Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
#217
Posted 04 March 2016 - 11:28
underb, on 02 martie 2016 - 19:38, said:
Nu e dracu atat de negru cu puntea H. Atata la H cat si la independenta conteaza mult implementarea. Sincer, la o masina pe termen lung sau la una second parca prefer mai mult puntea H. Stii ca nu te doare capul. Este mai fiabila puntea H decat cea independenta?Ca si tinuta de drum este mai ok puntea spate independenta, mai ales in curbe sau drumuri cu denivelari. tfmercedez, on 02 martie 2016 - 19:49, said:
Toate's masinile anului. D'aia lanseaza VW golful in an diferit de Opel, sa aibe toti loc de "masina anului". Nu trebuie sa se bata musai cu super limuzinele, dar macar pe acolo sa fie peste Mondeo, si mai spatioasa ca Insignia, care-i toata plina de plasticaraie, si e cam inghesuita. Sa incapa in ea o echipa de basketbalisti, , 2 in fata si 3 in spate. Gresit.Nu toate modelele iesite pe piata sunt declarate masina anului. Calitativ vorbind, Insignia fabricata dupa anul 2013 este mai ok decat versiunea de Mondeo existenta pe piata in acel moment.Nu ma refer la ultima versiune de Mondeo care cu siguranta va fi concurata cu succes de noul Insignia,un autoturism dezvoltat pe o platforma noua, cu un nou design, care va fi lansat la finele acestui an. Este foarte posibil ca noul Opel Insignia sa castige titlul de masina anului 2017. Sigur, ca si spatiu, probabil penultima versiune de Mondeo ofera mai mult decat actuala Insignia insa calitativ vorbind, inclusiv la plasticele folosite la plansa de bord, materialele sunt ordinare fata de cele de la Insignia si se zgarie foarte usor, lucru constatat la autoturismul unui coleg de serviciu care l-a cumparat de nou, direct de la reprezentanta Ford.Este foarte adevarat ca nevoia de spatiu difera de la persoana la persoana.Pentru multe cupluri formate din doi adulti si un copil, inclusiv Astra K este suficienta pentru nevoile lor reale.Pentru un concediu, odata pe an, daca este cazul, se poate folosi o cutie portbagaj care sa se monteze pe partea exterioara a plafonului.Masina mea are volumul portbagajului de 370 l si cu exceptia concediului cand il burdusesc mai bine, in rest cel putin 30% din spatiu este disponibil tot timpul anului.Si atunci de ce sa optez pentru un autoturism cu portbagaj avand volumul de peste 600l asa cum il are Skoda? Edited by fredy2007, 04 March 2016 - 11:32. |
#218
Posted 04 March 2016 - 11:40
Am incaput ani de zile 2 pers in astra G. Dar acuma fiul meu, la 4 ani poarta haine de copii de 6 ani. Si creste ca vreju de fasole. Din pacate devine tot mai neincapatoare masina. Desi mie groaza la cum se parcheaza o masina de 5 m, dupa ce m-am obisnuit cu una de 4 m si un pic. O sa pun pasla sau ceva material de protectie pe bara cand fac schimbarea,
Edited by tfmercedez, 04 March 2016 - 11:41. |
#219
Posted 04 March 2016 - 11:52
tfmercedez, on 04 martie 2016 - 11:40, said:
... O sa pun pasla sau ceva material de protectie pe bara cand fac schimbarea, Mai bine senzori de parcare sau cameră de marșarier. Eu mi-am pus senzori când am schimbat mașina, are folie pe lunetă și geamurile din spate așa că noaptea nu se vede prea bine prin ele. |
#220
Posted 04 March 2016 - 11:55
#222
Posted 04 March 2016 - 14:08
#224
Posted 04 March 2016 - 16:31
#225
Posted 04 March 2016 - 19:02
fredy2007, on 04 martie 2016 - 11:28, said:
Este mai fiabila puntea H decat cea independenta?Ca si tinuta de drum este mai ok puntea spate independenta, mai ales in curbe sau drumuri cu denivelari. Gresit.Nu toate modelele iesite pe piata sunt declarate masina anului. Calitativ vorbind, Insignia fabricata dupa anul 2013 este mai ok decat versiunea de Mondeo existenta pe piata in acel moment.Nu ma refer la ultima versiune de Mondeo care cu siguranta va fi concurata cu succes de noul Insignia,un autoturism dezvoltat pe o platforma noua, cu un nou design, care va fi lansat la finele acestui an. Este foarte posibil ca noul Opel Insignia sa castige titlul de masina anului 2017. Sigur, ca si spatiu, probabil penultima versiune de Mondeo ofera mai mult decat actuala Insignia insa calitativ vorbind, inclusiv la plasticele folosite la plansa de bord, materialele sunt ordinare fata de cele de la Insignia si se zgarie foarte usor, lucru constatat la autoturismul unui coleg de serviciu care l-a cumparat de nou, direct de la reprezentanta Ford.Este foarte adevarat ca nevoia de spatiu difera de la persoana la persoana.Pentru multe cupluri formate din doi adulti si un copil, inclusiv Astra K este suficienta pentru nevoile lor reale.Pentru un concediu, odata pe an, daca este cazul, se poate folosi o cutie portbagaj care sa se monteze pe partea exterioara a plafonului.Masina mea are volumul portbagajului de 370 l si cu exceptia concediului cand il burdusesc mai bine, in rest cel putin 30% din spatiu este disponibil tot timpul anului.Si atunci de ce sa optez pentru un autoturism cu portbagaj avand volumul de peste 600l asa cum il are Skoda? Pai ce se poate strica la ea? Mai imbatraneste cate o bucsa si cam atat. N-ai brate de schimbat, nu se strica geometria. Nu-ti fati capul cu toti doreii care de de multe ori habar n-au sa faca corect o geometrie la toate 4 rotile. N-ai bielete antiruliu, puntea in sine fiind si bara stabilizatoare spre deosebire de suspensia independenta la care bara stabilizatoare e separata. E drept ca e destul de rezistenta si suspensia independenta dar in timp apar jocuri care genereaza uzura din ce in ce mai mare. In plus, puntea Watt, o evolutie a puntii H, are destule caracteristici similare cu suspensia independenta fara a complica prea mult lucrurile. Vb de preluarea solicitarilor laterale. Edited by underb, 04 March 2016 - 19:04. |
#226
Posted 04 March 2016 - 19:39
|
#227
Posted 04 March 2016 - 19:56
tfmercedez, on 04 martie 2016 - 19:39, said:
Ptiu' drace. Ce cauti tu la topicu de opelisti? Nu te-ai ratacit de la fauveurile tale "premium"? imi place Opel si urmaresc ce apare, Astra K e frumoasa si e prima mea alegere dupa Golf la clasa compacta Edited by Kroghy, 04 March 2016 - 20:01. |
#228
Posted 04 March 2016 - 22:07
closchkutza, on 04 martie 2016 - 14:42, said: Sper sa nu ma nimeresc pe langa tine.. tfmercedez, on 04 martie 2016 - 14:08, said:
Bum! Bara mea arata ca dracu, dar nu eu am inceput.. au dat altii primii pe la supermarket prin parcari. Edited by tfmercedez, 04 March 2016 - 22:03. |
#229
Posted 06 March 2016 - 15:24
Destul de rezistente barele astea de plastic(la viteze mici, de bun simt), al meu C4 a primit sambata trecuta un sut in dos de la un BMW X1. Ma asteptam sa am drum pe la asigurari, dar m-am dat jos, am verificat si am gasit o zgarietura de 4-5 cm pe bandoul negru de plastic. Vinovatul si-a cerut scuze, eu am decis ca pentru atata lucru nu merita bataie de cap asa ca i-am urat sa-si vada de drum.
|
#230
Posted 07 March 2016 - 10:06
dasca, on 06 martie 2016 - 15:24, said: Destul de rezistente barele astea de plastic(la viteze mici, de bun simt), al meu C4 a primit sambata trecuta un sut in dos de la un BMW X1. Ma asteptam sa am drum pe la asigurari, dar m-am dat jos, am verificat si am gasit o zgarietura de 4-5 cm pe bandoul negru de plastic. Vinovatul si-a cerut scuze, eu am decis ca pentru atata lucru nu merita bataie de cap asa ca i-am urat sa-si vada de drum. |
#231
Posted 07 March 2016 - 12:39
dasca, on 06 martie 2016 - 15:24, said:
Destul de rezistente barele astea de plastic(la viteze mici, de bun simt), al meu C4 a primit sambata trecuta un sut in dos de la un BMW X1. Ma asteptam sa am drum pe la asigurari, dar m-am dat jos, am verificat si am gasit o zgarietura de 4-5 cm pe bandoul negru de plastic. Vinovatul si-a cerut scuze, eu am decis ca pentru atata lucru nu merita bataie de cap asa ca i-am urat sa-si vada de drum. Nu plasticul e tare, bara metalica din spatele lui. |
|
#232
Posted 07 March 2016 - 18:43
Eu ma refeream la faptul ca nu a crapat plasticul nici la mine, nici la X1. Tind sa cred ca am avut noroc ca a fost o masina ceva mai inalta, ca a lovit chiar partea de sus a barii(unde e bara metalica pe care vine prins bumperul de plastic). Cred ca daca era tot o compacta, din cauza botului ceva mai coborat in franare ar fi lovit ceva mai jos si ar fi lasat ceva urme. Impactul s-a simtit destul de tare...
|
#233
Posted 28 March 2016 - 10:38
Salutare colegii, probabil am cei mai multi km facuti in Romania cu noul Opel Astra K ( diesel, 1,6 Automata 136 cp ), asa ca dupa 15.000 km pot sa va spun ca:
Plusuri: - consum: 5,1 % - traseu mixt: zilnic 160 km Ploiesti- Bucuresti - Ploiesti, in weekend numai Ploiesti. - cutia automata - ceva mai lenta decat la Golful plus automat pe care l-am condus acum 3 ani, dar cand simti ca a intrat in treeapta a 3-a - ii da un aer foate sportiv. Foarte utila, mai ales ca traversez tot Bucurestiul. - interiorul foarte confortabil - scaunele foarte odihnitoare comparativ cu J ( pe care l-am folosit 3 ani in acelasi scop - naveta ) - e important pentru mine, fiindca petrec 3 ore zilnic in masina. Touch - screenul a inglobat toate butoanele de pe J, cu care te obisnuiesti in timp, dar de care te cam sperii cand te urci prima oara in ea. -pozitia la volan mai comoda - mana stanga se sprijina natural de usa / manerul usii, ceea ce nu se intampla la modelul vechi Minusuri - mai zgomotoasa la interior decat vechiul model. Uneori am senzatia ca e vreun geam putin lasat - portbagajul mult mai mic. - nu pot sa cred ca in continuare capota se sprijina tot in tija aia. - nu am indicator care sa anunte ca se termina parbrizolul - nu pot sa stau cu clima pe automat pe 23 grade vara/iarna, asa cum ma onbisnuisem cu J -ul. Un aer rece/cald iti bate tot timpul in ochi, asa ca am redus volumul la 2 liniute. Scuze pentru exprimarile usor stangace, sunt prima oara pe un forum - si nici la masini nu ma pricep cine stie ce. Mentionez ca masina este de la firma, nu este a mea. Eu posed principalul concurent - se pare ca sunt fan hatchback In principal am intrat aici pentru ca voiam sa va lamuresc in privinta consumului. Daca pot sa ajut pe cineva cu vreo informatie - nu ezitati sa intrebati. |
#234
Posted 28 March 2016 - 17:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users