Ford Mustang 2015 în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP
Last Updated: Jan 17 2017 09:18, Started by
Papillon_
, Jan 21 2015 14:15
·
0
#1
Posted 21 January 2015 - 14:15
Prețuri pentru noul Ford Mustang în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP http://www.automarke...ntru-59881.html
"E o zi mare pentru fanii români ai modelului Mustang. Biroul românesc al mărcii Ford a anunțat prețurile oficiale ale celei de-a șasea generații Mustang, prima pe care Ford o comericalizează oficial și în showroom-urile europene. Conform comunicatului oficial Ford, Mustang va fi lansat la noi în paralel atât în versiune coupe, cât și cabrio, iar prețul de pornire al versiunii este de 35.000 de euro cu TVA inclus în compania motorului EcoBoost de 2.3 litri și 314 CP și cu transmisie manuală cu șase trepte. Cea mai scumpă versiune pe care o puteți achiziționa este cea cu motor V8 de 5.0 litri și 418 CP împreună cu transmisie automată cu șase trepte, prețul acesteia ajungând la 42.000 de euro. Versiunile echivalente pentru varianta cabrio a lui Mustang costă cu 4000 de euro mai mult. Toate motorizările lui Ford Mustang se ridică la standardul Euro 6." Screen Shot 2015-01-21 at 2.48.53 PM.jpg 39.24K 80 downloads [ http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/059/881/996889l-610x390-b-c3dc5042.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#2
Posted 21 January 2015 - 14:24
2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3
Edited by Serafim606, 21 January 2015 - 14:28. |
#4
Posted 21 January 2015 - 14:29
privind invers, ce naiba sa faci cu 5 litri pe drumurile noastre? nici aia 300 de cai nu ai unde sa-i dezmortesti macar...
|
#5
Posted 21 January 2015 - 14:29
2.3 L?
Sa vezi ce se umple orasul de asa zisii baieti de baieti pana le ridici capota. |
#6
Posted 21 January 2015 - 14:33
#7
Posted 21 January 2015 - 14:38
Nu are tara asta ''fata'' nici de Mustang 2.3 nu mai zic de 5 l sau altfel de masina cu ''staif''
|
#8
Posted 21 January 2015 - 14:39
Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:24, said:
2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3 |
#9
Posted 21 January 2015 - 14:45
5l e ok, dar te rupe impozitul, iar daca DSC nu merge f atent, cabreaza instant.
Cat despre consum, nici la vale, cu vant din spate nu scoti atata... In alta ordine de idei, poate of ata sa vizeze la un Cabrio 2.3l cutie automata? Pretul e ff decent pt clasa sa. |
#10
Posted 21 January 2015 - 14:46
Ce mai conteza ce are sub capota cand arata in asa fel. Asta e medicament doar cand te holbezi la ea
|
|
#11
Posted 21 January 2015 - 14:52
slai, on 21 ianuarie 2015 - 14:29, said:
privind invers, ce naiba sa faci cu 5 litri pe drumurile noastre? nici aia 300 de cai nu ai unde sa-i dezmortesti macar... Te bucuri ca inca ai DN-uri si faci depasiri, ca pe autostrada, fie ca ai 150, fie 500... nu prea ii simti, ca doar nu mergi cu 250 Km/h blana! Caii putere sunt pt accelerari bruste, depasiri, senzatii! Eu ma plictisesc teribil pe autostrada, cel putin Bucuresti-Ploiesti nus tiu cum sa o "termin" mai repede. |
#12
Posted 21 January 2015 - 14:56
La cum arata si cat costa e un best-buy. Ce masina super sport iti mai cumperi tu cu 35.000 de euro?
Daca nu iti place motorul mai pui 5000 de euro si il iei pe cel de 5l. Edited by Papillon_, 21 January 2015 - 15:03. |
#13
Posted 21 January 2015 - 15:26
Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:33, said: Stai sa vezi fiabilitatea . Nu vad bine motorasu asta. Adm, on 21 ianuarie 2015 - 14:52, said: Te bucuri ca inca ai DN-uri si faci depasiri, ca pe autostrada, fie ca ai 150, fie 500... nu prea ii simti, ca doar nu mergi cu 250 Km/h blana! Caii putere sunt pt accelerari bruste, depasiri, senzatii! Eu ma plictisesc teribil pe autostrada, cel putin Bucuresti-Ploiesti nus tiu cum sa o "termin" mai repede. |
#14
Posted 21 January 2015 - 15:29
Nu arata deloc a muscle car, doar numele a ramas acelas.
Daca as avea acei bani, mai bine as prefera sa imi cumpar asa ceva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DNRQv5_FTNs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un muscle car adevarat, o legenda. |
#15
Posted 21 January 2015 - 15:57
Aloo...trezirea !!
Ati mers macar vreodata cu vreo masina cu 300 cai ? eu am mers si te caci pe tine de frica la propriu,iti tremura genunchii cand iesi dintr-o masina cu 300 cp ce ai luat-o la fugarit putin si voi vreti 5.0l ! vorba cuiva de mai sus, de asta nu are ursu coada ! |
|
#17
Posted 21 January 2015 - 16:05
Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:24, said:
2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3 Uita-te la AMG. 2.0 pe 45AMG. 355 cai, consum bunicel, si suna cum trebuie: ca proaspat adus din iad. Nu am auzit pe nimeni zicand ca "Nu e AMG daca are sub 4.5 si nu e V8." Se desteapta producatorii, si inteleg ca cilindreea nu e totul. |
#18
Posted 21 January 2015 - 16:11
Si fiabilitatea unde e? Ce motor crezi ca o sa reziste mai mult la forje? 1.0 turbo sau 4.0 aspirat?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users