Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit

Megalopolis (2024)
 Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...
 instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...
 Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi
 

Raiffeisen Romania - topic dedicat

* * * * * 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
5854 răspunsuri în acest subiect

#3115
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.084
  • Înscris: 10.05.2004

 darkangel2, on 24 mai 2022 - 22:42, said:

Intrebare: daca fac topup cu 1.000 RON in Revolut (sau in alt FinTech ex. Orange Money), cu cardul de credit Raiffeisen, Raiffeisen va considera ca sunt banii mei si nu va percepe dobanda? A incercat cineva?

Top-up-ul in Revolut va fi considerat retragere la bancomat și va fi purtător de dobânda chiar dacă este vorba de banii tai - adică ce este peste limita de credit acordata de banca. Cel puțin asta era situația la sfârșitul anului trecut, când am trecut prin asta.

#3116
chirea_mircea

chirea_mircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 136
  • Înscris: 30.12.2012

 she7a, on 28 mai 2022 - 15:02, said:

Stie careva la ce curs se face  plata in euro cu cardul de credit de la pachetul premium? Mastercard sau cel afisat de  Raiffeisen la tranzactii cu card?

La cursul Raiffeisen pentru tranzactii cu cardul. Pana la decontare suma se blocheaza la cursul MasterCard + ~3%.

Editat de chirea_mircea, 29 mai 2022 - 15:11.


#3117
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.223
  • Înscris: 01.08.2007

 wrc2007, on 17 mai 2022 - 09:56, said:

Ce soluții exista sa schimb o suma mare de euro în lei din cont Raiffeisen, cu comision minim? Eventual curs bun.
eu intreb, eu raspund, poate altii vor avea nevoie.
orice schimb >20k euro se negocieaza.

#3118
ColdFusion

ColdFusion

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 284
  • Înscris: 13.01.2005
sa nu ai ceva probleme de memorie, vezi post-ul asta la care chiar tu ai dat quote in post-ul asta
de obicei nu-mi bat capul sa demonstrez x sau y (mai ales cand nu sunt direct implicat), dar nu stiu de ce "eu intreb, eu raspund" mi s-a parut egoist din partea ta.

Editat de ColdFusion, 31 mai 2022 - 16:21.


#3119
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.759
  • Înscris: 23.05.2013
De maine se schimba conditiile de gratuitate pentru Zero Tot, Zero Simplu, Premium.

Daca la Zero Tot/Simplu este...simplu, in loc de venit/rulaj lunar trebuie minim o tranzactie facuta cu cardul atasat la acel cont.
La Premium nu inteleg cum vor fi conditiile. Daca pana acum era rulajul de 2000E/luna, acum mi se pare mai haotic in ceea ce este scris in noile conditii. A inteles cineva ceva din ele? :)

#3120
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.551
  • Înscris: 16.12.2006
Eu pana acum aveam conditia sa imi intre 1000 de lei in cont si sa fac o tranzactie.

Sa inteleg ca de maine este de ajuns sa fac o tranzactie si sa scap de regula cu o intrare de 1000 de lei in cont? :D

Pe mail vad inca nu am primit inca nimic de la ei.

#3121
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 25.12.2005

 d4m4g3, on 31 mai 2022 - 16:31, said:

De maine se schimba conditiile de gratuitate pentru Zero Tot, Zero Simplu, Premium.

Daca la Zero Tot/Simplu este...simplu, in loc de venit/rulaj lunar trebuie minim o tranzactie facuta cu cardul atasat la acel cont.
La Premium nu inteleg cum vor fi conditiile. Daca pana acum era rulajul de 2000E/luna, acum mi se pare mai haotic in ceea ce este scris in noile conditii. A inteles cineva ceva din ele? Posted Image
unde le-ai vazut ?

nu vad nimic nou

"  Preț preferențial: ZERO RON/lună, în fiecare lună în care este
îndeplinită cel puțin una dintre următoarele condiții:
• minimum 2.000 EUR încasări medii lunare în ultimele 3 luni calendaristice și
o plată electronică* efectuată lunar;
• 40.000 EUR în administrarea Raiffeisen Group România, în ultima lună
calendaristică și o plată electronică* efectuată lunar "


https://www.raiffeis...icii_15_web.pdf

Editat de alex321, 31 mai 2022 - 17:07.


#3122
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 24.12.2010
revin si eu cu o nelamurire si o intrebare in acelasi timp ref la coditiile pt Zero Tot/Simplu
undeva prin noiembrie anul trecut am primit email cum ca anul asta prin iunie urmeaza sa se schimbe coditia la zero simplu, in sensul ca administrarea e 0 daca fac o tranzactie cu cardul (incasarea de 1000 lei/luna pica)

mai e valabila conditia? cand exact se pune in aplicare?

#3123
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 25.12.2005
mai ai mail-ul ?

#3124
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 24.12.2010
posibil sa-l mai am... sau poate nu
speram sa aiba cineva informatii concrete, la relatii de sun aia sunt mai habarnisti ca noi

#3125
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.360
  • Înscris: 01.09.2012
Mi am deschis eu ieri cont ( zero simplu ) în agenție și în afara de a face o plata lunara pentru a nu se lua acel comision nu mi  s-a mai comunicat nimic

Editat de Alex_23, 31 mai 2022 - 17:48.


#3126
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 25.12.2005
Sunt informari venite in Smart mobile sau Raiffeisen on line .

Iata ce intereseaza

"  Modifi carea condiției de acordare a gratuității pentru pachetele Zero Tot, Zero Simplu și Premium - începând cu data
de 1 iunie 2022
Pentru clienții care au achiziționat înainte de 01.11.2020 unul din conturile curente de tip pachet menționate, condiția
de acordare a gratuității se modifi că astfel:
• Pachetele Zero Tot, Zero Simplu - condiția de rulaj creditor lunar va fi înlocuită cu efectuarea cel puțin a unei
“Tranzacții electronice” în decursul unei luni calendaristice;
• Pachetul Premium - condiția de venit mediu lunar/de sold va fi înlocuită cu condiția de îndeplinire concomitentă a
“Condiției de Sold” și a “Condiției efectuării unei Tranzacții electronice lunare” sau a “Condiției de Venit mediu lunar”
și a “Condiției efectuării unei Tranzacții electronice lunare”, efectuate în decursul unei luni calendaristice.
• Tranzacția electronică trebuie efectuată până în ultima zi a fi ecărei luni calendaristice, anterioare lunii în care este
scadentă taxa lunară de administrare a Conturilor de tip Pachet ZERO Tot sau ZERO Simplu și Premium.
• “Tranzacție electronică” reprezintă tranzacția efectuată a) dintr-unul dintre conturile curente incluse în Pachet,
indiferent de valuta în care a fost deschis sau b) prin intermediul cardului de credit, inclus în Pachetul deținut.
În sensul celor de mai sus, prin “Tranzacția electronică” se înțelege orice plată efectuată:
(i) la POS sau online cu cardul de debit sau cardul de credit, inclus în Pachet;
(ii) prin serviciul Raiffeisen Online sau Smart Mobile;
(iii) prin intermediul serviciului Debitare Directă sau Fix Pay.
Pentru evitarea oricărui dubiu, nu este considerată “Tranzacție electronică”: orice încasare intrabancară/interbancară
inclusiv în contul de card de credit, transferul de sume de bani între conturile curente/de card de credit ale Titularului,
deținute la Bancă (cu excepția celor efectuate prin serviciul Fix Pay), retragerea de numerar din contul curent/de card
de credit, debitarea automată efectuată de către Bancă din conturile curente/de card de credit, incluse în Pachet cu
orice sume datorate de Client conform contractelor încheiate cu Banca, cum ar fi , dar fără a se limita la taxe/comisioane, rate aferente creditelor."

#3127
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 24.12.2010
alex_23 conditia de gratuitate daca efectuezi o plata cu cardul este valabila pentru clientii care au deschis cont dupa noiembrie 2020
pentru restul inca se aplica respectiva conditie de incasare 1000 lei/luna iar din ce vad ca spune alex321, aceasta cade incepand cu iunie 2022, singura conditie fiind o tranzactie simpla cu cardul

imi amintisem eu ceva dar foarte vag
ms!!

#3128
mytzulyka

mytzulyka

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 658
  • Înscris: 13.01.2008
Cred ca incarcarea cartelei Orange/Vodafone din Smart Mobile se incadreaza fara probleme la "tranzactie electronica".

Editat de mytzulyka, 31 mai 2022 - 17:58.


#3129
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 25.12.2005
desi s-a mai scris vin cu completari pentru clienti premium

"  Conditia de Sold se considera indeplinita daca, la Data monitorizarii, Soldul este: cel putin egal cu 40.000 (patruzecimii) EUR in cazul contului de tip Pachet Premium
Conditia de Venit mediu lunar, aplicabila doar pentru contul curent tip pachet Premium, se considera indeplinita daca in cadrul fiecarei Perioade de referinta, asa cum acestea sunt definite mai jos, rezultatul raportului dintre valoarea totala a sumelor creditate in toate conturile curente deschise pe numele Titularului la Banca, indiferent de moneda in care acestea sunt deschise si numarul de luni ale Perioadei de referinta, este cel putin egal cu 2.000 (douamii) EUR; echivalentul in EUR a sumelor creditate se va calcula utilizandu-se cursurile de schimb BNR de la data fiecarei operatiuni de alimentare a conturilor ce intra in calcul. Nu vor intra in calculul acestei valori medii sumele creditate in cont prin executarea de operatiuni intrabancare intre oricare dintre conturile Titularului sau prin utilizarea creditelor acordate de Banca acestuia.
Perioadele de referinta sunt masurate in luni calendaristice si vor fi de 1, 2 si 3 luni calendaristice si se vor calcula incepand cu luna urmatoare datei deschiderii contului de tip Pachet Premium/Cererii de modificare in cont de tip Pachet Premium. "

#3130
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.759
  • Înscris: 23.05.2013

View Postcatalinman, on 31 mai 2022 - 16:48, said:

Eu pana acum aveam conditia sa imi intre 1000 de lei in cont si sa fac o tranzactie.
Sa inteleg ca de maine este de ajuns sa fac o tranzactie si sa scap de regula cu o intrare de 1000 de lei in cont? :D
Pe mail vad inca nu am primit inca nimic de la ei.
Da. Eu asa inteleg. Era notificare in SmartMobile in Noiembrie 2021, atunci au anuntat schimbarile astea. :)

View Postalex321, on 31 mai 2022 - 17:02, said:

unde le-ai vazut ?

nu vad nimic nou
In noiembrie 2021 s-a trimis notificarea asta, iar acele conditii intra de maine, 1 iunie.
Spre ex eu am Zero Tot dinainte de 2020 cand zic ei, il am pe cel vechi care oricum avea conditia de rulaj 2000lei/luna.
De maine teoretic se trece la minim o tranzactie, fara rulaj din cate am inteles.

Dar la Premium eram curios ca nu intelegeam, ca m-ar fi tentat sa incerc

View Postmikaell, on 31 mai 2022 - 17:36, said:

mai e valabila conditia? cand exact se pune in aplicare?
De maine, 1 iunie. Scrie fix in acea notificare din noiembrie. La ea fac si eu referire cand am scris mesajul mai sus.
Asadar vor scoate conditiile de rulaj si inlocuiesc cu conditii de tranzactie efectuata (nu transfer). Cel putin asa am inteles eu.

View Postalex321, on 31 mai 2022 - 18:00, said:

desi s-a mai scris vin cu completari pentru clienti premium

Conditia de Venit mediu lunar, aplicabila doar pentru contul curent tip pachet Premium, se considera indeplinita daca in cadrul fiecarei Perioade de referinta, asa cum acestea sunt definite mai jos, rezultatul raportului dintre valoarea totala a sumelor creditate in toate conturile curente deschise pe numele Titularului la Banca, indiferent de moneda in care acestea sunt deschise si numarul de luni ale Perioadei de referinta, este cel putin egal cu 2.000 (douamii) EUR; echivalentul in EUR a sumelor creditate se va calcula utilizandu-se cursurile de schimb BNR de la data fiecarei operatiuni de alimentare a conturilor ce intra in calcul. Nu vor intra in calculul acestei valori medii sumele creditate in cont prin executarea de operatiuni intrabancare intre oricare dintre conturile Titularului sau prin utilizarea creditelor acordate de Banca acestuia.
Perioadele de referinta sunt masurate in luni calendaristice si vor fi de 1, 2 si 3 luni calendaristice si se vor calcula incepand cu luna urmatoare datei deschiderii contului de tip Pachet Premium/Cererii de modificare in cont de tip Pachet Premium. "
De aici eu inteleg doua situatii:
A) Sold 40.000E SI o tranzactie electronica lunara
B) Rulaj 2000E SI o tranzactie electronica lunara

Deci daca este folosit contul (tranzactia adaugata nou) si nu doar tinut si scos/bagat bani la ATM pentru rulaj (2000E/luna), pachetul ar fi gratuit.
Si zic scos/bagat la ATM sau transfer din si inspre daca avem alt cont la alta banca, pentru ca bineinteles nu se iau in calcul daca se muta de pe un cont pe altul propriu sub acelasi nume.

Editat de d4m4g3, 31 mai 2022 - 19:39.


#3131
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 25.12.2005
A) da
B) da

si mai exista

C) amandoua si A si B Posted Image

LE La B se considera un interval de referinta de 3 luni.

In prima luna incasari de 500 e , a doua 3500 e , a treia 2000 e sau combinatii

Intr-o luna 0 incasari , in urmatoarele 2  , 6000 e


Ceea ce s-a adaugat la pachetul Premium  este tranzactia electronica .

(La POS , sau din apple pay , google pay , Garmin pay)

Editat de alex321, 31 mai 2022 - 19:59.


#3132
speleus

speleus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 244
  • Înscris: 02.01.2006
Salut,

In luna in care expira cardurile de debit și credit se generează automat altele noi și se trimit prin posta/curier sau trebuie mers in agenție după ele.
Numai bine!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 2

1 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

nica.mihai

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate