Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

SsangYong Tivoli 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
2-douazeci

2-douazeci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.06.2009
Am vazut ulterior pretul pt 4x4!

Ce facelift?Tocmai ce a aparut anul asta in martie modelul.

#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Vreodata... in viitor! :)

#21
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,736
  • Înscris: 28.12.2008

View PostBogdansv1, on 04 iulie 2015 - 20:16, said:

Am intrat aici de curiozitate intrucat cea mai urata masina din istorie era un SsangYong. Acest model este evoluat mult din punct de vedere estetic...

Mai urât mi se pare modelul ăsta (Actyon):

[ http://www.motoropoplis.com/images/ssangyong-actyon-a230-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by driftking91, 04 July 2015 - 20:55.


#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
True, doar ca aici vorbim despre Tivoli. Posted Image

Cred ca putina lume stie ca Ssangyong foloseste motoare si tehnica Mercedes.
Suna altfel, nu?

#23
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009
Acu pare fain modelu, ce ma nemultumeste e insa sigla. Adica eram pe la reprezentanta Fiat si am vazut acolo un Eses Ang Yong Bla Bla si am zis ca e interesant, dar imi zgaria ochiul prin faptul canu auzisem de el. Si era ciudat pentru ca prin 2008 cand cautam masini, singura asiatica ieftina la care ma gandisem era Hyunday. Poate ca m-ar fenta daca ar lua-o sub aripa ei vreo firma care sa aiba curaj sa isi si puna sigla (asa cum Renault ar fi trebuit sa faca cu Dacia de la bun inceput dar le-a fost frica), in cazul de fata Fiat, care parca o vinde prin reprezentantele sale, insa sunt si destul modele celebre care dau chix anuntand retrageri in service pentru milioane de masini pentru diverse probleme descoperite dupa lansare.

#24
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Inainte de 2000, pe modelele SsangYong scria Motorized by Mercedes. Acum sunt preluati de indieni dar isi pastreaza identitatea (ca si Volvo).

#25
2-douazeci

2-douazeci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.06.2009
http://www.digi24.ro...ata din Romania

Nu mai dureaza prea mult si va fi redenumit, scapam deci de impronuntabilul lui nume.

http://www.turatii.r...prima-impresie/

Edited by 2-douazeci, 04 July 2015 - 21:35.


#26
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View Post2-douazeci, on 04 iulie 2015 - 21:24, said:

Nu mai dureaza prea mult si va fi redenumit, scapam deci de impronuntabilul lui nume.
Aha, o sa ii zica Mahindra. Same shit.

#27
2-douazeci

2-douazeci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.06.2009
Nu neaparat...esti rautacios si nu vad de ce!In fine...daca nu ai ce spune....!


Arata foarte modern, atat exterior cat si interior!

Edited by 2-douazeci, 04 July 2015 - 21:41.


#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Post2-douazeci, on 04 iulie 2015 - 21:24, said:

http://www.digi24.ro...ata din Romania

Nu mai dureaza prea mult si va fi redenumit, scapam deci de impronuntabilul lui nume.

http://www.turatii.r...prima-impresie/
Ideea e urmatoarea, crescand concurenta pe segmentul asta, si scazand preturile, poate fac si francezii de la Dacia ceva, ca interioare mai spartane nu avea nici Leonidas in carele lui. :)

#29
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postxmanyacs77, on 04 iulie 2015 - 19:16, said:

Tu chiar vrei sa iti cumperi un SUV din acela(ssangyong)?Posted Image

Si de ce nu? Care-i problema? Posted Image
Omul face ce vrea cu banii lui, nu? Posted Image

View PostBogdansv1, on 04 iulie 2015 - 20:16, said:

Am intrat aici de curiozitate intrucat cea mai urata masina din istorie era un SsangYong. Acest model este evoluat mult din punct de vedere estetic...

Nu le tin partea pentru ca am io un Kyron, da' parca a totusi Multipla ii face concurenta puternica Rodius-ului.

View Postmaster_oz, on 04 iulie 2015 - 21:16, said:

Acu pare fain modelu, ce ma nemultumeste e insa sigla. Adica eram pe la reprezentanta Fiat si am vazut acolo un Eses Ang Yong Bla Bla si am zis ca e interesant, dar imi zgaria ochiul prin faptul canu auzisem de el. Si era ciudat pentru ca prin 2008 cand cautam masini, singura asiatica ieftina la care ma gandisem era Hyunday. Poate ca m-ar fenta daca ar lua-o sub aripa ei vreo firma care sa aiba curaj sa isi si puna sigla (asa cum Renault ar fi trebuit sa faca cu Dacia de la bun inceput dar le-a fost frica), in cazul de fata Fiat, care parca o vinde prin reprezentantele sale, insa sunt si destul modele celebre care dau chix anuntand retrageri in service pentru milioane de masini pentru diverse probleme descoperite dupa lansare.

In 2008 am luat eu un Kyron.
Din punctul meu de vedere, la bani decenti mi-au dat mai "multa" masina decat concurenta - sasiu separat, punte rigida spate. dif auto-blocant, reductor, etc.
Il am si acum, si is multumit de masina.
Ce nu e ok in Romania, e reteaua de service (acum parca o detine Pejo-ul, si astia is pulbere). Cat era la Fiat, era ok.
Bine, la mine, pe W\est Coast, asta nu e o problema, ca-i Szeged-ul aproape, dar in tara e mai complicat.

Edited by calinkgb, 04 July 2015 - 22:13.


#30
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Da, va fi tare greu, se bate la pret si cu Renault Kadjar, care are promovare serioasa.
La noi, nu am vazut nici macar o reclama la Tivoli.

Ar trebui sa ma plateasca astia ca le promovez masina.Posted Image

Oricum, ramane interesanta, si cine are bani pentru asa ceva, ar trebui sa o ia in considerare.

Open your eyes!

#31
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

View Post2-douazeci, on 04 iulie 2015 - 21:39, said:

Nu neaparat...esti rautacios si nu vad de ce!In fine...daca nu ai ce spune....!


Arata foarte modern, atat exterior cat si interior!
Da, arata bine, dar importante sunt si performantele si fiabilitatea.

View Postcalinkgb, on 04 iulie 2015 - 22:13, said:

Ce nu e ok in Romania, e reteaua de service (acum parca o detine Pejo-ul, si astia is pulbere). Cat era la Fiat, era ok.
Bine, la mine, pe W\est Coast, asta nu e o problema, ca-i Szeged-ul aproape, dar in tara e mai complicat.
Io am Fiat Punto, luat din reprezentata care avea si service in aceiasi locatie, dar de incompetenti ce erau am renuntat la garantie si am mers la un alt service unde mi-au rezolvat problema.
Asadar io-s patit si chiar daca designul imi place vreau totusi fiabilitate.

#32
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Asta depinde de la reprezentanta la reprezentanta. Cat am fost la Fiat Timisoara, a fost ok, nu am avut probleme cu ei. Dupa ce a expirat garantia, oricum mi-am facut intretinerea si reparatiile in regie proprie, dar dupa manualul service de uzina. Piesele de intretinere periodica - filtre, ulei, placute, etc se gasesc, si se gasesc la pret mult mai bun decat in reprezentanta. Piesele pentru reparatii (ma rog, ce am avut eu nevoie in timpul asta - un senzor de presiune galerie, o electrovalva de comanda turbina, limitatoare pentru puntea spate si bucse fata) se gasesc fie la noi, fie pe net ori la vecinii maghiari, ori pe e-bay direct in Coreea. Si diferenta se vede - senzorul de presiune ma costa 590 lei in .ro, si venea intr-o luna. L-am luat OEm din Coreea, la 30$ cu transport inclus, si a venit in 2 saptamani...
In nici un caz, in curte la Pejo Timisoara, nu calc, mi-e prea destul cate am patit cu aia de acolo (macar la astia nu erau masinile mele, da' oricum..)

#33
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View Postcalinkgb, on 04 iulie 2015 - 22:13, said:

Nu le tin partea pentru ca am io un Kyron, da' parca a totusi Multipla ii face concurenta puternica Rodius-ului.

Ai dreptate cu Multipla, uitasem de ea pentru ca mi-am scos-o din minte ca sa nu am cosmaruri...Posted Image
Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca Kyron-ul era facut de o companie chinezeasca (le-am vazut doar in trafic prin 2011 cand eram curios ce masina este pentru ca nu o recunosteam). Cand am auzit prima oara denumirea de Kyron chiar ma intrebam ce masina este poreclita asa (chiron=piron), la fel cum VW Phaeton a ajuns faiton sau la camioane, Actross=magarus.
Daca mai ai masina, chiar as fi curios cum este in comparatie cu Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Ford Kuga sau Dacia Duster.. banuiesc ca se adreseaza aceluiasi segment de cumparatori...

#34
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Am masina, e chiar masina de care trag aproape zilnic.:)

Problema e ca nu prea e pe aceleasi segmente ca si celelalte din enumerare. Este singura de acolo cu sasiu separat, reductor adevarat (nu o treapta mai scurta, ca la Duster),
Ce as putea spune, e ca e mai mare decat Tucson-ul, intrand in segement-ul Santa Fe-ului. De asemenea e mai comoda decat Duster-ul, dar mai putin ca si kuga.
Cu Nissan-ul ala nu m-am dat.
In rest, nu are atatea gadget-uri cate am vazut pe Kuga, Echiparea e la acelasi nivel cu Tucson-ul si Duster-ul, dar cu ceva mai mare atentie la detalii si materiale. In 7 ani, singurii greieri ii am de la hayon, in bord inca nici unul :)
Un punct in plus este cutia automata cu-comenzi pe volan - nu stiu la Tucson, dar la Duster nu este sigur.

Mie imi place pentru ca e mai old-school - cum ziceam mai sus - sasiu separat, reductor. punte rigida spate cu dif autoblocant, motorul e decent, taxe mici, consum bun (la ultima Moieciuiala am scos 6.66 :D ), are capacitate de remorcare buna, si in general e destul de simplu de intretinut.
Ce nu-mi place - prea multa electronica la motor (totusi nu am mizeria numita DPF), volanta cu masa dubla, si garda la sol o idee cam mica (parere personala). Se rezolva relativ usor pasajele rotilor putand accepta roti de 31", moment in care e ok.
Reteaua de service de la noi nu prea e, dar pentru mine asta nu e o porblema, ca ma descurc singur.

Nu stiu ce as mai putea zice, daca mai ai intrebari punctuale, o sa incerc sa iti raspund.

#35
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Parca acum cativa ani vroiau sa-si schimbe numele intr-unul ceva mai atractiv.
Altfel, marca e ok. In afara de Jeep cred ca e singura marca dedicata segmentului 4X4 (4WD mai nou) si au mult mai multa experienta in domeniu decat majoritatea producatorilor generalisti.
Inca o chestie, modelele lor au fost dezvoltate de la bun inceput ca SUVuri sau crossovere, nu folosind platforme de berline medii sau hatchuri compacte cum se imtampla de obicei.

N-as lua din acelasi motiv pt care n-as lua nici Subaru de exemplu. Vb de logistica si nivelul serviceurilor.

Edited by underb, 06 July 2015 - 17:22.


#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunderb, on 06 iulie 2015 - 17:20, said:

Parca acum cativa ani vroiau sa-si schimbe numele intr-unul ceva mai atractiv.
Altfel, marca e ok. In afara de Jeep cred ca e singura marca dedicata segmentului 4X4 (4WD mai nou) si au mult mai multa experienta in domeniu decat majoritatea producatorilor generalisti.

Vroiam sa spun ca ai uitat de Subaru pe segmentul 4x4, dar l-ai adus in vorbire. Posted Image
Totusi, eu zic ca Tivoli va face ceva, daca va fi promovat, atuu-ul lui fiind pretul!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate