totusi, eu zic ca Tivoli va face ceva, daca va fi promovat, atuu-ul lui fiind pretul! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users