Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Recomandare clinica implant All o...

Restrictie Win 11

In Arad vreun sofer cu suflet bun...
 polish far

Consum termosemineu Fornelo 25kw ...

Solutie protectie antigridina pt ...

I5 sau AMD
 Parere voce

Philips 3200 Espressor - Probleme

Alimentator de 8,4V sau 9V?

Manager transport marfa . Conditi...
 NASA loveste un asteroid azi/DART...

Extindere wifi peste o cale ferat...

Schimbare titular contract dupa c...

Ciocan rotopercutor pareri si sug...
 

Politehnica Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
3765 replies to this topic

#19
sara_ireth

sara_ireth

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 14.10.2005
cati pun mana pe o carte, un tutorial, ceva in afara scolii?? cati incearca sa isi deskida mintea invanatnd pe cont propriu, in afara facultatii?? stam toti si asteptam para malaiata in gura lu natafleata de la nush ce prof si apoi il injuram si suntem foarte nemultimiti k vai draga dc nu invatam dupa cele mai noi descoperiri in domeniu. si daca ar fi asa, cine ar sta sa invete? traiasca ym-ul, heroes 5, nfs, filmele si distractia cat cuprinde, k de aia suntem studenti, sa ne traim viata si sa dam vina pe profesori pt propria lene si incapacitate, nu putem si nu stim sa invatam si singuri, nu?  si apropo, sunt destui profesori in etti care kiar au lucruri interesante de zis, si de la care poti invata multe, dar oamenii vin la primele cursuri, care sunt kestii introductive, de baza, si cand materia se complica deja vin doar cativa pe la sc...  cine vrea sa invete, invata din facultate, si ramane in continuare sa isi dezvolte si singuri inginerul din ei, cine nu vrea sa invete, treaba lor :) dau in continuare vina pe sistemul in care se complac.  k sa faci o integrala, ai nevoie de tabla inmultirii... si sunt destule kestii gen tabla inmultirii in facultate, dar asta nu inseamna k trebuie sa ne multumim cu atat, nu?

#20
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postsara_ireth, on May 17 2006, 15:19, said:

cati pun mana pe o carte, un tutorial, ceva in afara scolii?? cati incearca sa isi deskida mintea invanatnd pe cont propriu, in afara facultatii?? stam toti si asteptam para malaiata in gura lu natafleata de la nush ce prof si apoi il injuram si suntem foarte nemultimiti k vai draga dc nu invatam dupa cele mai noi descoperiri in domeniu. si daca ar fi asa, cine ar sta sa invete? traiasca ym-ul, heroes 5, nfs, filmele si distractia cat cuprinde, k de aia suntem studenti, sa ne traim viata si sa dam vina pe profesori pt propria lene si incapacitate, nu putem si nu stim sa invatam si singuri, nu?  si apropo, sunt destui profesori in etti care kiar au lucruri interesante de zis, si de la care poti invata multe, dar oamenii vin la primele cursuri, care sunt kestii introductive, de baza, si cand materia se complica deja vin doar cativa pe la sc...  cine vrea sa invete, invata din facultate, si ramane in continuare sa isi dezvolte si singuri inginerul din ei, cine nu vrea sa invete, treaba lor :) dau in continuare vina pe sistemul in care se complac.  k sa faci o integrala, ai nevoie de tabla inmultirii... si sunt destule kestii gen tabla inmultirii in facultate, dar asta nu inseamna k trebuie sa ne multumim cu atat, nu?
Oricum cei care pun mîna ştiu să scrie corect, nu ca alţii.

Edited by mufă, 17 May 2006 - 14:25.


#21
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003

View Postsara_ireth, on May 17 2006, 15:19, said:

cati pun mana pe o carte, un tutorial, ceva in afara scolii?? cati incearca sa isi deskida mintea invanatnd pe cont propriu, in afara facultatii?? stam toti si asteptam para malaiata in gura lu natafleata de la nush ce prof si apoi il injuram si suntem foarte nemultimiti k vai draga dc nu invatam dupa cele mai noi descoperiri in domeniu. si daca ar fi asa, cine ar sta sa invete? traiasca ym-ul, heroes 5, nfs, filmele si distractia cat cuprinde, k de aia suntem studenti, sa ne traim viata si sa dam vina pe profesori pt propria lene si incapacitate, nu putem si nu stim sa invatam si singuri, nu?  si apropo, sunt destui profesori in etti care kiar au lucruri interesante de zis, si de la care poti invata multe, dar oamenii vin la primele cursuri, care sunt kestii introductive, de baza, si cand materia se complica deja vin doar cativa pe la sc...  cine vrea sa invete, invata din facultate, si ramane in continuare sa isi dezvolte si singuri inginerul din ei, cine nu vrea sa invete, treaba lor :) dau in continuare vina pe sistemul in care se complac.  k sa faci o integrala, ai nevoie de tabla inmultirii... si sunt destule kestii gen tabla inmultirii in facultate, dar asta nu inseamna k trebuie sa ne multumim cu atat, nu?

esti absolut greu de urmarit. invata sa scrii cum trebuie, nu ca pe mirc.

ontopic: eu m-am apucat de invatat alte chestii, ca am vazut eu ca mori dracului de foame dupa ce termini facultatea numai cu teoria chibritului.

am facut 2 semestre de Microunde, le-am picat pea amandoua (unul din obiecte irevocabil - il mai fac o data si la anu) si singurul mediu in care se propaga microundele care mi-a fost aratat a fost un ghid de unda de cativa inch diagonala, in conditiile in care tehnologia actuala la microunde lucreaza cu nanometri. haideti sa fim seriosi.

#22
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postadd, on May 17 2006, 15:35, said:

am facut 2 semestre de Microunde, le-am picat pea amandoua (unul din obiecte irevocabil - il mai fac o data si la anu) si singurul mediu in care se propaga microundele care mi-a fost aratat a fost un ghid de unda de cativa inch diagonala, in conditiile in care tehnologia actuala la microunde lucreaza cu nanometri. haideti sa fim seriosi.
În facultate nu trebui să înveți despre "tehnologia actuală", că peste 20 de ani tehnologia actuală o să fie moartă și o să mori de foame.

#23
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005

View Postmufă, on May 17 2006, 16:05, said:

În facultate nu trebui să înveţi despre "tehnologia actuală", că peste 20 de ani tehnologia actuală o să fie moartă şi o să mori de foame.

Ma intreb ce parere ar avea un student de la MIT de chestia asta.

Am terminat si eu Poli Bucuresti, sef promotie la C.U.T Nr.2, media 9.87.
So what? Nu stiu sa fac nimic, nu m-au invatat sa fac nimic. Mi-a fost jena sa ma duc la un interviu din motivul asta.

Chestia cu invatatul in particular nu se aplica pt orice domeniu. Imi luam in fiecare semestru carti de la biblioteca insa toate erau carti teoretice din care nu invatai sa faci ceva practic (cum sa proiectezi o retea de joasa tensiune, un studiu de caz, de la A la Z, dar real, cu devize)
Asa ca:
- nu ma intrebati de ce e nu stiu ce chestie pe stalp ca habar nu am
- nu recunosc stalpii de medie tensiune
- daca trec cu masina pe langa o statie electrica nu recunosc ce e acolo
- si mai ales nu stiu ce ar trebui sa stiu

Din motivele mentionate mai sus nu am lucrat niciodata in domeniu, nu o sa lucrez, am ales alta cariera.

Referitor la profesori:
Am avut un singur profesor pe care puteai sa-l intrebi, sa-i zici ca n-ai inteles (domnul Costea Marian-Supratensiuni), au mai fost vreo doi ok, pe restul pur si simplu i-a durut in k, unul cel putin nici nu a dat pe la ore.

[edit]
Uitasem:
Chestia cu practica - studentul care e super pasionat el de domeniul respectiv se duce si face practica.
Corect, daca e ceva organizat.(chestie care nu s-a intamplat niciodata cat am fost studenta)
Ma indoiesc ca as fi avut vreo sansa sa ma ia cineva in serios la sc electica daca m-as fi dus de una singura sa cer sa fac practica, daca m-as fi dus la departamenul proiectare sa cer un proiect sa vad cum e facut, sa ma duc la o statie electrica si sa-i rog pe aia sa ma duca in statie si sa-mi arate ce e pe acolo etc.
Si in primul rand nu m-as fi dus de una singura pt ca nu-mi place sa ma milogesc de nimeni, nu-mi place sa fiu pusa intr-o situatie penibila, de aia nu m-am dus la nici un interviu.

Edited by ada80ro, 17 May 2006 - 16:01.


#24
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003
domeniul tau sa zicem.. poate nu e asa spectaculos, poate nu e potricit unei fete... am putea gasi pretexte... dar mie chiar imi pare rau ca nu am aprofundat domeniul pe care il alesesem. comunicatiile fac parte dintr-un domeniu foarte misto care ar trebui sa fie mai mai intai de toate interesant. ei, nimeni n-a stiut insa sa-l faca asa.

PS: Am avut laborator de televiziune (culmea am invatat si chestii interesante - standarde de transmisie, codare, decodare, mpeg etc) dar ce folos daca jumate de semastru am facut Televiziunea Alb-Negru si Receptorul TV Alb negru , iar domnul profesor nu stia ce e ala OLED si  nu stia exact la ce foloseste fiecare cipan dintr-un simplu TV color de 3 milioane.  Am facut Schema Camerei de Luat vederi Alb-Negru cu tub cinescopic, or acu sunt camere cu 3 CCD-uri... (despre care nu stiu mai nimic)

#25
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postadd, on May 17 2006, 16:56, said:

PS: Am avut laborator de televiziune (culmea am invatat si chestii interesante - standarde de transmisie, codare, decodare, mpeg etc) dar ce folos daca jumate de semastru am facut Televiziunea Alb-Negru si Receptorul TV Alb negru , iar domnul profesor nu stia ce e ala OLED si  nu stia exact la ce foloseste fiecare cipan dintr-un simplu TV color de 3 milioane.  Am facut Schema Camerei de Luat vederi Alb-Negru cu tub cinescopic, or acu sunt camere cu 3 CCD-uri... (despre care nu stiu mai nimic)
Sunt sigur că e banal să treci direct la 3 CCD-uri, OLED-uri și alte cele și să sari peste banalități de genul camere alb-negre. La fel cum oricine poate învăța java, C#, .net fără să aibă habar de C și de C++ sau de noțiuni de bază despre programare.
Lasă-l pe domnul profesor și ia-l de gît pe domnul laborant sau seminarist.

#26
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003
Erm... faceam laboratorul cu un domn care la randul lui preda cursul de televiziune la sectia de "Comunicatii Mobile si Sateliti" Cum ti se pare asta?

PS: Stiai ca Televizorul cu plasma s-a inventat in 1969?

#27
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postadd, on May 17 2006, 17:12, said:

Erm... faceam laboratorul cu un domn care la randul lui preda cursul de televiziune la sectia de "Comunicatii Mobile si Sateliti" Cum ti se pare asta?

PS: Stiai ca Televizorul cu plasma s-a inventat in 1969?
Interesant. În locul tău îl stresam la fiecare laborator cu 10000 de întrebări. :)
P.S. Nu știam.


View Postada80ro, on May 17 2006, 16:47, said:

Ma intreb ce parere ar avea un student de la MIT de chestia asta.
M-am uitat pe lista de cursuri de la MIT și n-am găsit nimic de genul: "Oracle/Java/C/Microsoft/Linux/sau_ce_vrei_tu-last_version.curs"

#28
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005

View Postmufă, on May 17 2006, 17:17, said:

Interesant. În locul tău îl stresam la fiecare laborator cu 10000 de întrebări. :)
P.S. Nu știam.
M-am uitat pe lista de cursuri de la MIT și n-am găsit nimic de genul: "Oracle/Java/C/Microsoft/Linux/sau_ce_vrei_tu-last_version.curs"

Nu la asta m-am referit.
Am vrut sa spun ca la MIT nu se invata chestii depasite tehnologic.

Sa recapitulam:
@Add a zis ca i-a arat la laborator nu stiu ce chestie invechita.
Tu ai zis ca "În facultate nu trebui să înveți despre "tehnologia actuală".

Eu prin tehnologie actuala nu inteleg nu stiu ce limbaj/SDGB care se foloseste la ora actuala.
Dar cand vad un curs:
"Introduction to Bioengineering, Spring 2006" sau "Introductory Digital Systems Laboratory, Spring 2004"
http://ocw.mit.edu/O...ience/index.htm

Ar fi cazul sa nu-mi predea chestii ce nu se mai folosesc de 20 de ani.

#29
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postada80ro, on May 17 2006, 17:26, said:

Nu la asta m-am referit.
Am vrut sa spun ca la MIT nu se invata chestii depasite tehnologic.

Sa recapitulam:
@Add a zis ca i-a arat la laborator nu stiu ce chestie invechita.
Tu ai zis ca "În facultate nu trebui să înveți despre "tehnologia actuală".

Eu prin tehnologie actuala nu inteleg nu stiu ce limbaj/SDGB care se foloseste la ora actuala.
Dar cand vad un curs:
"Introduction to Bioengineering, Spring 2006" sau "Introductory Digital Systems Laboratory, Spring 2004"
http://ocw.mit.edu/O...ience/index.htm

Ar fi cazul sa nu-mi predea chestii ce nu se mai folosesc de 20 de ani.
Off, la facultate ar trebui să înveți mai puțin despre o anume tehnologie folosită azi sau acum 20 de ani și mai mult despre principiul care stă în spatele respectivei tehnologii. Și da, cînd facultățile de la noi vor avea bugetul MIT-ului, poate vom avea și noi cursuri în care să ți se arate ce se folosește azi.
În exemplul lui @add, studentul ar trebui ca în urma cursului să știe ce e aia o cameră video, cum funcționează și așa mai departe, nu ce e aia o cameră video cu 3 CCD-uri. Aia e pe lîngă și pentru cei pasionați de respectivul curs. Sper că ai sesizat diferența.

#30
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005

View Postmufă, on May 17 2006, 17:48, said:

Off, la facultate ar trebui să înveţi mai puţin despre o anume tehnologie folosită azi sau acum 20 de ani şi mai mult despre principiul care stă în spatele respectivei tehnologii. Şi da, cînd facultăţile de la noi vor avea bugetul MIT-ului, poate vom avea şi noi cursuri în care să ţi se arate ce se foloseşte azi.
În exemplul lui @add, studentul ar trebui ca în urma cursului să ştie ce e aia o cameră video, cum funcţionează şi aşa mai departe, nu ce e aia o cameră video cu 3 CCD-uri. Aia e pe lîngă şi pentru cei pasionaţi de respectivul curs. Sper că ai sesizat diferenţa.

Ok, n-are nici un rost.
Probabil n-am avut eu capacitatea intelectuala sa deduc din ecuatiile lui Maxwell cum se proiecteaza o linie electrica (in mod real, cu devize) si cand ma duc la un interviu sa zic: da domle, stiu sa fac asta si asta, pot sa fiu cu ceva de folos.
Nu spun ca nu ar fi trebuit sa se studieze si ecuatiile lui Maxwell, categoric da, de aia te-ai dus la facultate, dar din pacate se ramane la niveul asta.

Oricum, ma aflu intr-o companie onorabila:
- varul meu care a intrat ca olimpic la Automatica (la liceu a fost la olimpiada nationala de fizica, mate si info) a zis in anul doi ca ii este sila sa se mai duca la cursuri
- colegul meu de banca - idem- numai ca si-a cam bagat picioarele in facultate

Dar ce stim noi, invatamanul superior din Romania e minunat, perfect, doar studentii sunt prosti si dezinteresati si cu pretentii absurde, de genul: ar trebui totusi sa stiu sa fac ceva dupa ce termin, macar sa nu fiu penibil la un interviu (haide, nu sa proiectez retea de 110 KV fara asistenta, dar macar sa pot proiecta de unul singur un racord de joasa tensiune)

Edited by ada80ro, 17 May 2006 - 17:07.


#31
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003
LOL @ faza cu intrebarile, cum crezi ca am aflat ca nu stie ce e ala OLED.  La modul de notare nu mai zic.

O sa ma mai duc o data in toamna sa dau examen la televizune si pentru ce,   ca am invatat de pe wikipedia si nu am reprodus schemele cat cearsaful predate in curs. Mie mi-a venit sa :puke: cand am vazut ca corecteaza cu foile cu scheme in fata, nu le stia nici el pe de rost dar ne punea pe noi sa invatam scheme A4.  Cum dracu sa faci invatamant in halul asta?

