Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alianta dintre Orange si Vodafone in rural are si consecinte negative
Last Updated: Apr 27 2023 20:42, Started by
vio73
, May 03 2015 11:28
·
0
#541
Posted 28 May 2015 - 14:14
#542
Posted 28 May 2015 - 14:18
aris86, on 28 mai 2015 - 13:22, said:
Si te-ai gandit? Mai prelungesti abonamentul pe 24 luni la Cangur 15, in actualele conditii? Nu era al meu ăla. Al meu e prelungit deja. Nu am alte soluții mai bune în zona mea. Varzafon nu prinde nici 6-7 Mbps în apropierea antenelor, dar la 4 km de ele! Eu prind dublul acestor valori dacă îmi poziționez ruterul cum trebuie. De ce i-aș alege? Edited by vio73, 28 May 2015 - 14:21. |
#543
Posted 28 May 2015 - 16:30
Pe telefon mobil este suficienta viteza aceia. Incerci sa iti cauti scuze (sa te minti pe tine insuti) ca ai ales ce e mai bun si sa cotizezi serios la portocalii, fara suparare. Au fost cei mai buni (dar de 6 luni) au cam dat cu balta in balta. Pana nu vor simti o scadere accentuata la venituri, nu vor lua masuri. Poate fac si ei un serviciu 4 play ca la telekom (telefonie fixa, mobila, internet mobil si tv) ca sa-si creasca veniturile. Din pacate, in Bucuresti la anumite ore/anumite zone sunt varza de Bruxelles.
|
#544
Posted 28 May 2015 - 16:37
aris86, on 28 mai 2015 - 16:30, said:
Pe telefon mobil este suficienta viteza aceia. Incerci sa iti cauti scuze (sa te minti pe tine insuti) ca ai ales ce e mai bun si sa cotizezi serios la portocalii, fara suparare. Au fost cei mai buni (dar de 6 luni) au cam dat cu balta in balta. Pana nu vor simti o scadere accentuata la venituri, nu vor lua masuri. Poate fac si ei un serviciu 4 play ca la telekom (telefonie fixa, mobila, internet mobil si tv) ca sa-si creasca veniturile. Din pacate, in Bucuresti la anumite ore/anumite zone sunt varza de Bruxelles. aris86, on 28 mai 2015 - 16:30, said: Poate fac si ei un serviciu 4 play ca la telekom (telefonie fixa, mobila, internet mobil si tv) ca sa-si creasca veniturile. Edited by iDorin, 28 May 2015 - 16:39. |
#545
Posted 28 May 2015 - 17:54
Meridian sud Bucuresti, nu-i de mirare, compania portat toate numerele la inceputul anului in vodafone. Indoor varza, abia sunt 2 liniute 2G.
|
#546
Posted 28 May 2015 - 20:06
#547
Posted 29 May 2015 - 20:10
Ce se mai aude de RAN sharing-ul din capitala? Vad ca in zona mea nu mai functioneaza busola Vodafone, dar nici cresterea semnalului nu am observat. Am observat ieri , un site orange unde au mai aparut alte antene, dar spre alta directie fata de cele care erau si inainte..
|
#548
Posted 31 May 2015 - 10:40
deja e hilara situatia. orange isi face super retea dupa care se prinde ca e mai rentabil sa o subinchirieze la vodafone. probabil ca da bine la venit si profit chiar daca pierde clienti.
|
#549
Posted 31 May 2015 - 12:47
Voi ați găsit pe undeva vreun comunicat oficial dat de Orange legat de problema scăderii calității serviciilor lor? Poate este și o explicație oficială.
|
#551
Posted 31 May 2015 - 14:29
Ran sharing-ul despre care tot vorbiti face parte din proiectul Ovidius prin care Orange si Vodafone isi folosesc in comun site-urile pentru optimizarea costurilor.
Vodafone nu influienteaza in niciun fel puterea de emisie si / sau trafic a retelei Orange. Faptul ca tehnicienii Orange nu si-au facut (inca) fine tuning pe echipamente n-are nicio legatura cu ce vorbiti aici. Urmeaza sa le calibreze si totul va reveni la normal in perioada imediat urmatoare. |
#552
Posted 31 May 2015 - 15:14
macsfx, on 31 mai 2015 - 14:29, said:
(...) Faptul ca tehnicienii Orange nu si-au facut (inca) fine tuning pe echipamente n-are nicio legatura cu ce vorbiti aici. Urmeaza sa le calibreze si totul va reveni la normal in perioada imediat urmatoare. 1. „Tehnicienii Orange” nu mai e de actualitate, ținând cont că serviciile tehnice sunt (cam) externalizate către Ericsson... deci, s-ar părea că ăștia din urmă nu prea mai răspund „prezent” sau o fac fără tragere de inimă (și aș mai adăuga și fără responsabilitate)... Dar na, pe Orange nu-i interesează „amănuntul” ăsta, ei și-au redus costurile... 2. Dacă totuși admitem că cineva a umblat la echipamente, cum se explică faptul că au lăsat lucrurile „necalibrate”...? Ăsta e lucru corect făcut? Nu știu, dar la mine la serviciu, după o intervenție, nu plec de la o mașină decât atunci când merge (cel puțin) la fel de bine ca înainte, nu îmi pot permite să las lucrurile neterminate! 3. Orange-ului chiar îi pasă de situația asta? Edited by crislacor, 31 May 2015 - 15:15. |
#553
Posted 31 May 2015 - 16:56
Performanta retelei Orange a scazu mult in ultima perioada, inclusiv unde nu s-a facut RAN sharing. Cei care frecventeaza aria asta, stiu ce probleme am eu cu reteaua 4G, ce rezultate se obtin acum si ce obtineam inainte. Recent, am fost in Timisoara, unde a functionat iarasi la maxim, insa, nu stiu daca a fost doar un rezultat eronat sau nu (desi nu cred) pe pilonul de la intrarea in oras, am obtinut aceleasi viteze rusinoase ca in orasul meu. Ma gandesc ca or fi avand legatura unul cu celalalt si problema mult mai extinsa.
Oricum am da-o, nu mai functioneaza ca la inceput. Daca nu vor reveni performantele de alta data, voi cere ieftinerea abonamentului pe toata durata contractuala, nu am de ce sa mai continui sa platesc suma pentru serviciile care inainte functioneau excelent, viteze mari, iar acum e ca un H+, diferenta vazandu-se mai mult la upload, care e clar de 4G. |
#554
Posted 31 May 2015 - 17:26
macsfx, on 31 mai 2015 - 14:29, said:
Ran sharing-ul despre care tot vorbiti face parte din proiectul Ovidius prin care Orange si Vodafone isi folosesc in comun site-urile pentru optimizarea costurilor. Vodafone nu influienteaza in niciun fel puterea de emisie si / sau trafic a retelei Orange. Faptul ca tehnicienii Orange nu si-au facut (inca) fine tuning pe echipamente n-are nicio legatura cu ce vorbiti aici. Urmeaza sa le calibreze si totul va reveni la normal in perioada imediat urmatoare. Orange foloseste EDGE pe 2G. Si de vreo 2 luni, brusc, cand intru in zone/incaperi fara semnal 3G/4G, telefonul trece(in unele zone) in modul 2G-GPRS. E greu de crezut ca Orange ar investi in echipamente GPRS in 2015. Cei ce folosesc GPRS pe 2G sunt.... sunt.... Vo-da-fone!!! Edited by Getodacul, 31 May 2015 - 17:28. |
#555
Posted 31 May 2015 - 17:40
MembruAnonim, on 31 mai 2015 - 16:56, said:
Daca nu vor reveni performantele de alta data, voi cere ieftinerea abonamentului pe toata durata contractuala, nu am de ce sa mai continui sa platesc suma pentru serviciile care inainte functioneau excelent, viteze mari, iar acum e ca un H+, diferenta vazandu-se mai mult la upload, care e clar de 4G. Edited by andreic, 31 May 2015 - 17:53. |
|
#557
Posted 31 May 2015 - 17:48
macsfx, on 31 mai 2015 - 14:29, said: Ran sharing-ul despre care tot vorbiti face parte din proiectul Ovidius prin care Orange si Vodafone isi folosesc in comun site-urile pentru optimizarea costurilor. Vodafone nu influienteaza in niciun fel puterea de emisie si / sau trafic a retelei Orange. Faptul ca tehnicienii Orange nu si-au facut (inca) fine tuning pe echipamente n-are nicio legatura cu ce vorbiti aici. Urmeaza sa le calibreze si totul va reveni la normal in perioada imediat urmatoare. Dar hai să lăsăm asta. Este atâta timp de când se tastează in tipicul acesta, corect? În tot acest timp de câte ori ați văzut userul Orange să-și facă apariția? Eu o singură dată. Deci topicul este urmărit și de cei de la Orange. De ce nu ne informeaza măcar aici, unde suntem o mână de oameni nu mai spun de vreun comunicat oficial? Dacă sunt probleme informeaza clienții tai spune ce vrei să faci și ca o faci pentru a mari calitatea serviciilor, cere clienților să testeze...sunt multe cai. Și orange ce face? Ia in continuare bani pe niște servicii care lasă de dorit. Când vorbești cu ei, ai impresia că tu esti cel vinovat că stai în casă și vrei net...iaca na ce mai pretenție |
#558
Posted 31 May 2015 - 17:59
MembruAnonim, on 31 mai 2015 - 17:46, said:
Sunt probleme mai mari, am avut discutii cu ei. Pai spune-ne si noua ce ai aflat lucica78, on 31 mai 2015 - 17:48, said:
Ran sharing-ul despre care vorbim aici îl folosește și vodafone, după cum bine și spus. Ei de ce s-au adaptat incredibil de repede la situație? Orange de ce nu poate? Dar hai să lăsăm asta. Este atâta timp de când se tastează in tipicul acesta, corect? În tot acest timp de câte ori ați văzut userul Orange să-și facă apariția? Eu o singură dată. Deci topicul este urmărit și de cei de la Orange. De ce nu ne informeaza măcar aici, unde suntem o mână de oameni nu mai spun de vreun comunicat oficial? Dacă sunt probleme informeaza clienții tai spune ce vrei să faci și ca o faci pentru a mari calitatea serviciilor, cere clienților să testeze...sunt multe cai. Și orange ce face? Ia in continuare bani pe niște servicii care lasă de dorit. Când vorbești cu ei, ai impresia că tu esti cel vinovat că stai în casă și vrei net...iaca na ce mai pretenție Acum pe bune, daca ai fi in locul lor ai recunoaste ca ai probleme cu acoperirea? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users