Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie BMW Seria 3
Last Updated: Jun 10 2015 05:20, Started by
quinT
, May 29 2015 20:58
·
0
#41
Posted 30 May 2015 - 19:30
dagh, on 30 mai 2015 - 17:39, said:
Tot sunt acasa asa ca o sa va spun si eu cateva intamplari cu BMW-urile cunostintelor. Apropo de ce ai zis tu, un prieten cauta sa-si cumpere o masina. Indrumat de un mare mecanic a ajuns la concluzia ca mai bine merge cu bicicleta. La Renault se strica asta, la Fiat se strica asta, etc. Toate au probleme de care trebuie sa te feresti. La service proprietarii vin cu masinile defecte, nu sa-i faca lui parada de fiabilitate, o fi uitat omul. Tare mi-ar placea sa se mediatizeze si accidentele mortale cu Astra / Passat, da' tot BMW e big bad wolf. Cel mai tare ma amuza stirile care contin cuvantul "bolidul" si era vorba de un 316/318. kleeblatt, on 30 mai 2015 - 16:42, said:
invidie? Sa vezi ce invidios o sa fiu cand tu o sa agati tartance si o sa dai peste oameni. O sa te invidiez mult. la 18 ani ai in cap doar tartance, masini, bani si smecherie. mufasa, on 30 mai 2015 - 15:05, said:
Tractiunea spate este "pain in the ass" pentru oricine iarna Edited by vimann, 30 May 2015 - 19:30. |
#42
Posted 30 May 2015 - 20:27
Nu stiu de ce incep sa cred ca initiatorul vede in BMW un fel de guru in ale masinilor. Si cam asa gandesc multi care au BMW. Masina e misto, se conduce bine, are o tinuta de drum f buna cu tenta sport si de multe ori te indeamna la nebunii. Si oamenii chiar asta fac. Doar ca ii depasesc limitele (ca deh, e BMW, frate!) si ori le fac praf motoarele si cutiile cum spunea cineva pe pagina anterioara (si masinile sunt proaste iar BMW nu mai face masini cum facea odata), ori ajung cu ele prin copaci, stalpi, garduri, case sau devin un pericol public pentru ceilalti soferi. Nu stiu cum nu exista saptamana in care sa nu vad pe fb sau la tv un accident in care un BMW e facut praf. De ce oare nu vad pe cineva cu o Vectra? Sau o Honda Accord. Sau un Peugeot.
Ideea este ca cei care au asa ceva, vad in aceasta masina ceva ce nu este. Limitele masinii sunt inferioare gandirii si intelegerii lor despre masina asta. Iar asta este o foarte mare problema. Imi amintesc ca acum vreo 2-3 luni a fost un accident la Brasov in care cineva cu un X3 daca imi amintesc bine, a intrat frontal intr-un camion la peste 120 km/h. Nu mai e nevoie sa spun ca masina s-a facut sute de bucati si bucatele la propriu, iar soferul a fost si el facut bucati. Da, pe asfalt erau maini, picioare... capul. Din cate am inteles soferul camionului si acum este socat si face consiliere psihologica pentru ca ii e frica sa se mai urce la volan.Am vazut multe filmari cu accidente grave. Dar ceva care sa ma socheze mai tare ca tramvaiul care a ramas fara frane pe dealul Copou de la Iasi cand a zdrobit cateva masini, nu am vazut. Ce vreau sa spun este ca aceasta masina NU este pentru oricine. NU oricine poate controla o asemenea masina cu tractiune spate in situatii aproapiate de limita aderentei pe asfalt uscat. De asfalt umed sau zapada nici nu mai comentez. |
#43
Posted 30 May 2015 - 21:06
@viman nu am atatea povesti cu restul masinilor. Multi au Logan si sunt plictisitori.
@LaiuCalin pe 19.04.2006 eram in primul tramvai care a pierdut franele coborand Copoul. Din fericire nu a murit nimeni, dar pot sa iti spun ca n-am trait spaima mai mare ca aia in viata mea. Viteza cu care a zburat usa la un Ford Transit a fost incredibila. Eu am scapat usor pentru ca m-am prins ca aia e viteza prea mare pentru rapa galbena, m-am pus in genunchi cu mainile pe sub scaun si rucsacul in spate. Alti nu au fost asa norocosi. Noroc ca am lovit alt tramvai si ne-am oprit. De atunci am inceput sa merg cu autobuzul in Iasi. Concluzia la toata treaba e ca vatmanul nu a putut face nimic. A ramas pe locul lui pana la momentul impactului incercand sa opreasca. A fost scos pe brate, dupa cum iti imaginezi. (sper sa nu se supere lumea de off-topic) Edited by dagh, 30 May 2015 - 21:20. |
#44
Posted 30 May 2015 - 21:10
Nici nu vreau sa-mi imaginez cum a fost. Pe vremea aia eram student la Timisoara si datorita meseriei pe care o am acum, anul trecut a trebuit sa ma uit pe imaginile filmate de atunci. A fost pur si simplu terifiant. Gata, scuze de off topic.
|
#45
Posted 30 May 2015 - 22:56
Ala nu era X3 era o vechitura de seria 7 rechin probabil facut puzzle la cat o fi fost lovit din 199x incoace. Adevarul este ca seria 3 a fost mereu cea mai sportiva din clasa ei, fie ca unii accepta sau nu, problema este ca romanul vrea masina sportiva si uite asa alege BMW, din pacate multi o duc direct la limite din prostie si ajung la stiri, la noi se cunoaste si ca multi dintre cei ce-si cumpara bmw o fac cu bani obtinuti ilicit. Ca o paranteza in Romania si nu numai dar dincolo ceva mai moderat, cu cat ai masina mai scumpa/mare cu atat crezi ca ti se cuvine mai mult din strada/sosea.
Edited by takemeintoyourskin, 30 May 2015 - 23:06. |
#46
Posted 31 May 2015 - 10:22
quinT, on 30 mai 2015 - 17:27, said: Cand am spus ca e masina adevarata nu ma refeream ca restul sunt mizerii, voiam sa spun ca e o masina care iti ofera atat confort cat si randament. Mie personal imi plac multe modele de la BMW spre deosebire de alte marci ale caror modele nu sunt prea multe care sa imi placa. Sunt curios cum ti-ar placea impersonal ceva?! BMW-urile iti plac, dar gramatica limbii romane sufera grav de necunoastere. |
|
#47
Posted 31 May 2015 - 16:06
Pai asta vrea BeMVeu da nici macar nu ia bacul. Comportament tipic de cocalar in devenire cu bani.
|
#48
Posted 31 May 2015 - 18:21
vimann, on 30 mai 2015 - 19:30, said:
Pot sa insir si eu intamplari cu Audi-urile cunostintelor, VW-urile, Daciile si tot asa. Apropo de ce ai zis tu, un prieten cauta sa-si cumpere o masina. Indrumat de un mare mecanic a ajuns la concluzia ca mai bine merge cu bicicleta. La Renault se strica asta, la Fiat se strica asta, etc. Toate au probleme de care trebuie sa te feresti. La service proprietarii vin cu masinile defecte, nu sa-i faca lui parada de fiabilitate, o fi uitat omul. Tare mi-ar placea sa se mediatizeze si accidentele mortale cu Astra / Passat, da' tot BMW e big bad wolf. Cel mai tare ma amuza stirile care contin cuvantul "bolidul" si era vorba de un 316/318. Pentru ca nimeni nu-si mai educa copiii si traim ca-n Mad Max. Cei care se aprind cel mai mult la discutiile de genul sunt si cei mai ignoranti. Intr-adevar, e mai greu cu tractiunea spate. Daca o spunem drept, iarna e pain in the ass pentru orice sofer in Ro. |
#49
Posted 31 May 2015 - 18:54
BMWul si-a capatat renumele de masina sportiva in mare masura datorita marketingului. E un obiectiv pe care bavarezii l-au atins excelent. Sportivitatea unei masini este data de tinuta de drum si putere. Si slava Domnului ca sunt nenumarate masini cu tinute de drum f. bune, cat despre CP..... gasesti motoare puternice la f. mute marci. BMW 330i....il face varza un Golf GTI. BMW 320i....il face varza un Focus cu 200CP (nu stiu motorizarile). Cum v-am mai, spus sotia a avut 520D (184CP). Modesta, e drept si mare magaoaia pentru caii aia, nici vorba sa spun ca era vreo sportiva.
Oricum tractiunea spate sucks, poate si ca m-am obisnuit cu integrala. Concluzia mea este ca daca as fi limitat la buget in loc de premium cu putere medie si tractiune simpla, as prefera o marca nonpremium care sa faca acceleratia sub 7s si cu tractiune integrala. |
#50
Posted 31 May 2015 - 19:23
520d nu-i masina sport. Daca vrei masina sport ia una de 2locuri cum e Z4M cu motorul ala fantastic de 3200 aspirat.
Sau m3. Alea-s masini sport. La fel cum un combi e o masina pentru familisti. Sau pentru ultimul drum. |
#51
Posted 31 May 2015 - 20:10
mufasa, on 31 mai 2015 - 18:54, said:
BMWul si-a capatat renumele de masina sportiva in ..... .....in trecut, cand cumparai un 325i E36 (o masina de clasa medie) si maturai pe jos cu aproape orice masina intalneai pe strada. In acele vremuri Golf GTi (clasa compacta) avea doar 116cp iar tinuta de drum era mult sub cea a E36-elui. Iniante cu greu gaseai compacta care sa stea la fel de bine pe curbe ca un seria 5, azi cam orice compacta mai rasarita sta mai bine pe curbe ca un seria 5, greutatea isi spune cuvantul. Bmw face si azi masini sport f bune, insa nu cautati sportivitate la un 318d sau 520d, nici macar la 530d (chiar daca are peste 250cp). In ziua de azi, BMW imbina extraordinar sportivitatea cu confortul si te rasfata cu materiale de ff buna calitate insa doar la ultimile modele si doar la cele scumpe. |
|
#52
Posted 31 May 2015 - 20:24
eu acum doua saptamani am cumparat un Audi A4 din 2011
puteam sa cumpar BMW seria 5 cu banii astia dar am ales Audi pt. ca e cu 10 ani inaintea bmw care la interior este antic si dpvd tehnologic e de pe vremea bunicii, adica cu frana de mana mecanica de handicapul tractiunii spate pe timp de iarna si strazi pline de zapada nici nu are rost sa vorbim Edited by Kroghy, 31 May 2015 - 20:24. |
#53
Posted 31 May 2015 - 22:06
mufasa, on 31 mai 2015 - 18:54, said:
BMWul si-a capatat renumele de masina sportiva in mare masura datorita marketingului. E un obiectiv pe care bavarezii l-au atins excelent. Sportivitatea unei masini este data de tinuta de drum si putere. Si slava Domnului ca sunt nenumarate masini cu tinute de drum f. bune, cat despre CP..... gasesti motoare puternice la f. mute marci. BMW 330i....il face varza un Golf GTI. BMW 320i....il face varza un Focus cu 200CP (nu stiu motorizarile). Cum v-am mai, spus sotia a avut 520D (184CP). Modesta, e drept si mare magaoaia pentru caii aia, nici vorba sa spun ca era vreo sportiva. Oricum tractiunea spate sucks, poate si ca m-am obisnuit cu integrala. Concluzia mea este ca daca as fi limitat la buget in loc de premium cu putere medie si tractiune simpla, as prefera o marca nonpremium care sa faca acceleratia sub 7s si cu tractiune integrala. [ http://www.autospies.com/images/users/4wheelsfan/main/2011_bmw_520d_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ????? Kroghy, on 31 mai 2015 - 20:24, said:
eu acum doua saptamani am cumparat un Audi A4 din 2011 puteam sa cumpar bmw seria 5 cu banii astia dar am ales Audi pt. ca e cu 10 ani inaintea bmw care la interior este antic si dpvd tehnologic e de pe vremea bunicii, adica cu frana de mana mecanica de handicapul tractiunii spate pe timp de iarna si strazi pline de zapada nici nu are rost sa vorbim Sunteti cumva evazionsti? Edited by kleeblatt, 31 May 2015 - 22:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users