Nu ma mai tin de exemple acum ca mi-ar lua toata ziua. Ne-am mai intalnit pe threaduri de genul si stiu ca avem conceptii diferite. M-am apucat (cum de altfel ai sfatuit si tu) sa invat singur, din pacate altceva, ca acum sunt aproape scarbit de domeniu.

#32
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,034
  • Înscris: 13.01.2005

View Postada80ro, on May 17 2006, 18:04, said:

Dar ce stim noi, invatamanul superior din Romania e minunat, perfect, doar studentii sunt prosti si dezinteresati si cu pretentii absurde, de genul: ar trebui totusi sa stiu sa fac ceva dupa ce termin, macar sa nu fiu penibil la un interviu (haide, nu sa proiectez retea de 110 KV fara asistenta, dar macar sa pot proiecta de unul singur un racord de joasa tensiune)
N-am spus asta. Studenții sunt de obicei dezinteresați, nu proști. Problema e că dacă la nivel preuniversitar elevul trebuie să învețe, la facultate, studentul studiază. Sau cel puțin asta ar trebui să facă. Din păcate studentul român încă așteptă să îi dea profesorul/seminaristul/laborantul/etc totul mură în gură cum se întîmpla în școala generală și liceu.

#33
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005

View Postmufă, on May 17 2006, 18:16, said:

N-am spus asta. Studenţii sunt de obicei dezinteresaţi, nu proşti. Problema e că dacă la nivel preuniversitar elevul trebuie să înveţe, la facultate, studentul studiază. Sau cel puţin asta ar trebui să facă. Din păcate studentul român încă aşteptă să îi dea profesorul/seminaristul/laborantul/etc totul mură în gură cum se întîmpla în şcoala generală şi liceu.

Stii ce e ironic, chiar asta fac, aia pe care ii interesaza cat de cat domeniu. Si cand descopera ca ceea ce trebuie ei sa stie ca sa se poata angaja sau daca chiar ii pasioneaza , sa lucreze in particular (valabil mai ales la programare) nu prea are legatura cu ce se face la facultate, ei bine, le vine sa-si cam bage picioarele si sa afirme ca le e cam greata sa se duca la cursuri, mai bine cumpara carti de la Amazon si studiaza in particular.
De exemplu sa te interseze sistemele de operare(atentie, n-am zis de Linux Tips&Tricks), sa-ti faci rost de:
Operating Systems Design and Implementation (3rd Edition) (Prentice Hall Software Series)
si
Modern Operating Systems (2nd Edition) (Hardcover)

Dupa care sa te duci la facultate, la cursul de sisteme de operare unde ti se preda comenzile din sistemul de operare MS-DOS. Fascinant de-a dreptul.

Sau sa faci Lisp la facultate (probabil ca pe 90% dintre cei care au facut ii apuca greata cand aud de lisp) si intamplator sa dai de cartea
Practical Common Lisp (Hardcover) unde ti se arata printre altele cum sa faci un spam filter, un ID3 parser, un server mp3.
Ca sa vezi, e interesant si LISP asta (daca nu ti-l preda cineva care nu a facut in viata lui o aplicatie in LISP cat de cat utila si care nici el nu stie de ce-l preda, doar asa pt. ca a auzit ca e un limbaj academic si sa-si umple orarul)

Edited by ada80ro, 17 May 2006 - 17:48.


#34
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003
ca sa fim fair si ontopic:

La AC, cel putin la partea de Calculatoare se mai face scoala, programare in special (dar si electronica >:) ELTH DCE CIL SCD) . Tre sa stii insa programare cand te duci acolo, ca aia nu stau dupa tine, programeaza la un nivel destul de avansat mi se pare mie... Fac in special C dar fac si  JAVA, MATLAB, FLEX, LATEX, WERILOG, am vazut ca mai au si Open GL ceva, ceva linux, cred ca si baze de date...  dar toate la nivel didactic, ca sa stii trebuie sa te apuci singur de programat.

