Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#505
Posted 31 January 2023 - 11:24
Buna ziua, Am 2 camere ip651w. Le vad daca dau scanare in DeviceClient. Le gasesc cu Search Tool, dar nu pot sa configurez nimic pe ele. Amandoua se manifesta la fel deci banuiesc ca gresesc eu ceva. Nu pot nici pe Android nici pe windows sa intru in setari sa fac ce modificari am nevoie pentru a le conecta in reteaua locala si altele. Zice ca nu se conecteaza la camera.
Utilizatorul este admin si fara parola. Exista alta varianta de conectare ? Alta combinatie utilzator parola ? Nu vrea nici pe Internet Explorer. Clipeste ledul verde , la reset isi face cursa complet apoi ramane cu ledul clipind si atat. Un nou firmware ? Multumesc |
#506
Posted 01 March 2023 - 21:47
Bunã seara! Dacã mã poate ajuta și pe mine cineva cu o informație. Am instalat unui prieten un NVR PNI HOUSE WIFI 660 cu cele 4 camere incluse in kitul de instalare. Ulterior i-am mai instalat încã 2 camere PNI IP 660. I-am instalat și aplicația XMEYE cã sã poatã urmãri camerele de pe telefon. Problema care mi-a sesizat-o este cã din aplicație nu îi mai aratã toate evenimentele, în schimb daca se duce la ora la care știe cã s-a petrecut evenimentul poate vedea imaginile (exemplu când vine/pleacã copilul la școalã). La început i le arata. Nu știu dacã problemã este de la aplicație sau e vreo setare ceva. Poate s-a mai întâlnit cineva cu situația asta. Mulțumesc
|
#507
Posted 02 March 2023 - 13:51
De verificat ora din aplicatie,pe istoric se poate verifica usor,accesezi un video care este facut dimineata devreme,astfel vei putea vedea daca ora este corecta.
|
#508
Posted 10 March 2023 - 00:43
Buna ziua PNI,
Se poate sa primesc firmware pentru PNI House PTZ800? Multumesc mult |
#509
Posted 10 March 2023 - 08:25
kiwimato, pe 10 martie 2023 - 00:43, a scris:
Buna ziua PNI, Se poate sa primesc firmware pentru PNI House PTZ800? Multumesc mult Trimiteti mail pe [email protected] cu poza din meniul DVR-ului - Info unde se vede versiunea de firmware. |
#510
Posted 29 May 2023 - 16:29
Va salut!
Am montat doua camere PNI IP440 la o casa batraneasca in provincie. De pe telefon le accesez si functioneaza perfect. Cum as putea sa le accesez si de pe laptop? Nu am fost cu laptopul in momentul instalarii, iar acum nu stiu cum sa fac nefiind pe aceeasi retea de wifi. Cunosc DNS-ul, UID-ul camerelor, parola de conectare la wifi din provicie. Am instalat pe laptop aplicatia HiP2P. Multumesc. |
#511
Posted 31 July 2023 - 12:41
Salut, am un Kit supraveghere video PNI House WiFi 400, ce contine 6 camere PNI IP11MP 720p wireless, si un NVR (nu stiu ce model, neavandu l in fata). Problema e ca nvr ul se blocheaza f des, plus ca a ars si un hdd. Aveti idee cu ce alt nvr as putea sa l inlocuiesc? In soecificatiile kitului se precizeaza faptul ca respectivele camere merg doar cu acest model de nvr,
cu care multi au probleme si care nici nu se mai fabrica. Multumesc! |
#512
Posted 01 August 2023 - 08:49
dreamtime: pentru mai multe informatii ne puteti contacta pe mail: [email protected] unde va rog sa transmiteti si seriile produselor.
|
#513
Posted 13 August 2023 - 21:59
Ce DVR-uri aveti la vanzare, cu suport de inregistrare voce?"
Multumesc anticipat! |
#514
Posted 22 August 2023 - 14:39
costyn_man, on 13 august 2023 - 21:59, said:
Ce DVR-uri aveti la vanzare, cu suport de inregistrare voce?" Multumesc anticipat! Va reamintesc ca inregistrarea audio este permisa doar in anumite conditii si este reglementata de legislatia in vigoare. |
|
#515
Posted 22 August 2023 - 19:53
suport_PNI, on 22 august 2023 - 14:39, said:
Puteti opta pentru varianta urmatoare care permite procesarea semnalului audio venit pe intrarile dedicate: https://s9.ro/1ifw . Va reamintesc ca inregistrarea audio este permisa doar in anumite conditii si este reglementata de legislatia in vigoare. |
#516
Posted 21 September 2023 - 16:05
Bună seara tuturor,
Am un televizor ANDROID TESLA series 6, 32S605BHS ȘI pe el vreau să adaug aplicația camerei de supraveghere PNI IP230T 1080P Wifi H264 pentru a viziona live imaginile acestei camere pe televizorul TESLA.Cum trebuie să procedez?Mulțumesc anticipat! Toate cele bune, Kosinus |
#517
Posted 22 September 2023 - 08:08
kosinus, on 21 septembrie 2023 - 16:05, said:
Bună seara tuturor, Am un televizor ANDROID TESLA series 6, 32S605BHS ȘI pe el vreau să adaug aplicația camerei de supraveghere PNI IP230T 1080P Wifi H264 pentru a viziona live imaginile acestei camere pe televizorul TESLA.Cum trebuie să procedez?Mulțumesc anticipat! Toate cele bune, Kosinus Verificati daca puteti descarca pe televizor aplicatia dedicata a camerei. Este posibil ca anumite aplicatii sa fie disponibile doar pentru versiunea de Android Mobil ( pentru Smartphone). |
#518
Posted 23 September 2023 - 07:13
suport_PNI, on 22 septembrie 2023 - 08:08, said:
Verificati daca puteti descarca pe televizor aplicatia dedicata a camerei. Este posibil ca anumite aplicatii sa fie disponibile doar pentru versiunea de Android Mobil ( pentru Smartphone). Nu am găsit pe televizor aplicația camerei dar am instalat pe televizor "Camera Wiev" și am dat scanare și a văzut "Camera PNI", dar când intru pe aplicație și apăs pe "Live", atunci apare ecranul televizorului de culoare neagră iar în colțul din stânga jos al ecranului apare un buton cu care pot doar misca camera în poziția dorită....am intrat la setările aplicației și acolo în spune ce formate de imagine poate reda și anume H264 640x360 12fps și JPEG 640X360 25fps.Cum aflu ce formate de imagine are "Camera PNI"?Dacă nu găsesc aplicația dedicata a camerei pot folsi un "Chromecast" și ce tip de "chromecast ar trebui să cumpăr?Mulțumesc foarte mult! Cu stimă, Kosinus Edited by kosinus, 23 September 2023 - 07:20. |
#519
Posted 07 December 2023 - 22:32
Va salut,
Am un sistem de supraveghere video ale carui date de cont nu le mai stiu. De asemenea, cand incerc sa reinregistrez dispozitivul de pe alt cont, imi spune ca este deja inregistrat de pe un alt cont. Pe langa un mail catre firma care produce aplicatia, ce alta solutie as avea? |
|
#520
Posted 08 December 2023 - 08:10
ciprianned : Ne puteti contacta pe https://suport.pni.ro/ cu date mai exacte ale sistemului:
- Nume si serie produs de pe eticheta, cutie, factura - poza cu ce va apare pe ecran Ca sa vedem cum putem sa va ajutam |
#521
Posted 20 December 2023 - 18:50
Am un PTZ1200 de ceva timp, insa recent face figuri. Momentan nu arat nicio imagine nu pot loga ca admin, primesc eroarea: "Systemmaintaining! Contact Installer plz." si un SN . Prin RTSP am imagine...
Ce pot sa fac? |
#522
Posted 20 December 2023 - 19:39
Intre timp am rezolvat: am scos HDD-ul, am scos bateria interna. Dupa un timp a pornit. Am intrat cu parola 1234 (nu cel setat de mine), a aratat un dialog unde puteam seta cand sa fie "maintain", am setat 0. Dupa un reboot am putut intra cu parola mea, setarile nu erau pierdute. Ciudat si neprietenos, dar ... merge.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users