Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Oct 03 2021 21:10, Started by
Adm
, Mar 28 2015 20:08
·
0
#3781
Posted 06 February 2020 - 22:39
Angelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:
@dexterash, daca depozitul chinezului e in Belgia sau Franta, e clar ca s-au platit taxe deja, altfel nu avea cum sa intre marfa in depozitul respectiv. https://www.customs....ale/zone-libere Quote
Introducerea de mărfuri cu statut neunional într-o zonă liberă semnifică plasarea lor în regimul special de depozitare Definiție Regimul de depozitare în zona liberă permite depozitarea mărfurilor neunionale în aceste perimetre, fără ca mărfurile să fie supuse: a) taxelor la import; b) altor taxe, conform altor dispoziţii relevante în vigoare; c) măsurilor de politică comercială, în măsura în care acestea nu interzic introducerea mărfurilor pe teritoriul vamal al Uniunii sau scoaterea lor din acesta. Perioada în care mărfurile pot rămâne sub regimul de depozitare în zona liberă nu este limitată. Angelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:
Si atunci de ce sa mai platim si noi taxe inca o data? Mai ales ca pachetul e trimis din UE. Angelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:
Suntem luati de prosti sau ce? Edited by dexterash, 06 February 2020 - 22:40. |
#3782
Posted 07 February 2020 - 15:24
Nu am stiut de chestia asta a marfurilor cu statut neunional.
Totusi nu am de unde stii daca chinezul are depozit intr-o astfel de zona libera sau nu. Ceea ce stiu e ca el trebuia sa specifice in anunt lucrul acesta. Altfel e inselaciune. Am mai comandat acum vreo 2 luni un colet de la el, tot cu 4 lampi solare dar din alt anunt, caci are vreo 5-6 astfel de anunturi de nici nu stii exact daca sunt aceleasi marfuri sau sunt diferite si la fel am ales Franta. Mi-a venit la posta din cartier. Dar din pacate nu am facut poze la eticheta de pe coletul vechi. Caci daca facem, le puteam compara cu astealalte si vedeam daca era vreo diferenta. Mai e o chestioe. E posibil ca depozitul sa fie in Olanda, caci pe colet, scrie ca in caz de returnare sa-l trimit la o adresa din Olanda. E un talmes-balmes. Vanzatorul e in China, imi zice ca imi trimite din Franta si apoi in caz de retur sa trimit in Olanda ... nu se mai intelege nimic. |
#3783
Posted 11 May 2020 - 09:38
Salut.
Am urmatoarea problema cu Gearbest. Am comandat un produs care era Flash sale, pretul fiind foarte bun si produsul era pe stoc. Dupa cateva zile am primit un mesaj ca produsul nu mai este pe stoc si sa cer returnarea sumei. Treaba este ca acea camera este in continuare la vanzare dar pretul este de 4 ori mai mare decat atunci cand am comandat iar cei de la Gearbest ma mint spunandu-mi ca au retras produsul de la vanzare. Cred ca acest magazin nu este de incredere. Vanzatorul te trateaza de parca nu ai avea nici un drept si nu ai cu cine vorbi despre asta. Multumesc. |
#3784
Posted 11 May 2020 - 10:04
#3785
Posted 14 May 2020 - 22:13
martyt13, on 11 mai 2020 - 09:38, said:
Cred ca acest magazin nu este de incredere. Vanzatorul te trateaza de parca nu ai avea nici un drept si nu ai cu cine vorbi despre asta. Multumesc. Gearbest s-a pus pe dat tepe la greu. In afara de problema comenzilor care nu sunt trimise, te mint cu lejeritate si au inceput sa aiba texte de parca vorbesc cu oligofreni. Saptamana asta am avut doua tichete deschise la PayPal, ambele solutionate cu rambursarea banilor, lucru pe care ei nu voiau sa-l faca si ma tot purtau cu discutii sterile si teoria chibritului. Si imediat mai anulez o comanda, stau de aproape o luna sa trimita si nimic. |
#3786
Posted 15 May 2020 - 06:25
Si eu am anulat o comanda (~30$) dar nu au fost probleme, evident mi-au propus sa mai astept/ sa cumpar altceva / sa tin banii in cont dar cand am spus NU, am avut banii inapoi pe card in mai putin de o saptamana.
Am un coleg care chiar zilele astea a cerut o anulare de comanda si valoarea e vreo 500$ sunt curios cum va merge. |
#3787
Posted 17 May 2020 - 06:31
Mai nou, eu vad No more shipping method to Romania la majoritatea produselor
|
#3788
Posted 12 June 2020 - 05:31
Nu mai livreaza prin priority line direct acasa. Vine prin nlpost la oficiul vamal.
|
#3789
Posted 12 June 2020 - 07:07
#3790
Posted 12 June 2020 - 08:08
Mie mi l-au trimis fara nici o explicatie referitor la schimbarea modului de expeditie. Am disputa deschisa la paypal, dar acesta refuza sa dea un raspuns concret; amana rezolutia la fiecare 5 zile.
|
|
#3791
Posted 12 June 2020 - 13:14
Superb... Poate e doar in perioada asta, cine stie ce probleme au prin Germania, mai multi curieri au probleme in perioada asta.
|
#3792
Posted 23 June 2020 - 19:45
Azi am primit raspuns de la Paypal: "claim denied". Nu i-a interesat faptul ca vanzatorul a schimbat modul de trimitere din prority line in china post. Deci nu mai cumpar de la Gearbest si nu mai folosesc Paypal.
|
#3793
Posted 24 June 2020 - 19:03
ffaannee, on 23 iunie 2020 - 19:45, said:
Azi am primit raspuns de la Paypal: "claim denied". Nu i-a interesat faptul ca vanzatorul a schimbat modul de trimitere din prority line in china post. Deci nu mai cumpar de la Gearbest si nu mai folosesc Paypal. Poate se gandesc ca sunt totusi sanse ca produsul sa vina. Eu chiar nu ma avut probleme cu PayPal, toate tichetele deschise au fost rezolvate in favoarea mea, dar am deschis doar pt. coletele neprimite. |
#3794
Posted 24 June 2020 - 21:42
e cam greu sa inteleaga ca noi prin priority line nu mai plateam taxe ca aveam o combinatie, din punctul de vedere al paypal tu ai primit produsul si nu e un fals sau deteriorat
Edited by soul18reaver, 24 June 2020 - 21:42. |
#3795
Posted 25 June 2020 - 02:17
|
#3796
Posted 30 June 2020 - 09:17
bbox, on 15 mai 2020 - 06:25, said:
Am un coleg care chiar zilele astea a cerut o anulare de comanda si valoarea e vreo 500$ sunt curios cum va merge. A comandat cineva de pe geekbuying, recent ? Vad ca au depozite in Europa in diverse tari si livrare prin curier, cu produse in stoc. Oare sunt reale stocurile sau trebuie sa astepti sa trimita din china ? |
#3797
Posted 30 June 2020 - 15:19
Nu e vorba de bombardieri aici. E vorba si de pretul platit pe priority line, care nu a mai fost recuperat. Dar de, e mai usor sa citim in diagonala si sa nu pricepem mare lucru.
|
#3798
Posted 29 October 2020 - 14:53
Salut
Am comandat de pe Banggood (produsul se afla in UK ) un produs in valoare de 98 dolari , transport Eu tracked shipping Banggood a expediat pachetul in urma cu 24 de ore Vreau sa anulez comanda,se poate? Am citit foarte multe review-uri proate despre produsul comandat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users