Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Scumpire servicii Telekom - MagentaAinț
Last Updated: Jun 30 2015 13:42, Started by
Rao633
, May 22 2015 11:13
·
0
#199
Posted 26 May 2015 - 19:15
Si ce fac cei care nu au alta solutie inafara de telerahat?
|
#200
Posted 26 May 2015 - 19:27
Daca ai acoperire pe 3G de la Orange sau Vodafone s-ar putea sa gasesti o oferta mai buna.
|
#201
Posted 26 May 2015 - 20:03
Eu nu vorbesc de mine,spun de altii,eu am ca alternativa idilis,blue telecom(chiar daca au FO nu m-as incurca cu ei).
|
#202
Posted 26 May 2015 - 20:17
#203
Posted 27 May 2015 - 15:02
Rao633, on 23 mai 2015 - 12:38, said: Nu stiu cum se face in cazul telefoniei internationale, dar ma gandesc ca retelele au acorduri de interoperabilitate intre ele. Cum Coreea de Nord e o tara care pune restrictii puternice pe telecomunicatii, e posibil ca Telekomul sa nu aiba acord cu retelele lor, in timp ce Lyca da. Deci chiar daca Lyca foloseste in Romania infrastructura Telekom, apelurile internationale sunt rutate din Romania catre un centru de comutatie internationala a Lyca, si de-acolo ajung in Coreea. Asa imi explic de ce poti suna de pe Lyca in Coreea. E interesant de vazut si alte pareri. |
#204
Posted 05 June 2015 - 05:24
se pare ca si-au dat seama de scaderi si bombardeaza cu telefonia mobila inclusa.
Atat timp cat nu vor lasa preturile si cat nu vor mai face reclame cretine, totul o sa fie "roz". Smecher e ca ei sponsorizeaza concursuri televizate. Firma in paragina, dar da mii de euro concursurilor. se pare ca si-au dat seama de scaderi si bombardeaza cu telefonia mobila inclusa. Atat timp cat nu vor lasa preturile si cat nu vor mai face reclame cretine, totul o sa fie "roz". Smecher e ca ei sponsorizeaza concursuri televizate. Firma in paragina, dar da mii de euro concursurilor. |
#206
Posted 08 June 2015 - 10:33
Baga bani in concursuri la greu dar in infrastructura ioc.
|
#207
Posted 18 June 2015 - 12:42
Telekom: După rebranding am aliniat preţurile la nivelul Orange şi puţin mai sus faţă de Vodafone http://www.zf.ro/bus...dafone-14467588
Nu conteaza ca infrastructura e praf ei vor preturi a la Orange. "Totuşi, o redesenare a ofertelor este necesară în ce priveşte nivelul preţurilor de pe segmentul cartelelor preplătite, pentru că piaţa nu a urmat creşterea noastră de preţuri de la 6 la 6,94 euro pentru extraopţiuni“, arată raportul OTE. Germanii de la Deutsche Telekom controlează grupul Telekom România prin OTE." Edited by Papillon_, 18 June 2015 - 12:41. |
#209
Posted 18 June 2015 - 12:50
Papillon_, on 18 iunie 2015 - 12:42, said:
Telekom: După rebranding am aliniat prețurile la nivelul Orange și puțin mai sus față de Vodafone http://www.zf.ro/bus...dafone-14467588 Nu conteaza ca infrastructura e praf ei vor preturi a la Orange. "Totuși, o redesenare a ofertelor este necesară Ăźn ce privește nivelul prețurilor de pe segmentul cartelelor preplătite, pentru că piața nu a urmat creșterea noastră de prețuri de la 6 la 6,94 euro pentru extraopțiuniâ, arată raportul OTE. Germanii de la Deutsche Telekom controlează grupul Telekom RomĂąnia prin OTE." Lasand la o parte aroganta cu care Telekom isi trateaza clientii de aproape 1 an: citesc articolul si raman siderat. Cum au inregistrat astia cresteri peste asteptari, cand au atatea rezilieri la serviciile fixe, iar utilizatorii prepay fug mancand pamantul? Ori astia vin cu declaratii neverosimile, ori ce stiu eu despre exodul clientilor e fals. Sunt bulversat. |
#210
Posted 18 June 2015 - 13:37
Reclama prinde la multi. Mare majoritate a clientilor / potentialilor clienti nu stiu ca marele Telekom are semnal 2G sau inexistent acolo unde altii au 3G full. Si ADSL acolo unde altii au FTTH. Daca reclamele sunt la fel de sclipicioase, inseamna ca merita sa dai aceiasi bani ca la Vodafone sau Orange.
|
#211
Posted 18 June 2015 - 16:51
Rao633, on 18 iunie 2015 - 12:50, said: Cum au inregistrat astia cresteri peste asteptari, cand au atatea rezilieri la serviciile fixe, iar utilizatorii prepay fug mancand pamantul? Ori astia vin cu declaratii neverosimile, ori ce stiu eu despre exodul clientilor e fals. Sunt bulversat. |
#212
Posted 18 June 2015 - 18:42
biogood, on 18 iunie 2015 - 16:51, said: Cel mai probabil e prima varianta, declaratii neverosimile. Este totusi posibil ca cei din Telekom sa gandeasca in felul urmator: - crestem tarifele cu 25-30%, le aducem la nivelul tarifelor Orange - pierdem cateva sute de mii de clienti, dar aceasta contractie a bazei de clienti este mult compensata de cresterea tarifara; pentru ca românii sunt pămpălăi si delasati, deci cei mai multi o sa inchida ochii si o sa plateasca in continuare de voie de nevoie (zona rurala) - celor care se plang ca un serviciu (telefonia fixa de ex) are beneficii prea slabe, le bagam pe gat inca un serviciu (telefonia mobila de ex) si ii facem sa plateasca si mai mult - pe cei care nu sunt clienti ii vom atrage printr-o comunicare si advertising premium - clientii existenti vor prelungi automat contractul, indiferent de cale (le schimbam modemul si ii punem sa semneze prelungirea) Daca tragem linie: Telekom iese pe crestere, utilizatorul roman MUMU Ca evolutie imediat urmatoare: - daca intr-adevar Telekom creste in pofida acestor tarife, atunci Vodafone inregistreaza pierdere (fapt care explica ofertele si atentia vodafone-ului spre segmentul prepay). -daca Vodafone incearca sa creasca si el preturile, pierderile sale se vor accelera (eu personal, daca trebuie sa aleg intre Vodafone si Telekom, pe aceleasi tarife, aleg Telekom pentru ca brandul rosu nu mi-a fost niciodata simpatic, chiar daca sunt clientul lor de 8 luni). - daca Telekom se va reorienta pe segmentul prepay (din 21 Iunie) cu oferte atractive, s-ar putea ca popularitatea nemtilor sa creasca iar, caz in care Vodafone iar pierde. Cred ca in batalia Telekom - Vodafone, castigatorul va fi Telekom. Cu toate ca e colorat in rosu, Vodafone-ul nu mai are sange suficient ca sa atraga nici macar vampiri. Edited by Rao633, 18 June 2015 - 18:44. |
#213
Posted 18 June 2015 - 18:54
|
#214
Posted 18 June 2015 - 18:59
biogood, on 18 iunie 2015 - 18:54, said: Din 21 iunie? Stii ceva? Pai de Luni (21 Iunie) se schimba oferta prepay. Am observat o chestie: cu toate ca e atat de hulit Telekomul, indata ce a lansat oferta cu 1Tb, userii de pe forum (si nu numai) s-au grabit sa-si cumpere cartele si sa activeze oferta. Au fost multi utilizatori care au venit din provincie in Bucuresti sa-si activeze oferta. Ceea ce confirma ca romanii sunt tari in clanta numai. Si ca Telelom nu e un brand dezagreat in românica. O simpla miscare in strategia de marketing si românasii s-au imbulzit sa (re)devina clienti Telekom. |
#215
Posted 18 June 2015 - 19:14
21 iunie e duminica, nu luni.
Problema cu atitudinea clientilor Telekom e ca au cumparat un produs prepay care nu genereaza obligatii pe termen lung - poti renunta la el si in clipa urmatoare. Am cumparat si eu un prepay, eram curios cum le merge reteaua 4G, dar alta e treaba in cazul serviciilor postplatite: nu m-as mai lega cu un contract la Telekom nici daca ar fi cea mai avantajoasa oferta - am avut niste experiente personale cu ei si mi-a prea ajuns. Asa ca observatia ta trebuie nuantata corespunzator. |
#216
Posted 18 June 2015 - 19:21
biogood, on 18 iunie 2015 - 19:14, said:
21 iunie e duminica, nu luni. Problema cu atitudinea clientilor Telekom e ca au cumparat un produs prepay care nu genereaza obligatii pe termen lung - poti renunta la el si in clipa urmatoare. Am cumparat si eu un prepay, eram curios cum le merge reteaua 4G, dar alta e treaba in cazul serviciilor postplatite: nu m-as mai lega cu un contract la Telekom nici daca ar fi cea mai avantajoasa oferta - am avut niste experiente personale cu ei si mi-a prea ajuns. Asa ca observatia ta trebuie nuantata corespunzator. Da, dar trebuie sa tinem minte un lucru: ca daca serviciile postpay asigura trendul financiar si stabilitatea pe termen lung a companiei, serviciile prepay sunt cel mai eficient mod de a obtine rezultate pe termen scurt si de a-ti creste rapid indicatorii de performanta. Ai nevoie de 100 k de clienti noi ca sa acoperi o pierdere? Arunci pe piata o oferta noua si in3 luni ai acei clienti. Vrei sa cresti revenue-ul cu 10 milioane de euro in luna urmatoare ca sa raportezi crestere? Ofertezi prepay-ul si obtii asta. Deci serviciile prepay asigura reactivitatea pe termen scurt de care are nevoie o companie, in timp ce postpay-ul iti genereaza trend-ul. De aia trebuie sa existe un echilibru intre cele doua categorii de clienti. Un 60% - 40% balans in favoarea postpay e super ok si iti permite sa iti atingi scopurile si sa te joci cu piata cum vrei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users