La partea de automatica e labareala ca la restul facultatilor (dupa ce scapi de primii 2 ani :P, daca scapi)

#35
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005

View Postadd, on May 17 2006, 18:56, said:

ca sa fim fair si ontopic:

La AC, cel putin la partea de Calculatoare se mai face scoala, programare in special (dar si electronica >:) ELTH DCE CIL SCD) . Tre sa stii insa programare cand te duci acolo, ca aia nu stau dupa tine, programeaza la un nivel destul de avansat mi se pare mie... Fac in special C dar fac si  JAVA, MATLAB, FLEX, LATEX, WERILOG, am vazut ca mai au si Open GL ceva, ceva linux, cred ca si baze de date...  dar toate la nivel didactic, ca sa stii trebuie sa te apuci singur de programat.

La partea de automatica e labareala ca la restul facultatilor (dupa ce scapi de primii 2 ani :P, daca scapi)

Da, da, banuiesc ca si la tine suna bine programa.
Wow, o sa fac OpenGL, o sa stiu sa fac ... . Yes, in your f..ing dreams.

#36
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003

View Postsara_ireth, on May 17 2006, 15:19, said:

cati pun mana pe o carte, un tutorial, ceva in afara scolii?? cati incearca sa isi deskida mintea invanatnd pe cont propriu, in afara facultatii?? stam toti si asteptam para malaiata in gura lu natafleata de la nush ce prof si apoi il injuram si suntem foarte nemultimiti k vai draga dc nu invatam dupa cele mai noi descoperiri in domeniu. si daca ar fi asa, cine ar sta sa invete? traiasca ym-ul, heroes 5, nfs, filmele si distractia cat cuprinde, k de aia suntem studenti, sa ne traim viata si sa dam vina pe profesori pt propria lene si incapacitate, nu putem si nu stim sa invatam si singuri, nu?  si apropo, sunt destui profesori in etti care kiar au lucruri interesante de zis, si de la care poti invata multe, dar oamenii vin la primele cursuri, care sunt kestii introductive, de baza, si cand materia se complica deja vin doar cativa pe la sc...  cine vrea sa invete, invata din facultate, si ramane in continuare sa isi dezvolte si singuri inginerul din ei, cine nu vrea sa invete, treaba lor :) dau in continuare vina pe sistemul in care se complac.  k sa faci o integrala, ai nevoie de tabla inmultirii... si sunt destule kestii gen tabla inmultirii in facultate, dar asta nu inseamna k trebuie sa ne multumim cu atat, nu?


Răspund acestui mesaj dar mă gândesc la retragerea din cadrul discuției. Consider inutil să continui. Cei care vor să cunoască situația reală pot verifica. Pe de altă parte, topica mesajului tău mă face să cred că n-ai pășit pragul facultății.
Câți? - greu de exprimat în cifre. Mulți se înscriu la CISCO, alții încearcă să obțină un atestat de limbă, se înscriu și la alte facultăți, încearcă să se angajeze pe bani puțini pentru experiență, se apucă de programare etc.
Eu spre final m-am înscris și la o altă facultate de stat din UB (nu UPB), deci am termen de comparație.

View Postadd, on May 17 2006, 15:35, said:

ontopic: eu m-am apucat de invatat alte chestii, ca am vazut eu ca mori dracului de foame dupa ce termini facultatea numai cu teoria chibritului.

am facut 2 semestre de Microunde, le-am picat pea amandoua (unul din obiecte irevocabil - il mai fac o data si la anu) si singurul mediu in care se propaga microundele care mi-a fost aratat a fost un ghid de unda de cativa inch diagonala, in conditiile in care tehnologia actuala la microunde lucreaza cu nanometri. haideti sa fim seriosi.
Imediat ce realizează că "mori dracului de foame după ce termini", toti încearcă să facă ceva suplimentar. Spre final se intră în criză de timp în acest sens.
Dotare: se poate învăța și cu mijloace modeste. Nu trebuie să ai Mercedes pentru a învăța șoferie. O Dacie e suficientă să conduci la fel de bine ca orice om de pe planetă. Adevărat! - însă nu poți să folosești un cărucior de butelii.
Chiar și așa, s-ar învăța ceva însă dotarea e problemă minoră comparativ cu resursele umane (profesorii), materia învechită și dezorganizarea omniprezentă în ETTI !
În 2005-2006 s-a încercat o reformă începând cu studenții din primul an (noua generație). Nu se mai putea... Astfel, pentru anul 1 s-a renunțat la Analiză 2 și s-a introdul MET + alte modificări nesemnificative în programă. Asta e o glumă nevinovată, nici pe departe reformă.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Google (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate