Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
Last Updated: Oct 04 2021 18:49, Started by
fredy2007
, Jun 01 2015 20:12
·
0
#253
Posted 04 July 2016 - 10:55
Focus se mai face in Germania sau la noua fabrica din Thailanda ?
|
#254
Posted 05 July 2016 - 05:31
Pentru mine personal un maaaare plus la Astra e Android Auto. Nu ma misc in oras fara Waze/Google Maps daca nu vreau sa mor in trafic, la drum lung Waze e sfant.
Aberatia e evident ca trebuie sa te milogesti de dealer sa activeze Android Auto, ca la Ford cu Sync. "Inca nu e disponibil in Romania" e textul penibil. |
#255
Posted 05 July 2016 - 07:09
l.e. pare-se ca la Radio 4.0 e deja disponibil si Android Auto. My bad.
|
#256
Posted 13 July 2016 - 07:15
La plastice si dotari Astra este contemporana cu trendul. Dar la 130km/h sa fasaie in halul ala vantul incat sa crezi ca are geamurile deschise.. izolatia fonica a ramas la nivelul Astra G.. sau mai jos.
|
#257
Posted 29 October 2016 - 18:24
Am facut si eu testdrive cu noua Astra Innovation cu luminile Led matrix.
Nu mi s-a parut o idee prea buna. Desi sunt inteligente farurile, bateau pana sub numarul masinii din fata. Daca masina era la 5 metri in fata, tu aveai vizibilitate doar 5 metri. Sau daca lasai o distanta de 20m si farurile bat numai 15m ( numere teoretice ), aveai o gaura de umbra de 5m. Nici nu baga faza lunga din cauza ca il vedea pe cel din fata, nici faza scurta nu batea prea departe. Boxele mi s-au parut jalnice. Deja distorsionau de la 50% si nici nu se auzeau cine stie ce. Motorul intr-adevar, tragea cum trebuie. Varianta de 150 CP. Pentru un Innovation de 150 cu majoritatea dotarilor, gen Matrix LED, HUD, etc am primit o oferta de 19.5K, de la pret de lista de 24k. Asta pe loc, fara sa intreb pe la alti dealeri. |
#258
Posted 11 January 2020 - 10:31
bmariusss, on 28 martie 2016 - 10:38, said:
Salutare colegii, probabil am cei mai multi km facuti in Romania cu noul Opel Astra K ( diesel, 1,6 Automata 136 cp ), asa ca dupa 15.000 km pot sa va spun ca: Plusuri: - consum: 5,1 % - traseu mixt: zilnic 160 km Ploiesti- Bucuresti - Ploiesti, in weekend numai Ploiesti. - cutia automata - ceva mai lenta decat la Golful plus automat pe care l-am condus acum 3 ani, dar cand simti ca a intrat in treeapta a 3-a - ii da un aer foate sportiv. Foarte utila, mai ales ca traversez tot Bucurestiul. - interiorul foarte confortabil - scaunele foarte odihnitoare comparativ cu J ( pe care l-am folosit 3 ani in acelasi scop - naveta ) - e important pentru mine, fiindca petrec 3 ore zilnic in masina. Touch - screenul a inglobat toate butoanele de pe J, cu care te obisnuiesti in timp, dar de care te cam sperii cand te urci prima oara in ea. -pozitia la volan mai comoda - mana stanga se sprijina natural de usa / manerul usii, ceea ce nu se intampla la modelul vechi Minusuri - mai zgomotoasa la interior decat vechiul model. Uneori am senzatia ca e vreun geam putin lasat - portbagajul mult mai mic. - nu pot sa cred ca in continuare capota se sprijina tot in tija aia. - nu am indicator care sa anunte ca se termina parbrizolul - nu pot sa stau cu clima pe automat pe 23 grade vara/iarna, asa cum ma onbisnuisem cu J -ul. Un aer rece/cald iti bate tot timpul in ochi, asa ca am redus volumul la 2 liniute. Scuze pentru exprimarile usor stangace, sunt prima oara pe un forum - si nici la masini nu ma pricep cine stie ce. Mentionez ca masina este de la firma, nu este a mea. Eu posed principalul concurent - se pare ca sunt fan hatchback In principal am intrat aici pentru ca voiam sa va lamuresc in privinta consumului. Daca pot sa ajut pe cineva cu vreo informatie - nu ezitati sa intrebati. Salut, mai detii acest model ? de curand sunt posesorul acestui model (an 2017), mi am facut o programare la service pentru schimb ulei motor + cutie. poti sa-mi spui cate ceva despre cutie? dintr o discutie avuta cu un mecanic, mi-a spus ca, cutiile astea de pe opel au lag cand schimba vitezele, nu stiue daca el m-a inteles f bine dar mie mi se pare ca se infraneaza putin cand schimba vitezele.. o sa ajung si la service sa o pun pe tester... despre filtrul de particule ? cum e ? cum isi face regenerarea ? am cc1000km cu ea si nu am bagat de seama sa faca vre o regenerare... Multumesc, orice parere, idee, este binevenita. |
#259
Posted 11 January 2020 - 13:52
arata la fel ca aia din nainte.
deja , astra , a devenit asa de banala , nici nu mai merita luata in consideratie. Vauxhall.... bleah! |
#260
Posted 11 January 2020 - 17:55
Toate mașinile de volum sunt banale contează doar sa ii placa posesorului
|
#261
Posted 11 January 2020 - 19:47
#262
Posted 12 January 2020 - 10:11
bibiastrak, on 11 ianuarie 2020 - 10:31, said:
Salut, mai detii acest model ? de curand sunt posesorul acestui model (an 2017), mi am facut o programare la service pentru schimb ulei motor + cutie. poti sa-mi spui cate ceva despre cutie? dintr o discutie avuta cu un mecanic, mi-a spus ca, cutiile astea de pe Opel au lag cand schimba vitezele, nu stiue daca el m-a inteles f bine dar mie mi se pare ca se infraneaza putin cand schimba vitezele.. o sa ajung si la service sa o pun pe tester... despre filtrul de particule ? cum e ? cum isi face regenerarea ? am cc1000km cu ea si nu am bagat de seama sa faca vre o regenerare... Multumesc, orice parere, idee, este binevenita. nu are nici un lag la schimburi, cand motorul e rece se simte oarecum infranata din cauza sistemului start stop ce incarca bateria, alternatorul produce sarcina mare pt a incarca rapid ce s-a consumat. cand e calda aproape ca nu se simt schimburile, cu butonul sport apasat schimba mai tarziu si tine motorul mai turat pt a sta in zona de cuplu a turbinei. kickdown-ul e ca la restul, nu e dsg dar e ok. Edited by _-livio-_, 12 January 2020 - 10:13. |
|
#263
Posted 12 January 2020 - 11:32
#264
Posted 04 October 2021 - 18:49
pielea, on 12 ianuarie 2020 - 11:32, said:
Nu cred ca-l mai are, daca e cine cred eu ca e, l-a facut dauna totala, cel putin asa arata in baza de date. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users