Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...
 O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...
 Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 

S6 Edge - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
1739 replies to this topic

#91
bebelusulsadic

bebelusulsadic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.07.2012
Buna seara,numele meu este Sandor Viorel si vreau sa fac o reclamatie privind serviciile samsung romania. Pentru inceput as vrea sa mentionez faptul ca mi-au placut si imi plac produsele samsung. Am fost fericitul posesor al unui samsung galaxy note 2,samsung galaxy note 3,samsung s5611,un televizor samsung lcd si in final am achizitionat in data de 19.06.2015 un telefon samsung galaxy s6 edge.totul foarte bine pana acum o saptamana,cand am inceput sa imi schimb incet si sigur parerea despre produsele samsung.acum o saptamana,am pus ca de obicei noul meu telefon samsung s6edge la incarcat pe standul lui original cu inacarcare wirreles.cand sa il iau in mana,dupa ce s-a terminat incarcarea,am crezut ca innebunesc. Telefonul era extrem de incalzit si pe ecran ,a aparut o crapatura. Crapatura care porneste de la difuzorul de deasupra ecranului pana la tastele de volum. Stiind ca nu am scapat telefonul niciodata pe jos,nu l-am trantit,arata impecabil ca nou,pentru ca a fost tinut in husa clear view tot de la samsung,m-am dus frumusel la service autorizat samsung de la mine din oras (targu mures) cu garantia. Acolo o fata de la biroul de informatii mi-a luat telefonul si la dus la colegii tehnicieni. Dupa 2 minute a iesit unul din tehnicieni cu telefonul in mana spunandu-mi ca nu au cum sa il repare deoarece a suferit un soc mecanic,altfel nu s-ar fi crapat.i-am explicat si dansului ca nu a fost scapat pe jos,nu l-am trantit,pur si simplu a crapat in timpul incarcarii si ca era foarte incins cand l-am scos de la incarcat.tehnicianul imi tot repeta ca nu poate sa il repare pe garantie pentru ca a suferit un soc mecanic. Am zis ok,stiind sigur ca nu l-am scapat pe jos,vreau sa imi demonstreze ca a suferit un soc mecanic si sa atunci o sa accept repararea telefonului contracost. Tehnicianul respectiv mi-a spus ca nu are cum sa imi demonstreze acest lucru. Trebuie sa am incredere doar in ce spune el,cuvantul lui conteaza. Am vazut ca nu o pot scoate nicicum la capat,le-am cerut sa imi faca un proces verbal de constatare. Am luat procesul verbal,am iesit afara si am pus mana pe telefon si am inceput sa sun la samsung romania. Acolo mi-a raspuns o doamna la care i-am explicat toata povestea. Aceea doamna mi-a spus ca in cazul asta,daca nu sunt multumit de raspunsul primit,sa trimit telefonul in alt service autorizat samsung din tara,pentru o contraexpertiza. Aceste filiale sunt la cluj,brasov si bucuresti. Ideea e ca trebuie sa il trimit pe banii mei. Ceea ce nu am acceptat si am facut o sesizare la alt departament. Mi-au zis ca ma suna in maxim 7 zile lucratoare. Nu au trecut 7 zile,a doua zi m-a si sunat un domn,care mi-a spus ca a vazut sesizarea si ii pare rau sa ma anunte ca a vorbit cu tehnicianul de aici din mures si nu se poate repara telefonul pe garantie deoarece a suferit un soc mecanic pe care nu au cum sa il demonstreze. Si daca nu is multumit de acest raspuns sa il trimit la fel in cluj sau brasov sau bucuresti pe cheltuiala mea la o alta constatare,dar sa ii sun pe ei inainte sa il trimit sa ii anunt. Am refuzat si de data asta sa il trimit pentru ca nu vreau sa mai cheltui alti bani pe acest telefon,a fost destul de scump la cumparare.acest domn mi-a spus ca daca nu imi convine sa ma duc la opc ca nu am cum sa rezolv oricum. V-am scris acest mesaj in dorinta de a ma ajuta cineva care poate a mai trecut prin asa ceva.
Va sfatuiesc sa nu cumparati produse scumpe samsung pentru ca se comporta extrem de indiferenti cu clientii lor atunci cand vine vorba de garantie.
Va multumesc pentru rabdarea avuta pentru citirea acestui mesaj. Poate o sa trec si eu pe apple pentru ca am auzit ca cei de la apple sunt mai seriosi cand vine vorba de clientii lor. Va astep parerile si sfaturile. Multumesc.
Si am uitat sa mentionez ca telefonul se incalzeste extrem de tare cand e la incarcat,plus ca se incalzeste extrem de tare si mufa decla incarcator care intra in telefon.

Attached Files



#92
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Daaaa, cu reclamatii pe forum o sa misti muntii din loc.
Ma amuza cand telefoanele astea exagerat de scumpe crapa mai ceva ca alea ieftine fara pretentii. Posted Image .

#93
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Sper ca stii ca o contra-expertiza e platita de nemultumit, nu? Era evident ca, daca tu, cel caruia i-a fost anulata garantia pe motiv de soc mecanic, trebuia sa faci o constatare noua, pe banii tai, sa dovedesti ca a fost altfel. OPC nu stiu cat o sa te ajute. Probabil Samsung are inregistrarea audio (sigur reclamatia ta o au scrisa sau cum ai facut-o o au inregistrata cu numar de inregistrare) si ti-au oferit si un raspuns.

Tot ce am inteles din nemultumirea ta au fost urmatoarele:
  • Ai pus telefonul la incarcat pe wireless charging
  • S-a terminat incarcarea si ai constatat ca frige si s-a crapat display-ul
  • Ai recalmat problema si ti s-a refuzat garantia pe motiv mecanic.
Deci, daca nu vrei sa platesti reparatia, plateste o contra-expertiza si vezi daca iti da dreptate. Daca ai dreptate (a fost motiv termic din cauza telefonului), Samsung va fi bun de plata (pentru reparatie si expertiza vorbind), daca nu ai dreptate si a fost ceva mecanic, platesti expertiza si ramai fara garantie.

#94
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
eu  nu  cred  ca  in  romanistan  ai  fi  primit  de  la  alta  marca  alt  raspuns.

#95
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
nu esti primul caruia i s-a intamplat asta....din pacate.
Cauta pe net si o sa vezi. Cei de la SMASUNG insa nu recunosc deocamdata.

Plateste expertiza !! Merita !

Edited by Mihai_3, 05 August 2015 - 14:38.


#96
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,887
  • Înscris: 03.02.2005
Imi pare ca ar fi o crapatura de la un defect de fabricatie si nu e una de la un impact.
Poate, de la incalzirea excesiva s-a dilatat interior ceva cadru sau placa metalica.
Acestea se pot constata numai la desfacerea telefonului.
Telefonul trebuie fotografiat foarte bine pe la toate colutrile cu o camera foarte buna, apoi impachetat si trimis la Samsung Romania sau la un service recomandat de Samsung Romania.
Fotografiile atasate aici sunt de proasta calitate, trebuie sa iei o camera serioasa de fotografiat, nu folosi un telefon, pentru a face poze in modul macro.

Edited by Ciubex, 05 August 2015 - 14:51.


#97
xe3nder

xe3nder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 31.08.2014
Initiator, daca este adevarat ce ai spus tu, imi pare rau sa aud asta! Dar, in acest caz, cum a spus un user putin mai sus, indiferent de marca probabil primeai acelas raspuns!  Vezi cazuri cu iPhone 6 Plus bandgate!

In schimb, daca nu este adevarat si tind sa cred ca nu este, puteai sa-i tragi la raspundere cat vrei tu, ca tot nimic rezolvai!

Am zis ca tind sa cred ca nu este adevarat, deoarece nu prea este posibil ca la o supraincalzire sa se sparga o combinatie de plastic si sticla, in cel mai rau caz se deforma, si atunci chiar aveai dreptate!

Noi nu avem de unde sa stim ce s-a intamplat de fapt, tu poti sa ne zici aici ce vrei, insa nu stim si daca e adevarat!

Dupa ce ai povestit aceste lucruri eu cred urmatoarele:
- Cand era la incarcat, ai scapat ceva doar pe sticla respectiva si s-a intamplat ce s-a intamplat
- Cand l-ai tinut in buzunar, sau unde il ti tu, s-a spart ecranul si l-ai pus la incarcat fara sa observi, si apoi ai constatat tu ca s-a spart din cauza incarcarii

Indiferent de situatie, succes in rezolvarea problemei!

#98
ct03nut

ct03nut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 29.06.2006
incarcarea wireless degaja FOARTE multa caldura. Asa distrugi acumulatorul in timp. Ce placa de incarcare ai? QI? Samsung originala ?

#99
Tudy88

Tudy88

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,034
  • Înscris: 25.08.2007

View Postxe3nder, on 05 august 2015 - 15:09, said:

Initiator, daca este adevarat ce ai spus tu, imi pare rau sa aud asta! Dar, in acest caz, cum a spus un user putin mai sus, indiferent de marca probabil primeai acelas raspuns!  Vezi cazuri cu iPhone 6 Plus bandgate!

In schimb, daca nu este adevarat si tind sa cred ca nu este, puteai sa-i tragi la raspundere cat vrei tu, ca tot nimic rezolvai!

Am zis ca tind sa cred ca nu este adevarat, deoarece nu prea este posibil ca la o supraincalzire sa se sparga o combinatie de plastic si sticla, in cel mai rau caz se deforma, si atunci chiar aveai dreptate!

Noi nu avem de unde sa stim ce s-a intamplat de fapt, tu poti sa ne zici aici ce vrei, insa nu stim si daca e adevarat!

Dupa ce ai povestit aceste lucruri eu cred urmatoarele:
- Cand era la incarcat, ai scapat ceva doar pe sticla respectiva si s-a intamplat ce s-a intamplat
- Cand l-ai tinut in buzunar, sau unde il ti tu, s-a spart ecranul si l-ai pus la incarcat fara sa observi, si apoi ai constatat tu ca s-a spart din cauza incarcarii

Indiferent de situatie, succes in rezolvarea problemei!

daca te uiti aici mai sunt si altii cu problema asta si cam in aceasi zona. Eu cred ca e un defect de fabricatie, exact cum au fost foarte multe cazuri si la sony. Cere contraexpertiza, daca nu rezolvi apeleaza la opc, arata-le si la aia de la Samsung ca nu esti caz singular.

#100
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
incerc sa imi imaginez cum a facut ala in spate cand aia s-a dus la tehnician....

- ia vezi si mie asta
- ce ?
- cica s-a crapat din senin dupa ce a stat la incarcat pe QI
- hmmm.... da sa vad

omul inconjurat de n scule, isi trage lupa aproape si baga telefonul sub ea... si se uita milimetru cu milimetru dealungul crapaturi
- eeee pe dracu a fost lovit ?
- da ? unde ?.... hai sa vezi !

Ai bebelusi sadici ? mamica ce spune ?

Edited by Mihai_3, 05 August 2015 - 15:28.


#101
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Crăpătura pare a proveni de la o comprimare sau dilatare excesivă (sau ambele) a materialului ecranului. Fie s-a întâmplat din cauza căldurii, fie din cauza unei comprimări anterioare a telefonului în buzunar, iar la încărcare a apărut bomboana de pe colivă - pragul critic la care legăturile interne din materialul ecranului au cedat şi astfel a apărut fisura.
Cu alte cuvinte, crăpătura se datorează unei solicitări dinamice.
Tehnicienii noştri nu sunt atât de pricepuţi, sau poate că aruncă cel mai simplu răspuns pentru a scăpa cât mai repede de reclamant.
Totuşi, crăpătura se datorează unei manevrări incorecte a telefonului, aşa încât garanţia e anulată.
Revino la smartphone-uri durabile (Note 3, Note 4 - dacă tot preferi Samsung), nu mai cumpăra toate trufandalele de pe tarabe.

Sau, dacă vrei neapărat o trufanda, dă fuga în Europa de Vest şi cumpără de acolo. Marfa din România are calitate mai slabă decât cea de acolo, deşi costă la fel, ba chiar mai scump.

Edited by PSC, 05 August 2015 - 16:16.


#102
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Daca purtarea in buzunar a telefonului si incarcarea wireless sunt manevrari incorecte ale telefonului, cum ar trebui sa ne purtam cu telefoanele? Sa le tinem intr-un mic seif in punga cu bule? Omul e atat de nervos si revoltat, incat eu chiar il cred ca n-a scapat telefonul pe jos. Nu pare o persoana naiva ca sa nu-si dea seama ca tehnicianul ar vedea daca telefonul a suferit sau nu un soc mecanic.
In consecinta, avand in vedere ca e un telefon scump si de top, merita sa cheltui 5% din valoarea lui pe contra-expertiza si transport, ca sa demonstrezi ca ai dreptate. Mai ales daca vezi pe net ca nu esti un caz singular.
Daca vezi ca in Romania astia nu misca nimic, povesteste intamplarea pe forumul Samsung. http://developer.samsung.com/forum/en
Macar sa pui presiune pe ei sa rezolve totul ca la carte.

Edited by Getodacul, 05 August 2015 - 16:53.


#103
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
True. Trimite-l intr-un alt service, vezi care e mai profesionist. Eventual ESD. Cine știe peste ce tehnician plictisit și rupt de căldură ai dat. Dacă știi ca ai dreptate du-te până în pânzele albe. Imposibil sa nu gasesti un profesionist care poate demonstra de la ce provine crapatura. La o fază de-asta cu ei de gat aș muri. Pot înțelege defecte de fabricație,  ok, pățești dar "nu pot demonstra dar las ca știu eu ca l-ai scapat" exclus.

#104
Bolund

Bolund

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 04.07.2015
Sa fiu carcotas, de banii astia mi-as lua un matiz de rezerva.
Daca au mai fost cazuri in lume, e defect de fabricatie.

#105
xe3nder

xe3nder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 31.08.2014

View PostGetodacul, on 05 august 2015 - 16:45, said:

Daca purtarea in buzunar a telefonului si incarcarea wireless sunt manevrari incorecte ale telefonului, cum ar trebui sa ne purtam cu telefoanele? Sa le tinem intr-un mic seif in punga cu bule?
Nu, dar sa nu il ti in buzunarul "blugilor" mulati pe tine, pentru ca asa e la moda. Si daca mai era si altceva in buzunarul respectiv ce putea sa puna presiune mare pe ecran, cum ar fi o cheie, breloc, bricheta sau mai stiu eu ce, e si mai rau.

View PostGetodacul, on 05 august 2015 - 16:45, said:

Omul e atat de nervos si revoltat, incat eu chiar il cred ca n-a scapat telefonul pe jos.
Nu e necesar sa-l crezi tu, altcineva trebuie sa-l creada. Se poate ca impresia asta de om revoltat sa ne-o aratate, ca sa para credul.

View PostGetodacul, on 05 august 2015 - 16:45, said:

Nu pare o persoana naiva ca sa nu-si dea seama ca tehnicianul ar vedea daca telefonul a suferit sau nu un soc mecanic.
Ti-ai dat seama din cele 6 postari ale lui? dintre care 3 au fost pentru deschiderea topicului!

View PostGetodacul, on 05 august 2015 - 16:45, said:

In consecinta, avand in vedere ca e un telefon scump si de top, merita sa cheltui 5% din valoarea lui pe contra-expertiza si transport, ca sa demonstrezi ca ai dreptate. Mai ales daca vezi pe net ca nu esti un caz singular.
Daca vezi ca in Romania astia nu misca nimic, povesteste intamplarea pe forumul Samsung. http://developer.samsung.com/forum/en
Macar sa pui presiune pe ei sa rezolve totul ca la carte.
Ai dreptate, insa nu cred ca va rezolva ceva, chiar daca are sau nu dreptate.
Si eu sper sa nu fi mintit, sa aiba dreptate si sa rezolve problema omeneste!

#106
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
sper ca initiatorul sa posteze ce a rezolvat intr-un final .....
IMHO merita investigat chiar daca costa.

#107
bebelusulsadic

bebelusulsadic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.07.2012
Puteti intra si pe https://www.facebook...ge.ecran.crapat acolo am scris ce raspuns am primit de la samsung. M-au sunat azi sa imi zica ca imi fac o reducere la reparatie.

Va astept cu like-uri sau share

Ms

#108
Bolund

Bolund

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 04.07.2015

View Postbebelusulsadic, on 05 august 2015 - 21:04, said:

Va astept cu like-uri sau share
Ms
Sa i se stearga contul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate