Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ford Mustang 2015 în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,007
  • Înscris: 15.04.2011
Prețuri pentru noul Ford Mustang în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP http://www.automarke...ntru-59881.html

"E o zi mare pentru fanii români ai modelului Mustang. Biroul românesc al mărcii Ford a anunțat prețurile oficiale ale celei de-a șasea generații Mustang, prima pe care Ford o comericalizează oficial și în showroom-urile europene.

Conform comunicatului oficial Ford, Mustang va fi lansat la noi în paralel atât în versiune coupe, cât și cabrio, iar prețul de pornire al versiunii este de 35.000 de euro cu TVA inclus în compania motorului EcoBoost de 2.3 litri și 314 CP și cu transmisie manuală cu șase trepte.

Cea mai scumpă versiune pe care o puteți achiziționa este cea cu motor V8 de 5.0 litri și 418 CP împreună cu transmisie automată cu șase trepte, prețul acesteia ajungând la 42.000 de euro. Versiunile echivalente pentru varianta cabrio a lui Mustang costă cu 4000 de euro mai mult. Toate motorizările lui Ford Mustang se ridică la standardul Euro 6."

Attached File  Screen Shot 2015-01-21 at 2.48.53 PM.jpg   39.24K   80 downloads

[ http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/059/881/996889l-610x390-b-c3dc5042.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3

Edited by Serafim606, 21 January 2015 - 14:28.


#3
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 07.08.2011
http://forum.softped...d-mustang-2015/

#4
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
privind invers, ce naiba sa faci cu 5 litri pe drumurile noastre? nici aia 300 de cai nu ai unde sa-i dezmortesti macar...

#5
Nazmi

Nazmi

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 08.08.2014
2.3 L?Posted Image Posted Image Posted Image

Sa vezi ce se umple orasul de asa zisii baieti de baieti pana le ridici capota.

#6
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014

 Nazmi, on 21 ianuarie 2015 - 14:29, said:

2.3 L?Posted Image Posted Image Posted Image

Sa vezi ce se umple orasul de asa zisii baieti de baieti pana le ridici capota.

Stai sa vezi fiabilitatea :lol:. Nu vad bine motorasu asta.

#7
beku111

beku111

    Membru legendar

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,452
  • Înscris: 06.12.2012
Nu are tara asta ''fata'' nici de Mustang 2.3 nu mai zic de 5 l sau altfel de masina cu ''staif''

#8
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

 Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:24, said:

2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3
eu vad lucrurile fix pe dos, sa-si tina vaca de 5l in state si sa ne aduca noua aici un motor decent pentru o masina cu tendinte sport - iar 2.3l, 314 cai mi se pare mai mult decat decent.

#9
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
5l e ok, dar te rupe impozitul, iar daca DSC nu merge f atent, cabreaza instant.

Cat despre consum, nici la vale, cu vant din spate nu scoti atata...

In alta ordine de idei, poate of ata sa vizeze la un Cabrio 2.3l cutie automata? Posted Image

Pretul e ff decent pt clasa sa.

#10
lestef

lestef

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,089
  • Înscris: 12.02.2014
Ce mai conteza ce are sub capota cand arata in asa fel. Asta e medicament doar cand te holbezi la ea Posted Image

#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003

 slai, on 21 ianuarie 2015 - 14:29, said:

privind invers, ce naiba sa faci cu 5 litri pe drumurile noastre? nici aia 300 de cai nu ai unde sa-i dezmortesti macar...

Te bucuri ca inca ai DN-uri si faci depasiri, ca pe autostrada, fie ca ai 150, fie 500... nu prea ii simti, ca doar nu mergi cu 250 Km/h blana!

Caii putere sunt pt accelerari bruste, depasiri, senzatii!

Eu ma plictisesc teribil pe autostrada, cel putin Bucuresti-Ploiesti nus tiu cum sa o "termin" mai repede.

#12
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,007
  • Înscris: 15.04.2011
La cum arata si cat costa e un best-buy. Ce masina super sport iti mai cumperi tu cu 35.000 de euro?
Daca nu iti place motorul mai pui 5000 de euro si il iei pe cel de 5l.Posted Image

Edited by Papillon_, 21 January 2015 - 15:03.


#13
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009

 Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:33, said:


Stai sa vezi fiabilitatea Posted Image. Nu vad bine motorasu asta.
o explicatie,ceva?!porti dioptrii cam mari de nu-l vezi bine?mai stiu pe unu' care visa la Hummer si el n-avea nici bicicleta!tu visezi la motor de 5 l,ca-i ieftina benzina la noi ca-n state.

 Adm, on 21 ianuarie 2015 - 14:52, said:


Te bucuri ca inca ai DN-uri si faci depasiri, ca pe autostrada, fie ca ai 150, fie 500... nu prea ii simti, ca doar nu mergi cu 250 Km/h blana!

Caii putere sunt pt accelerari bruste, depasiri, senzatii!

Eu ma plictisesc teribil pe autostrada, cel putin Bucuresti-Ploiesti nus tiu cum sa o "termin" mai repede.
pe autostrada si cu loganul 1.2 zburzi! stai sa vezi plictiseala pe deva-sibiu!

#14
ionut3107

ionut3107

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 522
  • Înscris: 16.09.2014
Nu arata deloc a muscle car, doar numele a ramas acelas.
Daca as avea acei bani, mai bine as prefera sa imi cumpar asa ceva:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DNRQv5_FTNs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Un muscle car adevarat, o legenda.

#15
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Aloo...trezirea !!

Ati mers macar vreodata cu vreo masina cu 300 cai ? eu am mers si te caci pe tine de frica la propriu,iti tremura genunchii cand iesi dintr-o masina  cu 300 cp ce ai luat-o la fugarit putin si voi vreti 5.0l !

vorba cuiva de mai sus, de asta nu are ursu coada !

#16
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
...

Edited by Handicarpati, 21 January 2015 - 16:06.


#17
JesusInDaHood

JesusInDaHood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,072
  • Înscris: 30.06.2013

 Serafim606, on 21 ianuarie 2015 - 14:24, said:

2.3 litri? Ala nu e mustang. E doar o gluma proasta. Ce muscle car mai e si asta? Muscle fara muschi? Daca nu are macar un 5 litri nu e Mustang adevarat. Trebuiau sa aduca doar versiunea de 5 litri, fara gluma aia proasta de 2.3
Putea sa aiba si 1.0, cum e cel de pe Formula EcoBoost. Daca isi face treaba si e mai spontan decat un 4.0 aspirat, atunci merita locul acelui 4.0 . Turbo are multe avantaje, iar cu o evacuare pe masura, poate suna la fel de periculos pe cat este.
Uita-te la AMG. 2.0 pe 45AMG. 355 cai, consum bunicel, si suna cum trebuie: ca proaspat adus din iad. Nu am auzit pe nimeni zicand ca "Nu e AMG daca are sub 4.5 si nu e V8."
Se desteapta producatorii, si inteleg ca cilindreea nu e totul.

#18
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Si fiabilitatea unde e? Ce motor crezi ca o sa reziste mai mult la forje? 1.0 turbo sau 4.0 aspirat?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate