Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#487
Posted 27 September 2021 - 07:26
O puteti trimite la service pentru verificare si resetare completand pagina rma.pni.ro .
|
#488
Posted 03 October 2021 - 10:39
Nu mai stiu parola de la NVR POIE 11270. Va rog o parola de resetare.
o camera PNI IP930W poare fi adaguta in CMS si xmeye? |
#489
Posted 04 October 2021 - 10:09
Pentru resetare parola trebuie sa dati e-mail catre [email protected] cu toate informatiile ce va apar pe ecranul NVR-ului.
Camerele compatibile cu POE ONE sunt cele ce functioneaza cu xmeye, sau au in specificatii protocolul ONVIF. Exemple: Camera supraveghere video PNI IP2MP 1080P - https://s9.ro/17m5 Camera supraveghere video PNI IP1MP 720p cu IP varifocala 2.8 - 12 mm de exterior - https://s9.ro/1dc8 Camera supraveghere video PNI IP652W WiFi PTZ 1080p 2MP 5X Zoom optic H265 - https://s9.ro/1dtw |
#490
Posted 04 January 2022 - 14:46
Detin un sistem PNI House IPMAX POE ONE 720P - NVR IP ONVIF și de câteva zile nu se mai declanșează alarma de detectie a mișcării, problema identificată de mine o reprezinta faptul că nu mai este setată zona de detecție a camerelor. Am încercat să setez din nou zonele de detecție și întodeauna în loc de a intra în modul setare, îmi apare mesajul '' Not configured '', menționez ca am încercat atât din NVR cât și din CMS.
|
#491
Posted 05 July 2022 - 11:02
Buna ziua,
Am o problema la un dvr cu camere de 8MP, 4K. Pana acum foloseam functia "Detectia miscarii" pe anumite regiuni selectate din zona de ecran si totul a mers perfect. De ceva timp, mai ales de cand a venit primavara-vara si au crescut frunzele, iluminatul devine ceva mai slabut si deci apar un fel de purici (ca si cum nu ai prea avea semnal). Puricii sunt numai noaptea dupa ce se intuneca bine. Dar acum functia de "Detectia miscarii" functioneaza non-stop pe timp de noapte chiar daca nu exista miscare, iar alarmele sunt setate la intervale de 10 sec aproximativ dar in aplicatia XMEye alarmele apar DOAR cate una la ore fixe 1:00:00AM, 2:00:00AM, etc. Camera este setata doar pe modul color, NU se poate folosi niight-vision din motive de reflexie. Mersi. |
#492
Posted 31 August 2022 - 07:21
Buna dimineata! daca ma puteti ajuta cu parerile voastre, am un dvr si 4 camere de supravegehere de 2 MP , merg pe cablu utp , dar 2 camere nu mai vor sa functioneze (nu mai vad imagini live) curent intra in ele pt ca noaptea se aprind , daca schimb locul celor doua camere care functioneaza in dvr cu cele care nu functioneaza este ok tot le vad (deci problema nu este din mufele din dvr), de la ce sa vina problema , cumva sa fie din video balum?
|
#493
Posted 01 September 2022 - 09:38
Problema poate fi din video-balun-uri, cablu sau chiar si o problema de alimentare ( daca sunt traseele cele mai lungi). Inlocuiti si testati cu alte video-balun-uri pentur inceput.
|
#494
Posted 02 September 2022 - 10:25
Buna ziua, am inlocuit video balumurile si sursele de curent cu altele cu amperaj un pic mai mare (12v 3a), folosesc cablu utp pe distante de cel mult 60 metrii, (curent in camerele de supraveghere intra ), am respectat culorile si asezarea firelor la ambele capete ca si la celelalte 2 camere care functioneaza .
Nu vad cablul utp sa fie taiat.Ce pot face? |
#495
Posted 07 September 2022 - 16:10
racdan: testati camerele langa Switch, DVR. cu cabluri scurte. Daca si aici sunt probleme puteti trimite camerele la noi la service daca sunt marca PNI pentru verificare si diagnosticare prin formularul: rma.pni.ro .
|
#496
Posted 05 October 2022 - 17:25
Pe unele IP-uri ( publice ) nu se conecteaza aplicatia si nu se poate vedea pe telefon.
Pe altele insa, functioneaza. Practic, trebuie sa restartez de mai multe ori DVR-ul pana isi ia un IP dintr-un bloc pe care pare sa functioneze. Putem avea niste adrese IP / domain ale serverelor de p2p sa vedem unde e problema? |
|
#497
Posted 27 October 2022 - 12:08
Buna ziua ,am si eu o intrebare catre suport PNi.
-in momentul de fata folosesc niste camere pni ip intr-o locatie si in alta locatie am un nvr pni 720ptz , conectare nvr-ului la camere o fac prin adresa de ip a camerelor avand ip fix In curand voi schimba providerul de internet si voi avea ip privat (router+cartela sim) si intreb daca in nvr voi introduce adresele de cloud (p2p) a camerelor nvr-ul este capabil sa se conecteze la camere? |
#498
Posted 01 November 2022 - 08:45
Conectarea remote depinde de foarte multi factori externi asa cum ati observat deja: IP Fix locatie, IP-uri fixe la camere, porturi diferite, forwardare de porturi in router etc.
Asa cum ati observat in NVR singura modalitate de adaugare camera este prin IP. Varianta prin Cloud P2P este disponibila doar pe aplicatiile dedicate de PC si mobil. |
#499
Posted 02 November 2022 - 12:14
Am doua camere ip 31 si 32,pana acum am folosit doar una,am net de la digi si in casa am un sistem mash din 3 elemente,inainte de acest mash am mai avut un extender de la tplink si camera acum am vazut ca era imperecheata cu acel extender,acum am incercat sa o trec pe sistemul mash si nu vrea sa se conecteze la el.Ce pot sa-i mai fac,ce setare nu fac bine si nu se poate conecta la net prin mash?
|
#500
Posted 02 November 2022 - 17:00
TRebuie sa resetati camera de pe butonul de reset si sa reluati procedura de instalare a camerei conform documentatiei din manual.
|
#501
Posted 03 November 2022 - 00:04
Facut de prima data asta,nu vrea sa se conecteze,am incercat si pe cablu si degeaba
|
|
#502
Posted 03 November 2022 - 16:48
ceanu1980: sunt mai multe lucruri care trebuie avute in vedere:
- daca aceasta camera a mers cu vechiul repetor/router si dupa ce ati schimbat echipamentul nu mai merge, clar e o problema de setare/configurare; - poate noul Mesh are si retea de 5 Ghz si aceasta nu este separata de cea de 2.4 Ghz. Camera poate fi conectata doar pe o retea de 2.4 Ghz. - pe cablu trebuie sa va asigurati ca aveti internet pe acea mufa unde ati conectat camera. Sunt routere care nu au toate porturile active si functionale mai ales cele ale operatorilor. - odata conectata pe cablu aveti cele 2 aplicatii de PC cu care puteti configura camera: Search Tool si HiP2P Client de aici din sectiunea download: https://s9.ro/1jxx - este posibil odata resetata camera sa nu isi ia IP automat de la retea prin DHCP si sa fie necesara configurarea cu Search Tool. Daca toate aceste variante esueaza, bineinteles ca aveti posibilitatea sa trimiteti produsul la noi pentru verificare. |
#503
Posted 03 November 2022 - 21:23
Rezolvat,de vina era tipul de securitate al mash-ului
|
#504
Posted 11 January 2023 - 15:53
Buna ziua, am si eu o problema de curand am achizitionat un kit de supraveghere 550wifi dupa ce l-am instalat am mai cumparat o camera de supraveghere (550 fix pentru acel nvr) am tot incercat sa o conectez de nvr in manualul de utilizare spune ca trebuie sa intru la ip camera si sa dau add de acolo la camera dar la mine in sistemul nvr pot doar sa vad ce camere am conectatat atat acele 4 care vin din kit dar sa mai adaug nu am nimic in plus nu inteleg ce sa mai fac am tot cautat pe internet dar nu am gasit nimic care sa ma ajute!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users