Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
3814 replies to this topic

#3781
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostAngelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:

@dexterash, daca depozitul chinezului e in Belgia sau Franta, e clar ca s-au platit taxe deja, altfel nu avea cum sa intre marfa in depozitul respectiv.
I'auzi. Uite, baietii astia nu's de acord cu tine:
https://www.customs....ale/zone-libere

Quote

Introducerea de mărfuri cu statut neunional într-o zonă liberă semnifică plasarea lor în regimul special de depozitare
Definiție
Regimul de depozitare în zona liberă permite depozitarea mărfurilor neunionale în aceste perimetre, fără ca mărfurile să fie supuse:
a) taxelor la import;
b) altor taxe, conform altor dispoziţii relevante în vigoare;
c) măsurilor de politică comercială, în măsura în care acestea nu interzic introducerea mărfurilor pe teritoriul vamal al Uniunii sau scoaterea lor din acesta.
Perioada în care mărfurile pot rămâne sub regimul de depozitare în zona liberă nu este limitată.


View PostAngelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:

Si atunci de ce sa mai platim si noi taxe inca o data? Mai ales ca pachetul e trimis din UE.
Nu stiu cum crezi tu ca functioneaza treaba asta cu taxele, dar nu prea's dupa ureche, dupa cum insinuezi tu.

View PostAngelitto, on 05 februarie 2020 - 23:17, said:

Suntem luati de prosti sau ce?
Eu am impresia ca ii iei tu de prosti pe altii - pe cei care trebuie sa aplice legea. Ia zi-mi, ai citit legea inainte de a spune ca te ia careva de prost? Daca da, cum de nu ai ajuns la articolele cu zona libera vamala?

Edited by dexterash, 06 February 2020 - 22:40.


#3782
Angelitto

Angelitto

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,395
  • Înscris: 10.03.2005
Nu am stiut de chestia asta a marfurilor cu statut neunional.
Totusi nu am de unde stii daca chinezul are depozit intr-o astfel de zona libera sau nu. Ceea ce stiu e ca el trebuia sa specifice in anunt lucrul acesta. Altfel e inselaciune.
Am mai comandat acum vreo 2 luni un colet de la el, tot cu 4 lampi solare dar din alt anunt, caci are vreo 5-6 astfel de anunturi de nici nu stii exact daca sunt aceleasi marfuri sau sunt diferite si la fel am ales Franta. Mi-a venit la posta din cartier. Dar din pacate nu am facut poze la eticheta de pe coletul vechi. Caci daca facem, le puteam compara cu astealalte si vedeam daca era vreo diferenta.
Mai e o chestioe. E posibil ca depozitul sa fie in Olanda, caci pe colet, scrie ca in caz de returnare sa-l trimit la o adresa din Olanda. E un talmes-balmes. Vanzatorul e in China, imi zice ca imi trimite din Franta si apoi in caz de retur sa trimit in Olanda ... nu se mai intelege nimic.

#3783
martyt13

martyt13

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 20.02.2005
Salut.
Am urmatoarea problema cu Gearbest.
Am comandat un produs care era Flash sale, pretul fiind foarte bun si produsul era pe stoc.
Dupa cateva zile am primit un mesaj ca produsul nu mai este pe stoc si sa cer returnarea sumei. Treaba este ca acea camera este in continuare la vanzare dar pretul este de 4 ori mai mare decat atunci cand am comandat iar cei de la Gearbest ma mint spunandu-mi ca au retras produsul de la vanzare. Cred ca acest magazin nu este de incredere. Vanzatorul te trateaza de parca nu ai avea nici un drept si nu ai cu cine vorbi despre asta.
Multumesc.

#3784
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postmartyt13, on 11 mai 2020 - 09:38, said:

Vanzatorul te trateaza de parca nu ai avea nici un drept si nu ai cu cine vorbi despre asta.
Pai ai vreun drept? Daca da, care?
Ai cu cine vorbi? Daca da, cu cine?

#3785
dark_fuhrer

dark_fuhrer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 12.04.2007

View Postmartyt13, on 11 mai 2020 - 09:38, said:

Cred ca acest magazin nu este de incredere. Vanzatorul te trateaza de parca nu ai avea nici un drept si nu ai cu cine vorbi despre asta.
Multumesc.

Gearbest s-a pus pe dat tepe la greu. In afara de problema comenzilor care nu sunt trimise, te mint cu lejeritate si au inceput sa aiba texte de parca vorbesc cu oligofreni. Saptamana asta am avut doua tichete deschise la PayPal, ambele solutionate cu rambursarea banilor, lucru pe care ei nu voiau sa-l faca si ma tot purtau cu discutii sterile si teoria chibritului. Si imediat mai anulez o comanda, stau de aproape o luna sa trimita si nimic.

#3786
bbox

bbox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 744
  • Înscris: 12.05.2005
Si eu am anulat o comanda (~30$) dar nu au fost probleme, evident mi-au propus sa mai astept/ sa cumpar altceva / sa tin banii in cont dar cand am spus NU, am avut banii inapoi pe card in mai putin de o saptamana.
Am un coleg care chiar zilele astea a cerut o anulare de comanda si valoarea e vreo 500$ sunt curios cum va merge.

#3787
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,205
  • Înscris: 22.05.2003
Mai nou, eu vad No more shipping method to Romania la majoritatea produselor

#3788
ffaannee

ffaannee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 01.02.2009
Nu mai livreaza prin priority line direct acasa. Vine prin nlpost la oficiul vamal.

#3789
dark_fuhrer

dark_fuhrer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 12.04.2007

View Postffaannee, on 12 iunie 2020 - 05:31, said:

Nu mai livreaza prin priority line direct acasa. Vine prin nlpost la oficiul vamal.

Am si eu un pachet, am ales priority line, platit ca atare, au trimis cu ... Chinese Post, ca cica din "greseala". :|

#3790
ffaannee

ffaannee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 01.02.2009
Mie mi l-au trimis fara nici o explicatie referitor la schimbarea modului de expeditie. Am disputa deschisa la paypal, dar acesta refuza sa dea un raspuns concret; amana rezolutia la fiecare 5 zile.

#3791
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,911
  • Înscris: 07.08.2008
Superb... Poate e doar in perioada asta, cine stie ce probleme au prin Germania, mai multi curieri au probleme in perioada asta.

#3792
ffaannee

ffaannee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 01.02.2009
Azi am primit raspuns de la Paypal: "claim denied". Nu i-a interesat faptul ca vanzatorul a schimbat modul de trimitere din prority line in china post. Deci nu mai cumpar de la Gearbest si nu mai folosesc Paypal.

#3793
dark_fuhrer

dark_fuhrer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 12.04.2007

View Postffaannee, on 23 iunie 2020 - 19:45, said:

Azi am primit raspuns de la Paypal: "claim denied". Nu i-a interesat faptul ca vanzatorul a schimbat modul de trimitere din prority line in china post. Deci nu mai cumpar de la Gearbest si nu mai folosesc Paypal.

Poate se gandesc ca sunt totusi sanse ca produsul sa vina. Eu chiar nu ma avut probleme cu PayPal, toate tichetele deschise au fost rezolvate in favoarea mea, dar am deschis doar pt. coletele neprimite.

#3794
soul18reaver

soul18reaver

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 05.02.2009
e cam greu sa inteleaga ca noi prin priority line nu mai plateam taxe ca aveam o combinatie, din punctul de vedere al paypal tu ai primit produsul si nu e un fals sau deteriorat

Edited by soul18reaver, 24 June 2020 - 21:42.


#3795
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postsoul18reaver, on 24 iunie 2020 - 21:42, said:

e cam greu sa inteleaga ca noi prin priority line nu mai plateam taxe
Iar PayPal si restu's pe planeta ca sa faciliteze "combinatiile", n'asa?! Combinatii si reduceri la pachet pentru "bombardieri"... galactici.

#3796
bbox

bbox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 744
  • Înscris: 12.05.2005

View Postbbox, on 15 mai 2020 - 06:25, said:

Am un coleg care chiar zilele astea a cerut o anulare de comanda si valoarea e vreo 500$ sunt curios cum va merge.
Am uitat de asta ... in caz ca e cineva interesat, colegul a primit toti banii inapoi fara probleme, inca in luna mai.

A comandat cineva de pe geekbuying, recent ? Vad ca au depozite in Europa in diverse tari si livrare prin curier, cu produse in stoc.
Oare sunt reale stocurile sau trebuie sa astepti sa trimita din china ?

#3797
ffaannee

ffaannee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 01.02.2009
Nu e vorba de bombardieri aici. E vorba si de pretul platit pe priority line, care nu a mai fost recuperat. Dar de, e mai usor sa citim in diagonala si sa nu pricepem mare lucru.

#3798
uzzi93

uzzi93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 27.02.2005
Salut
Am comandat de pe Banggood (produsul se afla in UK ) un produs in valoare de 98 dolari , transport Eu tracked shipping
Banggood a expediat pachetul in urma cu 24 de ore
Vreau sa anulez comanda,se poate?
Am citit foarte multe review-uri proate despre produsul comandat

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate