Ford Mustang 2015 în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP
Last Updated: Jan 17 2017 09:18, Started by
Papillon_
, Jan 21 2015 14:15
·
0
#37
Posted 22 January 2015 - 12:32
De ce compar mere cu pere? Chiar sunt curios sa aud o opinie argumentata, nu vorbe.
|
#39
Posted 22 January 2015 - 13:34
Papillon_, on 22 ianuarie 2015 - 12:28, said:
Daca iti permiteai sa iti cumperi o masina de 35 000 euro noua nu mai puneai intrebarea asta. Asta este intrebarea saracului care isi permite doar Logan, Golf etc. sau isi ia Seria 3 SH din Germania... Dai 40k pe o masina dar nu ai bani de un far, cat de penibil. |
#40
Posted 22 January 2015 - 13:44
Stiu fenomenul prostului care isi cumpara masini de lux dar nu au bani sa le intretina...
|
#41
Posted 22 January 2015 - 14:01
Papillon_, on 22 ianuarie 2015 - 12:28, said:
Daca iti permiteai sa iti cumperi o masina de 35 000 euro noua nu mai puneai intrebarea asta. Asta este intrebarea saracului care isi permite doar Logan, Golf etc. sau isi ia Seria 3 SH din Germania... Dai 40k pe o masina dar nu ai bani de un far, cat de penibil. |
#42
Posted 22 January 2015 - 14:07
Asta intrebam si eu de Mustang, piese de schimb, mecanici/electricieni calificati ...
|
#43
Posted 22 January 2015 - 15:44
#44
Posted 22 January 2015 - 16:53
Papillon_, on 22 ianuarie 2015 - 12:28, said: Daca iti permiteai sa iti cumperi o masina de 35 000 euro noua nu mai puneai intrebarea asta. Asta este intrebarea saracului care isi permite doar Logan, Golf etc. sau isi ia Seria 3 SH din Germania... Dai 40k pe o masina dar nu ai bani de un far, cat de penibil. Da de unde tot deduci tu cati bani are X say Y sau ce isi permite ? Ce isi permite fiecare e treaba lui "fiecare" nu te mai imflama tu aiurea ! Cum sta la capitolul service un model de masina, asta este intrebarea saracului ? |
#45
Posted 22 January 2015 - 16:57
born2lose, on 22 ianuarie 2015 - 14:01, said:
sa zicem ca sunt cum sunt, dar sa ma duc la revizie in reprezentanta, sa-mi tina masina de la 10 la 16, ca sa-mi spuna la ora 16 cand ii sun tot eu, ca n-au facut nimic la masina ca n-au filtru de ulei... tavktm, on 22 ianuarie 2015 - 16:53, said: Da de unde tot deduci tu cati bani are X say Y sau ce isi permite ? Ce isi permite fiecare e treaba lui "fiecare" nu te mai imflama tu aiurea ! |
#46
Posted 22 January 2015 - 17:25
Papillon_, on 22 ianuarie 2015 - 16:57, said: Din moment ce iti cumperi o masina premium te astepti la costuri ridicate, nu? Sau tu vrei sa ai masina de 40k dar costuri de intretinere de Logan sau Focus? Ma repet cumva, nu are nici o relevanta ce vreau eu sau ce imi permit eu sau colegul, sau colegii, in discutia de fata ! Colegul a intrebat de service, si oare daca este scump (prea scump) sau nu !? Si da, eu imi doresc masina de 40k cu costuri de Logan ? Care e problema, ce e rau in asta ? Fiecare isi doreste ce vrea ! |
|
#47
Posted 22 January 2015 - 18:24
#49
Posted 23 January 2015 - 11:46
Papillon_, on 22 ianuarie 2015 - 16:57, said:
Eu vorbeam de costuri, daca ai 40k sa iti cumperi o masina noua atunci inseamna ca ai bani si pentru piese, nu ai bani atunci nu iti mai cumperi. Cat despre treaba cu incompetentii aia de la reprezentanta din buc asta e alta treaba nu inseamna ca asa e peste tot. Fa reclamatie la Japonezi sa ia masuri... Din moment ce iti cumperi o masina premium te astepti la costuri ridicate, nu? Sau tu vrei sa ai masina de 40k dar costuri de intretinere de Logan sau Focus? am inteles asta, singura problema la intretinerea unei masini exotice nu este costul. eu as zice ca intrebarea serioasa este legata de calificarea oamenilor din service. |
#50
Posted 23 January 2015 - 12:17
#51
Posted 23 January 2015 - 14:08
Stiu pe unu' din Oradea care a reconditionat un Dodge sau Mustang, nu mai tin minte exact, era un muscle car american, si i-a pus motor de 1.2 .
|
|
#52
Posted 23 January 2015 - 14:42
#53
Posted 25 January 2015 - 10:22
Mie-mi place machineta asta !
Si daca s-a plia pe necesitatile mele as lua-o in calcul la achizitie ! Iar pretul de 35.000 Euro pentru o masina sport, nu-i ceva de speriat - la 35k euro este mai ieftin cu 2-4k Euro decat un Golf R, La acelasi pret, te apropii de un Seria 3 - 320 i chel. Daca vorbim de coupe-uri sportive, cel mai ieftin BMW seria 4 ( 420i - 184 CP) este cu 3000 Euro mai scump FARA niciun fel de optionale. Problema, dupa cum s-a mai discutat, este cu partea de service. Si nu-mi pun problema legata de costurile pieselor de schimb - pentru astea exista garantie sau CASCO ! Este vorba despre operatiunile curente de service. Am retineri ca vei putea face reviziile la orice service Ford ( din cate am inteles, va fi comercializat doar prin intermediul a doua reprezentante Ford din Romania - ambele din Bucuresti).. Si vrand-nevrand, indiferent de masina, tot dai cel putin o data pe an prin service. Si nu stiu cat e de comod sa "bagi" 6-7-800 km doar pentru o revizie ... Dar masina-i faina ! |
#54
Posted 25 January 2015 - 11:14
Pai si crezi ca revizia va fi complicata? Schimb de ulei, filtre, o inspectie pe la frane, lichide, etc, eu cred ca o poate face orice reprezentanta Ford dupa un program minim de pregatire. Chiar daca modelul este absolut deosebit fata de modelele normale, de volum, nu cred ca sunt diferente mari la intretinerea (schimbarea), spre exemplu, a placutelor de frana. Daca ar fi asa si-ar bate singuri cuie in talpa, pentru ca i-ar costa mult mai mult scolarizarea personalului.
Eu cred ca vor fi multe reprezentante care vor putea face revizia periodica, mai greu cu reparatiile, dar asta tinde sa fie greu cu orice masina in zilele noastre |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users