Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
523 replies to this topic

#487
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
O puteti trimite la service pentru verificare si resetare completand pagina rma.pni.ro .

#488
vallydvm

vallydvm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 14.06.2010
Nu mai stiu parola de la NVR POIE 11270. Va rog o parola de resetare.

o camera PNI IP930W poare fi adaguta in CMS si xmeye?

#489
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Pentru resetare parola trebuie sa dati e-mail catre [email protected] cu toate informatiile ce va apar pe ecranul NVR-ului.

Camerele compatibile cu POE ONE sunt cele ce functioneaza cu xmeye, sau au in specificatii protocolul ONVIF.  Exemple:
Camera supraveghere video PNI IP2MP 1080P - https://s9.ro/17m5
Camera supraveghere video PNI IP1MP 720p cu IP varifocala 2.8 - 12 mm de exterior   - https://s9.ro/1dc8
Camera supraveghere video PNI IP652W WiFi PTZ 1080p 2MP 5X Zoom optic H265 - https://s9.ro/1dtw

#490
vallydvm

vallydvm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 14.06.2010
Detin un sistem PNI House IPMAX POE ONE 720P - NVR IP ONVIF și de câteva zile nu se mai declanșează alarma de detectie a mișcării, problema identificată de mine o reprezinta faptul că nu mai este setată zona de detecție a camerelor. Am încercat să setez din nou zonele de detecție și întodeauna în loc de a intra în modul setare, îmi apare mesajul '' Not configured '', menționez ca am încercat atât din NVR cât și din CMS.

#491
MarYaNM972

MarYaNM972

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 30.09.2016
Buna ziua,

Am o problema la un dvr cu camere de 8MP, 4K. Pana acum foloseam functia "Detectia miscarii" pe anumite regiuni selectate din zona de ecran si totul a mers perfect.
De ceva timp, mai ales de cand a venit primavara-vara si au crescut frunzele, iluminatul devine ceva mai slabut si deci apar un fel de purici (ca si cum nu ai prea avea semnal). Puricii sunt numai noaptea dupa ce se intuneca bine.

Dar acum functia de "Detectia miscarii" functioneaza non-stop pe timp de noapte chiar daca nu exista miscare, iar alarmele sunt setate la intervale de 10 sec aproximativ dar in aplicatia XMEye alarmele apar DOAR cate una la ore fixe 1:00:00AM, 2:00:00AM, etc.

Camera este setata doar pe modul color, NU se poate folosi niight-vision din motive de reflexie.

Mersi.

#492
racdan

racdan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 25.02.2015
Buna dimineata! daca ma puteti ajuta cu parerile voastre, am un dvr si 4 camere de supravegehere de 2 MP , merg pe cablu utp , dar 2 camere nu mai vor sa functioneze (nu mai vad imagini live) curent intra in ele pt ca noaptea se aprind , daca schimb locul celor doua camere care functioneaza in dvr cu cele care nu functioneaza este ok tot le vad (deci problema nu este din mufele din dvr), de la ce sa vina problema , cumva sa fie din video balum?

#493
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Problema poate fi din video-balun-uri, cablu sau chiar si o problema de alimentare ( daca sunt traseele cele mai lungi). Inlocuiti si testati cu alte video-balun-uri pentur inceput.

#494
racdan

racdan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 25.02.2015
Buna ziua, am inlocuit video balumurile si sursele de curent cu altele cu amperaj un pic mai mare (12v 3a), folosesc cablu utp pe distante de cel mult 60 metrii, (curent in camerele de supraveghere intra ), am respectat culorile si asezarea firelor la ambele capete ca si la celelalte 2 camere care functioneaza .
Nu vad cablul utp sa fie taiat.Ce pot face?

#495
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
racdan: testati camerele langa Switch, DVR. cu cabluri scurte. Daca si aici sunt probleme puteti trimite camerele la noi la service daca sunt marca PNI pentru verificare si diagnosticare prin formularul: rma.pni.ro .

#496
cipito

cipito

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 24.05.2006
Pe unele IP-uri  ( publice ) nu se conecteaza aplicatia si nu se poate vedea pe telefon.
Pe altele insa, functioneaza.

Practic, trebuie sa restartez de mai multe ori DVR-ul pana isi ia un IP dintr-un bloc pe care pare sa functioneze.

Putem avea niste adrese IP / domain ale serverelor de p2p sa vedem unde e problema?

#497
paulspp

paulspp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 08.12.2008
Buna ziua ,am si eu o intrebare catre suport PNi.
-in momentul de fata folosesc niste camere pni ip intr-o locatie si in alta locatie am un nvr pni 720ptz , conectare nvr-ului la camere o fac prin adresa de ip a camerelor avand ip fix
In curand voi schimba providerul de internet si voi avea ip privat (router+cartela sim) si intreb daca in nvr voi introduce adresele de cloud (p2p) a camerelor nvr-ul este capabil sa se conecteze la camere?

#498
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
Conectarea remote depinde de foarte multi factori externi asa cum ati observat deja: IP Fix locatie, IP-uri fixe la camere, porturi diferite, forwardare de porturi in router etc.
Asa cum ati observat in NVR singura modalitate de adaugare camera este prin IP. Varianta prin Cloud P2P este disponibila doar pe aplicatiile dedicate de PC si mobil.

#499
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,145
  • Înscris: 15.05.2008
Am doua camere ip 31 si 32,pana acum am folosit doar una,am net de la digi si in casa am un sistem mash din 3 elemente,inainte de acest mash am mai avut un extender de la tplink si camera acum am vazut ca era imperecheata cu acel extender,acum am incercat sa o trec pe sistemul mash si nu vrea sa se conecteze la el.Ce pot sa-i mai fac,ce setare nu fac bine si nu se poate conecta la net prin mash?

#500
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
TRebuie sa resetati camera de pe butonul de reset si sa reluati procedura de instalare a camerei conform documentatiei din manual.

#501
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,145
  • Înscris: 15.05.2008
Facut de prima data asta,nu vrea sa se conecteze,am incercat si pe cablu si degeaba

#502
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,825
  • Înscris: 21.01.2013
ceanu1980: sunt mai multe lucruri care trebuie avute in vedere:
- daca aceasta camera a mers cu vechiul repetor/router si dupa ce ati schimbat echipamentul nu mai merge, clar e o problema de setare/configurare;
- poate noul Mesh are si retea de 5 Ghz si aceasta nu este separata de cea de 2.4 Ghz. Camera poate fi conectata doar pe o retea de 2.4 Ghz.
- pe cablu trebuie sa va asigurati ca aveti internet pe acea mufa unde ati conectat camera. Sunt routere care nu au toate porturile active si functionale mai ales cele ale operatorilor.
- odata conectata pe cablu aveti cele 2 aplicatii de PC cu care puteti configura camera: Search Tool si HiP2P Client de aici din sectiunea download: https://s9.ro/1jxx
- este posibil odata resetata camera sa nu isi ia IP automat de la retea prin DHCP si sa fie necesara configurarea cu Search Tool.
  Daca toate aceste variante esueaza, bineinteles ca aveti posibilitatea sa trimiteti produsul la noi pentru verificare.

#503
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,145
  • Înscris: 15.05.2008
Rezolvat,de vina era tipul de securitate al mash-ului

#504
RobertMDG

RobertMDG

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.01.2023
Buna ziua, am si eu o problema de curand am achizitionat un kit de supraveghere 550wifi dupa ce l-am instalat am mai cumparat o camera de supraveghere (550 fix pentru acel nvr) am tot incercat sa o conectez de nvr in manualul de utilizare spune ca trebuie sa intru la ip camera si sa dau add de acolo la camera dar la mine in sistemul nvr pot doar sa vad ce camere am conectatat atat acele 4 care vin din kit dar sa mai adaug nu am nimic in plus nu inteleg ce sa mai fac am tot cautat pe internet dar nu am gasit nimic care sa ma ajute!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate